wolli Zgłoś #6901 Napisano 10 Lutego 2016 A to przypadkiem nie jest manual ? sirocco, Z twoich danych wynika, że Ty masz manual. Też tak możesz? [emoji41] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #6902 Napisano 10 Lutego 2016 cronosik, gratulacje! Ale Twoje zdjęcia przypomniały mi jedną rzecz: przy moim zamówieniu w cenniku stało jako standard dla Highline "listwy progowe ze stali szlachetnej z napisem Passat". A ja nie dostałem napisu Passat. Listwy są stalowe, ale bez żadnego napisu. O co loto? Wy macie napis czy nie? Czesc, to moj pierwszy post na forum i pierwsze pytanie - Jak interpretowac owe listwy? Czy to sa te "wtopione" w plastikowe nakladki progowe? Mam podobna sytuacje co uzytkownik pow. Czyli w opisie wyposazenia powinny byc nakladki ze stali z napisem "Passat" a u mnie nie ma nic za wyjatkiem tych malych po wewn. stronie. Najlepiej gdyby ktos sie zlitowal i wstawil foto ze swojej konfiguracji High-Line pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anton Zgłoś #6903 Napisano 10 Lutego 2016 Czy to sa te "wtopione" w plastikowe nakladki progowe? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #6904 Napisano 10 Lutego 2016 Dzieki, w takim razie opis ze specyfikacji jest mocno na wyrost. Gdybym byl wredniejszy pewnie wyklocalbym sie z moim salonem. Ladnych kilka stron wczesniej ktos zamiescil zdjecie opcjonalnych nakladek. Czy to mozna bez problemu zamowic w ASO? Nie ukrywam, ze chodzi mi glownie o wzgledy estetyczne, tak samo jak w kwestii nakladek na pedaly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #6905 Napisano 10 Lutego 2016 Mozna zamówić i te alu (2 szt.) i czarne, foliowe (4 szt.) - przedział cenowy był od 300 z hakiem (czarne) do 400 z hakiem (alu) - katalog podlinkowany w tym poście: http://forum.vw-passat.pl/threads/146266-co-mo%C5%BCna-zmieni%C4%87-w-B8?p=2335327&viewfull=1#post2335327 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #6906 Napisano 10 Lutego 2016 Także przed zamówieniem passata porównywałem wyposażenie i zwracałem uwagę na znaczne różnice w cenniku pomiędzy modelami passat b8 / tiguan 2 - boczne poduszki dla zewnętrznych siedzeń z tyłu 2260 zł / 1330zł - Dynaudio 3820zł / 2360zł - autoalarm Back-Up Horn 1850zł / 1330zł To tylko niektóre kwiatki ze stajni VW, ale można to tłumaczyć tym że passat nie ma takiego rywala na rynku segmentu D żeby tak zaniżał cennik Natomiast już w segmencie crossoverów jest teraz bój o klienta i najlepszy kawałek tortu i tutaj jest wojna o wyposażenie i ceny na które Vw nie może się dać odstawić pzdr picia zielona góra Dla mnie Tiguan odpadł w przedbiegach nie oferując wentylowanych siedzeń na których mi zależało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cronosik Zgłoś #6907 Napisano 10 Lutego 2016 Dla mnie Tiguan odpadł w przedbiegach nie oferując wentylowanych siedzeń na których mi zależało Odrzuciles samochód z powodu wentylowanych foteli? Ostro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #6908 Napisano 10 Lutego 2016 trzeba trzymać się swoich marzeń czy priorytetów przy takich sumach nie ma kompromisów to nie kupno używanego samochodu gdzie nie masz wpływu na wyposażenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #6909 Napisano 10 Lutego 2016 Wg mnie swiatla mijania w top ledach sa przecietne, daja bardzo jasna plame swiatla przed samochodem co robi na poczatku uzywania super efekt, jednak ja jest ciemno za miastem jest bardzo wyrazna granica swiatlo/cien , Mam dokładnie to samo zdanie. 4 lata najeździłem się B7 z ksenonami i uważam, że światła mijania są gorsze w B8 Top LED. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #6910 Napisano 10 Lutego 2016 Dzieki, w takim razie opis ze specyfikacji jest mocno na wyrost. Gdybym byl wredniejszy pewnie wyklocalbym sie z moim salonem. Ladnych kilka stron wczesniej ktos zamiescil zdjecie opcjonalnych nakladek. Czy to mozna bez problemu zamowic w ASO? Nie ukrywam, ze chodzi mi glownie o wzgledy estetyczne, tak samo jak w kwestii nakladek na pedaly. Ja osobiście zrezygnowałem z tych oryginalnych nakładek ponieważ najbardziej zależało mi na zabezpieczeniu progów przed zarysowaniami i aluminiowe nakładki nie pełnią w ogóle tej funkcji, a i te czarne też średnio. Dlatego postanowiłem wnęki drzwiowe wykleić folią bezbarwną podczas nakładania powłoki ceramicznej na samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #6911 Napisano 10 Lutego 2016 Mi odwrotnie, chodzilo bardziej o wzgledy estetyczne, bo auta do grobu nie zabiore i po max. 5 latach idzie na otomoto . Oczywiscie kazdy robi wg wlasnego uznania. Generalnie te chromowane mi sie podobaja, tylko mogliby sprzedawac komplet 4szt. Dziwnie to wyglada na samym przodzie. Zawsze mozna rozejrzec sie na allegro i wybrac cos z radosnej tworczosci garazowej... tyle ze w nowym aucie za 150K PLN wypadaloby miec oryginal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #6912 Napisano 10 Lutego 2016 Ja też nie zabiorę, ale w poprzednim samochodzie miałem pełno rys na progach i było to wkurzające. Ale każdy ma inne podejście. No to i ja się pochwalę! Samochód już u dealera, dzisiaj podpisane papiery leasingowe. Jutro rejestracja, a w piątek jeszcze w salonie samochód otrzyma powłokę ceramiczną. Odbiór w poniedziałek w Sosnowcu i do Warszawy, bo we wtorek wizyta w Barierze Dźwięku!! Mam DYNAUDIO więc idę śladami kolegów i zrobię wytłumienie drzwi. A we worek wieczorem w końcu garaż w Zielonej Górze!!!:jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sirocco Zgłoś #6913 Napisano 11 Lutego 2016 Gratulacje ! Proszę o komplet zdjęć w dziale odbieramy b8! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #6914 Napisano 11 Lutego 2016 Ja też nie zabiorę, ale w poprzednim samochodzie miałem pełno rys na progach i było to wkurzające. Ale każdy ma inne podejście. No to i ja się pochwalę! Samochód już u dealera, dzisiaj podpisane papiery leasingowe. Jutro rejestracja, a w piątek jeszcze w salonie samochód otrzyma powłokę ceramiczną. Odbiór w poniedziałek w Sosnowcu i do Warszawy, bo we wtorek wizyta w Barierze Dźwięku!! Mam DYNAUDIO więc idę śladami kolegów i zrobię wytłumienie drzwi. A we worek wieczorem w końcu garaż w Zielonej Górze!!!:jupi Tylko nie zapomnij im powiedzieć o jaki rodzaj wygluszenia Ci chodzi. (to eliminujące rezonanse, przygotuj też sobie skladanke dobrej jakości muzy z basami do testów) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #6915 Napisano 11 Lutego 2016 Jak już robić coś z drzwiami to normalne wygłuszenie (3 warstwy) a nie tylko eliminujące rezonanse. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jot Zgłoś #6916 Napisano 11 Lutego 2016 Jak już robić coś z drzwiami to normalne wygłuszenie (3 warstwy) a nie tylko eliminujące rezonanse. Dokładnie j.w. W dobrym i przed wszystkim skutecznym wytłumieniu/wyciszeniu istnieje tylko jedna zasada - "albo grubo, albo wcale". Reszta to jedynie punktowe łatanie doraźnych problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #6917 Napisano 11 Lutego 2016 Pytanie ile chcesz na to wydać. Jak dla mnie wyciszenie wnętrza jest bdb i tylko rezonanse mnie wkurzaly, więc wyeliminowalem :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
idas Zgłoś #6918 Napisano 11 Lutego 2016 AID sprawdza się super!! Bardzo funkcjonalne. Po włączeniu navi trasa od razu pojawia się między zegarami. Konieczna opcja do wzięcia!! Hmmm...i cos jeszcze poza mapami pomiedzy zegarami jest rzeczywiscie czyms ekstra? Testowalem to przed zakupem i jak dla mnie to bajer...dosc przecietny. Gdyby byly wieksze mozliwosci personalizacji co i w ktorym miejscu ma byc widoczne to jeszcze ok. A tak wodotryski z animacjami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrendi Zgłoś #6919 Napisano 11 Lutego 2016 Tylko nie zapomnij im powiedzieć o jaki rodzaj wygluszenia Ci chodzi. (to eliminujące rezonanse, przygotuj też sobie skladanke dobrej jakości muzy z basami do testów) Dzięki! O składance jakoś nie pomyślałem, a to bardzo logiczne!! Ja również chcę tylko zlikwidować rezonanse. Zdjęcia oczywiście zamieszczę! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwpicia Zgłoś #6920 Napisano 11 Lutego 2016 znalazłem ciekawy artykuł na WP dotyczący współczesnych trendów w silnikach poniżej link do artykułu: http://autokult.pl/27150,downsizing-czy-trzeba-sie-go-obawiac ale wyciągnąłem fragment tekstu który najbardziej dobitnie świadczy o intencjach producentów samochodów : Dopóki nie zrozumie się, że producenci samochodów robią auta tylko dla swoich klientów, nie można pojąć, dlaczego trwałość współczesnych silników jest niska. Dawno temu budowano samochody wytrzymałe, ponieważ auto było produktem luksusowym, kupowanym nierzadko na kilkanaście lat. Dziś samochód jest zwykłym urządzeniem codziennego użytku, co prawda kosztownym, ale w podejściu użytkownika nie różniącym się od telefonu komórkowego czy zegarka. Pralki czy lodówki zmieniamy dopiero gdy się popsują. Tak samo będzie niebawem z samochodami. Zatem trwałość określona na 200-300 tys. km jest wbrew pozorom wystarczająca i optymalna, pod warunkiem, że do tego czasu silnikowi wystarczy jedynie przewidziany przez producenta serwis okresowy. W rzeczywistości, znaczna większość nowoczesnych konstrukcji bez trudu wytrzymuje takie przebiegi, bez żadnych poważniejszych napraw. Klienci producentów samochodów, to osoby kupujące nowe auta z salonu, a nie te, które odkupują je od pierwszego lub drugiego właściciela. Zadowolenie użytkowników kupujących auta używane nie ma dla producentów dużego znaczenia, ponieważ jedyny efekt jaki przynosi to efekt marketingowy. To dlatego marki, których jedną z najważniejszych cech jest trwałość (przede wszystkim japońskie) dbają o to, by ich silniki wytrzymywały wyższe przebiegi. Inne, które opierają się na nowoczesnych technologiach i liczą przede wszystkim na wysoką sprzedaż, same próbują definiować swoje produkty jako gadżety, a nie samochody same w sobie, nie przejmując się specjalnie wysokimi resursami silników. Jeżeli silnik benzynowy wytrzyma 200-250 tys. km, a Diesla 300-350 tys. km do pierwszej poważniejszej, nieopłacalnej naprawy (patrz pralka lub lodówka), to producent ma prawo być zadowolony ze swojego produktu. Niestety nie zawsze tak jest. pzdr Piotr zielona góra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach