Skocz do zawartości

kenczorf

  • Zawartość

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kenczorf

  • Urodziny 30.04.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  • Link do tematu o samochodzie
    58044

Ostatnie wizyty

87 wyświetleń profilu
  1. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Jestem mega zadowolony. Dodam, że przewody pozostaly fabryczne. Kupiłem litre i jeszcze zostało
  2. Sportowe hamulce.

    I pod obie opcję potrzebuje dystans do jarzm? Jak to wyglada w przypadku 250mm?
  3. Sportowe hamulce.

    Czyli robiąc SWAP tylnych z 245 ośki na 256, potrzeba jarzmo i zacisk - z czego?, mocowanie linki przerobić oraz zrobić dystans pod jarzmo. Widziałem, że są też hample 250mm - co w takim przypadku trzeba przerabiać?
  4. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Tydzień temu zalałem Motula RBF600 i dziś mialem okazje testować na autostradzie z dużymi prędkościami oraz trochę wymuszonych testów na bocznej drodze. Powiem tak....albo ten płyn jest taki dobry, albo przy zmianie wcześniejszej wlali mi gówno, albo spaprali odpowietrzenie? Wcześniej, żeby się ABS włączył trzebabyło naprawdę mocno zachamować. Teraz wystarczy po prostu mocniej. Wcześniej abs działał słabo ospale, a teraz napierdziela jak szalony Do tego hampel zrobił sie ostrzejszy - naprawde jest poprawa. Nie puchnie przy dohamowaniu z dużej prędkości itp. Tarcze musiały mieć jakiś nalot a nie przypalenie, bo po dzisiejszej jeżdźie praktycznie wyczyściło całą tarczę. Teraz jestem ciakwy o ile lepiej będzie po zmmianie tarczy na 312mm
  5. Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?

    Ja kupilem teraz Ate tarcze plus ich klocki ceramiczne. Zobaczyny co i jak bo textar dobry do normalnej jazdy ale przy ostrzejsze jezdzie puchna. Lubia popiskiwac jak już zapyla
  6. rozrząd passat 1.8 turbo

    To do czego jest napinacz hydro na rolce prowadzącej?
  7. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Może 342177 jest to maks przebieg jaki komp może zakodować:)
  8. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    A to jest wlasnie to sprawdzanie po odczycie z czujnika ABS? Komp zapisuje cykle i na tej podstawie wylicza przyblizony przebieg
  9. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Żaden, ale jeśli na VCDS też się da to czemu nie skorzysyać?
  10. Sprawdzenie oryginalnego przebiegu

    Zdecydowanie handlarze, szczególnie w starszych (tanich) autach cofają szafe tylko na blacie - mało kto dopłaca/zagłębia się dalej Musi być do tego celu Polski VAG? Używam VCDS Lite - ogarnie?
  11. Wykresy z hamowni do oceny.

    One wystepowaly w wersjach 180km. W 210 juz byl k04. Zmiany na inny typ nie planuje bo ciagnie to za soba wieksze wydatki. A nie wierze, ze remap z 1.2 na 1.4b da tak malo ze niema sensu. Nie powiesz mi chyba, ze będzie to 5km
  12. Wykresy z hamowni do oceny.

    no tak, niedoprecyzowałem...chodzi mi o suszarke K03S bo moja jest rozwiercona pod wirnik z "S". K04 oczywiście nie będzie musiała pompować, aż tyle zachwoując tą samą moc
  13. Wykresy z hamowni do oceny.

    Przy tej mocy jest moment który w 1.8T już korby gnie, więc trzebaby kuć, natomiast problem ze sprzegłem to nie km a nm niestety. Dlatego ciekaw jestem ile NM ogarnie seria zestaw sprzęgła z AWT z tarczą obitą kevlarem?
  14. Wykresy z hamowni do oceny.

    Kiedyś słyszałem, że trzeba mieć stalową nogę do tego docisku Pomijając ten fakt, już sama tarcza obita kevlarem nie powinna przenieść z 350nm w 1.8T? W moimprzypadku seria przenosi bez probemu 320nm. Mam oryginał od nowości 200K km przelotu. Zaczął zrywać jak zrobiłem hybrydę suszarki i przy 3k rpm boost skakał do 1.4 bara. Po przywróceniu 1.2 klei jak dawniej. Jak moc/moment mógł być przy 1.4b? 240km/350nm?
  15. Wykresy z hamowni do oceny.

    Gdzie obijacie kevlarem? Jaka cena? Tarcza musi być nowa czy obijacie starą?
×