Jump to content

Alvares

  • Content Count

    349
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About Alvares

  • Birthday 10/06/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    GLE

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie, jakie dokładnie to sprężyny? Tył, jedna kropka niebieska, jedna zielona. Znalazłem sprzeczne informacje że 1BE i 1BA.
  2. Pinout jest nieco inny więc wiązka również do podmiany.
  3. Kto z forumowiczów jest z Lęborka?
  4. Tzn że do mojego motoru AEB mogę bez większych problemów zaodoptować sterownik np z AWT?
  5. Chciałbym mieć can tak jak jest w FL, mam moduł komfortu, licznik, sterowniki szyb, pytanie czy jest komputer silnika z can który obsłuży silnik na starym sterowniku?
  6. Na drugim zdjęciu jest przekaźnik z gniazdem i przewodami, to samo w opisie. Podaj adres gdzie można go nabyć. Poczytaj o zamiennikach, nawet tu na forum znajdziesz opis sytuacji gdzie forumowicz skręcał w lewo i od razu w prawo (lub na odwrót) a zamiennik "trzymał" w lewo przez co nieomal doszło do kolizji.
  7. Czy przy zmianie modułu z 1J0 na 1C0 trzeba wymienić również sterownik silnika? Mam paska 98r silnik AEB (gaz na linkę) i chciałbym "dołożyć" can, mam z passata 2003r kombi highline silniczki szyb, moduł 799 B S003 oraz licznik (diesel do testów, docelowo byłby z benzyny), ale co ze sterownikiem silnika? (docelowo i tak będzie zmiania na standalone EasyEcu3+)
  8. Powraca temat skrzyni do AEB, tym razem interesuje mnie "quattro", czy silnik AEB podejdzie do skrzyni DUX?
  9. Nieco odgrzeje, planuję wymodzić 1.8T syncro, czy ktoś już próbował? Do passata 2.8 syncro silnik ALG skrzynia DUX chcę wrzucić 1.8T AEB, jakie mogą być problemy?
  10. Odezwij sie na prov, powinienem mieć.
  11. Planuję zakup paska z silnikiem 1.8T AEB głównie dla silnika, reszta mało mnie interesuje, obecny właściciel auto ma koło roku, olej zmieniony jakieś 8000 temu na Mobil 5W30, do wczoraj bez dolewek, sprawdzam poziom oleju – bagnet suchy, po odpaleniu silnika i zgaszeniu wydaje mi się że na bagnecie są minimalne ilości czarnych opiłków, co dziwne po 8000km olej nie jest ciemny, dolane 1l oleju i na bagnecie jest między min a max, nie zauważyłem żeby kopcił (może za krótko sprawdzałem), kompresja odpowiednio 12,1; 12; 12; 11,9; silnik suchy, nie wygląda na myty, wg mnie ma mało mocy, po odkręceniu korka nie pluje olejem, nie dymi, na wewnętrznej stronie pokrywy zaworów widać lekki "nagar" ale wg mnie nie ma tego dużo, przy schodzeniu z obrotów słychać jakby wibrowała jakaś blaszka, odgłos dochodzi od tyłu silnika, ale po "przyłożeniu" ucha do tyłu silnika (tam gdzie jest łańcuch) wydawało mi się że odgłos dochodzi z innego miejsca. Co o tym myślicie?
  12. Nieco odgrzeje... Planuję zakup paska z silnikiem 1.8T AEB, silnik prawdopodobnie bierze olej w ilości 2,5l / 10 000km, nie zauważyłem żeby kopcił (może za krótko sprawdzałem), ciśnienie odpowiednio 12,1; 12; 12; 11,9; silnik suchy, wg mnie ma mało mocy, przy schodzeniu z obrotów słychać jakby wibrowała jakaś blaszka, nie jestem pewny ale w oleju wydawało mi się że są opiłki (na bagnecie), po odkręceniu korka nie pluje olejem, nie dymi. Co o tym myślicie?
  13. Ma ktoś zdjęcia tego passata? Interesuje mnie głównie zderzak :
  14. Sprężarka i przewody napewno są inne, chciałbym przełożyć wszystko, tylko czy to będzie pasowało?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy