Skocz do zawartości

Salin92

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Salin92

  • Urodziny 12.03.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsk Podlaski

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1995
  1. 1.9 tdi 90 km b4 kombi miasto 6-7 , trasa 5
  2. Kolego powiem Ci tak, miałem podobnie ale u mnie cały czas mocy nie było, możne spróbuj wymienić w filtrze paliwa http://img.photobucket.com/albums/v384/Adammor/2.jpg ten plastik u mnie to pomogło. Koszt tego nie jest duzy 20-30 zl , mozesz sprawdzić czy to jest to. Bo pisali ze właśnie to się zapycha i silnik nie możne brac wystarczajaco powietrza.
  3. Witam wszystkich i z góry przepraszam za posta ponieważ powiecie pewnie ze jest ich multum, lecz szukałem dziś cały dzień i nie mogłem znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ;p Mam Passata b4 1.9 tdi 90 KM (1995) 1z Moje pytania: 1. Gdy odpalam samochód to ma takie humory ze po odpaleniu od razu gaśnie jakby ktoś go gasił kluczykiem. Czytałem o tym na forum ale żadna odpowiedz mi nie pomogła. Niby to jest wina immo ale sam nie wiem mo mam 1 kluczyk oryginalny z kostka i gaśnie mi na nim i drugi mam nie oryginalny. Wcześniej cały czas jeździłem na nieoryginalnym a teraz od jakiegoś roku jeżdżą na oryginalnym i gaśnie. Czasami aż krew mnie zalewa jak kręcę z 15 razy . I właśnie jak mogę tą usterkę osunąć. Mozecie mi podać schemat gdzie jest immo, czytałem ze gdzieś pod przełącznikiem świateł ale nie wiem jak się tam dostać i czy trzeba zdejmować deskę rozdzielcza. Dzis jeszcze wymieniłem przekaznik 109 na nowy i dalej nie odpala. 2. Chodzi mi wlasnie o ten zawór n75. Moj passat po przygazowaniu do 4000 wali czarnym dymem poczym silnik zaczyna drżeć i niema mocy dopiero po 30 s wszystko wraca do normy. Czasami jeszcze po odpaleniu jade i niema mocy i gdy w czasie jazdy zgasze i zapale wszystko jest ok. Mechanik mówil ze to moze wina oleju ale wymieniłem olej i dalej to samo. Czytałem tez te to moze taki zaworek z filtrze plastikowy był zatkany i dobrze nie zasysał powietrza, to tez dzis wymienilem ale znacznej róznicy nie ma. Kiedys jeszcze kiedy jechalem powyzej 120 to silnik zaczynal szarpac i wiece nie jechal ale ta jakos zgineło i teraz jest w miare dobrze. Własnie z tym kopceniem to po przeglądaniu forum zdaje sie ze to ten zaworek ale nie wiem gdzie on dokładnie jest bo ponc sa 2 zaworki n75 (tak mi mowił facet ze sklepu) i ma do was pytanie gdzie one sa . http://i43.tinypic.com/x4hged.jpg - oto moj silnik i gdzi jest na nim zawór n75 http://i44.tinypic.com/rwkuo5.jpg - wydaje mi sie ze to jest to ale nie jestem pewiem Potrzebuje jeszcze numeru katalogowego tego zaworka n75 nie chce sie przy nim dłubać bo jeszcze zrobię gorzej Na forum znalazlem numer katalogowy ale by byl do silnikow aac a ja potrzebuje do 1Z Prosze o pomoc i o wasze rady dziękuję
  4. Witam wszystkich i z góry przepraszam za posta ponieważ powiecie pewnie ze jest ich multum, lecz szukałem dziś cały dzień i nie mogłem znaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania ;p Mam Passata b4 1.9 tdi 90 KM (1995) 1z Moje pytania: 1. Gdy odpalam samochód to ma takie humory ze po odpaleniu od razu gaśnie jakby ktoś go gasił kluczykiem. Czytałem o tym na forum ale żadna odpowiedz mi nie pomogła. Niby to jest wina immo ale sam nie wiem mo mam 1 kluczyk oryginalny z kostka i gaśnie mi na nim i drugi mam nie oryginalny. Wcześniej cały czas jeździłem na nieoryginalnym a teraz od jakiegoś roku jeżdżą na oryginalnym i gaśnie. Czasami aż krew mnie zalewa jak kręcę z 15 razy . I właśnie jak mogę tą usterkę osunąć. Mozecie mi podać schemat gdzie jest immo, czytałem ze gdzieś pod przełącznikiem świateł ale nie wiem jak się tam dostać i czy trzeba zdejmować deskę rozdzielcza. Dzis jeszcze wymieniłem przekaznik 109 na nowy i dalej nie odpala. 2. Chodzi mi wlasnie o ten zawór n75. Moj passat po przygazowaniu do 4000 wali czarnym dymem poczym silnik zaczyna drżeć i niema mocy dopiero po 30 s wszystko wraca do normy. Czasami jeszcze po odpaleniu jade i niema mocy i gdy w czasie jazdy zgasze i zapale wszystko jest ok. Mechanik mówil ze to moze wina oleju ale wymieniłem olej i dalej to samo. Czytałem tez te to moze taki zaworek z filtrze plastikowy był zatkany i dobrze nie zasysał powietrza, to tez dzis wymienilem ale znacznej róznicy nie ma. Kiedys jeszcze kiedy jechalem powyzej 120 to silnik zaczynal szarpac i wiece nie jechal ale ta jakos zgineło i teraz jest w miare dobrze. Własnie z tym kopceniem to po przeglądaniu forum zdaje sie ze to ten zaworek ale nie wiem gdzie on dokładnie jest bo ponc sa 2 zaworki n75 (tak mi mowił facet ze sklepu) i ma do was pytanie gdzie one sa . http://i43.tinypic.com/x4hged.jpg - oto moj silnik i gdzi jest na nim zawór n75 http://i44.tinypic.com/rwkuo5.jpg - wydaje mi sie ze to jest to ale nie jestem pewiem Potrzebuje jeszcze numeru katalogowego tego zaworka n75 nie chce sie przy nim dłubać bo jeszcze zrobię gorzej Na forum znalazlem numer katalogowy ale by byl do silnikow aac a ja potrzebuje do 1Z Prosze o pomoc i o wasze rady dziękuję
  5. Salin92

    Hertz dsk 165

    Witam wszystkich ostatnio postanowiłem zainwestować trochę kasy w mojego paska i kopiłem hertz dsk 165 dobrze i fajnie graja ale brakuje mi basów, przy dużych basach trzeszcza (głośniki są nowe) w sklepie mówili mi żebym dołożył wzmacniacz do nich i tu właśnie mam pytanie jaki wzmacniacz by był dobry a zarazem nie drogi pod te głośniki. Facet mówił tez ze mam może dyzo głośników podłączonych pod jeden kanał, faktycznie mam jeszcze tweetery standardowe ale wadpie czy one by tak duzo mocy ciagneły. w poprzednie głośniki które były w moim passku b4 to infinity ref 5002i i nie wiem co z nimi zrobić , myślałem wstawić na tył ale nie wiem czy wycinać dziury w drzwiach tylnych. Co proponujecie, czekam na pomysły Jaki wzmacniacz do hertz dsk 165 i co zrobić z głośnikami
  6. ok dzieki , poszukam moze cos znajde :mlask
  7. Witam wszystkich szukam zestawu głośników do mojego paska b5 na przednie i tylne drzwi. Cena do 1000. interesuje mnie dobra moc i czysty dźwięk oraz z tylnych głośników dobry bas. dobrze by było żeby w tej cenie był tez sub i wzmacniacz. Sam nie wiem czy lepiej dać na tył głośniki basowe i zwykle i suba. Proszę o propozycje na zestawy. Moja propozycja: http://allegro.pl/hertz-dsk-165-dyst...706617532.html ---- przód http://allegro.pl/hertz-ev-130-13cm-...712064173.html ---- tyl + jakis wzmacniacz Zaproponujcie mi cały zestaw do 1000 Pozdro
  8. Salin92

    2 głośniki basowe

    Ok dzięki za pomoc
  9. Salin92

    2 głośniki basowe

    Radio Pioneer DEH-2220 UB Nie ma co pakować kasy już w ten samochód myślę nad czymś nowszym ale puki jeżdżę to chce zęby fajnie grało to nie wiem coś do 300 ale znając moje głośniki to trzeba cały zestaw. Ok poddarcie mi jakiś fajny zestawik 4 głośniki wzmacniacz i sub do 1000zl
  10. Salin92

    2 głośniki basowe

    co i gdzie radzisz mam z przodu w drzwiach i z tyłu tam gdzie fabrucznie 4x6 mam wsadzone
  11. Witam mam do was pytanie chicałbym wastaci 2 głośniki basowe http://allegro.pl/2-mega-glosniki-basowe-165mm-boschmann-350w-i1356181097.html lub http://allegro.pl/glosniki-basowe-voice-kraft-sistek-150w-gwarant-i1377852242.html w tylnej kanapie tam gdzie sie podłokietnik wyjmuje . Jak otworze podłokietnik to tam jest taki plastki i tam bym se chciał co o tym myślicie?
  12. patrzcie takie gówno a ile głowienia się czaicie jak kupowałem samochód to dostałem 2 kluczyki i potem dorobiłem jeszcze 1 i odpalałem samochód nie z oryginalnego tylko z innych , znaczy nie ja tylko ojciec (bo jeszcze prawka nie miałem) i chyba od tego się to dzieje i immo się wali a teraz mechanik mi właśnie powiedział żeby na oryginale jeździć bo się może całkiem zwalić i na razie dobrze odpala a z tym brakiem mocy to mówi że wystarczy zmienić czujnik rury dolotowej bo się wali i wszystko będzie ok .Jedyne co go dziwiło to to dlaczego chłop który robił diagnostykę nie usuną błędów w sumie mnie tez to dziwi ;] ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:37 ---------- Dzięki za pomoc wszystkim. Temat można już zamknąć.
  13. z tego co widzę z tym immo ty chyba ten mechanik się mylił mój błąd ale co z tym gaśnięciem
  14. ale ty chyba masz immobiliser nie standardowy bo w standardowym immobiliser to jest chyba w liczniku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności