Skocz do zawartości

gogulski

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za podpowiedź, sprawdzę. Poprzedni właściciel mówił o pompie wody.
  2. Od roku mam problem z ubywającym płynem chłodniczym. Ubywa mi mniej więcej 30ml / 1000 km. (nie robię dużych przebiegów więc w praktyce dolewam 150 ml co pół roku). Zgłaszałem temat podczas przeglądu w ASO i nie znaleźli żadnego wycieku / przyczyny. Auto wyprodukowane w 2017 roku, silnik 1.8 TSI DSG, przebieg 97 tys. km. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie - mam zbiorniczek na płyn chłodniczy z napisem "Mit silikat" z widocznym woreczkiem, który teoretycznie mógłbym wyjąć. Passat miał już kilka lat temu wymienianą pompę wody w ASO w ramach gwarancji. Podpowie ktoś może na co zwrócić uwagę? Jak rozwiązać problem?
  3. Witajcie, mam problem z DSG7 DQ200 w moim Passacie 1.8 TSI (przebieg 77 tys. km) Przy zmianie biegów na nieparzyste (zmiana z 2 na 3 oraz z 4 na 5) słyszę niepokojące zgrzytanie, któremu nie towarzyszy żadne szarpanie. Generalnie problem występuje po nagrzaniu auta / przejechaniu dystansu min. 10 km. Jak myślicie - bardzo kosztowna naprawa mnie czeka? Czy według Was muszę jak najszybciej udać się do serwisu? Czy ktoś może polecić dobry serwis do DSG w Poznaniu lub okolicy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności