Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Fotele wentylowane ErgoComfort - wszystko fajnie pięknie i wygodnie - jeśli chodzi o fotel kierowcy. Natomiast brak regulacji kąta pochylenia siedziska w fotelu pasażera to dla mnie delikatna porażka. Moja żona do najwyższych nie należy (158 cm), a przy opuszczeniu fotela maksymalnie na dół i stawiając stopy normalnie na dywaniku całe uda ma w powietrzu. Jest to mało wygodne.

Natomiast brak wysuwanego podudzia przy wentylacji foteli też trochę psuje efekt

 

A czy ktoś ma alcantarę z elektryką? czy tam jest wysuwane podparcie podudzia dla kierowcy? Instrukcja o tym nie mówi, a dealer raz twierdzi, że jest, a raz, że nie ma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko wentylacja foteli odejmuje wysuwane podudzie, w każdej innej konfiguracji tapicerskiej foteli ErgoComfort jest ta opcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko wentylacja foteli odejmuje wysuwane podudzie, w każdej innej konfiguracji tapicerskiej foteli ErgoComfort jest ta opcja.

 

Szymon, a możesz proszę jakieś zdjęcia albo mały filmik zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety w Polsce króluje czarny i srebrny potwierdzają to zamówienia przez przedstawicieli oraz sprzedawców w komisach . Coś wiem o tym bo raz się szarpnąłem na ciemny zielony .. nie muszę odpowiadać jak to sprzedawałem

 

pzdr piotr

 

Sprzedawałem dwa tygodnie temu B7 1.8 HL z DSG w brązowym kolorze z jasną alcantarą. Wystawiłem samochód na otomoto i po 2 dniach telefonów od handlarzy - którzy proponowali śmieszne kwoty, zaczęły się telefony od zwykłych ludzi. Pierwszy sensowny klient zadzwonił po 3 dniach. Dzień póżniej oględziny, jazda testowa, wizyta w ASO i sprzedane. Samochód był w super stanie i miał niski przebieg (po 3 i poł roku - 36 tysiecy) + Wagas do 2017. Cenę dałem odpowiednią do wartości, handlarze śmiali mi się w nos. Po podpisaniu umowy przedwstępnej i zaksiegowaniu zaliczki, miałem jeszcze ze 3 telefony. Ludzie szukają auta w dobrym stanie, wiadomo, że niski przebieg jest dodatkowym argumentem. Ale przyznam, że w kwestii koloru nikt nie marudził.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szymon, a możesz proszę jakieś zdjęcia albo mały filmik zrobić?

 

Chodzi o zdjęcia foteli?? Już kiedyś zamieszczałem na początku tego wątku, ale widzę, że zostały usunięte.

P4030135.jpg

P4030130.jpg

P4030133.jpg

P4030134.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy ktoś ma alcantarę z elektryką? czy tam jest wysuwane podparcie podudzia dla kierowcy? Instrukcja o tym nie mówi, a dealer raz twierdzi, że jest, a raz, że nie ma...

 

Ja mam taki wariant siedzeń (czarna alcantara/Vienna + elektryka). W momencie zamawiania samochodu była to jedna z 5 nowych opcji, które weszły do cennika. Potwierdzam, iż kierowca ma możliwość wysuwania podudzia. Niestety pasażer już nie i to jest skąpstwo i kolejna wtopa VW bo jakie to znowu koszty tym bardziej jak już się tyle płaci za elektrykę.

Dodatkowym bonusem w stosunku do ręcznie sterowanych foteli (nie licząc oczywiście samej elektryki) jest możliwość regulacji kąta pochylenia siedziska (osobno przód i tył) zarówno w fotelu kierowcy jak i pasażera. Dobrze, że tu nie przyoszczędzili.

 

Nie rozumiem również czemu przy wentylacji nie ma wysuwanego podudzia. Inni producenci jakoś dają z tym radę. Podobnie jak do jasnej skóry nie ma wentylacji. Takich wykluczeń jest sporo, a samych kolorów tapicerek mało i do tego bardzo skrajne (max ciemne lub max jasne).

 

Optymalna tapicerka jak dla mnie to skóra w kolorze ciut ciemniejszym od St. Tropez z wentylacją, elektryką z pamięcią i wysuwanym podudziem dla obu przednich foteli. :sciana he he marzenia ściętej głowy.

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skrendi, dzięki za zgrubną recenzję i analizę zastrzeżeń. Ja mam swój egzemplarz do produkcji w 14 tygodniu, zatem mam możliwość dokonania ewentualnych zmian w specyfikacji - aczkolwiek sprzedawca powiedział mi że zdarzało się że symboliczne zmiany potrafiły nieoczekiwanie wydłużyć termin produkcji o parę tygodni...zatem albo tak jest albo chce sobie zaoszczędzić roboty.

 

Szylton - jak mniemam masz w specyfikacji pakiet Siedzenia/siedzenia2? Z racji tego że wentylacja pozbawia regulacji podudzia - rozumiem, że wybór to odpowiedź na pytanie - co dla danego użytkownika tworzy większą wartość - regulacja podudzi czy wentylacja - tak?

 

Kontynując temat foteli - wziąłem pełną skórę, wentylowane. Nie brałem żadnego z dwóch pakietów "siedzenia", zatem nie mam elektryki. Rozumiem, że to 1) pozbawia mnie regulacji podudzi 2) nie daje żadnych dodatkowych możliwości regulacji ponad standardowy - przód/tył, wysokość, w szczególności nie ma kąta pochylenia - tak?

 

Bardzo waham się nad dobraniem pakietu siedzenia aby zapewnić sobie tę regulację (mam 192 cm i niestety ważę swoje...ok 140 kg) zatem jakość siedzenia jest dla mnie dość ważna.

Edytowane przez mikka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W standardzie jest regulacja kąta pochylenia i odcinka lędźwiowego. Do tego pochylenie i odcinek regulowane elektrycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodatkowym bonusem w stosunku do ręcznie sterowanych foteli (nie licząc oczywiście samej elektryki) jest możliwość regulacji kąta pochylenia siedziska (osobno przód i tył) zarówno w fotelu kierowcy jak i pasażera.

 

W standardowych fotelach (bez elektryki) również jest regulacja kąta pochylenia siedziska (na pewno dla kierowcy, nie pamiętam w tej chwili czy również i dla pasażera).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W standardzie jest regulacja kąta pochylenia i odcinka lędźwiowego. Do tego pochylenie i odcinek regulowane elektrycznie.

 

Bartosz - zdaje sobie sprawę z tego, że moje pytania nie stawiają mnie i mojego ogarnięcia w najlepszym świetle ale proszę wyjaśnij w sposób nie pozostawiający wątpliwości - regulacja kąta pochylenia - masz na myśli pochylenie oparcia siedziska? Rozumiem że pochylenie samego siedziska nie daje możliwości regulacji?

 

Po ostatnim wpisie matteo84 - już zupełnie zgłupiałem a mój sprzedawca w salonie - wychodzi na to jest kompletnie niekompetentnym idiotą.

Edytowane przez mikka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądając kilkanaście ostatnich stron tego wątku widzę, że pojawiło się sporo TSI 220KM :ok

To dobrze, będzie można w większej grupie wymieniać uwagi dot. konkretnej wersji silnikowej.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

W standardowych fotelach (bez elektryki) również jest regulacja kąta pochylenia siedziska (na pewno dla kierowcy, nie pamiętam w tej chwili czy również i dla pasażera).

 

Dlatego napisałem zarówno w fotelu kierowcy jak i pasażera. W manualu tylko kierowca. I o ten bonus dla elektryki mi chodziło :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oto co mamy w standardzie (zdjęcie poniżej), na pewno w wersji HIGHLINE. Z tego co pamiętam regulacji pochylenia siedziska nie ma w wersji TRENDLINE, nie pamiętam czy jest w COMFORTLINE.

 

fotele.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chodzi o zdjęcia foteli?? Już kiedyś zamieszczałem na początku tego wątku, ale widzę, że zostały usunięte.

 

tak, dzięki. Z tego, co widzę, masz skórę, a nie alcantarę. Czy ktoś ma alcantarę z elektryką? :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szylton - jak mniemam masz w specyfikacji pakiet Siedzenia/siedzenia2? Z racji tego że wentylacja pozbawia regulacji podudzia - rozumiem, że wybór to odpowiedź na pytanie - co dla danego użytkownika tworzy większą wartość - regulacja podudzi czy wentylacja - tak?

Dokładnie tak, ja też mam 192cm i długie nogi, jednak postawiłem na wentylowaną skórę kosztem podudzia i nie żałuję, siedzę wygodnie, choć oczywiście wolałbym mieć oba... Kiedys już mierzyliśmy różnicę z/bez podudzia i chyba wychodziło coś koło 4-5cm jeśli dobrze pamiętam (ale można zweryfikować, wertując ten wątek z okolic maja 2015)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oto co mamy w standardzie (zdjęcie poniżej), na pewno w wersji HIGHLINE. Z tego co pamiętam regulacji pochylenia siedziska nie ma w wersji TRENDLINE, nie pamiętam czy jest w COMFORTLINE.

 

[ATTACH=CONFIG]141761[/ATTACH]

 

w CL jest regulacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bartosz - zdaje sobie sprawę z tego, że moje pytania nie stawiają mnie i mojego ogarnięcia w najlepszym świetle ale proszę wyjaśnij w sposób nie pozostawiający wątpliwości - regulacja kąta pochylenia - masz na myśli pochylenie oparcia siedziska? Rozumiem że pochylenie samego siedziska nie daje możliwości regulacji?

 

Po ostatnim wpisie matteo84 - już zupełnie zgłupiałem a mój sprzedawca w salonie - wychodzi na to jest kompletnie niekompetentnym idiotą.

 

 

 

Standardowe fotele w Highline (alcantara/Vienna)

Ustawienia:

- przód/tył manualnie

- góra/dół manualnie

- pochylenie oparcia elektrycznie kierowca i manualnie pasażer

- regulacja lędźwiowa elektrycznie kierowca i manualnie pasażer

- pochylenie siedziska manualnie (tylko kierowca)

- wysuwanie podudzia manualnie (tylko kierowca)

 

Dołożenie samej pełnej skóry zachowuje wszystkie w/w regulacje i ustawienia.

 

Dołożenie samej wentylacji do alcantary wymusza skórę i jednocześnie eliminuje wysuwanie podudzia w fotelu kierowcy zachowują pozostałe standardowe w/w regulacje i ustawienia. Plus masaż lędźwiowy w fotelu kierowcy.

 

Dołożenie samej elektryki do alcantary (pakiet Siedzenia 2) uniemożliwia wentylację oraz dodaje u pasażera regulację pochylenia siedziska. Wszelkie manulne zastępuje elektrycznymi. Oczywiście pamięć fotela kierowcy i masaż lędźwiowy.

 

Dołożenie wentylacji i elektryki do alcantary (pakiet Siedzenia) ma domyślnie skórę i jednocześnie eliminuje wysuwanie podudzia w fotelu kierowcy oraz dodaje u pasażera regulację pochylenia siedziska. Wszelkie manulne zastępuje elektrycznymi. Oczywiście pamięć fotela kierowcy i masaż lędźwiowy.

 

 

 

Chyba niczego nie przekręciłem.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

tak, dzięki. Z tego, co widzę, masz skórę, a nie alcantarę. Czy ktoś ma alcantarę z elektryką? :-)

 

Ja mam. Pisałem kilka postów wyżej jakąś godzinę temu.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dokładnie tak, ja też mam 192cm i długie nogi, jednak postawiłem na wentylowaną skórę kosztem podudzia i nie żałuję, siedzę wygodnie, choć oczywiście wolałbym mieć oba... Kiedys już mierzyliśmy różnicę z/bez podudzia i chyba wychodziło coś koło 4-5cm jeśli dobrze pamiętam (ale można zweryfikować, wertując ten wątek z okolic maja 2015)

 

Też bym wolał taką opcję: wentylacji i wysuwanego podudzia. Jak już wiemy jestem nieco niższy od Ciebie, ale w moim przypadku postawiłem na długie podparcie nóg przez cały rok ponad wentylację w upalnie dni. Ciekawe czy pożałuję decyzji jak przyjdzie lato he he :D

Edytowane przez majonezzz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

majonezz - zajebiście dziękuję za to wyjaśnienie. oznacza to że upewniłem się, że mój sprzedawca jednak ponad wszelką wątpliwość jest debilem a jaj jednak mam regulację kąta pochylenia siedziska - tyle że manualną - grunt że jest, będę z tym jakoś żył...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Standardowe fotele w Highline (alcantara/Vienna)

Ustawienia:

- przód/tył manualnie

- góra/dół manualnie

- pochylenie oparcia elektrycznie kierowca i manualnie pasażer

- regulacja lędźwiowa elektrycznie kierowca i manualnie pasażer

- pochylenie siedziska manualnie (tylko kierowca)

- wysuwanie podudzia manualnie (tylko kierowca)

 

/cut/

 

Dołożenie samej elektryki do alcantary (pakiet Siedzenia 2) uniemożliwia wentylację oraz dodaje u pasażera regulację pochylenia siedziska. Wszelkie manulne zastępuje elektrycznymi. Oczywiście pamięć fotela kierowcy i masaż lędźwiowy.

 

Super, dzięki, o to mi chodziło. Dla mnie konieczne są siedzonka dla dzieci wbudowane w kanapę - czyli muszę zamówić alcantarę i to tylko czarną (akurat mi się podoba, no problem). Bardzo chętnie dołożę pakiet Siedzienia_2, ale miałem obawę, czy nie oznacza to rezygnacji z podparcia uda.

 

A teraz inne pytanie: czy ktoś ma czarną podsufitkę? jak to wygląda w realu? czy ona występuje wyłącznie w R-line?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W standardzie jest regulacja kąta pochylenia i odcinka lędźwiowego. Do tego pochylenie i odcinek regulowane elektrycznie.

 

Bartek, ale Ty piszesz oboichyleniy oparcia, a mi chodziło o kąt pochylenia siedziska. I to jest tylko w fotelu kierowcy - ręczne.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

majonezz - zajebiście dziękuję za to wyjaśnienie. oznacza to że upewniłem się, że mój sprzedawca jednak ponad wszelką wątpliwość jest debilem a jaj jednak mam regulację kąta pochylenia siedziska - tyle że manualną - grunt że jest, będę z tym jakoś żył...

 

Jest dokładnie tak jak napisał majonezz!

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

 

A teraz inne pytanie: czy ktoś ma czarną podsufitkę? jak to wygląda w realu? czy ona występuje wyłącznie w R-line?

 

No i to był właśnie mój ból przy zamawianiu samochodu. Możesz zamówić tylko i wyłącznie jako cześć pakietu R-line wewnętrznego!

Ja osobiście brałbym w ciemno tą czarną podsufitkę. Tworzy fajny klimat wnętrza.

Jak chcesz zobaczyć jak to wyglada to wejdź na mobile.de. Tam jest dużo ogłoszeń ze zdjęciami takiego wnętrza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zrobiłem sobie konfig passata na full i wyszło ponad 250tys zł :swirus troche przegięcie.... Konfigurowalem z BITDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności