The_Saint Zgłoś #101 Napisano 2 Listopada 2009 Bez rzeczywistych oględzin nikt Ci nie powie czy warto czy nie... Daj jakieś fotki chociaż w dobrej rozdzielczości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kdjk Zgłoś #102 Napisano 2 Listopada 2009 (edytowane) Nie, jednak nie będę się rozpisywał. Tutaj coś o statystyce: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=62266&highlight=rzeczywisty+przebieg A na początku obecnego wątku masz jak sprawdzić samochód. Poczytaj i wtedy pytaj. Od siebie powiem, że jeśli faktycznie auto jest techniczne ok. to się opłaca. Edytowane 2 Listopada 2009 przez kdjk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko vw Zgłoś #103 Napisano 6 Listopada 2009 Witam, naważnniejsze przy silniku to trzeba sprawdzić: - jak silnik bedzie pracował to ostrożnie odkręcić korek wlewu oleju, jeżeli będzie mocno ulatywał dymek lub będzie mocno pluł olejem, to jest coś nie tak, - silnik powinien pracować równo, zawory nie powinny klepać jak szalone itd. - sprawdzić instalacja intercoolera nie jest zalana olejem (ważne) Jeśli chodzi o karoserie: - ważne aby sprawdzić czy wszystkie szczeliny są równe - czy na lakierze nie ma śladów malowania (drobne rysy pod powłoką malarską, widoczne miejsca przetłószczena) - i ogólnie sprawdzić czy wszystko jest na swoim miejscu, czy nikt nic nie kombiował. WAŻNE ABYSCIE JECHALI GO KUPOWAĆ ZA DNIA JAK BĘDZIE WIDNO, WTEDY WIDAĆ WSZYSTKIE BŁĘDY SAMOCHODU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimihendrix Zgłoś #104 Napisano 11 Listopada 2009 Witam Wszystkich , jestem nowy na forum. Zastanawiam się nad kupnem Paska B4. Szukam samochodu niezawodnego, z tanimi częściami, w imarę ekonomicznego, na dojazdy do pracy [krótki odcinek ok. 2 km]. Zastanawiam się nad benzyną 1.8 90km lub dislem 1.9 90km. Patrząc na cenę ropy, częsci i ogólnie problem z trafieniem na naprawdę dobrego dilsa [przynajmniej w woj,pomorskim] jestem bardziej przekonany do 1.8 benzyna 90km. Czy możecie mi napisać ile benzyny średnio pali w jeździe miejskiej ten właśnie model. W najbliższym czasie nie mam zamiaru wstawiać gazu. Jak z ekonomicznością tego auta?? Podpowiem tylko że obecnie mam Escorta MK7 1.4 benzyna i on potrafi w zimę wciągnąć po mieście ok 10-11 litrów benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #105 Napisano 11 Listopada 2009 Passata w dieslu faktycznie ciężko trafić w dobrym stanie a jak coś jest godnego uwagi to ceny niebotyczne. Spalanie w benzynie będziesz miał w okolicach 10 litrów, przynajmniej ja mam takie z silnikiem 2 litrowym, nie podejrzewam żeby 1.8 chlapał więcej; za to masz przyjemną dynamikę i duże auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #106 Napisano 11 Listopada 2009 (edytowane) mam 3,5 roku nigdy nie wchlapał więcej niż 9 obojętnie miasto nie miasto zima czy lato. Co do ekonomicznej jazdy nie ma sensu 0,5 w tą czy w tamtą.Tylko zaznaczam auto nie śmiga na krótkich dystansach !!! Edytowane 11 Listopada 2009 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimihendrix Zgłoś #107 Napisano 11 Listopada 2009 Dziękuje za odpowiedz, a pytanie mam jeszcze jedno, Najlepszym wyborem ze względów ekonomicznych w mieście będzie silnik 1.8 czy 2.0 ? Czy 1.8 90 km jest 8-o zaworowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #108 Napisano 11 Listopada 2009 1.8 90 KM to ośmiozaworówka, moja dwulitrówka to też "ósemka". Co wybrać wiadomo Najlepszy kompromis między spalaniem i osiągami to 2E. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jimihendrix Zgłoś #109 Napisano 11 Listopada 2009 2E to inaczej 2.0 ?? nie znam sie na tych oznaczeniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelfre Zgłoś #110 Napisano 11 Listopada 2009 Tak, 2E to kodowe oznaczenie tego silnika - 2.0 8 zaworów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #111 Napisano 11 Listopada 2009 W B4 2-litrówki miały jeszcze oznaczenie ADY, AGG i chyba jeszcze jakieś (8-zaworowe), wszystkie miały 115KM i ABF (16V), który miał 150KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marsi Zgłoś #112 Napisano 16 Listopada 2009 B5 jest dużo gorszy od poprzednich modeli b3 to porządna konstrukcja b4 tez nie jest zły a b5 nie widzi mi sie choćby z powodu trwałości zawieszenia i ilości miejsca w środku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gajos Zgłoś #113 Napisano 21 Listopada 2009 b5 ma lipne zawieszenie a ja mam b4 1.8 i jest git żaden 1.9 nie mam szan chyba że masz w passata w gazie to nie wiem bo nie w swoim gazu a pali nawet do 8 l czasami ale tak średnio to 7 l . ale jest coś z klamkami często się psują . z tego co wiem to Ci co mają b4 to nie narzekają ogólnie na samochód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #114 Napisano 22 Listopada 2009 b4 1.8 i jest git żaden 1.9 nie mam szanNo to tutaj dałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hucker Zgłoś #115 Napisano 27 Listopada 2009 (edytowane) witam na co szczególnie zwrócic uwage przy zakupie passata b4 syncro kombi 2.0 gaz ? Edytowane 28 Listopada 2009 przez hucker Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #116 Napisano 28 Listopada 2009 Hej, Ortografia razi :639: Przepraszam za OT. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jędreek Zgłoś #117 Napisano 12 Grudnia 2009 Witam. Polecam paska z silnikiem 1,9 TDI 110 km .Jest duża róznica w mocy podczas jazdy. Jak sam wiesz jest to spory samochód , im silniejszy silnik tym większy komfort jazdy i mniej pali.Średnie spalanie przy normalnej jeżdzie to 5 l/100, maksymalnie w czasie zimy to 6l/100.Nie jestem specjalistą ale mogę Ci podać kilka rad jak sprawdzić czy silnik jest w porządku. Po pierwsze przy zimnym silniku jeśli odpali na dotyk,to znaczy bez kręcenia to możesz dalej testować.Zimny silnik może lekko kopcić na niebiesko,ale po około 2 minutach powinien przestać.Oczywiście silnik musi równo pracować inie szarpać.Wiadomo zimny silnik głośniej pracuje ,jednak gdy silnik jest w porządku pracuje równo i po chwili się wyciszy.Zagrzej go do temperatury 70 stopni ,wsiądż i pedał do spodu , jeżeli osiągnie 4500 do 5000 obrotów w mgnieniu oka bez problemu to silnik jest ok .Możesz też poprosić aby ktoś inny przegazował a,wtedy zobacz czy nie kopci na czarno jeśli nie to będziesz z niego zadowolony. A tak na marginesie te silniki przejezdzają bez problemów 500000 do 700000 tys. km. Wydaje mi się jednak że większą uwagę trzeba zwrócić na detale takie jak elektryka, drzwi, hamulce.Powiem Ci tyle za nieduże pieniądze jest to komfortowy i oszczędny samochód z którego będziesz zadowolony. mam nadzieje że chociaż trochę Ci pomogę.Życzę trafnego zakupu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alvares Zgłoś #118 Napisano 18 Grudnia 2009 Panowie, szukam samochodu dla siostry, koniecznie 4-drzwiowy klekot. Co myślicie o autach poniżej, może znajdziecie jakieś minusy, ktorych ja nie zauważyłem: (w większości to Passaty B4) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10886599 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10579359 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10919394 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10778770 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10957895 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10877609 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10944968 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10580776 http://www.allegro.pl/item842836512_volkswagen_golf_iii_kombi_1_9_gtd_specjal.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10886935 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10858173 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10386583 http://allegro.pl/item847746326_audi_80_b4_tdi_klima_zarejestrowany.html http://www.allegro.pl/item842202564_audi_b4_1_9td_94r.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10570061 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszekhirsz Zgłoś #119 Napisano 24 Grudnia 2009 Mam pytanie, bo chcę kupić Passata kombi. Chciałbym z klimą ale to nie priorytet. Moje pytanie takie ogólne na dzień dzisiejszy ile trzeba by dać za Paska B4 lub B3 kombi. I proszę o podanie ceny za Diesla i za Benzynę + LPG. Chodzi mi oto żeby nie przepłacić i żeby uważać na te co są tanie. Jaka jest realna cena tego samochodu. Przeczytałem i wiem na co zwracać uwagę teraz chcę poznać cenę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #120 Napisano 26 Grudnia 2009 Mam pytanie, bo chcę kupić Passata kombi. Chciałbym z klimą ale to nie priorytet. Moje pytanie takie ogólne na dzień dzisiejszy ile trzeba by dać za Paska B4 lub B3 kombi. I proszę o podanie ceny za Diesla i za Benzynę + LPG. Chodzi mi oto żeby nie przepłacić i żeby uważać na te co są tanie. Jaka jest realna cena tego samochodu. Przeczytałem i wiem na co zwracać uwagę teraz chcę poznać cenę. Ceny są tak zróżnicowane że trudno cokolwiek napisać - wejdź na pierwszy lepszy serwis ogłoszeniowy i popatrz. Podobnie wyposażone auta można znaleźć niejednokrotnie w cenie różniącej się o 50%. Są ludzie którzy chcą sprzedać auto i są też tacy, którzy sprzedają auto a to zasadnicza różnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach