Macmaciek Zgłoś #7041 Napisano 24 Lutego 2016 Fotele wentylowane ErgoComfort - wszystko fajnie pięknie i wygodnie - jeśli chodzi o fotel kierowcy. Natomiast brak regulacji kąta pochylenia siedziska w fotelu pasażera to dla mnie delikatna porażka. Moja żona do najwyższych nie należy (158 cm), a przy opuszczeniu fotela maksymalnie na dół i stawiając stopy normalnie na dywaniku całe uda ma w powietrzu. Jest to mało wygodne. Natomiast brak wysuwanego podudzia przy wentylacji foteli też trochę psuje efekt A czy ktoś ma alcantarę z elektryką? czy tam jest wysuwane podparcie podudzia dla kierowcy? Instrukcja o tym nie mówi, a dealer raz twierdzi, że jest, a raz, że nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #7042 Napisano 24 Lutego 2016 Tylko wentylacja foteli odejmuje wysuwane podudzie, w każdej innej konfiguracji tapicerskiej foteli ErgoComfort jest ta opcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #7043 Napisano 24 Lutego 2016 Tylko wentylacja foteli odejmuje wysuwane podudzie, w każdej innej konfiguracji tapicerskiej foteli ErgoComfort jest ta opcja. Szymon, a możesz proszę jakieś zdjęcia albo mały filmik zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mabesto Zgłoś #7044 Napisano 24 Lutego 2016 Niestety w Polsce króluje czarny i srebrny potwierdzają to zamówienia przez przedstawicieli oraz sprzedawców w komisach . Coś wiem o tym bo raz się szarpnąłem na ciemny zielony .. nie muszę odpowiadać jak to sprzedawałem pzdr piotr Sprzedawałem dwa tygodnie temu B7 1.8 HL z DSG w brązowym kolorze z jasną alcantarą. Wystawiłem samochód na otomoto i po 2 dniach telefonów od handlarzy - którzy proponowali śmieszne kwoty, zaczęły się telefony od zwykłych ludzi. Pierwszy sensowny klient zadzwonił po 3 dniach. Dzień póżniej oględziny, jazda testowa, wizyta w ASO i sprzedane. Samochód był w super stanie i miał niski przebieg (po 3 i poł roku - 36 tysiecy) + Wagas do 2017. Cenę dałem odpowiednią do wartości, handlarze śmiali mi się w nos. Po podpisaniu umowy przedwstępnej i zaksiegowaniu zaliczki, miałem jeszcze ze 3 telefony. Ludzie szukają auta w dobrym stanie, wiadomo, że niski przebieg jest dodatkowym argumentem. Ale przyznam, że w kwestii koloru nikt nie marudził. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #7045 Napisano 24 Lutego 2016 Szymon, a możesz proszę jakieś zdjęcia albo mały filmik zrobić? Chodzi o zdjęcia foteli?? Już kiedyś zamieszczałem na początku tego wątku, ale widzę, że zostały usunięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #7046 Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) A czy ktoś ma alcantarę z elektryką? czy tam jest wysuwane podparcie podudzia dla kierowcy? Instrukcja o tym nie mówi, a dealer raz twierdzi, że jest, a raz, że nie ma... Ja mam taki wariant siedzeń (czarna alcantara/Vienna + elektryka). W momencie zamawiania samochodu była to jedna z 5 nowych opcji, które weszły do cennika. Potwierdzam, iż kierowca ma możliwość wysuwania podudzia. Niestety pasażer już nie i to jest skąpstwo i kolejna wtopa VW bo jakie to znowu koszty tym bardziej jak już się tyle płaci za elektrykę. Dodatkowym bonusem w stosunku do ręcznie sterowanych foteli (nie licząc oczywiście samej elektryki) jest możliwość regulacji kąta pochylenia siedziska (osobno przód i tył) zarówno w fotelu kierowcy jak i pasażera. Dobrze, że tu nie przyoszczędzili. Nie rozumiem również czemu przy wentylacji nie ma wysuwanego podudzia. Inni producenci jakoś dają z tym radę. Podobnie jak do jasnej skóry nie ma wentylacji. Takich wykluczeń jest sporo, a samych kolorów tapicerek mało i do tego bardzo skrajne (max ciemne lub max jasne). Optymalna tapicerka jak dla mnie to skóra w kolorze ciut ciemniejszym od St. Tropez z wentylacją, elektryką z pamięcią i wysuwanym podudziem dla obu przednich foteli. :sciana he he marzenia ściętej głowy. Edytowane 24 Lutego 2016 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikka Zgłoś #7047 Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) Skrendi, dzięki za zgrubną recenzję i analizę zastrzeżeń. Ja mam swój egzemplarz do produkcji w 14 tygodniu, zatem mam możliwość dokonania ewentualnych zmian w specyfikacji - aczkolwiek sprzedawca powiedział mi że zdarzało się że symboliczne zmiany potrafiły nieoczekiwanie wydłużyć termin produkcji o parę tygodni...zatem albo tak jest albo chce sobie zaoszczędzić roboty. Szylton - jak mniemam masz w specyfikacji pakiet Siedzenia/siedzenia2? Z racji tego że wentylacja pozbawia regulacji podudzia - rozumiem, że wybór to odpowiedź na pytanie - co dla danego użytkownika tworzy większą wartość - regulacja podudzi czy wentylacja - tak? Kontynując temat foteli - wziąłem pełną skórę, wentylowane. Nie brałem żadnego z dwóch pakietów "siedzenia", zatem nie mam elektryki. Rozumiem, że to 1) pozbawia mnie regulacji podudzi 2) nie daje żadnych dodatkowych możliwości regulacji ponad standardowy - przód/tył, wysokość, w szczególności nie ma kąta pochylenia - tak? Bardzo waham się nad dobraniem pakietu siedzenia aby zapewnić sobie tę regulację (mam 192 cm i niestety ważę swoje...ok 140 kg) zatem jakość siedzenia jest dla mnie dość ważna. Edytowane 24 Lutego 2016 przez mikka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #7048 Napisano 24 Lutego 2016 W standardzie jest regulacja kąta pochylenia i odcinka lędźwiowego. Do tego pochylenie i odcinek regulowane elektrycznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #7049 Napisano 24 Lutego 2016 Dodatkowym bonusem w stosunku do ręcznie sterowanych foteli (nie licząc oczywiście samej elektryki) jest możliwość regulacji kąta pochylenia siedziska (osobno przód i tył) zarówno w fotelu kierowcy jak i pasażera. W standardowych fotelach (bez elektryki) również jest regulacja kąta pochylenia siedziska (na pewno dla kierowcy, nie pamiętam w tej chwili czy również i dla pasażera). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikka Zgłoś #7050 Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) W standardzie jest regulacja kąta pochylenia i odcinka lędźwiowego. Do tego pochylenie i odcinek regulowane elektrycznie. Bartosz - zdaje sobie sprawę z tego, że moje pytania nie stawiają mnie i mojego ogarnięcia w najlepszym świetle ale proszę wyjaśnij w sposób nie pozostawiający wątpliwości - regulacja kąta pochylenia - masz na myśli pochylenie oparcia siedziska? Rozumiem że pochylenie samego siedziska nie daje możliwości regulacji? Po ostatnim wpisie matteo84 - już zupełnie zgłupiałem a mój sprzedawca w salonie - wychodzi na to jest kompletnie niekompetentnym idiotą. Edytowane 24 Lutego 2016 przez mikka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #7051 Napisano 24 Lutego 2016 Przeglądając kilkanaście ostatnich stron tego wątku widzę, że pojawiło się sporo TSI 220KM :ok To dobrze, będzie można w większej grupie wymieniać uwagi dot. konkretnej wersji silnikowej. - - - - - aktualizacja - - - - - W standardowych fotelach (bez elektryki) również jest regulacja kąta pochylenia siedziska (na pewno dla kierowcy, nie pamiętam w tej chwili czy również i dla pasażera). Dlatego napisałem zarówno w fotelu kierowcy jak i pasażera. W manualu tylko kierowca. I o ten bonus dla elektryki mi chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #7052 Napisano 24 Lutego 2016 Oto co mamy w standardzie (zdjęcie poniżej), na pewno w wersji HIGHLINE. Z tego co pamiętam regulacji pochylenia siedziska nie ma w wersji TRENDLINE, nie pamiętam czy jest w COMFORTLINE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #7053 Napisano 24 Lutego 2016 Chodzi o zdjęcia foteli?? Już kiedyś zamieszczałem na początku tego wątku, ale widzę, że zostały usunięte. tak, dzięki. Z tego, co widzę, masz skórę, a nie alcantarę. Czy ktoś ma alcantarę z elektryką? :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #7054 Napisano 24 Lutego 2016 Szylton - jak mniemam masz w specyfikacji pakiet Siedzenia/siedzenia2? Z racji tego że wentylacja pozbawia regulacji podudzia - rozumiem, że wybór to odpowiedź na pytanie - co dla danego użytkownika tworzy większą wartość - regulacja podudzi czy wentylacja - tak? Dokładnie tak, ja też mam 192cm i długie nogi, jednak postawiłem na wentylowaną skórę kosztem podudzia i nie żałuję, siedzę wygodnie, choć oczywiście wolałbym mieć oba... Kiedys już mierzyliśmy różnicę z/bez podudzia i chyba wychodziło coś koło 4-5cm jeśli dobrze pamiętam (ale można zweryfikować, wertując ten wątek z okolic maja 2015) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RADEK Zgłoś #7055 Napisano 24 Lutego 2016 Oto co mamy w standardzie (zdjęcie poniżej), na pewno w wersji HIGHLINE. Z tego co pamiętam regulacji pochylenia siedziska nie ma w wersji TRENDLINE, nie pamiętam czy jest w COMFORTLINE. [ATTACH=CONFIG]141761[/ATTACH] w CL jest regulacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #7056 Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) Bartosz - zdaje sobie sprawę z tego, że moje pytania nie stawiają mnie i mojego ogarnięcia w najlepszym świetle ale proszę wyjaśnij w sposób nie pozostawiający wątpliwości - regulacja kąta pochylenia - masz na myśli pochylenie oparcia siedziska? Rozumiem że pochylenie samego siedziska nie daje możliwości regulacji? Po ostatnim wpisie matteo84 - już zupełnie zgłupiałem a mój sprzedawca w salonie - wychodzi na to jest kompletnie niekompetentnym idiotą. Standardowe fotele w Highline (alcantara/Vienna) Ustawienia: - przód/tył manualnie - góra/dół manualnie - pochylenie oparcia elektrycznie kierowca i manualnie pasażer - regulacja lędźwiowa elektrycznie kierowca i manualnie pasażer - pochylenie siedziska manualnie (tylko kierowca) - wysuwanie podudzia manualnie (tylko kierowca) Dołożenie samej pełnej skóry zachowuje wszystkie w/w regulacje i ustawienia. Dołożenie samej wentylacji do alcantary wymusza skórę i jednocześnie eliminuje wysuwanie podudzia w fotelu kierowcy zachowują pozostałe standardowe w/w regulacje i ustawienia. Plus masaż lędźwiowy w fotelu kierowcy. Dołożenie samej elektryki do alcantary (pakiet Siedzenia 2) uniemożliwia wentylację oraz dodaje u pasażera regulację pochylenia siedziska. Wszelkie manulne zastępuje elektrycznymi. Oczywiście pamięć fotela kierowcy i masaż lędźwiowy. Dołożenie wentylacji i elektryki do alcantary (pakiet Siedzenia) ma domyślnie skórę i jednocześnie eliminuje wysuwanie podudzia w fotelu kierowcy oraz dodaje u pasażera regulację pochylenia siedziska. Wszelkie manulne zastępuje elektrycznymi. Oczywiście pamięć fotela kierowcy i masaż lędźwiowy. Chyba niczego nie przekręciłem. - - - - - aktualizacja - - - - - tak, dzięki. Z tego, co widzę, masz skórę, a nie alcantarę. Czy ktoś ma alcantarę z elektryką? :-) Ja mam. Pisałem kilka postów wyżej jakąś godzinę temu. - - - - - aktualizacja - - - - - Dokładnie tak, ja też mam 192cm i długie nogi, jednak postawiłem na wentylowaną skórę kosztem podudzia i nie żałuję, siedzę wygodnie, choć oczywiście wolałbym mieć oba... Kiedys już mierzyliśmy różnicę z/bez podudzia i chyba wychodziło coś koło 4-5cm jeśli dobrze pamiętam (ale można zweryfikować, wertując ten wątek z okolic maja 2015) Też bym wolał taką opcję: wentylacji i wysuwanego podudzia. Jak już wiemy jestem nieco niższy od Ciebie, ale w moim przypadku postawiłem na długie podparcie nóg przez cały rok ponad wentylację w upalnie dni. Ciekawe czy pożałuję decyzji jak przyjdzie lato he he Edytowane 24 Lutego 2016 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikka Zgłoś #7057 Napisano 24 Lutego 2016 majonezz - zajebiście dziękuję za to wyjaśnienie. oznacza to że upewniłem się, że mój sprzedawca jednak ponad wszelką wątpliwość jest debilem a jaj jednak mam regulację kąta pochylenia siedziska - tyle że manualną - grunt że jest, będę z tym jakoś żył... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #7058 Napisano 24 Lutego 2016 Standardowe fotele w Highline (alcantara/Vienna)Ustawienia: - przód/tył manualnie - góra/dół manualnie - pochylenie oparcia elektrycznie kierowca i manualnie pasażer - regulacja lędźwiowa elektrycznie kierowca i manualnie pasażer - pochylenie siedziska manualnie (tylko kierowca) - wysuwanie podudzia manualnie (tylko kierowca) /cut/ Dołożenie samej elektryki do alcantary (pakiet Siedzenia 2) uniemożliwia wentylację oraz dodaje u pasażera regulację pochylenia siedziska. Wszelkie manulne zastępuje elektrycznymi. Oczywiście pamięć fotela kierowcy i masaż lędźwiowy. Super, dzięki, o to mi chodziło. Dla mnie konieczne są siedzonka dla dzieci wbudowane w kanapę - czyli muszę zamówić alcantarę i to tylko czarną (akurat mi się podoba, no problem). Bardzo chętnie dołożę pakiet Siedzienia_2, ale miałem obawę, czy nie oznacza to rezygnacji z podparcia uda. A teraz inne pytanie: czy ktoś ma czarną podsufitkę? jak to wygląda w realu? czy ona występuje wyłącznie w R-line? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #7059 Napisano 24 Lutego 2016 W standardzie jest regulacja kąta pochylenia i odcinka lędźwiowego. Do tego pochylenie i odcinek regulowane elektrycznie. Bartek, ale Ty piszesz oboichyleniy oparcia, a mi chodziło o kąt pochylenia siedziska. I to jest tylko w fotelu kierowcy - ręczne. - - - - - aktualizacja - - - - - majonezz - zajebiście dziękuję za to wyjaśnienie. oznacza to że upewniłem się, że mój sprzedawca jednak ponad wszelką wątpliwość jest debilem a jaj jednak mam regulację kąta pochylenia siedziska - tyle że manualną - grunt że jest, będę z tym jakoś żył... Jest dokładnie tak jak napisał majonezz! - - - - - aktualizacja - - - - - A teraz inne pytanie: czy ktoś ma czarną podsufitkę? jak to wygląda w realu? czy ona występuje wyłącznie w R-line? No i to był właśnie mój ból przy zamawianiu samochodu. Możesz zamówić tylko i wyłącznie jako cześć pakietu R-line wewnętrznego! Ja osobiście brałbym w ciemno tą czarną podsufitkę. Tworzy fajny klimat wnętrza. Jak chcesz zobaczyć jak to wyglada to wejdź na mobile.de. Tam jest dużo ogłoszeń ze zdjęciami takiego wnętrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slabb Zgłoś #7060 Napisano 24 Lutego 2016 Dzisiaj zrobiłem sobie konfig passata na full i wyszło ponad 250tys zł troche przegięcie.... Konfigurowalem z BITDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach