Skocz do zawartości
Gość carlos2005

Kupujemy Passata B4-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość D4voR

czyli DLA RODZINY 3-4 OSOBOWEJ 90 konny turbo diesel wystarczy żeby wybrać się gdzieś w daleka podroż? Mój brat ma 1.8 w benzynie i bardzo go chwali ale ja wolałbym diesla z oczywistych względów. Czy zna ktoś jakiegoś handlarza w W-Mazurskim do którego warto zajrzeć i który ma jakieś b4 na stanie?

PS zapomniałem się przywitać bo to mój pierwszy post zatem WITAM WSZYSTKICH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kupiłem B4 sedana. U mnie ciekła woda na łączeniu tylnego podszybia z prawym błotnikiem. Okazało się, że akurat w miejscu, gdzie jest wypływ z rynienki pękł kit łączący blachy. Wystarczy polać wodą po szybie, żeby to ewentualnie zlokalizować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam B4 1,8 benzynę w gazie. W ciągu 4 lat zrobiłem 130 000km.dojechał do Holandji ,Paryża,Rzymu i na Ukrainę.Nie ma chyba sprawniejszego auta.Kiedy czytam wywody panów z TD , aż nie wierzę że aucie może się tyle psuć.Jeżdziłem B2 iB3 też na gazie.Teraz mam zamiar zmienić na B5 i jak widzę napewno będzie to bęzyna z gazem.Jeśli chodzi o gaz to wszystko zależy od tego kto i jak to umie zamontować i wyregulować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13-02-06, 14:12

Teraz taka pogoda, że nie bardzo szło sprawdzić, ale rzeczywiście w okolicach 140 miałem wrażenie, że niewiele dalej wydusi. Z tym, że poza tym silniczek ciągnie całkiem nieźle. A jak nie pociągnie powyżej 140 to jest jakaś podpowiedź? Na VAga na pewno pojadę, ale jak się zrobi cieplej - idzie z tym jeżdzić, chyba, że się coś posypie...

 

 

 

miałem tak samo, okazało się że przewód doprowadzający powietrze do turbiny był nieszczelny. Przy wyższych obrotach syczał.

Kupiłem nowy za 145zł wymienił mi mechanik i teraz o wiele więcej jedzie

Edytowane przez Boo0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie gazu to jestem przeciwny temu...

ale jeśli zrobią to fachowcy i będzie się pilnowało pewnych kwestiii

to nie będzie problemów...

mój kolega miał już dwa paski zagazowane i jednym zrobil 110tys, drugim już 90tys i cisza...nic się nie dzieje, więc zrobil dobry zakup i założył gaz bez problemów...

 

---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:20 ----------

 

Odnośnie gazu to jestem przeciwny temu...

ale jeśli zrobią to fachowcy i będzie się pilnowało pewnych kwestiii

to nie będzie problemów...

mój kolega miał już dwa paski zagazowane i jednym zrobil 110tys, drugim już 90tys i cisza...nic się nie dzieje, więc zrobil dobry zakup i założył gaz bez problemów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej. czy ktos moze mi doradzic? planuje kupno b4 i szukalem silnika 1.8 (90KM)... jednak jesli znajduje godne uwagi to sa troszke za drogie albo na 2 koncu Polski. No i jakos natraflem na paska 1.8 ale niestety wersje 75km. Czy uwazacie ze to jednak juz przesada do tego auta? z gory dzieki. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

75 ps to jednak trochę mało jak na tak ciężką budę, będziesz odczuwał brak mocy. Zdecydowanie szukałbym dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hej. dzieki Daniel za odpowiedz... pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!!

Mam zamiar kupić Passata B4. Silnik 1,9 TDI.

Dotychczas jeździłem mercedesem 124 2,0D

Mam jeden egzemplarz upatrzony jest to model z automatem. Może ma ktoś B4 TDI w automacie i podzieli się swoimi doświadczeniami.

 

Pozdrawiam całe grono forumowiczów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem lepiej żebyś wział z manualną skrzynią, jest póżniej mniej zachodu.

Edytowane przez dolceta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeden egzemplarz upatrzony jest to model z automatem. Może ma ktoś B4 TDI w automacie i podzieli się swoimi doświadczeniami.

 

Miałem kiedyś B4 w automacie, co prawda nie tdi a 2.0 benzynkę.

Skrzynia pomimo przebiegu prawie 240 tys.km sprawowała się bez zarzutu, biegi zmieniała płynnie nie miałem z nią żadnych problemów. Nie słuchaj głupot, że automaty są mniej trwałe niż skrzynie manualne i są z nimi problemy. Wystarczy stosować się do kilku zasad odnośnie eksploatacji auta ze skrzynią automatyczną.

Najlepiej przejedź się tym autem i będziesz wiedział czy Ci pasuje taki sposób jazdy.

Przed ewentualnym zakupem koniecznie sprawdź auto w jakimś dobrym zakładzie serwisującym automaty. Kupisz dobry egzemplarz - będziesz jeździł, kupisz złoma - naprawisz i też będziesz jeździł :D:D:D

Edytowane przez mac30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem w Mercedesie automat i byłem z nego zadowolony.

Ale jezeli piszesz że w Passatach też są wytrzymałe automaty to ok. Muszę tak jak radziłeś przed kupnem podjechać do jakiegoś szpeniora od automatów i wszystko powinno się wyjaśnić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy oglądałem dzisiaj tego passat http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10373134

auto naprawdę jest w stanie idealnym ale mam mały dylemat w aucie nie ma poduszek powietrznych mam b4 paska z 94 roku i ma poduchy auto nie wygląda na bite co wy myślicie o tym autku .Zleży mi na szybkiej odpowiedzi bo mam zamiar wymienić swojego passata z 94 na tego u mnie jest 90km silnik 1z

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na niektóre rynki produkowali bez poduch i można takie spotkać.

 

A dokładniej to na Belgię i Holandię ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie a ten pasek to niezły rodzynek ale przed kupnem sprawdzil bym go dokładniej za bardzo wypicowany .;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie... Moj dobry kumpel chce sprzedac paska b4 z nastepujacym wypasem:

- klimatyzacja

- elektryczne szyby u kierowcy i u pasazera (ten u kierowcy ni8e dziala bo jakas szyna od szyby odpadla i nalezy ja albo wymienic albo przykleic jakim dobrym klejem)

- elektryczne lusterka

- radio z MP3 + pilot

- lakier czarny metalik (albo ciemno grafitowy) jakis niedookreslony

- fotele regulowane na wszystkie sposoby

- swiatla normalne i przeciwmglowe z przodu i tylu

- roleta :) (ale stara)

Auto ma przejechane 260 kkm (przebieg autentyczny). Auto sprawdzone na duzych trasach. Auto zadbane i pieszczone przez wlasciciela. Klimatyzacja nabita i odgrzybiona. Karoseria bez rudego w stanie idealnym.

Znajomy chce za niego 10 000,00 PLN. Czy to auto jest warte swojej ceny? Inaczej... czy mam go brac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto ma przejechane 260 kkm (przebieg autentyczny). Auto sprawdzone na duzych trasach.

B4 produkowali do 1996 roku - to fakt.

Więc podziel sobie przebieg auta przez ilość lat i Ci wyjdzie że auto robiło max. 1,5tyś km. miesięcznie.

To co w takim razie oznacza - auto sprawdzone na dużych trasach?

Zaraz się okaże jeszcze że to diesel.

Rzeczy o których piszesz: elektryczne lusterka, halogeny, regulacja foteli, radio, roleta - to standardy i duperele, którymi bym się akurat najmniej zajmował w tym autku.

Na co zwrócić uwagę: silnik, układ jezdny, stan blacharki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rocznik? I jaki motor? Najważniejsze że buda bez kropki!

Racja zapomnialem najwazniejszych informacji.

Rocznik 1996, silnik 1,9 TDI (podobno to ten z tych niesmiertelnych).

Więc podziel sobie przebieg auta przez ilość lat i Ci wyjdzie że auto robiło max. 1,5tyś km. miesięcznie.

To co w takim razie oznacza - auto sprawdzone na dużych trasach?

To czysta statystyka. Auto sprawdzona na duzych trasach oznacza, że kolo jechal tym autem bez przerwy 1000 km i nic go nie bolalo. Na tym mi najbardziej zalezy. Zeby nierozkraczyl mi sie gdzies w trasie.

Zaraz się okaże jeszcze że to diesel.

Tak to jest diesel.

Rzeczy o których piszesz: elektryczne lusterka, halogeny, regulacja foteli, radio, roleta - to standardy i duperele, którymi bym się akurat najmniej zajmował w tym autku.

Racja. Chociaz w moim aktualnym egzemplarzu to bylby wypas.

Na co zwrócić uwagę: silnik, układ jezdny, stan blacharki.

W silniku nalezy tylko wymienic filtr oleju i sam olej bo juz najwyzszy czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności