Skocz do zawartości
Gość carlos2005

Kupujemy Passata B4-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Widziałem na Mobile EU wersję Full wypas z silnikiem VR 6 ze skórą klima itp itd za ok 9500 zł plus opłaty, a na allegro za tyle dostane 1,9 TDI z elektrycznymi szybami. I teraz nie wiem czy lepiej jednak zagranicą poszukać czy na rodzimym rynku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widziałem na Mobile EU wersję Full wypas z silnikiem VR 6 ze skórą klima itp itd za ok 9500 zł plus opłaty, a na allegro za tyle dostane 1,9 TDI z elektrycznymi szybami. I teraz nie wiem czy lepiej jednak zagranicą poszukać czy na rodzimym rynku.

 

Weź jeszcze pod uwagę że trzeba po ten samochód pojechać na zachód, wykupić ubezpieczenie a później zrobić wszystkie opłaty i dopiero będziesz mógł nim jeździć (troszkę to czasu zajmie) no i masz raczej mało oszczędny ;) samochód. Z drugiej strony nie wiem czy na tej oszczędności Ci zależy. Spróbuj porównać auta z takim samym silnikiem, wyposażeniem i wtedy zdecydować które lepiej kupić - na zachodzie czy u nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Mam okazję kupić Passata B4 1995r wersję Cl 2.0 115KM + lpg chciałbym się spytać jak się sprawuje taki silnik i czy warto kupować z tym silnikiem, poniewaz obecnie mam b3 1.8 90KM + lpg i jeździ bez zarzutu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie warto! 115KM to już całkiem przyzwoita moc i świetnie sobie poczyna na gazie. Ja się właśnie pozbywam takiego (za kilka dni kupiec go odbierze) ale tylko dlatego że przestał mi być potrzebny kombi i będę go bardzo miło wspominał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

kiedyś miałem B4 z 1994 z silnikiem 2,0 2E. Był zagazowany i jeździło się miodnie.

Pozbyłem się, bo kasa była potrzebna.

A teraz myślę nad Variantem, ale chciałbym VR6. Czy ten silnik nadaje się do gazowania, czy raczej średnio? Widzę po ogłoszeniach, że spora cześć sprzedających ma z gazem, więc coś w tym jest :D

Na rynku nie ma tego dużo-jak sądzicie-jest szansa na jakiś konkretny egzemplarz, czy lepiej szukać za granicą?

Po głowie chodzi mi także A6 (C4) z motorem 2,8, ale to już droższe w zakupie auto i chyba części też droższe są.

Audi fajne niby, ale paskiem mi się zajebiaszczo śmigało....

No i mam dylemat :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego jeżdzę takim passatem ponad 5 lat i na zwykłym gazie ale na pewno nie ma to jak sekwencja kupiłem go już z tą instalacją i szczerze mówiąc żadnych problemów większych nie miałem wiadomo jak każdy samochód jak nie bedzięsz dbał o niego to nic z tego dobrego nie będzie ogólnie ja jestem bardzo zadowolony dobrze sie prowadzi a i byłe kto cię nie łyknie!!! Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to muszę się nastawić na szukanie.

Bo co do wyboru silnika jestem przekonany.

Byleby trupa nie trafić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ile Ci pali przy spokojnej jeździe ta VR6? A ile przy normalnej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy Spokojnej to około 12l ale ja nie potrafie jeżdzić wolno tagże spalanie mam na poziomie 15/17l na zwykłym gazie na benzynie to nie przekroczy 10l przy spokojnej jeżdzie no ale jak się chce depnąć to i 15l wypije ale to jes dopiero jazda!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnosząc się do tematu :

 

Jak dla mnie najważniejsza jest BLACHA i oby był bezwypadkowy... Bo jak blacharz dotykał już coś to 2-3 lata i rdza:( Mechanicznie zawsze można sobie doprowadzić do ideału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Czy ktoś byłby w stanie dość obiektywnie porównać passata b4 z vw golfem mk3 w wersji variant ? Głównie chodzi mi o silnik 1Z ale bardziej mi chodzi o porównanie wykonania, eksploatacji, zalety i wady jednego w stosunku do drugiego.

 

ps. wiem, że może trochę OT ale nie znalazłem nic lepszego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to zasadniczą różnicą są tutaj gabaryty jednego i drugiego, ilość miejsca w środku. Passat jest z zasady większym autem. Gdy miałem okazję jechać golfem (co prawda hatchback 5D, silnik 1Z), to czułem że to jest dużo mniejsze auto. Przy kombi jest zapewne podobnie, jeśli brać pod uwagę ilość miejsca z przodu i z tyłu.

Silniki nie różnią się niczym, te same 1Z co w passacie. Jedynie golf jest trochę lżejszy, co przekłada się na lepszą dynamikę i minimalnie mniejsze spalanie.

Tyle ode mnie ;) Mam nadzieję że choć trochę przybliżyłem Ci sytuację.

Wykonanie bardzo zbliżone, jakość materiałów podobna. Psuje się to samo co w passacie :D Z opinii zasłyszanych to MK3 miały słabsze blachy niż passaty B3/B4...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. Faktycznie też mam wrażenie, że golf jest trochę ciaśniejszy.

Przeglądając oferty sprzedaży tych modeli zauważyłem ze golfy są chyba trochę tańsze od passatów i zastanawiało mnie dlaczego.

Inna ważną rzeczą jest to że golfy mk3 variant produkowali do 1999 roku co wiąże się z możliwością znalezienia młodego egzemplarza 'dobrego samochodu'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie jedno mianowicie co polecacie mi kupic passata b3 czy b4 mam zamiar kupic któregos z wymienionych w kombiaku i diesla oczywiscie zastanawiam się tylko nad tym czy passat B4 mi za szybko nie obleci rdzą bo B3 ktorego posiadam jest podobno dużo odporniejszy na rdzę no i ma już 18 lat i czerwonej na nim nie ma grama

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co myslicie o tym Pasku: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10849291 ?

Zastanawia mnie dlaczego podsufitka jest jasna... W jakich wersjach był montowany niebieski kokpit?

Edytowane przez Alvares

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co myslicie o tym Pasku: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10849291 ?

Zastanawia mnie dlaczego podsufitka jest jasna... W jakich wersjach był montowany niebieski kokpit?

Nie jestem pewien, ale chyba forumowy...Coś tak mi się kojarzy.

 

A co do podsufitki, to bez obaw - niebieski kokpit nie ma nic do podsufitki, zobacz u mnie ;)

 

---------- Post added at 12:50 ---------- Previous post was at 12:48 ----------

 

Dobrze myślałem :Dhttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=748988#post748988

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UWAGA dla wszystkich kupujących!!!

Zwracajcie uwagę na to czy koło paska wilorowkowego na wale nie ma bicia. Może to świadczyć o wyrobieniu czopa wału (jeśli jest niwielkie wyrobienie) można szlifować (frezować) czop wału i jeszcze trochę pojeździć. Natomiast może być sytuacja, że wchodzi w rachubę tylko wymiana wału lub napawanie, co wiąże się z demontażem silnika - koszt 1500-1800zł. Przeglądałem fora VW i naprawdę jest to bolączka tych silników. Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sebastian, trochę przesadziłeś, moim zdaniem. W wielu przypadkach wystarczy wymiana koła, koszt ok 400zł za nówkę sztukę. Robiłem to w swoim TDI. Nie słyszałem żeby była konieczność wymiany wału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta sytuacja częściej zdarza się w silnikach 1.9td (aaz) i 1.6td (passat b3)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy Spokojnej to około 12l ale ja nie potrafie jeżdzić wolno tagże spalanie mam na poziomie 15/17l na zwykłym gazie na benzynie to nie przekroczy 10l przy spokojnej jeżdzie no ale jak się chce depnąć to i 15l wypije ale to jes dopiero jazda!!!!!!!!!!!!!!

Ja swego czasu miałem wersje B3 2,0 115km, zamontowałem zwykłą instalacje gazową, spalanie benzyny około 8l, natomiast gaz średnio 10-11 l/100km. Raz w trasie zszedłem na ok9l, ale to było na ok 500km. Jeździłem nim 2 lata żadnych problemów nie miałem z furą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności