Skocz do zawartości
Marek

MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie czy jest możliwość zakodowania modułu aby po jednokrotnym nacisnięciu zamykania drzwi na pilocie zamknęły się również szyby aby nie trzeba było trzymać przycisku zamknięcia do momentu zamknięcia szyb??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam pytanie czy jest możliwość zakodowania modułu aby po jednokrotnym nacisnięciu zamykania drzwi na pilocie zamknęły się również szyby aby nie trzeba było trzymać przycisku zamknięcia do momentu zamknięcia szyb??

Nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie.

 

Ok dzięki. Jak by nie patrzeć szkoda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CHłopaki pomocy :P

Nie działają szyby elektryczne, centralny z pilota, wlew paliwa, tylna klapa tylko z kluczyka sie otwiera, oświetlenie wnetrza nie działa. Moduł komfortu sprawdzany i suchy jak pieprz :/ Co może być?

 

A otwieranie szyby u pasażera działa? tzn. z jego przycisku szyba sie opuszcza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Posiada może, któryś z forumowiczów fotki do opisu z 1 strony tematu dotyczącego aktywacji otwierania okien z przycisku pilota?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podpinam się do pytania kolegi wyżej na wszystkich fotkach złota żaba i nic z tym nie idzie jakoś zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawa jest dosc intuicyjna. sciagacie ten czeski program. Rejestrujecie sie. Dosatajecie kod na meila. Aktuwyjecie program i dajecie aktywacje szyb. tylre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jeżeli to była odpowiedź do nas to niestety ale mamy passata przed lift i przez Czeski program nic nie zrobimy dlatego zapytałem o poradnik ze strony pierwszej ale zdjęcia są nie dostępne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory - nie zwrocilem uwagi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma może ktoś tych zdjęć? Hmmm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

może ktoś z szanownych kolegów wie gdzie znajdę w Passacie CC 2009 r moduł komfortu lub podeśle jakis skan umiejscowienia.

A i czy jest to moźliwe ze po stronie pasażera nie ma bezpieczników ,u siebie sprawdzalem i nie ma nic.

Dzieki za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki kolego w sumie o to chodziło, no ale tak jest potrzebny kabel i komputer do tego i tu przepuszczam że będzie problem bo ciężko będzie ogarnąć sprzęt z portem COM. A czy jest może ktoś z okolic Jarosławia z tym sprzętem który by mi pomógł??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

po zamknięciu drzwi seryjnym alarmem, szyby u mnie domykają się same, nie trzeba trzymać przycisku. Natomiast nie mam opuszczania szyb z pilota, i tu rodzi się pytanie czy jak aktywuję sobie tę funkcję motodiagiem, czy automatyczne domykanie szyb będzie nadal aktywne, czy będę musiał trzymać przycisk za każdym razem, żeby je domknąć, może ktoś wie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po zamknięciu drzwi seryjnym alarmem, szyby u mnie domykają się same, nie trzeba trzymać przycisku.

Jesteś pewien,że to fabryczny alarm?Jeszcze się nie spotkałem ,aby fabryczny tak działał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, na 100% seryjny, nic nigdy nie było dokładane, kupiony w polskim salonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z otwieraniem drzwi z kluczyka ( po naciśnięciu guzika na scyzoryku jest zero reakcji poza migającą diodą na pilocie ). Stało się tak po odłączeniu Plusa (+) z akumulatora. Wykasowało wszystkie dane ze spalaniem, radio itp. ale to chyba normalne. Dziwnym jest, że zginęły kluczyki. Próbowałem dodać je za pomocą Polski VAG i VAG-COM - żadnego efektu. Próbowałem dodać je za pomocą kręcenia kluczykiem w zamku według instrukcji - to samo. Byłem u elektromechanika który próbował dodać kluczyki VCDS'em i nadal zero reakcji na kluczyki.

Najciekawsze jest to, że moduł komfortu współpracuje z programami VAG ( dało się zmienić auto zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 czy tam 20, ale auto otwieranie nie działa - jakkolwiek by miało działać bo nie wiem dokładnie ). Mogę też powiedzieć, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie zapalają się światełka w kabinie, a po otwarciu drzwi na zapalonych światłach nic nie piszczy. Co mogło się uszkodzić? Coś z zamkiem nie tak?

 

Proszę o pomoc : )

Jeżeli jest ktoś z okolic Siedlec to mógłbym podjechać i ewentualnie coś tam zapłacić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No co się mogło stać? Wszystko co jest opisane w temacie o wodzie w pasacie. Musisz podnieść dywan i zobaczyć czy nie ma tam wody. Jeżeli jest to wysuszyć. I tak czy siak odizolować kable i zobaczyć miejsca, w których kable łącza się ze sobą. Jest tam kilka takich łączeń, gdzie jeden kabel wychodzący z modułu rozgałęzia się na kilka, i to właśnie w tym miejscu najczęściej się to wszystko psuje. trzeba usunąć skorodowane kawałki i na nowo polutować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam problem z otwieraniem drzwi z kluczyka ( po naciśnięciu guzika na scyzoryku jest zero reakcji poza migającą diodą na pilocie ). Stało się tak po odłączeniu Plusa (+) z akumulatora. Wykasowało wszystkie dane ze spalaniem, radio itp. ale to chyba normalne. Dziwnym jest, że zginęły kluczyki. Próbowałem dodać je za pomocą Polski VAG i VAG-COM - żadnego efektu. Próbowałem dodać je za pomocą kręcenia kluczykiem w zamku według instrukcji - to samo. Byłem u elektromechanika który próbował dodać kluczyki VCDS'em i nadal zero reakcji na kluczyki.

Najciekawsze jest to, że moduł komfortu współpracuje z programami VAG ( dało się zmienić auto zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 czy tam 20, ale auto otwieranie nie działa - jakkolwiek by miało działać bo nie wiem dokładnie ). Mogę też powiedzieć, że po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki nie zapalają się światełka w kabinie, a po otwarciu drzwi na zapalonych światłach nic nie piszczy. Co mogło się uszkodzić? Coś z zamkiem nie tak?

 

Proszę o pomoc : )

Jeżeli jest ktoś z okolic Siedlec to mógłbym podjechać i ewentualnie coś tam zapłacić

 

 

Dokładnie ten sam problem mam u siebie tyle, że mam tylko jeden kluczyk.

Byłem u magika który zbadał to VCDEsem i na wstępnie był problem z komunikacją z modułem komfortu. Po zresetowaniu go wszystko wróciło do normy i wszystko się skomunikowało ale ponowna adaptacja kluczyka nic nie dała.

Pan "magik" stwierdził że kluczyk jest prawdopodobnie walnięty bo nie odbiera żadnego sygnału albo moduł komfortu szwankuje ( diodka mruga).

Jego rada bezcenna czyli wymiana wszystkiego kluczyka i modułu.

 

Gdy problem powstał sprawdziłem i jak kolega wcześniej napisał wszystko było zawilgocone a szczególnie przewody który wychodzą z modułu.

Nie przyszło mi do głowy, że te przewody w tym akurat miejscu mają rozgałęzienia i może szlak trafił złącze.

Czy ktoś próbował na nowo poprawiać styki i czy w moim przypadku mam realną szansę by pilot zaczął działać po ponownej adaptacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grott, skoro moduł powrocił do normy, nie ma błędów, to sprawdź w nim na brązowej kostce kabelek, który wygląda inaczej niż wszystkie. Jest to czarny kabel od anteny pilota. Przy samej wtyczce do modułu rozhodzi się na 2 kabelki do osobnych pinów. Jeśli nie jest dobrze oklejony taśma, lub stykają się przeowdy to pilot traci zasięg. Tak miałem u siebie, poprawienie i sklejenie taśma izolacyjną pomoglo.

 

Co do tego czy opanujesz te kable - bez problemu. Wyciągasz fotel kierowcy, zdejmujesz nakladke progową wewnętrzną i podwijasz dywanik. Wyciągasz moduł z kablami przed drzwi kierowcy i wymieniasz kable. Dużo łatwiej jednak jest wyjąć wykladzinę, bo jak miałeś wilgoć to mogą być kabel zawilgocone/zaśniedziałe o wiele dalej (w tylnych drzwiach nawet)

 

Panowie mam proste pytanko: moduł komfortu 1J0 959 799 AH. Wiem, że VDC PRO i kablem na RS232 uaktywnię domykanie i otwieranie szyb z pilota. Niestety mam tylko kabel na USB. Czy jest możliwość zrobienia tego innym programem pod kabelek VAG USB?

Edytowane przez Centek15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności