Skocz do zawartości

vwpicia

  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vwpicia

  • Urodziny 14.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zielona góra

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po kolei krok po kroku wgrywanie aktualizacji nawigacji 1. Link do aktualizacji mapy mam taki https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/ a)wybierasz rodzaj pojazdu i rok produkcji , b)potem wskazujesz model nawigacji jaka masz ( discovery media czy discovery pro ) c) wybierasz jaka chcesz ściągnąć mapę czy europy czy reszty świata i zgrywasz na dysk komputera 2.Po zgraniu mapy na komputer ( wyszło spakowane 25,3 GB ) a)wkładasz do komputera kartę SD ( sformatujesz ja w systemie NTFS ) b) rozpakuj zgrany plik z komputera na kartę SD np programem 7Zip (po rozpakowaniu na karcie wychodzi 28,5 GB) c) na karcie SD po rozpakowaniu powinny być 3 pliki ( zdjęcie poniżej ) 3.w aucie włączasz discovery pro a) wciskasz przycisk nawigacja i na prawym dolny,m roku jest ikonka ustawienia w to wchodzisz b) następnie przechodzisz do informacje o wersji c) w górnym roku jest ikonka aktualizacja ( ja miałem mapę z 2016 roku) d) wkładasz kartę SD do systemu vw znajdującego się w schowku po stronie kierowcy ( pojawia się komunikat karta SD aktualizacja oprogramowania ) e) następuje szukanie aktualizacji z karty SD i jeżeli takie znajdzie wyświetli np dostępna baza danych version 2021 e) samo wgrywanie aktualizacji zajęło mi 45 minut mam nadziej że pomogłem krok po kroku wytłumaczyć cały proces pzdr piotr
  2. tez próbowałem z pominięciem tego folderu P189_N60S5MIBH3_EU_NT zostawić trzy pliki i też nie ruszyło chyba ze źle zrobiłem bo dopiero na karcie usunąłem ten główny plik P189_N60S5MIBH3_EU_NT zostawiając trzy ponizsze
  3. wszystko opisałem wypakowałem wcześniej pobrany plik z netu za pomocą 7zip na samą kartę SD ( tak jak piszesz wszystkie pliki sa ) samochód rejestrowany kwiecień 2016
  4. Panowie mam z kwietnia 2026 roku Passata z discovery Pro . do tej pory jeździłem 4 lata bez aktualizacji map ,ale wiem że na 5 rok wygaśnie mi taka możliwość. niestety u mnie nie hula - wyskakuje błąd jedynie co mi przychodzi do głowy że szybciej zakodowali mi niż na 5 lat możliwość aktualizacji ( ale z tego co wiem jest inny komunikat)
  5. witam już był wątek żółtych świateł przeciwmgielnych lub doświetlających zakręty ale nikt do tej pory nie kwapił się na wymianę tego może jak wrzucę linki do aukcji z takimi przeróbkami ruszy się coś w tym temacie wymiana tylko żarówki na ledową: 1. https://www.ledperf.co.uk/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-volkswagen-passat-b8--p-11223.html wymiana całego klosza na ledowy : 2. http://www.ebay.com/itm/2x-LED-Daytime-Running-Lights-Fog-Lamp-w-Turn-Signal-For-VW-Passat-B8-2016-2017-/262854315456?fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3APassat&hash=item3d33568dc0:g:IGYAAOSwx6pYpHfZ&vxp=mtr pzdr Piotrek zielona góra
  6. Czy ktoś już się bawił w montaż szyn w bagażniku ( zdjęcie nr. 1) jest to system rodem z audi gdzie taśmami możemy sobie przedzielać bagaż . w Passacie modelowym B8 występuje te rozwiązanie ,ale nie widziałem tego w Polsce jako opcji . Sprzedawcy części wystawiają te szyny i taśmy z powypadkowych pasatów B8 Mi w serwisie powiedzieli że trzeba mieć do tego specjalną wyprofilowaną podłogę przystosowaną i to tylko występuje w passatach all track ? po nr. VIN stwierdzili że u mnie takiej podłogi nie ma i nic nie zrobią Jak byłem u sprzedawcy takich szyn żeby przymierzyć rozlokowanie to faktycznie nie było gdzie w mojej wersji przymocować tych szyn wersje mam z taką podłoga jak na zdjęciu nr. 2 w załaczniku czy ktoś się z tym tematem zetknął? pzdr piotr
  7. W połowie stycznia także dosłałem takie powiadomienie ( w załączniku skan). Nie miałem czasu pojechać , minęły 2 tygodnie i znowu powiadomienie . O mówię pewnie jakaś ważna rzecz skoro takie ponaglenia - pojechałem. Niby banalna rzecz wgranie przez złącze upgrade , która miała zająć 20 minut przerodziła się walkę serwisanta do 1,5 godziny ( na początku twierdzili że żadne złącze OBD nie pasuje do mojego i czy niczego nie przerabiałem a po godzinie stwierdzili że nie mogą się połączyć z serwerem głównym i wysyłają zapytanie do producenta dlaczego nie można było u mnie tego przeprowadzić Niby nic niegroźnego ta akcja do tej pory nie zaobserwowali takiej awarii ( przypadku) ,ale maja polecenie od centrali dmuchać na zimne i dlatego ja przeprowadzają. podziękowałem na razie odpuszczam akcje P.S przy okazji dowiedziałem się że do 1.8 TSi wchodzi 5,2 L oleju a do 2.0TSi 5,7 litra
  8. Andrzeju chyba nie używałes tempomatu na zatłoczonej autostradzie , chcąc osiągnąć 160km na godzinne wpadałem na następnego poprzedzającego mnie i było ostre hamowanie skolei mniejsza prędkość powodowała wolniejsze wyprzedzanie i miganie samochodów za mną jadących ,Nie wiem czy nikt nie jeździł na zatłoczonych autostradach ?
  9. Zjechałem co dopiero z wakacji w Chorwacji Cieszyłem się bo przetestuje wszystkie systemy w tak długiej podróży Co do aktywnego tempomatu to w jedna stronę jechałem na nim a w druga wracałem bez niego i .. Jadąc na tempomacie miałem „zapięte” 160km/h i jak jechałem za kimś i mi uciekł z lewego pasa samochód przyspieszał tak szalenie dążąc do osiągnięcia zadanej prędkości 160km/h , że nie byłem w stanie zmieścić się ( schować) na prawy pas bez hamowania A jeżeli ręcznie dodawałem prędkość to trwało to tak długo że ci na lewym pasie zamrygali mnie zawsze światłami . Było widać po przejechaniu 1500 kilometrów ,że klocki hamulcowe pracowały maksymalnie bo felgi wyglądały jakbym je pomalował na czarno i bez wspomagaczy nie mogłem pyłu usunąć Droga powrotna i operowanie gazem i hamulce samemu bez tempomatu było płynne i felgi wyglądały o niebo lepiej ,że są to srebrny kolor felg a nie czarny Podsumowując MOJE spostrzeżenia : Dla mnie zbyt agresywny jest tempomat – fakt że było ciasno czyli dużo samochodów na autostradach o niebo więcej niż w Polsce na A2 Jestem ciekaw waszych opinie na ten temat pzdr piotr zielona góra
  10. w 100% się zgadzam z Maciejem. Miałem przygodę że po odebraniu auta z naklejona folią zdziwiłem się że po zdjęciu foli pod spodem były rysy i już nie było mowy o reklamacji pzdr picia
  11. Wadliwe silniki z Polski Fabryka w Polkowicach produkowała silniki samochodów niespełniające norm ochrony środowiska Euro5 z oprogramowaniem fałszującym wyniki testów. Silniki Volkswagena EA189, które emitują do 40 razy więcej szkodliwych tlenków azotu,niż przewidują normy w latach 2011-2015 produkowano w polkowickich zakładach. Sprawę afery bada Urząd ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Ministerstwo Środowiska . Afera Volkswagena wybuchła we wrześniu 2015 roku , gdy amerykańska Agencja Ochrony Środowiska EPA ujawniła , że Volkswagen manipulował od 2009 roku pomiarami czystości spalin w samochodach wprowadzanych na rynek USA. Koncern przyznał , że nielegalne oprogramowanie było instalowane w samochodach sprzedawanych na całym świecie , w tym w Polsce . Ocenia się , że w naszym kraju problemem dotkniętych jest od 140 do 170 tysięcy aut z rynku pierwotnego. Szacuje się , ze oprogramowanie znajduje się w około 11 milionach pojazdów na całym świecie . źródło VW
  12. Benzyniaki Volkswagena z filtrami cząstek stałych Od 2017 r. Grupa Volkswagen rozpocznie montaż filtrów cząstek stałych w swoich samochodach napędzanych silnikami benzynowymi. Tyczy się to nie tylko marki VW, ale również m. in. Audi, Seata czy Skody. Filtr cząstek benzyny, tzw. GPF, trafi do jednostek TSI i TFSI. Proces wdrażania tego elementu rozpocznie się w czerwcu 2017 r. wraz z uruchomieniem produkcji 1,4-litrowego silnika TSI, przeznaczonego do napędu nowego Tiguana, a następnie motoru 2,0 TFSI, przeznaczonego do Audi A5. GPF będzie stosowane w kolejnych generacjach silników i następnych modelach. Władze koncernu szacują, że do 2022 r. technologia ta trafi do 7 mln samochodów. Podobne rozwiązanie, znane jako DPF, jest stosowane od dawna w silnikach wysokoprężnych. GPF ma zmniejszyć emisję cząstek stałych w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa nawet o 90 proc. - Jednostki napędowe muszą być coraz wydajniejsze, a przy tym emitować mniej zanieczyszczeń. Zastosowanie filtra cząsteczek stałych jest niezbędne, aby samochody spełniały wymagany poziom emisji. Dodatkowo w przyszłości wszystkie nasze modele będą wyposażone w najnowsze katalizatory z technologią SCR - powiedział dr Ulrich Eichhorn, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Grupy Volkswagen. Filtr cząstek stałych ma za zadanie oczyścić gazy spalinowe z cząsteczek sadzy i popiołu. W przypadku silników wysokoprężnych rozwiązanie to było mocno krytykowane, gdyż powodowało m. in. rozrzedzenie oleju silnikowego, a co za tym idzie konieczność jego częstszej wymiany źródło Volkswagen pzdr picia
  13. ciekawy artykuł - ale to dotyczy całej globalizacji do której Niemcy się podporządkowali ekonomicznie . pzdr VW Picia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności