piotrek17120 Zgłoś #1281 Napisano 7 Września 2016 tak hahaha. nie no na poważnie da się zmienić w module komfortu kodowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1282 Napisano 7 Września 2016 Pewnie kupiles moduł z europy? Albo zamki eu? Trzeba spróbować zmienić kodowanie modułu, ale to musisz mieć kabel na rs232-> obd i zrobic to przez dos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek17120 Zgłoś #1283 Napisano 7 Września 2016 nie kolego to Anglik i taki już pozostanie, jak go kupiłem to tak było już. nie znam przeszłości auta. czyli ja tego przez dos nie opanuje. dobra dzięki musi zostać tak jak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyna Zgłoś #1284 Napisano 7 Września 2016 Tam sygnał idzie analogowo z krańcówek. W takim przypadku wystarczy zamienić przewody ze sobą (2 chyba). Jak mi wrzucisz schemat, Twojego modułu, to Ci powiem co masz zrobić, chyba, że znajdę coś u siebie. Podaj rok i motor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1285 Napisano 7 Września 2016 No to niestety tak nie działa. Sygnał idzie po can. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyna Zgłoś #1286 Napisano 7 Września 2016 (edytowane) No w sumie jak ma FIS, to pewnie po 2000r i faktycznie z CAN. W starszych wydaje mi się, że sygnał z kasety(mikrostyku) szedł analogowo. W przypadku CAN już drutami nie zamiesza, chociaż na upartego dałbym rady. Sprawdziłem na schemacie i do 2000r drutami wystarczy zamieszać. Zamienić pin 6 z 7 na komforcie. W kolegi przypadku pewnie moduły w drzwiach są z innego auta (o innych numerach) i bruździ w sieci. Edytowane 7 Września 2016 przez cyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1287 Napisano 7 Września 2016 Can w przypadku zamków był już nawet w 97, tyle, ze wtedy wyświetlało tylko info o otwartych drzwiach kierowcy. I nawet przed 2000 mieszanie drutami nic ci nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek17120 Zgłoś #1288 Napisano 7 Września 2016 Tam sygnał idzie analogowo z krańcówek. W takim przypadku wystarczy zamienić przewody ze sobą (2 chyba). Jak mi wrzucisz schemat, Twojego modułu, to Ci powiem co masz zrobić, chyba, że znajdę coś u siebie. Podaj rok i motor. Sharan 1.9 Tdi BVK - numer silnika. 2006 rok moduł nr:7M3962258AM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1289 Napisano 7 Września 2016 Sprawdziłem na schemacie i do 2000r drutami wystarczy zamieszać. Zamienić pin 6 z 7 na komforcie. Nie wiem w schemacie czego sprawdzałeś Sharan 1.9 Tdi BVK - numer silnika. 2006 rokmoduł nr:7M3962258AM I teraz wszystko już jasne,że na pewno nie w schemacie tego samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek17120 Zgłoś #1290 Napisano 7 Września 2016 to tylko przez ten kabelek rs232-> obd i zrobic to przez dos ?? ja tego nie ograne. ehh. mam tylko kabelek na USB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyna Zgłoś #1291 Napisano 7 Września 2016 Patrzyłem na starego chwasta 95-00. Piotrek, w diagnostyce modułu komfortu masz jakieś błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1292 Napisano 7 Września 2016 to tylko przez ten kabelek rs232-> obd i zrobic to przez dos ?? ja tego nie ograne. ehh. mam tylko kabelek na USB Jeżeli to rzeczywiście kwestia przekodowania, to usb nic nie zrobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyna Zgłoś #1293 Napisano 7 Września 2016 Ewentualnie programować motkę na stole. Idzie bez wylutu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1294 Napisano 7 Września 2016 No jak nie ogarnia dosem to na pewno da rade programatorem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek17120 Zgłoś #1295 Napisano 8 Września 2016 Patrzyłem na starego chwasta 95-00. Piotrek, w diagnostyce modułu komfortu masz jakieś błędy? żadnych błędów. - - - - - aktualizacja - - - - - No jak nie ogarnia dosem to na pewno da rade programatorem... coś ty nie dam rady nigdy tego nie robiłem, aż tak mi to nie przeszkadza w sumie jak tyle zachodu z tym żeby otwierane drzwi fis wskazywał prawidłowo to daje sobie spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
replay001 Zgłoś #1296 Napisano 13 Września 2016 Witam wszystkich. W Passacie B5 Fl 2005 tradycyjne problemy z prawymi drzwiami przód i tył (brak podświetlenia drzwi, przy otwartych drzwiach nie świeci oświetlenie wewnętrzne). Centralny zamek, elektryczne szyby we wszystkich drzwiach, moduł komfortu 1CO 959 799 B. Moje pytanie dotyczy kodowania. VAG pokazuje software coding: 00259. Zgodnie z tym co znalazłem na forum przy czterech podnośnikach szyb i otwieraniu wszystkich drzwi powinien być kod 04097 lub 04099 z pamięcią. Czy jest możliwe, że moduł komfortu sam się przekodował? Czy powinienem zmienić kod na 04097 lub 04099, a jeśli tak to na który? Z góry dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forest91 Zgłoś #1297 Napisano 5 Października 2016 (edytowane) Dobry wieczór albo noc... Skończyłem walkę z moim Paskiem... Pacjent: B5 FL 1.9 TDI 131 KM 2002 r VAG Number: 1C0 959 799 B Soft Coding: 00258 Extra: 1C1959811 Component: 6T Komfortgerat HLO 0001 Shop: WSC 00028 Vag pokazuje kod 32 czyli Nadzór wnętrza samochodu Mam problem z wyjącym alarmem. W różnych odstępach czasowych, zaraz po zamknięciu pilotem, po dłuższej chwili ETC. Sąsiedzi już się skarżą, pod firmą dostałem zj*bę od ochrony... W niedzielę w nocy mocno padało, samochód stał pod mocnym skosem tyłem w dół, gdzieś po stronie pasażera naleciało mi wody tak że zalało schowek z ipodem którego szlak trafił. Wylało się to co się nagromadziło i tak do każdej ulewy - stawiam na odpływ - z tym powalczę dzisiaj z rana. Dodam iż samochód jest a raczej był Anglikiem - po przekładce. W poniedziałek jeszcze trochę jeździłem i dopiero dzisiaj samochód ruszyłem. Po zaparkowaniu, zamknięciu, 20 sekund, alarm wyje. I tak cały czas. Czasem hrabia się zlituje i zapomni dać znać o Sobie... Brakuje mi już pomysłów. Na forum wyczytałem że można wyłączyć czujki ruchu na słupku i nie będą aktywne do ponownego otworzenia auta. Niestety u mnie to nie działa... Pisząc ten post słyszę jak to cholerstwo wyje Czekam aż cegła poleci z jakiegoś balkonu... Panowie, gdzie tego szukać? Co jest przyczyną? Stawiałem na zamki lecz wag pokazuje że wszystkie się prawidłowo zamykają i otwierają... Czy przy kodzie błędu 32 może szwankować moduł komfortu? Z góry dziękuję za porady... Pozdrawiam EDIT: Dodam jeszcze że vag nie pokazuje żadnych błędów. O godzinie 1 w nocy poleciałem akumulator odłączyć bo alarm włączał się co 10 minut... Edytowane 5 Października 2016 przez forest91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #1298 Napisano 5 Października 2016 Sprawdzales modul komfortu? Skoro miales pelno wody w schowku to pewnie i podloga cala mokra, a pod wykladzinka masz modul, zaczalbym od jego sprawdzenia oraz sprawdzenia kostek na slupkach. U mnie nie pokazywalo zadnych błędów, a modul komfortu byl tak przesniedzialy ze jak go otworzylem to doslownie rozpadl sie w rękach i wtedy wszystko prawie przestalo dzialac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forest91 Zgłoś #1299 Napisano 6 Października 2016 (edytowane) Modułu nie sprawdzałem, lecę zaraz pod blok i postaram się tam dostać... Najpierw zlokalizuje te przecieki bo wali dość mocno wodą od strony schowka i od góry.. Podłoga właśnie nie jest mokra, kiedyś była, owszem, tym razem poszło wszystko na gąbkę którą dałem na gumowy "dywanik" i reszta została na tej gumie. Mimo wszystko auto zaczęło głupieć.. Kostki na słupkach - jak się tam dostać ? EDIT: Myślałem cały czas że jak Anglik to moduł będzie po prawej stronie a tutaj gdzieś wyczytałem że nie ma to znaczenia i zawsze jest po lewej stronie. Jeśli to prawda to raczej by go nie zalało... Kolejny Edit: trochę pogrzebalem Odpływ był drozny więc woda w inny sposób dostaje się do środka, pewnie uszczelka szyby... Jakąś wtyczkę miałem odpiętą i w wodzie, nie wiem od czego to jest ale patrząc na stan wtyczki uciąłem i zaizolowałem. Dopiero później znalazłem miejsce gdzie wchodzi wtyczka - przy prawym zawiasie maski i przewód dalej gdzieś w maskę leci, od czego to jest? Mogło powodować wycie alarmu? Po podkładaniu wszystkiego alarm się uzbroił lecz po kolejnym zamknięciu kierunki już nie migają przy zamknięciu ani nie ma sygnału dźwiękowego... Edytowane 6 Października 2016 przez forest91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #1300 Napisano 6 Października 2016 O ile dorze pamietam to jest jedna srubka pod zaslepka zeby sciagnac plastik pod ktora sa jostki. Zle sie wyrazilem, nie chodzilo mi tyle o slupek co o przestrzen po lewej stronie przy nogach kierowcy, tam jest kilka kostek i u mnie bylo wszystko posniedziale, wiec musialem polutowac kable. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach