Skocz do zawartości

Marko

  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Marko

  • Urodziny 12.06.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kotlin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Marko

    Afn problemy z turbo

    pali więcej bo turbina dmucha dobrze więc wtryski podają większą dawkę, próbujesz sprawdzić turbinkę więc kręcisz wyżej, co do oleju to może być odma zdejmij wąż z pokrywy zaworów odprowadzjacy do kolektora ssącego jeżeli będzie zaoliwiony w środku to odma (a pewnie będzie), czy to turbina? jak nie zobaczysz łożysk ślizgowych to się nie dowiesz
  2. Marko

    układ dolotowy

    powietrze nie dochodzi do egr, tylko spaliny przez egr do kolektora ssące, działa tylko na biegu jałowym (jeżeli dobrze pamiętam) redukcja NOX tlenki azotu, nic wspólengo z dużą ilośćią spalin, turbina dmucha tylko czystym powietrzem, napędzają ją spaliny - część gorąca, strona zimna to ta w której powietrze jest sprężane, wirniki są zamocowane na współnym wale ale obie częsci są szczelnie oddzielone.
  3. jak mi mechanik wymieniał olej 3lata temu (wtedy kupiłem) 90000km temu mówił mi przy odbiorze auta że filtr był zawalony olej czarny przepalony niedawno znów wymieniałem (wymieniam co 45000-50000km) olej był czerwony jak nowy, automat DMX chyba 4 biegowy w moim przypadku wszystko ok
  4. tak sobie czytam posty sam nie jeżdzę na oo ale robię 2tyś/m-c i się zastanawiam, co mnie ostatnio przekonało? koledzy wielu z nas nie posiadający PD (jak ja AFN) silnik konstrukcji pewnie końca lat 80 lub początek 90 myślicie że opał kupowany teraz jest gorszy od ropy sprzedawanej 10-20 lat temu w naszym kraju lub nawet na zachodzie, kawał czasu a technologie idą do przodu reasumując silnik był projektowany na paliwo którego standardy są z przed 20 lat pytanie jak na tym tle wypada teraz produkowany olej opałowy myślę że opał jest lepszy - wyprostujecie mój tok myślenia
  5. tak naprawdę to każdy pomiar jest obarczony błędem, można zmniejszyć jego wpływ zwiększając zakres badania do np. 3000km - jak sumujesz kolejno przejechane kilometry oraz ilość zatankowanego paliwa.
  6. witam, przerabiał ktoś temat zamontowania mechanizmu tylnej wycieraczki z modelu po 2000r. do 98r. różnica ceny jest powalająca (230zł / 520zł)
  7. mapet zmontowałeś już, ja mam w swoim valeo czy ten bosch podejdzie?
  8. Marko

    Jakie opony letnie?

    koledzy potrzebuję informację na temat Uniroyal RainExpert od kogoś kto już trochę jeździł czytałem wiele testów i wypadają wg mnie OK martiw mnie tylko to że są kierunkowe więc czy niebędzie ząbkowania?
  9. nie wiem czy oto tobie chodzi zamieściłem to w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28213
  10. Marko

    Żarówki w B5

    jazgar a napisz ile jeździsz bo 2 lata eksploatacji nic nie mówi
  11. Marko

    skrzynia automatyczna

    WP-33 sprawdź jeszcze to myślę że będziesz zadowolony oczywiście potrzebny VAG http://wiki.ross-tech.com/index.php/4-Speed_Automatic_Transmission_%2801M%29 000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points) 0 = DSP active 1 = DSP inactive [*]000x?: Transmission Mode 0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode) 1 = Force Economy Mode (lower Shift Points) 2 = Force Sport Mode (higher Shift Points) Common Settings: 00000 = Factory Mode 00011 = Econonmy/Touring Mode 00012 = Sport Mode
  12. dzięki za pamięć postanowiłem kupić ten od lublina wygląda podobnie zasada dziłania napewno taka sama, jeszcze raz dzięki
  13. w nazwie użyto słowa cylkon i pewnie jest tak zbudowany moim zdaniem to najlepsze rozwiazanie powietrze z olejem wpadając na cylkon zostaje zawirowane kropelki oleju ze względu na pęd (masa x prędkość) wyrzucane są na zewnątrz wiru uderzają w ściankę cylkonu tracą prędkość i spływają na dół jeżeli będziesz robił zamówienie daj znać może też kupię
  14. grbrandys ja zalewałem marki nie pamiętam ale norma DEXRON III F oczywiście ATF, filtr jak najbardziej wystarczy wejść na stronę foty i tam w katalog online i wyświetli wszystkie potrzebne filtry
  15. Marko002 mam taki sam jak ty powiem tobie tak wymieniaj pompę bo czy wymiemiasz pompę czy rozrząd to mechanik pewnie zwali cały przód, a za to sobie policzy a tak za jednym razem za niewiele większe pieniądze\ pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności