Skocz do zawartości

class

  • Liczba zawartości

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O class

  • Urodziny 01.01.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3-city

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za odp. Myślę że jednak spróbuję. O ile dociągnie mi te 3 pliki bo narazie pobiera jak przez modem z dawnych lat. W razie czego wyslę do flashowania.
  2. Wiem, że jest poradnik (bardzo fajny zresztą) ale mam dwa pytania: Czy warto robić update sam dla siebie bez patchowania itp.? Rozumiem, że nie ma ryzyka problemów z USB/ android auto po wgraniu nowego softu? Interpretując w/w tabele wystarczy, że zrobię update do wersji MHI2_ER_VWG11_P3301_MU0814? Aktualnie mam wersję SW Train: MHI2_ER_VWG11_S2158 Edit: doczytałem w poradniku, że istotna jest wersja 'MU', czyli pierw MHI2_ER_VWG11_P3301_MU0814 a finalnie MU1427 Aktualne pytanie pozostaje, is it safe?
  3. Hmm, chciałem się podjąć aktualizacji samego oprogramowania (samo AA już miałem od nowości) i niestety ten link do plików nie działa już...
  4. Może być koło dwumasowe. BTW, wymiana oleju w mechatronice nic nie daje. Jeśli już to w samej skrzyni.
  5. Dzięki za odpowiedź. W środę jadę do mechanika bo na przeglądzie znalazłem zapocenie z okolic DSG i będziemy rozszczelniać. Odrazu zrobię wymiane oleju w sprzyni, czytałem twój temat i wychodzi na to że warto.
  6. Nie chciałem zakładać nowego tematu bo widzę, że są tu inni użytkownicy 1.8 z DSG. Zauważyłem, że coraz częściej występuje taka przypadłość; Rozruch auta i jeśli szybko wrzucę na D i próbuję wcisnąć gaz, nic się nie dzieje. Obroty delikatnie rosną i pojawia się komunikat o wciśnięciu pedału hamulca. Dopiero wtedy auto rusza. Tak samo jest jak czasami przełączę z D na R. Tak jakby był jakiś konflikt sygnału i auto hold nie zwalniał hamulca. Chyba, że to początki problemu z mechatroniką?
  7. Trochę pokrewnie w sprawie USB. Czy ktoś próbował albo ew. oglądał gdzieś retrofit gniazda usb u góry przy szybie koło obudowy lampek oświetleniowych? Coś takiego widziałem chyba w nowej skodzie scala. Rozwiązanie dedykowane do kamerki...
  8. Wydaje mi sie, ze gdzies w innym temacie byla wzmianka o malym trojkacie przedniej szyby i podobno nie jest laminowany tylko zwykly w kazdej wersji. Z innej beczki; czy ktos dysponuje VIN auta z fabrycznie laminowanymi szybami (ale nie przyciemnianymi) i moglby sie podzielic tu na forum? Chcialbym zamowic w ASO (przynajmniej sprawdzic cene) ale gamon w serwisie potrzebuje nr vin bo sam nie potrafi znalesc odpowiednich numerow czesci....
  9. Orientujesz sie, czy tak samo mozna zamienic bez kombinowania z kodowaniem itp. sam ekran z Discover Pro MY2016 na ten nowszy bez pokretel?
  10. Z tego co piszecie warto zainteresowac sie tym wygluszeniem. Pytanie czy firma od car audio pojdzie na reke i zgodzi sie na polecane tu maty STP Black Ton 8mm. Oni najczesciej forsuja swoje produkty typu Dynamat itp. co winduje cene. Jesli chodzi o przednia szybe to w wyposazeniu High Line byla standardowo w wersji akustycznej/ dzwiekoszczelnej. Reszta miala zwykla.
  11. Dzieki za odpowiedzi. Zastanawia mnie wygluszenie od zewnatrz, jak to wyglada od strony technicznej? Generalnie nawet mi tego nie proponowali....
  12. Mam sedana. Chetnie zrobilbym sam ale nie mam garazu niestety.... Czasu tez nie za duzo. Z tego co piszesz, materialy to mniej wiecej polowa kosztow. Reszta to pewnie naliczone roboczo godziny, demontaz tapicerki itp.
  13. Panowie, poniewaz postanowilem jednak jeszcze pewien czas zachowac autko (symboliczny przebieg, niecale 50k) jestem zywo zainteresowany kwestia wygluszania. Poniewaz nie mam czasu ani warunkow do samodzielnego dlubania, chce zlecic prace specjalistom. Dobre opinie ma Audiomanufaktura z Redy. Prace wycenili na 3700zl przy wyklejaniu calej podlogi, nadkoli (wewnatrz), spodu sciany grodziowej i wszystkich drzwi. Podobno na wysokiej jakosci materialach itp. Nie wiem czy to drogo, byc moze ktos z was robil podobny zakres prac i ma porownanie. Z mojej strony dochodzi jeszcze przy okazji demontarzu boczkow drzwiowych, dolozenie szyb akustycznych/ zespolonych aby spotegowac efekt koncowy. Na allegro sa dostepne pojdenycze uzywane sztuki w cenie 300-400zl. Czy ew. ktos kupowal nowe w ASO i moglby podac cene za szt? Moze nie warto bawic sie w uzywki tylko nowe... pozdrawiam innych wygluszaczy
  14. Uwierz mi, że w przypadku zawieszenia B8 podczas jazdy na dziurawych drogach nie będziesz żałować. Może i na 16" wygląda skromnie ale za to komfort na duży +. Sam mam na lato 18" i jest to dramat, zwłaszcza akustyka tylnej zawiechy.
  15. U mnie wprawdzie nie było szarpania ale pojawiało się piszczenie właśnie przy pewnym obciążeniu i wciśnięciu pedału gazu tak na 50%. Odziwo ASO nie robiło żadnych problemów w tym przypadku i wymienili na gwarancji. Jedyne co mnie obecnie troche denerwuje to pewien "lag" (nie jest to szarpnięcie) przy zmianie biegu z 1-2. Pojawia się tylko w pewnych warunkach np. nagłej ucieczki z skrzyżowania ale bez wciskania gazu do oporu. Być może coś celowo namieszali w nowym oprogramowaniu skrzyni aby sprzęgła mnie się zużywały podczas jazdy w mieście?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności