bobasspr Zgłoś #161 Napisano 2 Kwietnia 2010 Panowie...... Ja wiem tylko jaki jest silnik ACK (Mam taki w Audi) natomiast całej reszty nie znam. Wiem że nie za bardzo bym chciał 1.6. Czy możecie mi mniej więcej napisać do jakiego konkretnego silnika podejdzie sekwencja?? Np 1.8 8v czy 2.0 16v ew. jakieś fotki tych silników. Teraz pytanie, który najlepiej znosi LPG (w grę wchodzi dobra instalacja, już nie chce żadnej instalacji z mieszalnikami, z klapkami itp..., który NIE ma przepływki tylko MAPsensor, który nie ma wtrysku mechanicznego. Wcześniej miałem w201 z gazem (KE-Jet) i wiem że silniki z mech. wtryskiem sie NIE nadają do gazu. Za dużo problemów, strzały w klapę spietrzającą, co chwile zdychał krokowy itp. Proszę o dobre porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #162 Napisano 2 Kwietnia 2010 Poleciłem ABF (2.0 16V 150KM) bo takowy mam od roku, właśnie stuknęło mu 300 000km, na gazie od przebiegu 222 000km. Sekwencja na Stag 300 bodajże, z reduktorem KME. I jestem bardzo zadowolony. 2E, AGG, ADY to 2-litrowe ósemki o mocy 115KM, o których niewiele wiem Wiem, że często pojawiają się posty o zwalonej przepływce, ale to chyba wina właśnie złej regulacji LPG. Wybór należy do Ciebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #163 Napisano 2 Kwietnia 2010 2E, AGG, ADY to 2-litrowe ósemki o mocy 115KM, o których niewiele wiem Wiem, że często pojawiają się posty o zwalonej przepływce, ale to chyba wina właśnie złej regulacji LPG. Przy sekwencji problem w tych silnikach nie występuje, a przy instalacji II generacji wszelakie problemy biorą się z partactwa i braku kwalfikacji gazowników. Silnik ABF , tyle że rzadko spotykany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #164 Napisano 2 Kwietnia 2010 Silnik ABF , tyle że rzadko spotykany... To fakt i tylko w kombi, co mi odpowiada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #165 Napisano 2 Kwietnia 2010 (...) i tylko w kombi Tego nawet nie wiedziałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #166 Napisano 2 Kwietnia 2010 ok. a jaki silnik jest najczęściej spotykany a Paskach z Automatem?? Oczywiście taki, do którego podejdzie sekwencja. Najprawdopodobnie nie będe miał czasu zbytnio szukać i na 90% pojadę, obejrze i kupie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #167 Napisano 2 Kwietnia 2010 a jaki silnik jest najczęściej spotykany a Paskach z Automatem?? Oczywiście taki, do którego podejdzie sekwencja.Najwięcej automatów będzie chyba w VR6, ale znajdą się też w 2.0 (oprócz ABF - on nie występował z automatem).Najprawdopodobnie nie będe miał czasu zbytnio szukać i na 90% pojadę, obejrze i kupie. Życzę duuuuużo szczęścia Będzie Ci potrzebne, żebyś szrota nie kupił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobasspr Zgłoś #168 Napisano 2 Kwietnia 2010 Szczęście napewno sie przyda. Napewno nie kupi passata który będzie pordzewiały. Jak już znajde bez rudej francy to całą resztę moge sam zrobić. Począwszy od silnika, na tapicerce skończywszy. Vr-a nie chce ze względów ekonomicznych. Jest to poprostu drogi w eksploatacji silnik. Napewno sie pochwale jak coś kupie. Kurde Piszecie kodami (AGG, AGY, ABF) a ja prawdę mówiąc nie wiem jak te silniki wyglądają (Znam tylko oznaczenia niektórych audi ABC, AAH, ACK, ale to sa V-ki tyle.) Jak by ktoś wstawił fotki silników 1.8 i 2.0 (wraz z oznaczeniami)to BARDZO mi to ułatwi poszukiwania. Bardzo proszę napiszcie mi które silniki mają mech. wtrsyk oraz mech. przepływomierz. Dzieki dzieki dzieki. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #169 Napisano 2 Kwietnia 2010 Bardzo proszę napiszcie mi które silniki mają mech. wtrsyk oraz mech. przepływomierz.Mechaniczny wtrysk był tylko w B3 2.0 136KM, oznaczenie 9A.O przepływomierzach niewiele wiem, ale chyba w 2E jest mechaniczny. W ABF ten inny Oznaczenie silnika znajdziesz na wlepce w bagażniku obok koła zapasowego, jest przyklejona do blachy. Czasami też jest na obudowie rozrządu (na pewno w dieslach, nie wiem czy w benz też). ---------- Post added at 21:58 ---------- Previous post was at 21:57 ---------- A tak wogóle to poszukaj, na forum jest wiele o tych silnikach. Nawet jest temat "Jaki najlepszy silnik do paska" czy jakoś tak - kopalnia wiedzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #170 Napisano 2 Kwietnia 2010 Oznaczenie silnika znajdziesz na wlepce w bagażniku obok koła zapasowego, jest przyklejona do blachy. Czasami też jest na obudowie rozrządu (na pewno w dieslach, nie wiem czy w benz też). I przed numerem silnika nabitym na bloku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ratika Zgłoś #171 Napisano 10 Kwietnia 2010 Przymierzam się do zakupu passata b4 kombi. Dokładnie z tej aukcji: http://www.allegro.pl/item995263161_vw_volkswagen_passat_climatronic_2_0_lpg_kombi.html Trudno mi go w tej chwili zobaczyć na żywo, mam 500 km do Stargardu. Zanim wydam pieniądze na bilet pkp, chciałabym wiedzieć czy wogóle warto się nim interesować. W sumie myślałam o czymś trochę nowszym, może vectra. Nie miałam styczności z passatem, oprócz opinii że to dobre samochody. Czy ten rocznik, z takim silnikiem i taką skrzynią ma sens? Potrzebuję samochodu ciężkiego do zajeżdżenia - np. 5 tys km po polskich drogach miesięcznie. Nie zależy mi na wyścigówce, tylko solidnym, pojemnym i bezpiecznym aucie. Raczej nie przewiduję dłuższego użytkowania niż 2-3 lata. Chodzi o to też by nie wkładać za dużych pieniędzy w auto (mam już takiego escorta - obecnie trzeba włożyć wiecej niż cały jest wart). Niepokoi mnie trochę, bo samochód wygląda jakby był malowany (nie wierzę w takie utrzymanie samochodu przez 17 lat). Wg właściciela nie był bity, ale malunek zamaskuje wiele. Kierunkowskazy też są różne. Samochód podobno był zakupiony w Polsce, czyli 230 tys. km po polskich drogach. Ale zawieszenie wg właściciela miał robiony przed zimą (opis nie jasny na stronie aukcji, dopytam się). Czy możecie mi doradzić w kwestii tego samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #172 Napisano 10 Kwietnia 2010 Biała benzyna w automacie-gorzej być nie może:debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #173 Napisano 10 Kwietnia 2010 ratika, po pierwsze to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25364 Biała benzyna w automacie-gorzej być nie może A co w tym złego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_2000 Zgłoś #174 Napisano 10 Kwietnia 2010 Cytat:Napisał jaaano Zobacz post Biała benzyna w automacie-gorzej być nie może A co w tym złego? Pewnie dlatego sądzi że źle bo białe najczęściej są firmowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #175 Napisano 10 Kwietnia 2010 Pewnie dlatego sądzi że źle bo białe najczęściej są firmowe. Benzyna z automatem firmowa? Jakoś mi się to nie widzi. Ale koniec OT bo to nie miejsce na takie dyskusje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ratika Zgłoś #176 Napisano 10 Kwietnia 2010 ratika, po pierwsze to http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=25364 Już tam przekopiowałam swój post. Sorki, nie doczytałam - podekscytowanie siega zenitu Od wczoraj przeglądam strony z ofertami samochodów... heh... Wybieranie, kupowanie samochodu wciąga To od razu mam pytanie: automat w tym samochodzie sprawdza się? Bo osobiście wolałabym manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #177 Napisano 10 Kwietnia 2010 Białe żle ? to może lepiej zółte-poczta lub taxi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #178 Napisano 10 Kwietnia 2010 Biała benzyna w automacie-gorzej być nie może:debil Wyjaśnij kolego po kolei: że biały, że benzyna, że automat... Chyba na podstawie czegoś to napisałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #179 Napisano 11 Kwietnia 2010 Potrzebuję samochodu ciężkiego do zajeżdżenia - np. 5 tys km po polskich drogach miesięcznie. Nie zależy mi na wyścigówce, tylko solidnym, pojemnym i bezpiecznym aucie.Jeśli tak to B4-1Z ,pojedzie na wszystkim,bezawaryjne auto.Biały-wiecznie brudny,benzyna gaz automat=zużycie:dolamam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #180 Napisano 11 Kwietnia 2010 Piszesz bzdury, prawdopodobnie wynika to z tego, że nigdy nie miałeś ani auta białego ani automatu-zastanów się na drugi raz bo ludzie później czytają takie banialuki i przyjmują to za pewnik. EOT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach