brox Zgłoś #201 Napisano 8 Października 2010 (edytowane) Ile może kosztować usługa sprawdzenia przeszłości Passata B4 na podstawie VIN? Gdzie w Szczecinie można zrobić to najtaniej? Proszę o wypowiedzi posiadaczy takiego wozu: http://allegro.pl/passat-1-9tdi-zadbany-i1262605012.html Czy wszystko się w nim zgadza i czy warto jechać aby obejrzeć? Może ktoś mieszka w pobliżu i przejechał by się w celu wstępnych oględzin. Nie chcę za darmo. Flaszkę mogę postawić albo zgodnie z życzeniem życzliwego forumowicza inaczej wynagrodzić. Edytowane 8 Października 2010 przez brox dodanie linku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mobili Zgłoś #202 Napisano 9 Października 2010 pasek ładnie wygląda z wierzchu ale brak foto środka.... przebieg jak na diesla ok. zapytaj o wiecej zdjeć(ze środka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Variant CL Zgłoś #203 Napisano 10 Października 2010 Ile może kosztować usługa sprawdzenia przeszłości Passata B4 na podstawie VIN? Chciałem sprawdzić u siebie i nie można bo jest z 1995r. Podobno można od 1996 albo 1997 - nie pamiętam już... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #204 Napisano 13 Października 2010 a jak można sprawdzić w passku z 95r jaki ma oryginalny przebieg?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #205 Napisano 13 Października 2010 a jak można sprawdzić w passku z 95r jaki ma oryginalny przebieg?? nie można Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #206 Napisano 14 Października 2010 Na prawdę nie da rady? szkoda bo bym chciał wiedzieć ile tak na prawdę mój passzczur ma km nabite bo teraz jest 196tys czy jakoś tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebus Zgłoś #207 Napisano 14 Października 2010 Na prawdę nie da rady? szkoda bo bym chciał wiedzieć ile tak na prawdę mój passzczur ma km nabite bo teraz jest 196tys czy jakoś tak Możesz tylko porównać z innymi autami, jak wygląda środek, lakier, czy siedzenia wytarte itp. Dobrze że przynajmniej jesteś świadom tego że te 196 kkm można między bajki włożyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Salin92 Zgłoś #208 Napisano 19 Października 2010 jak chcesz kupić passata to patrz czy ma tak wg poduszki powietrzne sprawne ja kupiłem i tam gdzie poduszka było wgniecenie i ostatnio chłop mi montował głośniki tam z tyłu koło rolety i zobaczył że przyczyną wgniecenia tej tapicerki jest brak poduszki i pogięta rama czyli był bity Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #209 Napisano 19 Października 2010 co do paska to mam go od kwietnia i jestem mega zadowolony:) fotele mam pół skóra i boczki troche przetarte te zewnętrzne ale to widać od wsiadania. jedyna ukryta awaria to dziurawa chłodnica klimyi czujnik abs-u któryś muszę zrobić i nowe aku założyłem i to co trzeba każdy wie co. i śmigam aż miło. jedynie ten świst od relingów wkurza. na pełnym zbiorniku zrobiłem 1900km prawie:) miesięcznie jeżdżę nim 1500km i zero awarii. lakier oryginał sprawdzony no i świadczy do tego trochę rys ale nie malowany od nowości a lakier z palety Wolfsburga:) mniam:) polecam paska no super i tyle miejsca:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #210 Napisano 18 Grudnia 2010 Trochę odświeżę wątek. Robię przymiarkę do kupna B4. Ostatnio kolega forumowicz miał ładną b4, ale zanim się zebrałem by ją zobaczyć to zdążył sprzedać. Patrząc na ceny z ogłoszeń to przynajmniej teoretycznie B4 z 1996 roku kosztuje od 7 do 9 tys. Oczywiście wszystkie w dobrym stanie, z przebiegiem w okolicach 200tys km. Zastanawiam się czy jak bym kupił w cenie 4-5tys też w dobrym stanie i dołożyłbym na remont zawieszenia czy silnika to taki interes się opłaca. Zakładam oczywiście, że blacha jest OK, z lakierem fabrycznym. Co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #211 Napisano 19 Grudnia 2010 Diesel czy benzyna? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #212 Napisano 19 Grudnia 2010 Diesel czy benzyna? Benzyna jest prosta i tania w naprawach, dlatego preferuję benzynę. Ale jak by się trafił dobry diesel to też bym się zastanowił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #213 Napisano 25 Grudnia 2010 Znalazłem taki post: http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=85989 Jak to jest z kupnem auta w Niemczech? Czy sprzedający musi poinformować o faktycznym przebiegu auta? Czy komis nie może zataić przeszłości auta np. poważne naprawy, uszkodzenia czy też wcześniejsze kolizje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin92passat Zgłoś #214 Napisano 29 Grudnia 2010 Jeżeli Niemiec sprzedaje Niemcowi auto, i oszuka go, sprzedając mu samochód z przekręconym licznikiem, albo zatai jego przeszłość, a nabywca o tym się dowie, wtedy sprzedawca ma za to odpowiedzialność karną, ale Polakowi może nakłamać. Najlepiej Kupić ten samochód z kimś kto ma niemieckie obywatelstwo i poinformować o tym sprzedającego, wtedy powie prawdę o samochodzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #215 Napisano 30 Grudnia 2010 Pytanie do jeżdżących dieselami. Jaki silniczek polecacie i czy w przypadku awarii naprawa jest droga? Jak wygląda spalanie w jeździe miejskiej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #216 Napisano 30 Grudnia 2010 Jaki silniczek polecacie 1.9 TDI 1Z lub AFN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #217 Napisano 30 Grudnia 2010 Pytanie do jeżdżących dieselami. Jaki silniczek polecacie Jak kolega wyżej napisał masz dwie opcje 90 i 110KM w przypadku awarii naprawa jest droga? Bardziej kosztowne są naprawy silnika AFN- 110km ze względu na turbine ze zmienną geometrią i sprzegło z kołem dwumasowym. Jak wygląda spalanie w jeździe miejskiej? Przy ujemych temperaturach w cyklu mieszanym 40% miasto i 60% trasa na 60 litrach przejechane około 1100km. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #218 Napisano 30 Grudnia 2010 to kolega chyba ładne trasy ma że mu samochód w zimę pali ok 5.5L mi pali 1Z 6.6l/100 w warunkach takich ze 5 biegu nie wrzucisz na drodze masakra a trasa 80% trasa 20 miasto a mieszkam na wsi i nie raz przez zaspy nad maskę szedł ale w lato mi w trasie jak byłem mega oszczędny to 4.9l spalił ogólnie to tak 5.5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #219 Napisano 30 Grudnia 2010 Jeszcze w temacie awaryjności. Jak często zdarzają się awarie, przy jakich przebiegach pojawiają się problemy, typowe usterki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #220 Napisano 30 Grudnia 2010 Jeszcze w temacie awaryjności. Jak często zdarzają się awarie, przy jakich przebiegach pojawiają się problemy, typowe usterki? Jeśli uda Ci się znaleźć zadbany egzemplarz i będziesz go odpowiednio eksploatował to możesz liczyć że kłopotu Ci nie sprawi. Miałem B4 1Z, którym przejechałem bez awarii 140 tys km. Ile miał naprawdę - nie mogę na 100% powiedzieć Nie ma co się bać diesla jeśli chodzi o koszty napraw. Niektóre elementy dla benzyny też są drogie i również ulegają awarii. Ja wiem jedno - jeśli proporcje cen paliw się znacząco nie zmienią, to następne auto będzie znowu z dieslem pod maską. Także szukaj zadbanej B4 i śmigaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach