forest91 Zgłoś #1301 Napisano 6 Października 2016 Będę kombinował w wolnej chwili.. Proszę zobaczcie mój poprzedni post, może ktoś rozgryzie jaki kabel mam nie podpięty.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #1302 Napisano 6 Października 2016 Nikt Ci nic nie pomoze z poprzedniego postu, chyba ze wróżbita, wrzuc chociaz zdjecie tej wtyczki itd. Dodatkowo proponuje przesledzic dorze forum bo wszystkie zagadnienia byly juz poruszane i szczegolowo opisywane, lacznie z wszystkimi mozliwymi miejscami gdzie moze leciec woda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
forest91 Zgłoś #1303 Napisano 7 Października 2016 Zdjęcia ów kabelka. Wychodzi on od kabla plusowego akumulatora a a wtyczka jest przy prawym zawiasie i idzie gdzieś w maskę. Pozostaje mi szukać dalej problemu w instalacji. Jak wymięknę to auto oddam do elektryka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #1304 Napisano 13 Października 2016 (edytowane) Mój moduł komfortu wyzionął ducha po zastosowaniu Motordiag Manager. Nie usypiał sieci i rozładowywał akumulator. Kupiłem inny moduł o tych samych numerach 1C0959799B tyle, że prawdopodobnie od anglika. Objaw jest taki, że odwrotnie pokazuje na fisie otwarcie przednich drzwi, tj. jak otworze drzwi kierowcy to zaświeca drzwi pasażera i na odwrót. Mam kolegę, który ogarnąłby to programatorem tylko nie wiem, które wartości bloków zmienić i na jakie aby dobrze zaczął pokazywać. Ewentualnie może ktoś poratuje całym wsadem od europejczyka. EDIT: Temat wyświetlania na Fisie ogarnięty ale nie mruga teraz kierunkowskazami przy zamykaniu auta pilotem. W adaptacjach opcja włączona, krańcówki wszystkie sprawne. Ma ktoś jakąś wiedzę co go boli? Edytowane 26 Października 2016 przez lation Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goralsky Zgłoś #1305 Napisano 12 Listopada 2016 A może ktoś podpowie mi jak mam rozwiązać następujący problem.Stary moduł szlag trafił, a raczej woda.Kupiłem taki sam, numery te same.Nie działa mi sterowanie elektryczne lusterkami, oraz automatyczne opuszczanie szyb po kliknięciu przycisku ?? Jakieś pomysły?? Bezpieczniki ok.Za starego modułu wszystko było ok do czasu zalania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #1306 Napisano 12 Listopada 2016 A może ktoś podpowie mi jak mam rozwiązać następujący problem.Stary moduł szlag trafił, a raczej woda.Kupiłem taki sam, numery te same.Nie działa mi sterowanie elektryczne lusterkami, oraz automatyczne opuszczanie szyb po kliknięciu przycisku ?? Jakieś pomysły?? Bezpieczniki ok.Za starego modułu wszystko było ok do czasu zalania. Sprawdził bym wiazke ktora idzie od komfortu lacznie z wszystkimi kostkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1307 Napisano 13 Listopada 2016 A może ktoś podpowie mi jak mam rozwiązać następujący problem.Stary moduł szlag trafił, a raczej woda.Kupiłem taki sam, numery te same.Nie działa mi sterowanie elektryczne lusterkami, oraz automatyczne opuszczanie szyb po kliknięciu przycisku ?? Jakieś pomysły?? Bezpieczniki ok.Za starego modułu wszystko było ok do czasu zalania. Tak jak kolega pisze. Skoro była woda, to i wiązka pewnie swoje dostała. Jeżeli jej przy okazji nie naprawiałeś, to warto by było tam zaglądnąć i to sprawdzić. Wysłane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goralsky Zgłoś #1308 Napisano 13 Listopada 2016 Sprawdził bym wiazke ktora idzie od komfortu lacznie z wszystkimi kostkami. Jak zalałem stary moduł, wysuszyłem, kable wysuszyłem i wszystko było ok tylko nie działało oświetlenie wewnątrz auta.To była wina ewidentnie modułu.Teraz jak podłączyłem inny moduł o tych samych numerach, oświetlenie wróciło, lusterka grzeją ale nie da się sterować nimi.Moduł wydaje takie cykliczne cykanie po otwarciu auta.Ciągle mruga mi również dioda która jest obok rygla w drzwiach kierowcy.Komputer łączy się z modułem bezproblemowo.Nie mogę również dodać więcej kluczyków ani zmienić żadnej wartości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1309 Napisano 13 Listopada 2016 Albo wiązka skorodowala, skoro było tylko suszenie, ale przecież łączen przewodów nie poprawiłes, a korozja już w nich była, albo kupiłeś uwalony komfort. Najprostszy sposób podmienic komfort na jeszcze inny i zobaczyć czy objawy takie same. Wysłane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #1310 Napisano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Nadal nie uporałem się ze swoim komfortem. Po wymianie na moduł z anglika poradziłem sobie z wyświetlaniem na fisie drzwi przednich (właściwie to kolega ale nadal mam kilka tematów, które nie działają. Mianowicie brak sygnalizacji kierunkowskazami ryglowania zamków pilotem (zamki i ich krańcówki sprawne, oświetlenie wnętrza, kopertówki, wyświetlanie na fisie ok) ale w pamięci komfortu błąd zamka kierowcy 00928 , 27-00 sygnał niewiarygodny. Dodatkowo podczas użycia środkowego przycisku pilota do odryglowania pokrywy tylnej, uzyskuję dostęp do pokrywy ale dodatkowo odryglowują się drzwi kierowcy i nie ryglują zamki automatycznie po zamknięciu pokrywy. Nie działa jeszcze fabryczny alarm, błędy 01134, syrena alarmu H12 brak komunikacji, 01135, czujniki nadzoru wnętrza - układ otwarty. Problem jest taki, że mam alarm bez nadzoru wnętrza ze zwykłym trąbitkiem a H12 to chyba syrena z własnym zasilaniem. Czy można to zmienić w eepromie komfortu? Jeżeli tak to w których komórkach? Może ktoś podpowie w jaki sposób znaleźć odpowiedni adres komórki do zmiany w hex edytorze? Np. szukając 04361 w ogóle takiej nie ma. Mam cały wsad i chciałbym go edytować i załadować z powrotem do modułu tylko nie mogę ogarnąć adresów komórek. Albo może ktoś życzliwy podjął by się obróbki pliku bin. ? Edytowane 29 Grudnia 2016 przez lation Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ReS Zgłoś #1311 Napisano 9 Stycznia 2017 Cześć Panowi a ja mam delikatnie inny problem, otóż wyładował mi się akumulator i od tego czasu pilot nie działa mi tak jak działał poprzednio, tzn, wcześniej pilot miałem tak zrobiony że jak otwierałem raz to otwierały mi się drzwi kierowcy, jak otwierałem dwa razy to otwierały mi się wszystkie drzwi + bagażnik. Obecnie po częściowym naładowaniu akumulatora mam tak że jak nie ważne ile razy otwieram to i tak otwierają mi się drzwi kierowcy (i tylko kierowcy). Otwieranie kluczykiem działa poprawnie jak poprzednio czyli jak raz przekręcę to kierowcy jak dwa to wszystko. Jakieś pomysły, spotkał się może ktoś z czymś podobnym, czy chodzi o kodowanie pilota / akumulator / moduł komfortu ? pasek TDI 1.9 2004, czy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1312 Napisano 10 Stycznia 2017 Nadal nie uporałem się ze swoim komfortem. Po wymianie na moduł z anglika poradziłem sobie z wyświetlaniem na fisie drzwi przednich (właściwie to kolega ale nadal mam kilka tematów, które nie działają. Mianowicie brak sygnalizacji kierunkowskazami ryglowania zamków pilotem (zamki i ich krańcówki sprawne, oświetlenie wnętrza, kopertówki, wyświetlanie na fisie ok) ale w pamięci komfortu błąd zamka kierowcy 00928 , 27-00 sygnał niewiarygodny. Dodatkowo podczas użycia środkowego przycisku pilota do odryglowania pokrywy tylnej, uzyskuję dostęp do pokrywy ale dodatkowo odryglowują się drzwi kierowcy i nie ryglują zamki automatycznie po zamknięciu pokrywy. Nie działa jeszcze fabryczny alarm, błędy 01134, syrena alarmu H12 brak komunikacji, 01135, czujniki nadzoru wnętrza - układ otwarty. Problem jest taki, że mam alarm bez nadzoru wnętrza ze zwykłym trąbitkiem a H12 to chyba syrena z własnym zasilaniem. Czy można to zmienić w eepromie komfortu? Jeżeli tak to w których komórkach? Może ktoś podpowie w jaki sposób znaleźć odpowiedni adres komórki do zmiany w hex edytorze? Np. szukając 04361 w ogóle takiej nie ma. Mam cały wsad i chciałbym go edytować i załadować z powrotem do modułu tylko nie mogę ogarnąć adresów komórek. Albo może ktoś życzliwy podjął by się obróbki pliku bin. ? sprawdziłeś inny moduł czy też się tak dzieje? Może masz moduł lub wiazke uszkodzona. A w jaki sposób zgrałeś cały wsad. Ciekawi mnie to, bo nie poznałem takiej metody... Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #1313 Napisano 10 Stycznia 2017 sprawdziłeś inny moduł czy też się tak dzieje? Może masz moduł lub wiazke uszkodzona.A w jaki sposób zgrałeś cały wsad. Ciekawi mnie to, bo nie poznałem takiej metody... Wytapane z 1+3 Sprawdzałem już trzy moduły. Dwa angliki i jeden europejczyk. Niestety żaden nie ogarnia auta do końca. Albo nie ma fabrycznego alarmu z klaksonem, albo pokrywa samoczynnie się otwiera po podpięciu modułu albo drzwi na fisie na odwrót. W tym ostatnim kolega poradził sobie z wyświetlaniem drzwi na fisie ale nadal nie mam alarmu, nie mruga przy ryglowaniu pilotem i pokrywa tylna świruje. Wgrał całego eeproma z innego modułu. Ja osobiście tego nie robię ponieważ nie znam się na tym a poza tym nie mam czym. W każdym bądź razie kolega, który mi to robił mówił, że może odczytać cały wsad z Motoroli lub sam eeprom. Z tego co wiem robi to na stole jakimś programatorem chociaż eeproma podobno można po kablu przez obd ale programu nie znam. Dlatego szukam kogoś, kto ma auto z fabrycznym alarmem z klaksonem bez nadzoru wnętrza, żeby porównać eeprom i ewentualnie dokonać zmian w moim. Problem jest taki, że numer modułów jest ten sam ale różnią się właśnie wsadem dostosowanym do wyposażenia pojazdu i krajem przeznaczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal0818 Zgłoś #1314 Napisano 10 Stycznia 2017 (edytowane) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Stycznia 2017 przez rafal0818 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1315 Napisano 11 Stycznia 2017 Jeżeli chodzi tylko o dokodowanie wyposazenia, to nie ma przecież większego problemu. Można włączyć lub wyłączyć dozór wnętrza, i wybrać czy ma być ori syrena czy ta z własnym zasilaniem. Może zamiast bawić się nim na stole lepiej zrobic to odpowiednim programem w aucie Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lation Zgłoś #1316 Napisano 11 Stycznia 2017 Jeżeli chodzi tylko o dokodowanie wyposazenia, to nie ma przecież większego problemu. Można włączyć lub wyłączyć dozór wnętrza, i wybrać czy ma być ori syrena czy ta z własnym zasilaniem. Może zamiast bawić się nim na stole lepiej zrobic to odpowiednim programem w aucie Wytapane z 1+3 Może i lepiej ale nie mam dostępu do nikogo z takim programem. Próbuję to zrobić trochę na około Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #1317 Napisano 11 Stycznia 2017 Jeżeli chodzi tylko o dokodowanie wyposazenia, to nie ma przecież większego problemu. Można włączyć lub wyłączyć dozór wnętrza, i wybrać czy ma być ori syrena czy ta z własnym zasilaniem. Może zamiast bawić się nim na stole lepiej zrobic to odpowiednim programem w aucie Wytapane z 1+3 Piszesz kolego o długim kodowaniu w vcds? Tez mam problem z rodzajem syreny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1318 Napisano 11 Stycznia 2017 Piszesz kolego o długim kodowaniu w vcds? W tym samochodzie nie ma długiego kodowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #1319 Napisano 11 Stycznia 2017 w b5 po lifcie chyba już jest dostępne? Może podpowiesz coś bliżej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #1320 Napisano 11 Stycznia 2017 Nie ma nawet w polifcie długiego kodowania. Można zmienić rodzaj syreny i aktywować czujniki ruchu przez edycję odpowiednich komórek wsadu Wytapane z 1+3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach