Marko
-
Liczba zawartości
80 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Marko
- Urodziny 12.06.1975
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kotlin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Marko obserwuje zawartość → wartości referencyjne
-
pali więcej bo turbina dmucha dobrze więc wtryski podają większą dawkę, próbujesz sprawdzić turbinkę więc kręcisz wyżej, co do oleju to może być odma zdejmij wąż z pokrywy zaworów odprowadzjacy do kolektora ssącego jeżeli będzie zaoliwiony w środku to odma (a pewnie będzie), czy to turbina? jak nie zobaczysz łożysk ślizgowych to się nie dowiesz
-
powietrze nie dochodzi do egr, tylko spaliny przez egr do kolektora ssące, działa tylko na biegu jałowym (jeżeli dobrze pamiętam) redukcja NOX tlenki azotu, nic wspólengo z dużą ilośćią spalin, turbina dmucha tylko czystym powietrzem, napędzają ją spaliny - część gorąca, strona zimna to ta w której powietrze jest sprężane, wirniki są zamocowane na współnym wale ale obie częsci są szczelnie oddzielone.
-
jak mi mechanik wymieniał olej 3lata temu (wtedy kupiłem) 90000km temu mówił mi przy odbiorze auta że filtr był zawalony olej czarny przepalony niedawno znów wymieniałem (wymieniam co 45000-50000km) olej był czerwony jak nowy, automat DMX chyba 4 biegowy w moim przypadku wszystko ok
-
tak sobie czytam posty sam nie jeżdzę na oo ale robię 2tyś/m-c i się zastanawiam, co mnie ostatnio przekonało? koledzy wielu z nas nie posiadający PD (jak ja AFN) silnik konstrukcji pewnie końca lat 80 lub początek 90 myślicie że opał kupowany teraz jest gorszy od ropy sprzedawanej 10-20 lat temu w naszym kraju lub nawet na zachodzie, kawał czasu a technologie idą do przodu reasumując silnik był projektowany na paliwo którego standardy są z przed 20 lat pytanie jak na tym tle wypada teraz produkowany olej opałowy myślę że opał jest lepszy - wyprostujecie mój tok myślenia
-
tak naprawdę to każdy pomiar jest obarczony błędem, można zmniejszyć jego wpływ zwiększając zakres badania do np. 3000km - jak sumujesz kolejno przejechane kilometry oraz ilość zatankowanego paliwa.
-
silniczek wycieraczeki tylnej w Passat Kombi
Marko odpowiedział pasektdi → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam, przerabiał ktoś temat zamontowania mechanizmu tylnej wycieraczki z modelu po 2000r. do 98r. różnica ceny jest powalająca (230zł / 520zł) -
silniczek tylnej wycieraczki oryginal, zamiennik, uzywka czy komplet do regeneracji?
Marko odpowiedział MAPET → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mapet zmontowałeś już, ja mam w swoim valeo czy ten bosch podejdzie? -
koledzy potrzebuję informację na temat Uniroyal RainExpert od kogoś kto już trochę jeździł czytałem wiele testów i wypadają wg mnie OK martiw mnie tylko to że są kierunkowe więc czy niebędzie ząbkowania?
-
nie wiem czy oto tobie chodzi zamieściłem to w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=28213
-
jazgar a napisz ile jeździsz bo 2 lata eksploatacji nic nie mówi
-
WP-33 sprawdź jeszcze to myślę że będziesz zadowolony oczywiście potrzebny VAG http://wiki.ross-tech.com/index.php/4-Speed_Automatic_Transmission_%2801M%29 000?x: DSP Mode (Dynamic Shift Points) 0 = DSP active 1 = DSP inactive [*]000x?: Transmission Mode 0 = Factory Mode (Adaptive Transmission Mode) 1 = Force Economy Mode (lower Shift Points) 2 = Force Sport Mode (higher Shift Points) Common Settings: 00000 = Factory Mode 00011 = Econonmy/Touring Mode 00012 = Sport Mode
-
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
Marko odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
dzięki za pamięć postanowiłem kupić ten od lublina wygląda podobnie zasada dziłania napewno taka sama, jeszcze raz dzięki -
Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.
Marko odpowiedział kazik1313 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
w nazwie użyto słowa cylkon i pewnie jest tak zbudowany moim zdaniem to najlepsze rozwiazanie powietrze z olejem wpadając na cylkon zostaje zawirowane kropelki oleju ze względu na pęd (masa x prędkość) wyrzucane są na zewnątrz wiru uderzają w ściankę cylkonu tracą prędkość i spływają na dół jeżeli będziesz robił zamówienie daj znać może też kupię -
grbrandys ja zalewałem marki nie pamiętam ale norma DEXRON III F oczywiście ATF, filtr jak najbardziej wystarczy wejść na stronę foty i tam w katalog online i wyświetli wszystkie potrzebne filtry
-
Marko002 mam taki sam jak ty powiem tobie tak wymieniaj pompę bo czy wymiemiasz pompę czy rozrząd to mechanik pewnie zwali cały przód, a za to sobie policzy a tak za jednym razem za niewiele większe pieniądze\ pozdrawiam