vwpicia
-
Liczba zawartości
82 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O vwpicia
- Urodziny 14.07.1977
Informacje osobiste
-
Imię
piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
zielona góra
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TSI 220KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Po kolei krok po kroku wgrywanie aktualizacji nawigacji 1. Link do aktualizacji mapy mam taki https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/ a)wybierasz rodzaj pojazdu i rok produkcji , b)potem wskazujesz model nawigacji jaka masz ( discovery media czy discovery pro ) c) wybierasz jaka chcesz ściągnąć mapę czy europy czy reszty świata i zgrywasz na dysk komputera 2.Po zgraniu mapy na komputer ( wyszło spakowane 25,3 GB ) a)wkładasz do komputera kartę SD ( sformatujesz ja w systemie NTFS ) b) rozpakuj zgrany plik z komputera na kartę SD np programem 7Zip (po rozpakowaniu na karcie wychodzi 28,5 GB) c) na karcie SD po rozpakowaniu powinny być 3 pliki ( zdjęcie poniżej ) 3.w aucie włączasz discovery pro a) wciskasz przycisk nawigacja i na prawym dolny,m roku jest ikonka ustawienia w to wchodzisz b) następnie przechodzisz do informacje o wersji c) w górnym roku jest ikonka aktualizacja ( ja miałem mapę z 2016 roku) d) wkładasz kartę SD do systemu vw znajdującego się w schowku po stronie kierowcy ( pojawia się komunikat karta SD aktualizacja oprogramowania ) e) następuje szukanie aktualizacji z karty SD i jeżeli takie znajdzie wyświetli np dostępna baza danych version 2021 e) samo wgrywanie aktualizacji zajęło mi 45 minut mam nadziej że pomogłem krok po kroku wytłumaczyć cały proces pzdr piotr
-
nie blokowałem
-
tez próbowałem z pominięciem tego folderu P189_N60S5MIBH3_EU_NT zostawić trzy pliki i też nie ruszyło chyba ze źle zrobiłem bo dopiero na karcie usunąłem ten główny plik P189_N60S5MIBH3_EU_NT zostawiając trzy ponizsze
-
wszystko opisałem wypakowałem wcześniej pobrany plik z netu za pomocą 7zip na samą kartę SD ( tak jak piszesz wszystkie pliki sa ) samochód rejestrowany kwiecień 2016
-
Panowie mam z kwietnia 2026 roku Passata z discovery Pro . do tej pory jeździłem 4 lata bez aktualizacji map ,ale wiem że na 5 rok wygaśnie mi taka możliwość. niestety u mnie nie hula - wyskakuje błąd jedynie co mi przychodzi do głowy że szybciej zakodowali mi niż na 5 lat możliwość aktualizacji ( ale z tego co wiem jest inny komunikat)
-
vwpicia obserwuje zawartość → Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę? i Przegląd Prasy - Testy Passata B8 , porady
-
witam już był wątek żółtych świateł przeciwmgielnych lub doświetlających zakręty ale nikt do tej pory nie kwapił się na wymianę tego może jak wrzucę linki do aukcji z takimi przeróbkami ruszy się coś w tym temacie wymiana tylko żarówki na ledową: 1. https://www.ledperf.co.uk/pack-led-daytime-running-lights-xenon-white-for-volkswagen-passat-b8--p-11223.html wymiana całego klosza na ledowy : 2. http://www.ebay.com/itm/2x-LED-Daytime-Running-Lights-Fog-Lamp-w-Turn-Signal-For-VW-Passat-B8-2016-2017-/262854315456?fits=Make%3AVolkswagen%7CModel%3APassat&hash=item3d33568dc0:g:IGYAAOSwx6pYpHfZ&vxp=mtr pzdr Piotrek zielona góra
-
Czy ktoś już się bawił w montaż szyn w bagażniku ( zdjęcie nr. 1) jest to system rodem z audi gdzie taśmami możemy sobie przedzielać bagaż . w Passacie modelowym B8 występuje te rozwiązanie ,ale nie widziałem tego w Polsce jako opcji . Sprzedawcy części wystawiają te szyny i taśmy z powypadkowych pasatów B8 Mi w serwisie powiedzieli że trzeba mieć do tego specjalną wyprofilowaną podłogę przystosowaną i to tylko występuje w passatach all track ? po nr. VIN stwierdzili że u mnie takiej podłogi nie ma i nic nie zrobią Jak byłem u sprzedawcy takich szyn żeby przymierzyć rozlokowanie to faktycznie nie było gdzie w mojej wersji przymocować tych szyn wersje mam z taką podłoga jak na zdjęciu nr. 2 w załaczniku czy ktoś się z tym tematem zetknął? pzdr piotr
-
W połowie stycznia także dosłałem takie powiadomienie ( w załączniku skan). Nie miałem czasu pojechać , minęły 2 tygodnie i znowu powiadomienie . O mówię pewnie jakaś ważna rzecz skoro takie ponaglenia - pojechałem. Niby banalna rzecz wgranie przez złącze upgrade , która miała zająć 20 minut przerodziła się walkę serwisanta do 1,5 godziny ( na początku twierdzili że żadne złącze OBD nie pasuje do mojego i czy niczego nie przerabiałem a po godzinie stwierdzili że nie mogą się połączyć z serwerem głównym i wysyłają zapytanie do producenta dlaczego nie można było u mnie tego przeprowadzić Niby nic niegroźnego ta akcja do tej pory nie zaobserwowali takiej awarii ( przypadku) ,ale maja polecenie od centrali dmuchać na zimne i dlatego ja przeprowadzają. podziękowałem na razie odpuszczam akcje P.S przy okazji dowiedziałem się że do 1.8 TSi wchodzi 5,2 L oleju a do 2.0TSi 5,7 litra
-
Po pierwszym roku eksploatacji - ocena
vwpicia odpowiedział RADEK → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Andrzeju chyba nie używałes tempomatu na zatłoczonej autostradzie , chcąc osiągnąć 160km na godzinne wpadałem na następnego poprzedzającego mnie i było ostre hamowanie skolei mniejsza prędkość powodowała wolniejsze wyprzedzanie i miganie samochodów za mną jadących ,Nie wiem czy nikt nie jeździł na zatłoczonych autostradach ? -
Po pierwszym roku eksploatacji - ocena
vwpicia odpowiedział RADEK → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Zjechałem co dopiero z wakacji w Chorwacji Cieszyłem się bo przetestuje wszystkie systemy w tak długiej podróży Co do aktywnego tempomatu to w jedna stronę jechałem na nim a w druga wracałem bez niego i .. Jadąc na tempomacie miałem „zapięte” 160km/h i jak jechałem za kimś i mi uciekł z lewego pasa samochód przyspieszał tak szalenie dążąc do osiągnięcia zadanej prędkości 160km/h , że nie byłem w stanie zmieścić się ( schować) na prawy pas bez hamowania A jeżeli ręcznie dodawałem prędkość to trwało to tak długo że ci na lewym pasie zamrygali mnie zawsze światłami . Było widać po przejechaniu 1500 kilometrów ,że klocki hamulcowe pracowały maksymalnie bo felgi wyglądały jakbym je pomalował na czarno i bez wspomagaczy nie mogłem pyłu usunąć Droga powrotna i operowanie gazem i hamulce samemu bez tempomatu było płynne i felgi wyglądały o niebo lepiej ,że są to srebrny kolor felg a nie czarny Podsumowując MOJE spostrzeżenia : Dla mnie zbyt agresywny jest tempomat – fakt że było ciasno czyli dużo samochodów na autostradach o niebo więcej niż w Polsce na A2 Jestem ciekaw waszych opinie na ten temat pzdr piotr zielona góra -
Po pierwszym roku eksploatacji - ocena
vwpicia odpowiedział RADEK → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
w 100% się zgadzam z Maciejem. Miałem przygodę że po odebraniu auta z naklejona folią zdziwiłem się że po zdjęciu foli pod spodem były rysy i już nie było mowy o reklamacji pzdr picia -
Przegląd Prasy - Testy Passata B8 , porady
vwpicia odpowiedział vwpicia → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Wadliwe silniki z Polski Fabryka w Polkowicach produkowała silniki samochodów niespełniające norm ochrony środowiska Euro5 z oprogramowaniem fałszującym wyniki testów. Silniki Volkswagena EA189, które emitują do 40 razy więcej szkodliwych tlenków azotu,niż przewidują normy w latach 2011-2015 produkowano w polkowickich zakładach. Sprawę afery bada Urząd ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Ministerstwo Środowiska . Afera Volkswagena wybuchła we wrześniu 2015 roku , gdy amerykańska Agencja Ochrony Środowiska EPA ujawniła , że Volkswagen manipulował od 2009 roku pomiarami czystości spalin w samochodach wprowadzanych na rynek USA. Koncern przyznał , że nielegalne oprogramowanie było instalowane w samochodach sprzedawanych na całym świecie , w tym w Polsce . Ocenia się , że w naszym kraju problemem dotkniętych jest od 140 do 170 tysięcy aut z rynku pierwotnego. Szacuje się , ze oprogramowanie znajduje się w około 11 milionach pojazdów na całym świecie . źródło VW -
Przegląd Prasy - Testy Passata B8 , porady
vwpicia odpowiedział vwpicia → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Benzyniaki Volkswagena z filtrami cząstek stałych Od 2017 r. Grupa Volkswagen rozpocznie montaż filtrów cząstek stałych w swoich samochodach napędzanych silnikami benzynowymi. Tyczy się to nie tylko marki VW, ale również m. in. Audi, Seata czy Skody. Filtr cząstek benzyny, tzw. GPF, trafi do jednostek TSI i TFSI. Proces wdrażania tego elementu rozpocznie się w czerwcu 2017 r. wraz z uruchomieniem produkcji 1,4-litrowego silnika TSI, przeznaczonego do napędu nowego Tiguana, a następnie motoru 2,0 TFSI, przeznaczonego do Audi A5. GPF będzie stosowane w kolejnych generacjach silników i następnych modelach. Władze koncernu szacują, że do 2022 r. technologia ta trafi do 7 mln samochodów. Podobne rozwiązanie, znane jako DPF, jest stosowane od dawna w silnikach wysokoprężnych. GPF ma zmniejszyć emisję cząstek stałych w silnikach benzynowych z bezpośrednim wtryskiem paliwa nawet o 90 proc. - Jednostki napędowe muszą być coraz wydajniejsze, a przy tym emitować mniej zanieczyszczeń. Zastosowanie filtra cząsteczek stałych jest niezbędne, aby samochody spełniały wymagany poziom emisji. Dodatkowo w przyszłości wszystkie nasze modele będą wyposażone w najnowsze katalizatory z technologią SCR - powiedział dr Ulrich Eichhorn, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Grupy Volkswagen. Filtr cząstek stałych ma za zadanie oczyścić gazy spalinowe z cząsteczek sadzy i popiołu. W przypadku silników wysokoprężnych rozwiązanie to było mocno krytykowane, gdyż powodowało m. in. rozrzedzenie oleju silnikowego, a co za tym idzie konieczność jego częstszej wymiany źródło Volkswagen pzdr picia -
Przegląd Prasy - Testy Passata B8 , porady
vwpicia odpowiedział vwpicia → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
ciekawy artykuł - ale to dotyczy całej globalizacji do której Niemcy się podporządkowali ekonomicznie . pzdr VW Picia