Seba7207
-
Liczba zawartości
12 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Seba7207
- Urodziny 29.07.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Koszalin
Samochód
-
Silnik
B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
-
Rok produkcji
1994
-
słabe światła+nowa solucja na przekażniki
Seba7207 odpowiedział hotair → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam, po kupnie też stwierdziłem, że światła są do bani (jakbym jeździł na pozycyjnych). Jeden dzień roboty i światełka świecą pięknie. Nie jestem elektrykiem i myślę, że każdy kto umie trzymać lutownice w ręku da radę samemu przerobić instalację. Drobna uwaga, że na początku należy rozłożyć sobie przewody (ew. poprzyklejać karteczki, który do czego), wsunac je w peszelki, a później zostaje tylko poprzecinać w odpowiednich miejscach instalację i połączyć z odpowiednimi przewodami. Trochę byłem zaskoczony, ponieważ na początku nie działały mi mijania. Zmieniłem przekaźnik z długimi i nie działają długie. Pojechałem do sklepu, a sprzedawca wciska mi że przekaźnik jest sprawny. Mierzył, mierzył i w końcu stwierdził, że pierwszy raz się z czymś takim spotyka, ale wskaźnik raz przełącza a raz nie. Wymienił mi na drugi i po problemie. Kupiłem 2 na zapas i wożę w bagażniku . Pozdro -
UWAGA dla wszystkich kupujących!!! Zwracajcie uwagę na to czy koło paska wilorowkowego na wale nie ma bicia. Może to świadczyć o wyrobieniu czopa wału (jeśli jest niwielkie wyrobienie) można szlifować (frezować) czop wału i jeszcze trochę pojeździć. Natomiast może być sytuacja, że wchodzi w rachubę tylko wymiana wału lub napawanie, co wiąże się z demontażem silnika - koszt 1500-1800zł. Przeglądałem fora VW i naprawdę jest to bolączka tych silników. Pozdro
-
Odebrałem, nowy wał, koło na wał, nowe panewki, olej, simmeringi, pasek rozrządu (cały rozrząd zmieniany 7 tys km temu), koncentrat do chłodnicy, olej do silnika i poszło 1500. Silnik pali bez problemu. Dobrze, że góra nie uszkodzona. DOR00 - lepiej go nie odpalaj - sprawdź czy pasek nie przeskoczył - jeśli zapłon przestawiony na znakach looknij na to kółko zębate na wale. Jak czop wału nie wyrobiony to przeszlifujesz bez wyjmmowania silnika. Koszt 200-250
-
Witam, niestety, przedwczoraj już nie zapaliłem. Od miesiąca występowały problemy z odpalaniem (jak był rozgrzany odpalał bez problemu). Ostatnio zaczął bardzo dymić i niestety pacjent umarł. Odholowalem do mechanika (w sumie to podejrzewałem, że to klin na wale - już wiem czemu poprzedni właściciel go sprzedał). Inaczej nie moge go nazwac jak tylko fajfus. Włożył nie to kółko zębate (ze starego typu) i ściachało cały czop wału. J po kupnie zrobiłem nim ok 8 tys.km ( z czego 2 razy wymieniana była zębatka na wale) Ale to nic nie dało. Wczoraj wymontowany silnik, wał "nowy-używany". Przy okazji nowe panewki na wał-tamte były przytarte, nowe simeringi, olej, uszczelka nad miskę. Już zmontowany, ustawiona pompa wg VAG. Jutro do odbioru. Koszt ok 1200-1500zł. A tego sprzedwcę to przybiłbym za ja....ja do drzewa gwoździem - chociaż szkoda drzewa.
-
Witam, w zeszłym tygodniu wymieniałem koncówki wtrysków 1Z. Wg. VAG'a 2 szt. lały porządnie, 3 była na granicy, 4 poprawna. (Od nowości nie były ruszane - 253000km). Wymieniłem 4 szt. (kieszeń zabolała - 800). Pracuje jakby równiej, nie dymi (przedtem za samochodem zadyma jak na polu chemicznym). ZObaczymy jak będzie ze spalaniem.
-
W starym były wyciachane zęby. Zrobiłem w końcu tak, że odciąłem sam grzebień od nowego mechanizmu i przespawałem do starego. Stary mechanizm zamontowałem (przy okazji wymieniłem 2 ślizgi z nowego. Byłem u 3-ch mechaników, 2-ch wogóle nie chciało się podjąć ustawiania szyby (jeden zassugerował wymianę całych drzwi), trzeci ściągnął tapicerkę i ustawił szybę na 2-ch śrubach (trzeba było ją podnieść na śrubie przedniej). Szyba chodzi elegancko. Tak więc jak ktoś ma problemy z pochylaniem szyby przy wysuwaniu (pochylają się to należy najpierw ustawiać na tych dwóch śrubach). Pozdrawiam
-
To samo zrobiłem, ale nie dało rady. Dalej problem występuje. Może drzwi były kiedyś bite? A czy blacharz da radę ustawić coś takiego? Ile może wynieść koszt naprawy-ustawienia?
-
Witam, męczyłem się z tymi drzwiami z 5 godzin w sobotę. Jeden z mechaników stwierdził:... Panie, lepiej kupić kompletne drzwi, przełożyć i pomalować. Problem jest z tym, że szyba wysuwa się krzywo (pochyla się do przodu i muszę ją naprowadzać na prowadnicę. o ile nie ma problemu z opuszczaniem szyby, o tyle przy podnoszeniu staje przekosem. Nie wiem, może lepiej oddać do jakiegoś blacharza? Wykręciłem prowadnicę przednią, ale nie widać, żeby była pogięta, wkręciłem z powrotem i dalej to samo. Już nie mam siły się z tym męczyć. Aktualnie sytuacja wygląda tak, że szybę mam zamkniętą i jej w ogóle nie ruszam. Może jakieś sugestie? Pozdrawiam
-
Nie chodziło mi o naspawanie zębów, tylko odcięcie grzebienia z kupionego mechanizmu i wspawanie do oryginału. Czy lepiej kupić używany mechanizm? Ten kupiony na allegro to totalna porażka. Następnym razem będę się zaopatrywał w oryginały (używki). Nauczka na przyszłość. Szkoda mi tylko trochę kasy i chciałbym jakoś odzyskać chociaż część elementów. Czy ktoś przespawywał taki grzebień?
-
W zeszłym tygodniu zamówiłem na allegro mechanizm opuszczania szyb do mojego B4. Dzisiaj przyszedł, więc rozebrałem tapicerkę i zdemontowałem stary mechanizm. Faktycznie, zęby wyrobione. Próbowałem zamontować nowy mechanizm i w końcu udało się przykręcić go w nakazanym miejscu. Problem występuje po uruchomieniu przycisku opuszczania lub podnoszenia szyby. Otóż wyskakuje lewy bolec na prowadnicy podtrzymującej szybę. Za każdym razem. Przypuszczam, że to jakaś chińszczyzna ten mechanizm: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=718345659 - 170zeta poszło w błoto. Zdemontowałem go - oczywiście po 1 przykręceniu i odkręceniu gwint yw mechanizmie zjechany. Zamontowałem stary i nic nie wyskakuje. Myślę o przespawaniu grzebienia. Robił to ktoś? Druga sprawa to taka, że tył szyby kierowcy przy podnoszeniu wyskakuje z prowadnicy. Muszę cały czas ją trzymać, żeby "szła w prowadnicy? Co to może być? Nie montowałem tapicerki - szukam rozwiązania.