Gość Michauek Zgłoś #161 Napisano 11 Października 2015 Serwis nie powinien tego robić. Przynajmniej nie oficjalnie. Powód: utrata homologacji na auto. Niestety, ale nie ja o tym napisałem. Proponuję nie hejtować innych od gimbusów i nie zakładać kolejnego konta panie heavyman czy jot albo jak ci tam naprawdę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #162 Napisano 11 Października 2015 Nikt tu nie hejtuje i konta są niezależnie różne. Teraz dopiero zauważyłem, że niedokładnie odczytałem nicka i że to nie Ty wcześniej pisałeś o tej utracie homologacji. Sorry za poprzedni post. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heavyman Zgłoś #163 Napisano 13 Października 2015 Niestety, ale nie ja o tym napisałem. Proponuję nie hejtować innych od gimbusów i nie zakładać kolejnego konta panie heavyman czy jot albo jak ci tam naprawdę. Jakieś paranoje się włączają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #164 Napisano 14 Października 2015 no to Panowie, mamy diagnozę u mnie. Sonda lambda (przed katalizatorem) do wymiany... Ale wzięli się solidniej za moje auto i 3 dni mają go trzymać i próbować zlikwidować trzaski z podsufitki. Ma być podobno demontowana. Wbrew opiniom co niektórych, że nie ma co ruszać fabrycznie zamontowanych elementów, jestem zdania że fabryka dała generalnie D*PY więc oczekuję od serwisu, że poprawi co spaprała fabryka Dostałem zastępcze CC 210TSI i tak na szybko porównując to bardziej sportowe zawieszenie, ale jakość materiałów bardzo podobna, choć widać że to auto technologicznie z 2008. Wolę B8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #165 Napisano 14 Października 2015 no to Panowie, mamy diagnozę u mnie.Sonda lambda (przed katalizatorem) do wymiany... Ale wzięli się solidniej za moje auto i 3 dni mają go trzymać i próbować zlikwidować trzaski z podsufitki. Ma być podobno demontowana. Wbrew opiniom co niektórych, że nie ma co ruszać fabrycznie zamontowanych elementów, jestem zdania że fabryka dała generalnie D*PY więc oczekuję od serwisu, że poprawi co spaprała fabryka Dostałem zastępcze CC 210TSI i tak na szybko porównując to bardziej sportowe zawieszenie, ale jakość materiałów bardzo podobna, choć widać że to auto technologicznie z 2008. Wolę B8 A kiedy robisz drzwiczki pod Dynaudio ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #166 Napisano 14 Października 2015 A kiedy robisz drzwiczki pod Dynaudio ? Zapewne będę się umawial w przyszłym tygodniu. Oczywiście napiszę jak zrobię i wrażenia :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacek N. Zgłoś #167 Napisano 15 Października 2015 Witam. Pierwsza mała awaria: brak połączenia z telefonem (komunikat: telefon niedostępny) oraz nie działa nawigacja (komunikat: dane systemu nieważne sprawdź dane). Jutro serwis dam znać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #168 Napisano 15 Października 2015 Volkswagen poinformował władze USA o wykryciu w samochodach z silnikami Diesla z modeli rocznikowych 2016 oprogramowania, które mogłoby wpływać na dalsze manipulacje wynikami kontroli emisji spalin. uuuu:cenzura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #169 Napisano 15 Października 2015 Czyli jednak. Ciekawe, które i z jaką mocą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anka Zgłoś #170 Napisano 15 Października 2015 Czyli jednak. Ciekawe, które i z jaką mocą. Te bez systemu SCR (2.0 150 KM, a nawet 1.6). Wczoraj ukazała się oficjalna informacja, że decyzją nowego prezesa VW, wszystkie diesle w przyszłości będa miały SCR. Nie tylko w USA ale również w EU. Oznacza to już oficjalne potiwredzenie, że wysrubowanych norm USA i EU6+ nie da się spełnić bez systemu SCR. Powstają dwa pytania: inni mają ten sam problem? Co z samochodami, które niesłusznie zostały homologowane EU5 i EU6. Utracą homologację - i np. w Niemczech nie będzie można wjechać do centrum większych miast takim autem, gdyz nie jest ono "zielone"? Dzisiaj urząd niemiecki narzucił akcje serwisową na VW nie zgadzając się na akcję dobrowolną. Sprawa jest naprawdę poważna dla osób planujacych zakup diesla bez SCR (np. 2.0 150 KM) i konsekwencji z tym związanych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daimoon Zgłoś #171 Napisano 15 Października 2015 Czy ktoś spotkał się ze skrzypiącymi drzwiami? Dzisiaj odbierałem corkę ze złobka i podczas wkładania jej do fotelika zauważyłem denerwujący pisk tylnych drzwi podczas otwierania i zamykania. Mega denerwujące. Masakra jakas. Jadę z tym do serwisu. Czy spotkaliście się z czyms podobnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #172 Napisano 15 Października 2015 U mnie gdy jest cieplo trzeszczy polerowany słupek w lewych tylnych drzwiach. Mają mi go wymienić na nowy ... zobaczymy czy coś pomoże.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daimoon Zgłoś #173 Napisano 15 Października 2015 Polerowany słupek? Ja jutro postaram się namierzyć okolice awarii. Dzisiaj jest ciepło a dodatkowo właczyłem webasto przed odjazdem , więc być moze temeperaura ma znacznie. Dam znać jak uda mi się cos ustalić. CIebie też sirocco proszę o inf. gdyby wymienili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #174 Napisano 15 Października 2015 Naturalnie dam znać. Polerowany, zewnętrzny słupek miedzy przednimi i tylnymi drzwiami. Dodatkowo gdy naciskam na niego mocniej - trzeszczy. Dla przykładu po prawej stronie robiąc to samo jest cisza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daimoon Zgłoś #175 Napisano 15 Października 2015 okej, jutro zrobie eksperyment i dam znac o efektach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Padre82 Zgłoś #176 Napisano 15 Października 2015 Czy ktoś spotkał się ze skrzypiącymi drzwiami? Dzisiaj odbierałem corkę ze złobka i podczas wkładania jej do fotelika zauważyłem denerwujący pisk tylnych drzwi podczas otwierania i zamykania. Mega denerwujące. Masakra jakas. Jadę z tym do serwisu. Czy spotkaliście się z czyms podobnym? ja już to robiłem... skrzypi niemiłosiernie... dokładnie nie słupek tylko guma pod nim... ja już mam spokój.. maja w ASO spray na tego typu rzeczy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daimoon Zgłoś #177 Napisano 15 Października 2015 Zobaczymy co magicy z serwisu powiedzą na to skrzypienie. - - - - - aktualizacja - - - - - Padre82 masz moze nazwę tego magicznego specyfiku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek77 Zgłoś #178 Napisano 15 Października 2015 Zwykły olej silikonowy do uszczelek. Używałem czegoś takiego kiedy miałem kabriolet i trzeszczał mi zamknięty dach. Po posmarowaniu trzaski znikają ale jest to poprawa krótkotrwała - w moim przypadku musiałem smarować uszczelki co dwa tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daimoon Zgłoś #179 Napisano 15 Października 2015 Z tego wynika , ze nie ustrzege sie wymiany słupka na nowy . Zobaczymy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
effendi2012 Zgłoś #180 Napisano 15 Października 2015 Te bez systemu SCR (2.0 150 KM, a nawet 1.6). Wczoraj ukazała się oficjalna informacja, że decyzją nowego prezesa VW, wszystkie diesle w przyszłości będa miały SCR. Nie tylko w USA ale również w EU. Oznacza to już oficjalne potiwredzenie, że wysrubowanych norm USA i EU6+ nie da się spełnić bez systemu SCR. Powstają dwa pytania: inni mają ten sam problem? Co z samochodami, które niesłusznie zostały homologowane EU5 i EU6. Utracą homologację - i np. w Niemczech nie będzie można wjechać do centrum większych miast takim autem, gdyz nie jest ono "zielone"? Dzisiaj urząd niemiecki narzucił akcje serwisową na VW nie zgadzając się na akcję dobrowolną. Sprawa jest naprawdę poważna dla osób planujacych zakup diesla bez SCR (np. 2.0 150 KM) i konsekwencji z tym związanych. Gorszy może być cost cutting w kontekście przyszłych nabywców...przy takiej skalo to VW może otrzeć się o bankructwo.. PS. Mogli by już sobie darować te reklamy chociaż na jakiś czas, bo jest to żenujące Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach