Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

 

Nie rozumiem również czemu przy wentylacji nie ma wysuwanego podudzia. Inni producenci jakoś dają z tym radę. Podobnie jak do jasnej skóry nie ma wentylacji. Takich wykluczeń jest sporo, a samych kolorów tapicerek mało i do tego bardzo skrajne (max ciemne lub max jasne).

.

 

zgadza się vw tnie na czym może , kolega kupował nowego nissana X- traila , miał skore bez wentylacji ale za to z przodu i z tylu perforowana skórę( dziurkowaną)

w Passacie tylko taki luksus z przodu a z tyłu jest normalna skór a - ręce pochylają się na księgowymi VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj zrobiłem sobie konfig passata na full i wyszło ponad 250tys zł troche przegięcie.... Konfigurowalem z BITDI

 

Przed rabatem. Wydaje mi się, że nie da się zapłacić więcej niż 225 po ratabach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak zupełnie z innej beczki - zauważyłem że żaden z użytkowników nie zamienił listew aluminium na brilliant pine...wychodzi z tego że dała chyba znać o sobie moja metryka. Zamówiłem bo zawsze miałem - nawet w obecnym superbie (choć to plastik udający drewno) - powodowany pewnie obawą objawów odstawiennych.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

kolejny irracjonalny wybór - to lakier biała perła...w zamian którego możnaby dorzucić dynaudio lub elektrykę foteli...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

i bezcenna opinia mojego sprzedawcy - jak prezentuje się biała perła na żywo - on: nie wiem bo nikt jeszcze

nie dokonał takiego bezsensownego wyboru....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj zrobiłem sobie konfig passata na full i wyszło ponad 250tys zł :swirus troche przegięcie.... Konfigurowalem z BITDI

Z głupiej ciekawości zrobiłem to samo z Superbem.

 

Superb (krótki) Laurin & Klement, 2,0 TDI 190 KM, 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów DSG, 4x4 (!). Doposażony na maksa, łącznie z najdroższym kolorem i felgami oraz pakietem pogwarancyjnym i przeglądami na 4 lata. Cena: 200 051 zł.

Dla zainteresowanych podaję Skoda ID: 80597618

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zgadza się vw tnie na czym może , kolega kupował nowego nissana X- traila , miał skore bez wentylacji ale za to z przodu i z tylu perforowana skórę( dziurkowaną)

w Passacie tylko taki luksus z przodu a z tyłu jest normalna skór a - ręce pochylają się na księgowymi VW

 

Wszystko się zgadza, tylko co da perforowana skóra z tyłu skoro w tym aucie na tylnej kanapie nie da się podróżować przy większych prędkościach. Jest tak głośno, przy ściągniętej rolecie bagażnika ciężko nawet porozmawiać. Rozważałem to auto przed passatem. Wygląd super, wyposażenie też super. Silniki do bani, wyciszenie masakra. Mogłem je kupić "po znajomości" dużo taniej od passata z lepszym wyposażeniem, ale coś za coś... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,na forum jestem nowy.Samochód odebrałem we wrzesniu 2.0 TDI 150KM samochód ogólnie spoko ostatnio dostałem wiadomość z serwisu na usuniecie usterki pod nazwą skraplania się wody w chłodnicy powietrza co wymaga wgrania nowego oprogramowania silnika czy ktoś z szanownych kolegów dostał takie wezwanie być może jest to zakamuflowane przez firmę VW afera emisji spalin i pod pretekstem chłodnicy powietrza chcą wgrać nowe oprogramowanie proszę o odpowiedz co zrobić czy zezwolić na ingerencje w oprogramowaniu czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak zupełnie z innej beczki - zauważyłem że żaden z użytkowników nie zamienił listew aluminium na brilliant pine...

 

Ja mam do brązowej skóry pełnej z dziurkami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam - Francja elegancja ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam brilant pine do czarnej wentylowanej skory. Gdyby w Polsce byla dostepna matowe drzewo oliwne to bym wolal zamiast tego polysku, no ale niestety...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Zobacz ofertę: http://allegro.pl/showItem2.php?item=5980406384

Myslicie ze to jest lampka z ambiente plus?

Edytowane przez kriss555

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem ten ból co Ty, tj. chciałem matowe. Ale teraz jak widzę brilant pine to nie wiem czy jednak połysk do piano black nie komponuje się lepiej. Obawiam się, że matowe dekory i piano mogłyby się lekko nie składać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tez mam brilant pine do czarnej wentylowanej skory. Gdyby w Polsce byla dostepna matowe drzewo oliwne to bym wolal zamiast tego polysku, no ale niestety...

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Zobacz ofertę: http://allegro.pl/showItem2.php?item=5980406384

Myslicie ze to jest lampka z ambiente plus?

 

 

 

Tak jest, do ambiente plus, który niestety wyklucza mega schowek teoretycznie przeznaczony na okulary (w moim przypadku praktycznie:D). Z tego powodu zrezygnowałem z A. plus na rzecz zwykłego Ambiente. No cóż, każdy ma tam jakieś swoje upodobania:cool:

Dodatkowo zyskałem na tym, że auto wyprodukowane zostało w tyg. 4 natomiast z A. plus na pokładzie miał być produkowany od 6 lub 8 tygodnia.

 

 

Tak trochę tu psioczymy na niektóre rozwiązania w B8, ale należy im się bo dają ciała w drobiazgach. Tu czegoś nie można zamówić w PL, jakieś dziadowskie oszczędności w najmniej oczekiwanych miejscach, następnie jakieś meksykańskie powiązania i wykluczenia opcji w konfiguratorze (względem innych modeli jak np. w nowym Tiguanie) itd. Drobne usterki jak np. zapadające spryskiwacze itp. są jak widać na bieżąco liminowane.

Co nie zmienia faktu, że w tym segmencie niczego lepszego nie znalazłem. Po B8 wręcz spora pustka i dopiero potem peleton konkurencji. Tam pewnie też mają swoje problemy.

 

Wreszcie pyknąłem jakieś zdjęcia. Mój Tungsten w załączeniu. W zależności od pogody (słońce lub pochmurno) wygląda różnie. Podobnie jak z Crimsonem 20160220_171455.jpg

20160220_173240.jpg

20160220_171132.jpg

20160220_171105.jpg

20160220_171219.jpg

20160220_171254.jpg

20160220_171234.jpg

20160220_171356.jpg

20160220_171416.jpg

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak jest, do ambiente plus, który niestety wyklucza mega schowek teoretycznie przeznaczony na okulary (w moim przypadku praktycznie:D). Z tego powodu zrezygnowałem z A. plus na rzecz zwykłego Ambiente. No cóż, każdy ma tam jakieś swoje upodobania:cool:

Dodatkowo zyskałem na tym, że auto wyprodukowane zostało w tyg. 4 natomiast z A. plus na pokładzie miał być produkowany od 6 lub 8 tygodnia.

 

 

Tak trochę tu psioczymy na niektóre rozwiązania w B8, ale należy im się bo dają ciała w drobiazgach. Tu czegoś nie można zamówić w PL, jakieś dziadowskie oszczędności w najmniej oczekiwanych miejscach, następnie jakieś meksykańskie powiązania i wykluczenia opcji w konfiguratorze (względem innych modeli jak np. w nowym Tiguanie) itd. Drobne usterki jak np. zapadające spryskiwacze itp. są jak widać na bieżąco liminowane.

Co nie zmienia faktu, że w tym segmencie niczego lepszego nie znalazłem. Po B8 wręcz spora pustka i dopiero potem peleton konkurencji. Tam pewnie też mają swoje problemy.

 

Wreszcie pyknąłem jakieś zdjęcia. Mój Tungsten w załączeniu. W zależności od pogody (słońce lub pochmurno) wygląda różnie. Podobnie jak z Crimsonem[ATTACH=CONFIG]141770[/ATTA[ATTACH=CONFIG]141770[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]141771[/ATTACH]

 

Co do ubytków produkcyjnych typu brak TV i DAB to troche przegięcie :/

 

Gratulacje Tungstena ;)

 

Ja dzisiaj swojego odstawiłem na zrobienie powłoki i zabezpieczenie przodu foliami no i pierwszy delikatny wizualny modzik. Oznaczenia z klapy idą out :)

 

A tak wyglądał brudasem zaraz po pierwszym sobotnim śniegu :Pffa67e6fc4b4b57b1b5f8d381609d264.jpg

 

Wczoraj od razu założyłem zimówki i można spokojnie poganiać koniki :P27b6d9cf61b051f206437812601b9faf.jpg

 

Jak tylko odbiorę pastucha z detailingu wrzucę zdjęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do ubytków produkcyjnych typu brak TV i DAB to troche przegięcie :/

 

Gratulacje Tungstena ;)

 

Ja dzisiaj swojego odstawiłem na zrobienie powłoki i zabezpieczenie przodu foliami no i pierwszy delikatny wizualny modzik. Oznaczenia z klapy idą out :)

 

A tak wyglądał brudasem zaraz po pierwszym sobotnim śniegu :Pffa67e6fc4b4b57b1b5f8d381609d264.jpg

 

Wczoraj od razu założyłem zimówki i można spokojnie poganiać koniki :P27b6d9cf61b051f206437812601b9faf.jpg

 

Jak tylko odbiorę pastucha z detailingu wrzucę zdjęcia.

 

 

 

Jest czad. Myślałem bardzo długo nad tymi felgami, ale w końcu postawiłem na Dartfordy srebrne. Jakby oryginały były tańsze to bym takie wziął na drugi komplet opon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ta felga była w 19sce to już by była bajka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie się doczekałem Zamówiony 25.09.2015 dzisiaj odebrałem :jupiIMG_0382.jpg

IMG_0378.jpg

IMG_0377.jpg

IMG_0380.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdyby ta felga była w 19sce to już by była bajka :)

 

Mi się podoba bardzo 19stka Verona. Ale nie wziąłem jej nie tyle ze strachu o obniżenie komfortu tylko ze względu na z palca wyssaną dopłatę do standardowych 17stek (ponad 5800 PLN :stop).

 

Oznaczenia tzn. masz na myśli nazwę modelu i silnika tak? Ja przy konfiguracji zaznaczyłem opcję bez silnika bo 2.0 TSI bluemotion było za długo jak dla mnie. Ale same TSI bym zostawił.

 

 

Z innej beczki.

Wczoraj sprzedałem żony B6 1,8 TSI DSG (sucha 7-biegów). I dopiero na ostatniej trasie przed transakcją zwróciłem uwagę, że przy 140km/h jest 2900 obrotów na 7 biegu, a przy 160km/h jakieś 3150 obrotów. To sporo jak na skrzynię o tylu przełożeniach. W nowym 2.0 TSI przy 140km/h jest bodajże 2400 czy 2500 obrotów. Jutro sprawdzę, a w weekend dla porównania looknę na mój B6 w TDI z tą samą skrzynią DSG 6b, który w spadku :D przekazałem żonie.

Kurcze zawsze sadziłem, że im więcej biegów tym bardziej ostatni bieg ma bardzo małe obroty (nadbieg), a tu takie coś.

 

A jak jest w B8 1.8 TSI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wreszcie się doczekałem �� Zamówiony 25.09.2015 dzisiaj odebrałem :jupi[ATTACH=CONFIG]141782[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]141783[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]141784[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]141785[/ATTACH]

 

Świetnie wygląda. Chyba do białego te fele pasują najbardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak zupełnie z innej beczki - zauważyłem że żaden z użytkowników nie zamienił listew aluminium na brilliant pine...wychodzi z tego że dała chyba znać o sobie moja metryka. Zamówiłem bo zawsze miałem - nawet w obecnym superbie (choć to plastik udający drewno) - powodowany pewnie obawą objawów odstawiennych

Ja baaaaaardzo chciałem zamówić to drewno które nie jest dostępne w Polsce... Niestety koszt listw z Ambiente w ASO ponad 2k, więc darowałem sobie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi się podoba bardzo 19stka Verona. Ale nie wziąłem jej nie tyle ze strachu o obniżenie komfortu tylko ze względu na z palca wyssaną dopłatę do standardowych 17stek (ponad 5800 PLN :stop).

 

Oznaczenia tzn. masz na myśli nazwę modelu i silnika tak? Ja przy konfiguracji zaznaczyłem opcję bez silnika bo 2.0 TSI bluemotion było za długo jak dla mnie. Ale same TSI bym zostawił.

 

 

Z innej beczki.

Wczoraj sprzedałem żony B6 1,8 TSI DSG (sucha 7-biegów). I dopiero na ostatniej trasie przed transakcją zwróciłem uwagę, że przy 140km/h jest 2900 obrotów na 7 biegu, a przy 160km/h jakieś 3150 obrotów. To sporo jak na skrzynię o tylu przełożeniach. W nowym 2.0 TSI przy 140km/h jest bodajże 2400 czy 2500 obrotów. Jutro sprawdzę, a w weekend dla porównania looknę na mój B6 w TDI z tą samą skrzynią DSG 6b, który w spadku :D przekazałem żonie.

Kurcze zawsze sadziłem, że im więcej biegów tym bardziej ostatni bieg ma bardzo małe obroty (nadbieg), a tu takie coś.

 

A jak jest w B8 1.8 TSI?

 

Ja już nie mogłem wybrać opcji bez oznaczeń, konfig był zatwierdzony i po ptokach :P wszystko łącznie z "passat" idzie out.

 

Co do obrotów to dzisiaj przyglądałem sie i u mnie w 220 ok 2300-2400 przy 140 nie pamietam dokładnie, ale bałem sie ze bd pod 3000 jak w Cuprze czy ORS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności