timfly Zgłoś #301 Napisano 30 Marca 2011 ogólnie ciężko dostać b4 w dobrym stanie :-) auto było pod względem technicznym ok, silnik,zawieszka. ale korozja podwozia mimo garażowania była większa jak w moim 21-letnim b3. zakup odpadł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #302 Napisano 30 Marca 2011 auto było pod względem technicznym ok, silnik,zawieszka. ale korozja podwozia mimo garażowania była większa jak w moim 21-letnim b3. zakup odpadł. więc trzeba szukać dalej. nie patrz na to czy to 1z czy AFN, ważne by był w dobrym stanie. a cena musi być adekwatna do stanu.. resztę już wiesz. powodzenia w szukaniu i zakupie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #303 Napisano 30 Marca 2011 Eeeee,tam bierz AFN-a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #304 Napisano 30 Marca 2011 Eeeee,tam bierz AFN-a jeden h czy 1z czy afn, a różnica w opakowaniu. a na serio oba silniki dobre tylko różnica w kuniach... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #305 Napisano 30 Marca 2011 I Nm:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #306 Napisano 30 Marca 2011 (edytowane) nie lubię jak dieslowcy się podniecają tym momentem...fakt faktem, jak benz 110KM zmierzy się z TDieslem 110KM to TDiesel ma większe szanse;] nie jeden się już podniecał, że moment dużo znaczy;] może i tak, ale przy ruszaniu;] jak się benz wkręci na obroty to już jest ostro;] nie jednego:P "Super Momenciarza" moja Passadina już uświadomiła:P A co do autka;) Kup sobie lepiej zagazowanego;) teraz diesel po 5zł....chyba że ma się dojścia;] Edytowane 30 Marca 2011 przez makumba50 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawido89 Zgłoś #307 Napisano 30 Marca 2011 zanim sie ta Twoja benzyna wkreci na obroty do diesel juz Ci okopci atrape Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #308 Napisano 30 Marca 2011 te omeguś nie było jeszcze takiego z klasy lub pojemności TDI do 1.9 (w tym 1.9:P) bez "c*pa" co by znacznie wygrał max pół długości auta:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #309 Napisano 30 Marca 2011 OT robicie... na PW wymieńcie uprzejmości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #310 Napisano 31 Marca 2011 jeden h czy 1z czy afn, a różnica w opakowaniu. a na serio oba silniki dobre tylko różnica w kuniach... Turbo w AFN ma zmieną geometrię, a w 1Z nie - to jest chyba największa różnica! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #311 Napisano 31 Marca 2011 Turbo w AFN ma zmieną geometrię, a w 1Z nie - to jest chyba największa różnica! podobnież sprzęgło, 1Z ma sztywne AFN niestety dwumasa ale to wszysko juz było wystarczy poczytac kilka stron wcześniej. Kolega jano ładnie to opisał :ok Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #312 Napisano 31 Marca 2011 Turbo w AFN ma zmieną geometrię, a w 1Z nie - to jest chyba największa różnica! podobnież sprzęgło, 1Z ma sztywne AFN niestety dwumasa ale to wszysko juz było wystarczy poczytac kilka stron wcześniej. Kolega jano ładnie to opisałPozdrawiam Andrzej no tak, ale kolega to czytał i dalej zastanawiał czy 1Z czy AFN. To mu radzę że skoro ta różnica 20 kuni nie ma dużego znaczenia dla niego to jak się trafi w dobrym stanie auto z jednym z tych silników to niech bierze, bo oba silniki są dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #313 Napisano 31 Marca 2011 B4-ek w dobrym stanie jest tak mało, że tak naprawdę nie ma wyboru 1Z czy AFN... Trzeba brać co się trafi. Może to "tylko" 20 km ale uwierz że jazda AFN-em a 1Z to dwie różne bajki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dareczek730 Zgłoś #314 Napisano 3 Kwietnia 2011 (edytowane) Witam . Ja kupiłem tydzień temu B4 TDI 1Z z 96 roku w kombi. Szukałem Golfa a przez przypadek znalazłem paska i jestem bardzo zadowolony z zakupu pomimo kilku małych jak dla mnie usterek do poprawienia. Auto nie zniszczone w środku i z przebiegiem 245 tkm po zużyciu elementów wnętrza jak i podzespołow śmiem twierdzić że dość realistyczny. Silnik suchy bez wycieków (sam umyłem po kupnie) sprzedawca wystawił go tak jak go wziął z Niemiec. Kompletne wyposażenie nic nie zabrane ani połamane. Tani części takie jak rozrząd czy paski i filtry. Sam wymieniam takie rzeczy więc nie płacę za robociznę także jak narazie same plusy. Zapłaciłem 7500 tysiąca do tego opłaty. Auto bogato wyposażone. Do naprawy mam sprzęgło kompressora klimy i czujnik paliwa oraz czujnik ABS lewy przód. Auto nie rozbite ale robione były nadkola.Ogólnie widoczne ślady użytkowania. Szukałem przez 3 miesiące dzień w dzień na internecie.Zjeżdiłem całą Polskę i w końcu znalazłem. Lepiej zapłaćić 2 tysiące więcej za dobry egzemplarz niż póżniej dokładać 4 . Pozdrawiam Edytowane 3 Kwietnia 2011 przez Dareczek730 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #315 Napisano 3 Kwietnia 2011 To teraz na chipa gada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB Zgłoś #316 Napisano 4 Kwietnia 2011 ja miałem identyczny przypadek jak kolega że szukałem gofra a kupiłem passata:) teraz silniczek jest w takim stanie że zostanie u mnie do swojej śmierci szkoda sprzedawać Kolegę te sprzęgło klimy może trochę pociągnąć ale za wygodę się płaci ja mam chłodnice klimy do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #317 Napisano 4 Kwietnia 2011 Dareczek730 wszystkie części znajdziesz w dziale giełda, wiele razy korzystałem i jeszcze sie nie naciąłem ,mają wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kuba600` Zgłoś #318 Napisano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Jestem tutaj nowy a więc witam wszystkich bardzo serdecznie! Mam ogromną prośbę... W niedzielę planuję zakupić (na giełdzie) passata b4 1.9 tdi (90km) i moja prośba brzmi: proszę napiszcie w skrócie w jaki sposób sprawdzić silnik (pomijając wizytę w serwisie) ? Nie chcę kupić auta, którego silnik nie jest w dobrej kondycji, nie ma tych 90km, turbinka się kończy itp... Nie jeździłem takim autem, więc nie będę miał jakiegoś odniesienia w jakim stanie silnik, na ile jest żywy a też nie mam jakiegoś znajomego, który miałby takie auto i pojechał ze mną i sprawdził jak chodzi w porównaniu z jego vw. Tyle co wiem to, że diesel ma za bardzo nie kopcić, no i jakoś strasznie nie klekotać. Proszę napiszcie jak sprawdzić kondycję silnika. PS Czytałem, że chcąc sprawdzić turbo należy odkręcić wąż, który idzie od IC do turbo i zobaczyć czy jakoś specjalnie dużo nie ma na nim oleju. Który to jest ten wąż? Jeśli ktoś z Was mógłby zrobić zdjęcie silnika i pokazać o który wąż chodzi to byłbym bardzo wdzięczny EDIT: Jednak nie jadę na giełdę w ten weekend, tylko w następny Powiedzcie mi jeszcze proszę coś o zaworze n75, jak poznać czy to jest na pewno 90km a nie 110 (pomijając nr silnika, który ma być 1z i wlepa w bagażniku). Pozdrawiam Edytowane 8 Kwietnia 2011 przez kuba600` Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dareczek730 Zgłoś #319 Napisano 12 Kwietnia 2011 (edytowane) Dareczek730 wszystkie części znajdziesz w dziale giełda, wiele razy korzystałem i jeszcze sie nie naciąłem ,mają wszystko. Przejrzę giełdę i dziękuję za info To teraz na chipa gada Na początek wtryski dopiero soft. Cały czas czytam tematy z forum i już sporo wiem. Zastanawia mnie tylko dźwięk mojego sprzęgła na postoju ? Czy w 1Z 90 KM na pewno nie było dwumasy? Edytowane 13 Kwietnia 2011 przez Dareczek730 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #320 Napisano 12 Kwietnia 2011 Czy w 1Z 90 KM na pewno nie było dwumasy? nie było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach