Skocz do zawartości

skrendi

  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O skrendi

  • Urodziny 22.05.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zielona Góra

Samochód

  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na początek to jedź na myjkę bezdotykową i przepłucz dokładnie dolną uszczelkę!
  2. Ja tak czekałem 2 tygodnie bez jednego dnia. A tak na prawdę to: produkcja we wtorek, w Poznaniu w piątek, w następny wtorek u dealera (czyli po tygodniu), potem papiery leasingowe, powłoka kwarcytowa i odbiór w poniedziałek.
  3. Myślę, że wyjdzie więcej. W VW musisz wziąć od nich pierwszy rok OC/AC. U mnie wyszło 2000 PLN drożej na samym ubezpieczeniu z VW właśnie w pierwszym roku. A tak jak piszesz to co jest w kalkulatorze ma się nijak w stosunku do rzeczywistości. Mało tego w kalkulacji VW miałem napisane 101,9% - BZDURA!!!! Najlepiej dodaj wszystkie raty i koszty do siebie i dopiero wtedy wyjdzie Tobie całkowity koszt leasingu. Ja tak zrobiłem i u mnie wyszło 109,2% i dodatkowo oczywiście wspomniane 2000 PLN różnicy na ubezpieczeniu!!
  4. Do dwóch tygodni od daty produkcji. U mnie: produkcja 2. lutego (wtorek), w Poznaniu 5. lutego (piątek), w Sosnowcu w salonie 9. lutego (wtorek) i 15. lutego ) poniedziałek odbior.
  5. Mam prośbę do kolegów, których jarają takie porównania o założenie nowego wątku i przeniesienie tej dyskusji oraz powyższych postów. Na prawdę nie jest to związane z tematem aktualnego wątku. Jak dla mnie prędkości obrotowe i inne takie nie mają żadnego znaczenia ( OK, OK głośność, a le nic poza tym). Nie potrzebuję do tego porównań tylko mojego ucha i to na tyle. Ale rozumiem, że każdy ma inne spojrzenie na dany temat dlatego proszę o założenie wątku. Pozdrawiam
  6. Nie musisz Kolego jeździć bez celu po mieście. Nawet jak wyłączysz samochód a procedura się rozpoczęła to bez problemu zostanie dokończona! Samochód sobie szumi, wiatraki pracują i wydobywa się specyficzny zapach. Tak to już jest z dieslem. Ja byłem tego świadomy kupując samochód z tym silnikiem. Ty masz benzynę i jest OK. Dla każdego coś się znajdzie. Pozdrawiam
  7. Witajcie!! Jutro mija 4 tygodnie użytkowania mojego Paska i kilka zmian za mną. Postanowiłem zebrać je w końcu w jedna całość, żeby nie robić zbytniego galimatiasu. 1. Uchwyty na tablety (oryginalne - do Skody Superb) 2. Końcówki wydechu - kolega Tomek (lachu.lachu.) natchnął mnie do działania. I tak wyszło, że kupiłem i teraz mam dwa komplety końcówek. Które lepsze nie wiem - oceńcie sami! Pierwsze takie jak Tomek (delikatnie owalne): Drugie okrągłe: 3. Belki dachowe i "kurnik" THULE: A także inne zmiany, ale już bez zdjęć: 4. Wymiana nakładek na pedały i podstopnica (oryginalne od Plichty) 5. Wymiana żarówki w bagażniku na LED'ową. I tutaj wielkie dzięki dla Szyltona!! Kupiłem dokładnie tą samą. Rewelacja - białe światło, a do tego mam wrażenie, że daje trzy razy więcej światła. Polecam każdemu!! 6. Modem/ router - 3G/LTE Media-Tech. Dla sieci Wi-Fi w samochodzie. 7. Dywaniki gumowe 8. Siatka do mocowania bagażu w bagażniku. 9. Zabezpieczenie folią bezbarwną progów itp., ale o tym już pisałem w wątku "Ochrona...." No to na tyle. Pozdrawiam
  8. Parowania być nie powinno i to jest pewne! Natomiast wpadłem właśnie na taki pomysł: Zaparowanie reflektorów (takie duże) tak na prawdę ma wpływ na oświetlenie drogi i ewentualne bezpieczeństwo innych użytkowników drogi oczywiście z naszym włącznie. Może należałoby podjechać do jakiegoś patrolu drogówki i "poprosić" o...... Zabranie dowodu rejestracyjnego!!! Jeśli jest taka podstawa! Wtedy do VW i może w końcu ktoś tam ruszy tyłek, żeby coś z tym zrobić. Kiedyś w samochodzie (dawno temu) w reflektorze miałem trochę wody i było po dowodzie. Mi nie parują, ale jakby parowały to tak bym zrobił. Wtedy do serwisu, samochód zastępczy i niech się martwią!
  9. A napisz proszę czy parkujesz w garażu? Jak tak to jakie masz temperatury wctym garażu? Chodzi mi o to, czy jest duża różnica temperatur pomiędzy garażem a dworem. Co do mojego wywodu odnośnie praw fizyki to rzeczywiście ta para w reflektorach świadczy o nieznajomości fizyki przez inżynierów VW. A to trochę przeraża
  10. Sytuacja z porównaniem lamp jest wlasnie sednem sprawy. Żarówki ksenonowe emituja ciepło, a światła ledowe NIE!!! Samochód, który stoi w ciepłym garażu i wyjeżdża na chłód to w reflektorze następuje chwilowa duża różnica temperatury i na wewnetrznej szybie reflektora skrapla się woda (jak na szklance z zimnym piwem w upalny dzień) Następnie temperatura się wyrównuje, ale para pozostaje. I teraz: żarówka ksenonowa emitując ciepło powoduje szybkie odparowanie zaparowania, a LED niestety nie. Ot to taka teoria podparta fizyką pozdrawiam
  11. Dzięki wielkie! Tak mnie "zainspirowałeś", że działam od poniedziałku w kwestii końcówek. I znalazła się jeszcze jedna opcja (tez końcówek), ale jak ją rozkminię to dam znać. A powiedz jeszcze jedno czy to są końcówki firmy (Buzzer), napis powinien być wytłoczony na górnej części. Osobiście przy tych końcówkach co Ty masz będzie trzeba pomyśleć nad pryśnięciem czarną matową farba samych końcówek oryginalnych rur. Jak dla mnie za bardzo je widać z racji tego, że mają inny kształt i inne ścięcie. Pozdrawiam
  12. Nie możesz czuć różnicy, bo DSG jest ustawione tak samo dla trybu S skrzyni co dla modyfikacji Sport z przycisku. Ale to, że nie czujesz w ogóle różnicy w pracy pomiędzy trybami jest dla mnie co najmniej dziwne. Ja osobiście widzę dużą różnice pomiędzy Sport, Normal - Comfort (tutaj rzeczywiście różnica subtelna), a Eco. Jak dla mnie skrzynia i przełożenia są zupełnie inaczej ustawione, tak samo jak praca DLA i ACC. Tak jak tutaj już chyba Szylton pisał, na Sporcie światła niemalże "pływają", czego nie widać w Normal - Comfort, a w Eco w ogóle nie ma dynamicznych świateł tylko automatyczne długie. Co do ACC na Sporcie tez reaguje agresywniej i szybciej.
  13. Gratulacje! Rzeczywiście dach wyglada super przy białym kolorze bo jest na całą szerokość dachu:dobrze Niestety tylko w sedanie. - - - - - aktualizacja - - - - - A moje zdanie jest zupełnie inne. AID wogóle mnie nie oślepia, nie zauważyłem rownież jakiegoś natłoku atakujących mnie i mrugajĂ*cych informacji. Co do regulacji natężenia oświetlenia to zmniejszenie podświetlenia wskaźników i AID w nocy jest OK. Jak dla mnie wskaźniki i przyciski są dobrze widoczne. Natomiast w dzień i tak czujnik zmierzchowy przestawia natężenie podświetlenia i jest wszystko widoczne. Najbardziej chwslę sobie wyświetlanie map pomiędzy zegarami.
  14. Jak to masz inny zderzak? Jak chcesz to dzisiaj zrobię pomiary moich końcówek i otworu w zderzaku to wrzucę do porównania
  15. Kończąc tą dziwną dyskusję zadam tylko pytanie: A Ty szukałeś drogi, na której rzekomo gubiłeś olej? Z drugiej strony siedem kilometrów oleju na drodze powinien zauważyć każdy kierowca, choćby po zachowaniu samochodu! Jeszcze jedno: jak jyz znalazłeś ta drogę z rym olejem to zawiadomiłem policję - straż pożarną? Ja zawsze tak robię mając na względzie dobro innych uczestników ruchu. Przepraszam resztę forumowiczów zacne osobiste wycieczki, ale nie potrafię tolerować takiego zachowania. Pozdrawiam i życzę więcej dystansu do siebie i innych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności