Skocz do zawartości

kenczorf

  • Zawartość

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kenczorf

  • Urodziny 30.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  • Link do tematu o samochodzie
    58044

Ostatnie wizyty

177 wyświetleń profilu
  1. Jak dobrze kojarzę odcinka jest na 6800 rpm, więc coś masz pokombinowane. Ktoś musiałby przesunąć odcięcie w kompie i zmienić 5ty bieg na krótszy. Kiedyś w Fieście MK3 miałem krótką skrzynię tzn. 3jkę kończyłem przy 140 a 5tke odcinałem przy 220km\h. Była to fabryczna skrzynia z Fiesty MK3 1.6 90KM. Twoja wygląda na jeszcze krótszą, więc to nie mogła być fabryka
  2. Skrzynia EZG. Przy 4krpm mam ok 150km/h. Przy 220km/h mam 5800rpm, a przy 250km/h było już bankowo czerowne pole obrotka. Także prędzej zamknę skrzynię niż licznik
  3. Wymiana rozrządu 1.8 T AWT.

    Podałem przykladowe linki...jeszce snake wybralem co i gdzie kupie heh. Chodzi mi o te paski? Dlaczego raz jest 150 a raz 153
  4. Wymiana rozrządu 1.8 T AWT.

    Znajduję różne informacje odnośnie długości paska do AWT....są zestawy jak ten z 150 zebami http://allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-1-8-1-8t-20v-awt-150km-i6695367481.html oraz takie http://allegro.pl/rozrzad-kpl-audi-a4-a6-vw-passat-b5-1-8t-150km-awt-i7012785425.html majace 153 zeby. Widze, że 150 zebów jest w wersji z mechanicznym napinaczem a 153 z hydraulicznym. Czy to od tego zalezy? Który jest lepszy? Stare hydro czy nowe mechniczne?
  5. Tyl raczej ok. Przód albo ugnieciony, albo jakis zwój odcięty/pęknięty, albo niższa spręzyna, albo spręzyna np od benzyny a Ty masz diesla
  6. Mam dwa komplety czarnych - jedne standard drugie obnizacjace...wiec jak ktokolwiek ma zgadnac jakie Ty masz? Stoisz chyba na krzywym terenie ale w serii przód stał mi wyżej
  7. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Jestem mega zadowolony. Dodam, że przewody pozostaly fabryczne. Kupiłem litre i jeszcze zostało
  8. Sportowe hamulce.

    I pod obie opcję potrzebuje dystans do jarzm? Jak to wyglada w przypadku 250mm?
  9. Sportowe hamulce.

    Czyli robiąc SWAP tylnych z 245 ośki na 256, potrzeba jarzmo i zacisk - z czego?, mocowanie linki przerobić oraz zrobić dystans pod jarzmo. Widziałem, że są też hample 250mm - co w takim przypadku trzeba przerabiać?
  10. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Tydzień temu zalałem Motula RBF600 i dziś mialem okazje testować na autostradzie z dużymi prędkościami oraz trochę wymuszonych testów na bocznej drodze. Powiem tak....albo ten płyn jest taki dobry, albo przy zmianie wcześniejszej wlali mi gówno, albo spaprali odpowietrzenie? Wcześniej, żeby się ABS włączył trzebabyło naprawdę mocno zachamować. Teraz wystarczy po prostu mocniej. Wcześniej abs działał słabo ospale, a teraz napierdziela jak szalony Do tego hampel zrobił sie ostrzejszy - naprawde jest poprawa. Nie puchnie przy dohamowaniu z dużej prędkości itp. Tarcze musiały mieć jakiś nalot a nie przypalenie, bo po dzisiejszej jeżdźie praktycznie wyczyściło całą tarczę. Teraz jestem ciakwy o ile lepiej będzie po zmmianie tarczy na 312mm
  11. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Ja kupilem teraz Ate tarcze plus ich klocki ceramiczne. Zobaczyny co i jak bo textar dobry do normalnej jazdy ale przy ostrzejsze jezdzie puchna. Lubia popiskiwac jak już zapyla
  12. rozrząd passat 1.8 turbo

    To do czego jest napinacz hydro na rolce prowadzącej?
  13. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Może 342177 jest to maks przebieg jaki komp może zakodować:)
  14. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    A to jest wlasnie to sprawdzanie po odczycie z czujnika ABS? Komp zapisuje cykle i na tej podstawie wylicza przyblizony przebieg
  15. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Żaden, ale jeśli na VCDS też się da to czemu nie skorzysyać?
×