Skocz do zawartości

forest91

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O forest91

  • Urodziny 31.05.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poręba

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No i faktycznie, na kablu który idzie do sterowania szybami było przebicie. Zaizolowalem i bezpiecznika nie pali, za to szybami nie można sterować... Edit. Działa:) Dziękuję za nakierowanie
  2. Szczerze mówiąc to u mnie już nie działało przed skręcaniem. Wcześniej zjechałem szybą w dół, wpadła mi srubeczka od dystansu głośnika to chciałem szybę podnieść. Podłączyłem 2 kostki by ruszyć szybą a tu kicha, pali bezpiecznik. Auto zostało na placu z szybą w dole, przykryte rzecz jasna:) Jutro od rana będę szukał... Zwarcie robi mi się po podłączeniu największej wtyczki do silnika podnoszenia szyb
  3. Raczej nie, zwarcie robi się na tej dużej kostce, wystarczy że ją podepnę do silnika podnoszenia szyb i od razu pali bezpiecznik. Kostka ta jest tak oizolowana że ciężko by było coś przytrzasnąć
  4. Cześć:) Zmieniałem dziś głośniki w moim Passacie B5 Fl. Prawa strona zrobiona to wziąłem się za lewą. Odłączyłem kostki zgodnie ze sztuką, zrobiłem głośnik, podłączam wszystko jak należy a tu kicha, szyby nie podniosę, centralny z pilota nie działa, oświetlenie wnętrza nie działa... Cały czas pali bezpiecznik 14 od modułu komfortu, przepala gdy podepnę największą kostkę w drzwiach do silnika podnoszenia szyb - czy to on może być winny? Szyba jest całkowicie w dole. Moduł komfortu miał dobre kable, grzebałem tam miesiąc temu :) Doradźcie coś, dzieki :) Dziekuje
  5. Panowie jaja, poczytałem tu na forum jeszcze, ktoś poradził wykręcić sam bat, cholera jak ręką odjął. Jakim cudem bat powoduje w kabinie dźwięki niczym z F-16? Teraz co tu wkręcić zamiast tego bata...
  6. Cześć Walczę któryś dzień z moim Passatem B5 FL z 2002r. Problem polega na tym że gdzieś mi świszczy powyżej 80km/h. Nie ukrywam że już łeb mnie od tego boli a jutro trasa 800km nad morze... Dzisiaj skończyłem wpuszczać sznur piankowy 8mm w uszczelki, raczej działa bo drzwi zamykają się ciężej ale świst dalej jest.. Bat antenowy od spodu dachu kiedyś zmieniałem, dociągnąłem go mocniej i całego zamazałem sylikonem. Jadąc ciężko jest mi powiedzieć z której strony tak daje czadu, raczej gdzieś z prawej. Wydaje mi się że zaczęło tak świszczeć po tym jak opuszczałem podsufitkę by wymienić antenę. Nie mam już pomysłów. Czy ktoś z Was to przerabiał? Czy szyby boczne tez mogą popuszczać? Szybę czołową też miałem wklejaną jakiś czas temu ale wygląda na dobrze zrobioną. Dzięki za info, jakieś porady. Pozdrawiam
  7. Witajcie. Mam passata B5 FL z abs i esp. Wersja Trendline. Zmieniam płyn ns motul 5.1 ale nie wiem ile kupić.. 1.5l czy 2l? Dzięki za info :)
  8. Dzięki za info chłopaki. Czy kupując sterownik z tym samym numerem załatwię sprawę ? Pozdrawiam
  9. Zaryzykowałem i pojechałem do domu - 80km. Żadnych objawów nie było, wszystko chodziło jak należy... Mimo to auto pojedzie w tym tygodniu do mechanika, nie umarł całkiem teraz to poleci później...
  10. Nie mam pojęcia. Ojciec popatrzył a mądra głowa jest i nie widać oznak zużytego łożyska czy też jakiegoś luzu nie ma. Martwi mnie to że drążek zmiany biegów latał jak szalony. Jadąc na luzie hałas i drgania były praktycznie nie odczuwalne..
  11. Cześć i czołem. Życzę Wam wesołych świąt na wstępie Mam problem z passatem b5 FL 2002r TDI 130km skrzynia 6 biegów. Na trasie po przejechaniu ok 60 km słyszałem jakby tarcie czy też lekkie grzechotanie w prawym kole. Samochód po prostu drgał a kierownica latała na boki. Lewarek od zmiany biegów również bardzo latał. Zjechałem na postój, auto do góry i diagnoza. Koło się obraca lecz po niepełnym obrocie zaczyna się blokować, musze użyć bardzo dużej siły by ruszyło dalej. Koło nie było gorące, nie lata na boki ani w osi. Pojechałem dalej do celu, zaczęło wyć jeszcze bardziej, jeszcze większe drgania.. przejechałem tak kawałek i auto się uspokoiło. 2 godziny postoju, poszedłem z ojcem sprawdzić co się dzieje, zrobiliśmy z 10 km i samochód jeździ normalnie a koło się nie blokuje. Co robić Panowie? Auto zostawić do mechanika czy ryzykować powrót 80km... Dzięki pozdrawiam
  12. Dzięki za info. Gdy kasuję go VAGiem to od razu oba błędy pojawiają się ponownie. Wystarczy że dam sam zapłon, kontrolka airbag zapala się, gaśnie a następnie pojawia się po ok 2 sekundach z alarmem Airbag Fehler. Dzisiaj próbowałem ponownie podłączyć VAG, efekt jak wyżej. Sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie dobre. Pogrzebałem kablami pod fotelem, bez zmian. Odłączałem akumulator, czyściłem masę, plusa. Nic to nie pomogło. Auto zapala na dotyk...
  13. Cześć. Mam passata B5 FL 2002r. 1 .9 TDI 130KM. Samochód jeździł cały czas dobrze, dzisiaj został parę razy przegoniony do ok 160km/h. Po powrocie do domu normalnie zgasiłem silnik. Niedawno miałem mały kurs i wywaliło mi błąd poduszek powietrznych. Błędy z VAG: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Czytam podobne problemy w internecie, moje auto nie pasuje do żadnych objawów... Nie mam problemów z mocą, samochód jeździ normalnie. Również wyczytałem że problemem może być akumulator. Mój Bosh jest solidny lecz już 2 razy mi się wyładował do 0. Raz gdy miałem przebicie w przyczepie a drugi raz nie dawno w mrozy -20, brakło chwili by auto zapaliło lecz aku nie wytrzymał. Regenerowałem mu ogniwa prostownikiem do tego przeznaczonym, napięcia trzyma, działa Poradzicie coś ? Jeżdżę autem z żoną w ciąży i chce by nie było z nim problemów.. Pozdrawiam
  14. Witajcie. Mam problem z otworzeniem maski w moim pasku b5 fl.. Dzisiaj miałem małego dzwona w efekcie czego wyrwało zderzak z grillem i lewą lampę. Wyrwało języczek za który się ciągnie by zwolnić blokadę zamka. Problem jest taki że maska uchyla się tak ze wsunę rękę, ale ciągnąć za to cięgno blokada się nie zwalnia, trzyma na tym jakby haku na tyle mocno ze nie jestem w stanie go ruszyć, tak jakby zamek się przestawił. Macie pomysł jak się za to zabrać? Pół dnia walczyłem z otworzeniem maski.. Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności