pszemek Zgłoś #181 Napisano 11 Kwietnia 2010 Jeśli tak to B4-1Z ,pojedzie na wszystkim,bezawaryjne auto. Znajdź mi B4 1Z za 4,5k w porządnym stanie. Tak się składa że to benzynowce mają dużo mniejszy rzeczywisty przebieg od diesla. Gaz - aż się prosi żeby go założyć do tego silnika, automat - wg. mnie to tylko kwestia upodobań, na awaryjność i eksploatacje nie ma wpływu. Kolor również to rzecz gustu, na białym brud widać, ale jeszcze gorzej jest na czarnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #182 Napisano 11 Kwietnia 2010 Polecam białe:) sam może stanę się właścicielem nowego pojazdu i prawdopodobnie będzie to biały:) na białe wraca moda:) porażka to czarne i srebrne (co 2 auto VW) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #183 Napisano 18 Kwietnia 2010 Cytat:Napisał The_Saint Zobacz post Silnik ABF , tyle że rzadko spotykany... To fakt i tylko w kombi, co mi odpowiada W sedanach też były montowane, nawet jest gdzieś na forum srebrny sedan z tym silnikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ukciak Zgłoś #184 Napisano 14 Lipca 2010 Witam.... Wkoncu kupiłem upatrzonego passata b4. i? Tak zwani "sprzedawcy", którzy mają do sprzedania auto, to nie którzy banda oszustów. To co pisze to tylko moja wina mam nadzieję że to przestroga dla kupujących. Oglądać auto nalezy w kilka osób, raźniej jest a każdy coś wypatrzy jak ma dość sprawne oko. Papiery są ważne. Wszystkie dokumenty, i tłumaczenia. Obejżeć dokładnie dowód rejestracyjny. Czyje to auto, właściciel czy pośrednik. Zobaczyć jak zarejestrowane jest auto: samochód osobowy czy ciężarowy. Ile ma miejsc siedzących. Bo w moim passacie było 2 a siedzen na 5 osób. Nie zauwazyłem tego szczegółu za który zapłaciłem. Czy tapicerka jest jednakowa. poza tym. Wszystkie powyższe wskazówki i życzę dużo szczęścia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #185 Napisano 23 Lipca 2010 Witam serdecznie znawców tematu:D mam na oku paska B4 2,0 z oznaczeniem silnika AGG czy mógł by się ktoś wypowiedzieć na jego temat.Czy mogą w nim jakieś elementy typu "mina"...? Czy na coś trzeba zwrócić szczególna uwagę?Raczej nie będę wkładał gazu;) Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #186 Napisano 26 Lipca 2010 (edytowane) AGG to to samo co ADY. Od 2E różnią się głównie tym, że są na Simosie a nie na Digifancie. Raczej nic tam nie ma co by mogło szwankować w porównaniu do reszty silników z elektronicznym wtryskiem. Edytowane 26 Lipca 2010 przez pszemek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pasek1978 Zgłoś #187 Napisano 5 Sierpnia 2010 (edytowane) Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem passata 1,8 benzyna bez gazu 66kw 90 km silnik adz. Przede wszystkim nie zgodzę się z kolęgą Galaxy.To że zamiast piątki wchodzi trójka to może być wina cięgienek skrzyni biegów ,ewentualnie też może kolega źle biegi zmienia nie przeciągnie do końca tylko wrzuca byle jak.Posadziłem kolegę bo jeździliśmy po 120 km do pracy byłem zmęczony ale jak ten trzy razy wywalił taki numer że zamiast piątki wrzucił trójkę to wyleciał na siedzenie pasażera.Trzeba z wyczuciem .W aucie wymieniłem rozrząd ale to raczej z racji wieku , cewkę , przewody zapłonowe ale to zapobiegawczo przy okazji, czujnik temperatury bo padł wtedy auto nie chcę odpalać na zimnym silniku to inf o objawach ,czujnik oleju bo padł , jeżdżę dynamicznie więc nie obyło się bez wymiany amorów klocki i tarczę też już zmieniałem.I chłodnice też raczej ze starości.Samochód jeździ dobrze w skali od 1 do 10 dał bym 8 .Najczęstsze usterki to cewka objaw nie odpalisz auta nawet nie burknie,czujnik temperatury objaw jak wyżej , jeśli auto ci muli w trakcie jazdy to nie koniecznie musi być silnik , taki objaw może dać silniczek krokowy stosowany w niektórych passatach .Na autostradzie wskazówka pokazała 190km na godzine więc silnik chyba zdrowy auto pali 8,62l na 100km benzyny. Jak chcesz sprawdzić paska silnik to odpal go wrzuć jałowy bieg niech pochodzi z 5 min poobserwuj obroty posłuchaj czy nie zwalnia , potem trzeba zrobić jazdę próbną dynamicznie jeśli auto wchodzi na obroty nie muli się to silnik jest zdrowy . Dla laików passat wchodzi na obroty i dobrze przyspiesza gdy zmieniamy biegi przy 3500 obr wtedy wady szybko wyjdą i wtedy jest najmniejsze spalanie tyczy się to silników benzynowych. Aco do szyby panowie to tylniej to parcieją uszczelki przy myciu widać krepelki z drugiej strony ale normalnie to nie przeszkadza auto jeździło w te najgorsze ulewy i nie miałem mokro w środku.Wymieniaj olej dbaj o auto a pasek ci się odwdzięczy. Edytowane 5 Sierpnia 2010 przez tony_w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gammah Zgłoś #188 Napisano 18 Sierpnia 2010 Witam wszystkich. Zainteresowałem się przez przypadek passatem B4 a zainteresowanie to przerodziłe się w rozważania o kupnie wersji kombi w dieslu. Pytanie czy warto inwestować w takie auto, które ma co najmniej 13 lat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #189 Napisano 18 Sierpnia 2010 Lepszego pozeracza kilometrów jak passat b3/b4 w tej klasie chyba nie ma;) Jak jeszcze egzemplarz zadbany to nie ma co się zastanawiać! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piterrr20 Zgłoś #190 Napisano 24 Sierpnia 2010 Witam serdecznie znawców tematumam na oku paska B4 2,0 z oznaczeniem silnika AGG czy mógł by się ktoś wypowiedzieć na jego temat.Czy mogą w nim jakieś elementy typu "mina"...? Czy na coś trzeba zwrócić szczególna uwagę?Raczej nie będę wkładał gazu Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź! Ja posiadam Passata z silnikiem ADY i mam problem z obrotami na biegu jałowym, za co odpowiada przepustnica. I wiele osób się na to skarży w tym silniku, a po za tym nie sprawia kłopotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #191 Napisano 7 Października 2010 co do poszukiwań paska z naszych roczników nie należy działać - kupowac pochopnie. Bo jest jeszcze dużo aut zadbanych z przebiegiem do 200tys.km. szukałem ok.3 miesięcy i różne sztuki widziałem : zgnite , z padaczkami motorami , odpicowane- i te są najgorsze. wszystkim kupującym zycze cierpliwości i zimnej krwi przy wyborze paska a napewno bedzie ciszył sie jazdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #192 Napisano 7 Października 2010 odpicowane- i te są najgorsze. co masz na myśli mówiąc odpicowane?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #193 Napisano 7 Października 2010 co masz na myśli mówiąc odpicowane?? Pewnie "podrobione" do sprzedaży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #194 Napisano 7 Października 2010 Pewnie "podrobione" do sprzedaży takie że np. cały silnik w plaku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #195 Napisano 7 Października 2010 (edytowane) ale obstrzał... wg mnie auto odpicowane to : 1- moc plaków (silnik,opony,zderzaki,inne plastiki.) 2-zapachów 3- i najważniejsze-ukryte wady typu: motodoktor. chociaż kupujac w niemczech u turków plaka nie ma ale bajera turków powala. Edytowane 7 Października 2010 przez mobili Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #196 Napisano 7 Października 2010 teraz rozumiem. widziałem takie okazy nie raz na giełdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #197 Napisano 7 Października 2010 akurat handluje szperami na giełdzie w lubiniu to co sobote chodzę sobie po autach. Plak aż dusi w gardle. 90 % aut tam to auta handlarzy odpicowane tak że nie polecam tam jechac po kupno auta a i można sie kasy pozbyć i już nie mówię o grze w trzy karty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #198 Napisano 7 Października 2010 o grze w trzy karty... co to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #199 Napisano 7 Października 2010 co to? nie widziałeś Adams jak naciągają ludzi?? wchodzisz na giełdę z pełnym portfelem, wychodzisz goły w ryj... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #200 Napisano 7 Października 2010 adams to jest tak że jak masz kase to grasz w trzy karty czyli: dwie czarne i jedna czerwona. jeśli po tasowaniu wskażesz czerwoną to wygrywasz. Zapewniam Ciebie , że nie trafisz. Ludzie poprzegrywali po 1tys.zł , 2 tys.zł i to przy moim stanowisku....to tylko płakali.... ---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:46 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach