Skocz do zawartości

ChiquitaB

  • Liczba zawartości

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ChiquitaB

  • Urodziny 17.03.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rywałd/Grudziądz

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. Witam. Może nie do końca marka vw ale ta sama grupa i te same silniki, więc może ktoś pomoże mi. Mam taki problem z audiczką ponieważ jak wcisnę pedał gazu to samochód zbiera się dopiero po 2s i na moje brakuje mu mocy. Dzisiaj zrobiłem logi dynamiczne dla przepływki i turbawki. Oceni ktoś? te najniżej właściwe bo pierwszy raz robiłem . Robione na 3 biegu http://vaglog.pl/log_250638.html Auto to a6c5 2.5tdi bau 2003 tip+q
  2. dzięki doszedłem do tego że to jest poduszka skrzyni biegów
  3. Witam. Mam mały problem otóż wczoraj robiąc hamulce zauważyłem że pod pompą hamulcową a nad przegubem na sankach w głębi wyciek z takiego jakby zbiorniczka tak to przypomina, konsystencja raczej maziowa tego bo mokre jest tylko w koło tego i nic nie kapie. Od jakiegoś czasu co jakiś czas od strony słychać stuknięcie jak w nierówność się wjedzie ale nie zawsze. Co to może być. Szukałem po google aby to pokazać ale nie mogę znaleźć
  4. ja wymieniałem juz 3 raz chłodnice w przeciągu 5 lat tym razem po znajomości zakupiłem nowego niessena. Ja zdejmowałem cały przód bo wtedy wszystko elegancko idzie czas roboty 1godzinka i można się cieszyć z chłodu
  5. między wymianami dolewam 0.3l teraz jeździłem trochę dłużej z racji braku czasu to 0.5 wyszło.
  6. Witam. Mam takie pytanie odnośnie Turbiny, otóż moje objawy to zalany z zewnątrz całkowicie IC, chlapie olejem aż na akumulator. Do tego tył silnika zawalony olejem. Pytanie czy to turbina? Czytałem wiele tematów i piszą ludzie że odma może też tak chlapać ale czy do tego stopnia? Dodam że spadek mocy jest raczej minimalny oraz oleju nie ubywa również za dużo. Czasami porządnie zakopci na czarno ale to ostatnio taki efekt był z 2 miesiące temu ale to przeszło po jednym dniu. Mechanik zaglądał bo przy okazji wymiany łożyska z przodu poprosiłem aby luknął skąd jest tak silnik zachlapany i mówił że prawdopodobnie turbo. Ktoś coś dopowie? Koszt nie mały wymiany turbo a chciałbym być w miarę pewny.
  7. miałem ten sam problem 2 lata temu, więc pojechałem do gości od klimy aby mi to odkręcili ale facet znalazł identyczny u siebie i po prostu się wymieniliśmy Dzwonił kurier więc dzisiaj to ja zabieram się za wymianę chłodnicy. 2 lata temu zajęło mi to dobre pół dnia ale razem z wymianą chłodnicy wody która pomimo sporawych wymiarów kosztowała śmieszne pieniążki plus czyszczenie IC i takie tam pierdoły z nudów.
  8. przyglądałem się i leci od dołu na samym kącie. Tak była made in miska ryżu. Kupie kolejną taką z powodu braku $$ a przy skórze i małym dzidziem nie da się bez klimy jeździć w ogóle. Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź kolego
  9. Witam. Taki dylemat mam. Ponieważ moja chłodnica popuszcza od dołu I chcem ją wymienić na nową, ostatnia wytrzymała 2 lata i wtedy tez był wymieniany osuszacz. To teraz nie muszę go wymieniać? I pytanie dodatkowe, ponieważ klima mi się nadal załącza ale w ogóle nie chłodzi to jest to spowodowane już niskim ciśnieniem? Czy na coś extra mam się przygotować? Dodam że w tamtym roku była kostnica w samochodzie:)
  10. kolego miałem identyczny przypadek przy nieszczelności przewodu paliwowego do pompy paliwa, przez jakiś czas musiał kręcić aby odpalić, i podobnie przy nieszczelnej pompie
  11. Witam. Częściowo u mnie problem jest również z kopceniem. Otóż dzisiaj rano po przejechaniu 2km na polnej drodze i walczeniu przy wyjechaniu z zaspy, silnik już był na ok.70st nagrzany, zaczął przerywać i kopcić na niebiesko ale po chwili to przestało tylko czarny ślad został na śniegu. Dodam że odpala bez problemu, wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco. Może dodam że koło aku przy wejściu do IC zawsze jest nachlapane oleju ale jak kiedyś zdejmowałem IC to w nim było sucho. Po tym zdarzeniu samochód jechał bez problemu i odpala jak odpalał. Może dodam że przy 120-130 albo wysokich obrotach na 4 biegu samochód tak jakby odcinał paliwo i traci moc zero przyspieszenia. Na razie nie szukałem przyczyny bo zimno a nie przeszkadza to za bardzo w jeździe.
  12. likwidujesz mostki termiczne między łączeniami. W sumie nie powinno ich być jak dobrze ułożysz ale to ta sama zasada jak z wełną na ocieplenie dachu powiedzmy
  13. a tak z ciekawości kolego Falla dlaczego nie ocieplasz domu 2x 10 tylko 1x20?
  14. Ja śmigam moim B4 na Yokohama W.drive 903 i jestem bardzo zadowolony. Miałem kupione za 210 za sztukę. Niestety przez niedostatek $ tylko na przód, dzisiaj kupiłem za tą samą cenę kolejne dwie już na zimę. Mój dojazd do pracy 25km z czego 10 drogi wiejskie w czym 5km ekstremalne warunki zimowe. Powiem może tak, ani razi mnie nie zawiodły no poza zasypaną drogą na 1m na odcinku 120m z czego samochód by przeszedł bez problemu prawdopodobnie ale zawinił tutaj podstawowy czynnik czyli kierownik który za późno włączył wycieraczki na maks i mi szybę zawaliło i ściągnęło troszkę na bok i był Halt i łopata w rękę. oponki bardzo dobrze trzymają się drogi w każdym rodzaju śniegu jak i błota które ładnie odprowadzają z bieżnika. Cieszę się że nie kupiłem tak jak teściu Dębicy bo on tej trasy co ja nie dał rady przejechać Po jednym sezonie zimowym praktycznie nie widać zużycia. Robię średnio 2tys km miesięcznie
  15. dzięki. Jeden jak pytałem to 350zł a u drugiego 150zl:) u mnie nie szło wykręcić przewodów z osuszacza:/ jedna nakrętka straciła gwint ale wymiana nakrętki i zakucie jak za darmo więc spokojnie:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności