Skocz do zawartości
Gość carlos2005

Kupujemy Passata B4-na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

ogólnie ciężko dostać b4 w dobrym stanie :-)

auto było pod względem technicznym ok, silnik,zawieszka. ale korozja podwozia mimo garażowania była większa jak w moim 21-letnim b3. zakup odpadł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
auto było pod względem technicznym ok, silnik,zawieszka. ale korozja podwozia mimo garażowania była większa jak w moim 21-letnim b3. zakup odpadł.

więc trzeba szukać dalej. nie patrz na to czy to 1z czy AFN, ważne by był w dobrym stanie. a cena musi być adekwatna do stanu.. resztę już wiesz. powodzenia w szukaniu i zakupie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee,tam bierz AFN-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee,tam bierz AFN-a

jeden h czy 1z czy afn, a różnica w opakowaniu. ;) a na serio oba silniki dobre tylko różnica w kuniach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I Nm:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie lubię jak dieslowcy się podniecają tym momentem...fakt faktem, jak benz 110KM zmierzy się z TDieslem 110KM to TDiesel ma większe szanse;] nie jeden się już podniecał, że moment dużo znaczy;] może i tak, ale przy ruszaniu;] jak się benz wkręci na obroty to już jest ostro;] nie jednego:P "Super Momenciarza" moja Passadina już uświadomiła:P

 

A co do autka;)

Kup sobie lepiej zagazowanego;) teraz diesel po 5zł....chyba że ma się dojścia;]

Edytowane przez makumba50

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zanim sie ta Twoja benzyna wkreci na obroty do diesel juz Ci okopci atrape :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

te omeguś:P nie było jeszcze takiego z klasy lub pojemności TDI do 1.9 (w tym 1.9:P) bez "c*pa" co by znacznie wygrał:P max pół długości auta:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT robicie... na PW wymieńcie uprzejmości :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeden h czy 1z czy afn, a różnica w opakowaniu. a na serio oba silniki dobre tylko różnica w kuniach...

 

Turbo w AFN ma zmieną geometrię, a w 1Z nie - to jest chyba największa różnica!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Turbo w AFN ma zmieną geometrię, a w 1Z nie - to jest chyba największa różnica!

podobnież sprzęgło, 1Z ma sztywne AFN niestety dwumasa ale to wszysko juz było wystarczy poczytac kilka stron wcześniej. Kolega jano ładnie to opisał :ok

Pozdrawiam Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Turbo w AFN ma zmieną geometrię, a w 1Z nie - to jest chyba największa różnica!
podobnież sprzęgło, 1Z ma sztywne AFN niestety dwumasa ale to wszysko juz było wystarczy poczytac kilka stron wcześniej. Kolega jano ładnie to opisał

Pozdrawiam Andrzej

no tak, ale kolega to czytał i dalej zastanawiał czy 1Z czy AFN. To mu radzę że skoro ta różnica 20 kuni nie ma dużego znaczenia dla niego to jak się trafi w dobrym stanie auto z jednym z tych silników to niech bierze, bo oba silniki są dobre.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B4-ek w dobrym stanie jest tak mało, że tak naprawdę nie ma wyboru 1Z czy AFN... Trzeba brać co się trafi.

Może to "tylko" 20 km ale uwierz że jazda AFN-em a 1Z to dwie różne bajki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .

Ja kupiłem tydzień temu B4 TDI 1Z z 96 roku w kombi.

Szukałem Golfa a przez przypadek znalazłem paska i jestem bardzo zadowolony z zakupu pomimo kilku małych jak dla mnie usterek do poprawienia.

Auto nie zniszczone w środku i z przebiegiem 245 tkm po zużyciu elementów wnętrza jak i podzespołow śmiem twierdzić że dość realistyczny.

Silnik suchy bez wycieków (sam umyłem po kupnie) sprzedawca wystawił go tak jak go wziął z Niemiec.

Kompletne wyposażenie nic nie zabrane ani połamane.

Tani części takie jak rozrząd czy paski i filtry.

Sam wymieniam takie rzeczy więc nie płacę za robociznę także jak narazie same plusy.

Zapłaciłem 7500 tysiąca do tego opłaty.

Auto bogato wyposażone.

Do naprawy mam sprzęgło kompressora klimy i czujnik paliwa oraz czujnik ABS lewy przód.

Auto nie rozbite ale robione były nadkola.Ogólnie widoczne ślady użytkowania.

 

 

Szukałem przez 3 miesiące dzień w dzień na internecie.Zjeżdiłem całą Polskę i w końcu znalazłem.

 

Lepiej zapłaćić 2 tysiące więcej za dobry egzemplarz niż póżniej dokładać 4 .

Pozdrawiam

Edytowane przez Dareczek730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To teraz na chipa gada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem identyczny przypadek jak kolega że szukałem gofra a kupiłem passata:) teraz silniczek jest w takim stanie że zostanie u mnie do swojej śmierci szkoda sprzedawać:) Kolegę te sprzęgło klimy może trochę pociągnąć ale za wygodę się płaci :/ ja mam chłodnice klimy do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dareczek730 wszystkie części znajdziesz w dziale giełda, wiele razy korzystałem i jeszcze sie nie naciąłem ,mają wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuba600`

Jestem tutaj nowy a więc witam wszystkich bardzo serdecznie! :)

Mam ogromną prośbę... W niedzielę planuję zakupić (na giełdzie) passata b4 1.9 tdi (90km) i moja prośba brzmi: proszę napiszcie w skrócie w jaki sposób sprawdzić silnik (pomijając wizytę w serwisie) ? Nie chcę kupić auta, którego silnik nie jest w dobrej kondycji, nie ma tych 90km, turbinka się kończy itp... Nie jeździłem takim autem, więc nie będę miał jakiegoś odniesienia w jakim stanie silnik, na ile jest żywy a też nie mam jakiegoś znajomego, który miałby takie auto i pojechał ze mną i sprawdził jak chodzi w porównaniu z jego vw. Tyle co wiem to, że diesel ma za bardzo nie kopcić, no i jakoś strasznie nie klekotać. Proszę napiszcie jak sprawdzić kondycję silnika.

PS Czytałem, że chcąc sprawdzić turbo należy odkręcić wąż, który idzie od IC do turbo i zobaczyć czy jakoś specjalnie dużo nie ma na nim oleju. Który to jest ten wąż? Jeśli ktoś z Was mógłby zrobić zdjęcie silnika i pokazać o który wąż chodzi to byłbym bardzo wdzięczny :)

 

 

EDIT: Jednak nie jadę na giełdę w ten weekend, tylko w następny ;)

Powiedzcie mi jeszcze proszę coś o zaworze n75, jak poznać czy to jest na pewno 90km a nie 110 (pomijając nr silnika, który ma być 1z i wlepa w bagażniku).

Pozdrawiam :)

Edytowane przez kuba600`

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dareczek730 wszystkie części znajdziesz w dziale giełda, wiele razy korzystałem i jeszcze sie nie naciąłem ,mają wszystko.

 

Przejrzę giełdę i dziękuję za info

 

To teraz na chipa gada

 

Na początek wtryski dopiero soft.

 

 

Cały czas czytam tematy z forum i już sporo wiem.

Zastanawia mnie tylko dźwięk mojego sprzęgła na postoju ?

Czy w 1Z 90 KM na pewno nie było dwumasy?

Edytowane przez Dareczek730

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w 1Z 90 KM na pewno nie było dwumasy?

nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności