Skocz do zawartości

kenczorf

  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kenczorf

  • Urodziny 30.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B3) 1.8 T 193KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Płyn zmieniany co 30 000km. Podczas miejskiej jazdy czy hamowaniu sporadycznym na autostradzie z predkosci 160-180km/h niema żadnego problemu
  2. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Jaki mocny zestaw na przód polecacie do B5FL 1.8T 210KM? 20K km temu założyłem nowe tarcze Textar plus klock Steinhof RS300. Zestaw piszczy ale hamuje solidnie. Niestety hamulec się przypalił z niewiadomich mi przyczyn. 3-4 szybkie hamowania z 150 do 30 tu i hampel spuchniety. Przy hamowaniu z 220 do nawet 80 hamulec buczy i puchnie. WTF? Co kupić? Czy może pozostaje tylko zmiana na większy rozmiar?
  3. Sprężyny Eibach

    Wygląd to jedno, ale dużo ważniejsze jest prowadzenie. Pasek niema rewelacyjnej fabrycznej zawiechy i do 200tu się jakoś prowadzi, ale przy 250km/h to już trzeba się strasznie pilnować bo go nosi na boki. Zobaczymy jak będzie teraz. Przejezdziłem na -30mm w innym aucie 6lat. Gdy auto zaczęło siedać i dobijać wystarczyło tylko wymienić amory na nowe. Normalne, że moje 15to letnie amortyzatory same z siebie sa już pewnie u kresu żywota, a sprężyny to tylko przyspieszą. Natomiast tak jak mówię, wystarczy wsadzić nowe sprawne i zapomnieć o dobiciach. Nie będę korzystał z amorów o krótszym skoku, tylko kupię nowe gazowe Sachsy które szły na pierwszy motaż, albo bilsteina lub KYB. Wszystko oscyluje w podobnej granicy cenowej. Ktoś wie, jaki trzeba dystans założyć przy tych felgach, żeby w miare spasowac z nadkolem, ale nie ocierać przy mocnieszym dobicu? 10, 15, 20mm?
  4. Sprężyny Eibach

    Z cyklu przed i po
  5. Sprężyny Eibach

    Nie trzesie kierownica tylko buczy i nosi po drodze. Przy 200tu trzeba z nim walczyc. Jeszcze miesiąc temu lecialem 250 km/h i moze nie bylo reweacji w prowadzeniu ale nie bujalo az tak i nie buczalo
  6. Sprężyny Eibach

    Jestem świeżo po zmianie. Nie obeszlo sie bez palnika z jednej strony. Ogolne odczucia pozytywne. Jest dosc komfortowo. Progi przejezdza sie normalnie. Zapadniete studzienki czuc bardziej i tyle. Reszta tak jak byla czyli pozytywnie. Przejechalem sie natomiast autostrada i mamdziwne buczenie powyzej 160 a przy 200 strach jechac. Moze to byc przez zbieznosc? Dzis juz nigdzie nie zrobie a w poniedzialek rano mam trase. Mial tak ktos z osob ktore obnizyly auto?
  7. Sprężyny Eibach

    Zdecydowałem się. Zamówiłem i jutro odbieram nowy komplecik jebaszka. Kminie czy ruszac wachacze, tzn czy luzowac sruby i dokrecac ponownie na juz obnizonym aucie? Temat byl tu ruszony, ale nikt z osob które maja obnizone auto nie pisało, że to robiło....czyli nikt nie robil? Szczerze wolalbym tego nie ruszac...ale nie chce tez zaraz robic komplrtu zawieszenia. Dlatego jesli tego nie robiliscie, napiszczcie czy szybko wachacze popadaly czy w zasadzie nic sie nie zmienilo? PS. trzeba po zmianie sprężyn korygować zbieżność? Da się u nas ustawic kąt pochylenia koła?
  8. Sprężyny Eibach

    Moja narzekała jak już chwile temu w Fieście MK3 zmieniłem serie na Jamexy. Drażni mnie, że Pasek stoi jak koza, lubi wyrzucać w zaketach i powyżej 210 robi się niestabilny, a z drugiej stony jest to typowy daily car jeżdżacy również w wakacyjne trasy. Myślę, że sama sprężyna mogłaby być kompromisem pomiędzy poprawą prowadzenia/wyglądem a komfortem.
  9. Sprężyny Eibach

    Skrzypi? Moze masz pouliretany wsadzone? Mi chodzi tylko o to, żeby nie robić naprezen na gumach co na pewno spowoduje ich szybsze oberwanie... Cały czas bije się ze sobą czy obniżać czy nie Nowy komplet idzie kupić za niecałe 600 pln, słabe własciwości jezdne paska powinny ulec poprawie, ale kobita będzi jojdać, że twardo
  10. Sprężyny Eibach

    Pytanie do tych co zmieniali. Czy przy wymianie sprężyn na obniżające, luzowaliście wszystkie wachacze, żeby nie robić na nich naprężeń po obniżeniu auta?
  11. Wykresy z hamowni do oceny.

    jak dolewasz 5 litrow na rok to albo turbo puszcza wiec i nie pompuje tak jak powinno, albo pierscionkami, przez co tez niema odpowiedniej kompresji i mala moc. Jak masz prawdziwe 275kkm przebiegu a turbo nie bylo regenerowane to mocno bym sie zastanowil na nim. Moj przy 190kkm stracil prawie 30km mocy. Jak sie okazalo, przez popekane zeliwo suszarki (ale moja dmucha 1.2 a nie 0.5). Oprocz tego nic jej nie dolegalo. Oleju dolewam, w zaleznosci od tego jak jezdze. Jesli mam duzo autortad z predkosciami 220-250km/h to z litre na 10kkm doleje. Jak wiecej miasta to z 0.5L. Uzywam, millersa EE Nano 5w40
  12. Wykresy z hamowni do oceny.

    Jak dobrze pamietam 0.5 to standard i na nim powinno byc 150km. Zrob plukanke, wlej 5w30 5w40. Zrob logi i podeslij komus kto potrafi je czytac. Zaplon, sonda, przeplywka, filtry. U mnie, zeby przebic 200km musialem moedzy innymi filtr paliwa zmienic bo stary blokowal przepływ....
  13. Tyle chciałem wiedzieć - dzięki
  14. Wykresy z hamowni do oceny.

    Porównaj sobie do tego - niebieska i brązowa linia to seria - czerwona i zielona po wirusie Przebieg niutona masz zblizony - maks ok 3krpm i w miare go trzyma do 5500 rpm
  15. Niemam jeszcze fotelika w domu. Wtedy nie było by problemu, bo bym przymierzył. Oczywiście, że mocowanie fotelika jest u podstawy. Może zdjęcia tego nie oddają ale zaczep jest poniżej lini kanapy czyli trzeba bedzie ją dociskać, żeby zapiąć fotelik. Dziury w oparciu sam sobie wytnij - po prostu mnie to zdziwiło, że zaczepy są tak nisko....
×