Skocz do zawartości
artmin

Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

Rekomendowane odpowiedzi

Każdy ma swoje priorytety. Ja 80% czasu stoję w korku i akurat dla mnie bardzo ważne było audio wygodne fotele i dużo bajerów poprawiających środek auta. A i tak wziąłem 2.0 bo jak raz na miesiąc mogę pojeździć sam dla siebie to lubię fajne przyspieszenie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tu na forum przytoczył że passatów jak psów na drogach a tu guzik , szukam wzrokiem w zachodniej Polsce ( okolice zielonej góry) i marnie z tymi pasatami B8. Za to masa jest Mazd X5 i samych piątek wręcz wysyp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś tu na forum przytoczył że passatów jak psów na drogach a tu guzik , szukam wzrokiem w zachodniej Polsce ( okolice zielonej góry) i marnie z tymi pasatami B8. Za to masa jest Mazd X5 i samych piątek wręcz wysyp.

 

 

No tutaj rzeczywiście masz rację!

Mało u na Pasków mało. Ja osobiście widuję raptem trzy sztuki w Zielonej.

Ostatnio się nawet zastanawiałem czym to jest podyktowane.

 

Ale nie martw się za trochę ponad tydzień będzie kolejny:-)

Edytowane przez skrendi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy ktoś już skutecznie ogarnął VIM ( video in motion ) ? Żeby z kabla zmienić to trzeba mieć jakiś kod :(

Było już wiele razy. Odblokowanie z kabla można zrobić za pomocą VCP. Nie koduje się "na piechotę" tylko przez wgranie pliku: PASSAT_B8_DISC_PRO_VIM.zdc

Posiadacz VCP musi mieć dokupiony dodatkowy plugin VIMN zawierający pliki zdc dla wielu aut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie sprawa jest bardziej skomplikowana. Właśnie ten 2.0 ma okno dachowe, na którym mi zależy, oraz wspomniane DCC. 1.8 ma więcej innych bajerów, które mógłbym olać, jak AiD, EasyOpen, rolety.. Tych 40KM też mi specjalnie nie potrzeba, ale fakt, że z nimi większy banan na twarzy będzie ;)

 

Jutro jadę obejrzeć 1.8, bo jest na miejscu, może wtedy zapadnie decyzja :)

 

Początkowo też byłem zgrzany na dach w sedanie. Podoba mi się w zestawieniu szczególnie z jasnymi kolorami lakieru. Trochę rani mnie jego widok z zewnątrz po otwarciu (to zwisanie nad tylną szybą w sedanie). Ale wszelkie rozważania i analizy przestały mieć znaczenie jak wsiadłem do takiego auta. Mam 185 cm i w najniższym ustawieniu fotela (tak zawsze jeżdżę) prawie szorowałem po podsufitce, a przechylając głowę w lewo uderzałem w uchwyt nad drzwiami. Takie bujanie jest często na przejazdach ukośnych przez torowisko itp. I dlatego z powodu dyskomfortu bliskości dachu odpuściłem ten element wyposażenia mimo, iż całkiem mi się podoba. Nie chcę nikogo zniechęcać, ale sugeruję każdemu (o wzroście jak u mnie i wyższym) przymierzyć się do B8 z takim dachem.

 

Co do wyposażenia. Uważam, że to indywidualna sprawa własnych warunków brzegowych i wszelkie udowadnianie na siłę co jest słuszne nie ma najmniejszego sensu. Praktycznie ile osób tyle kombinacji silnika, skrzyni, kolorów, tapicerki, felg i wypasu.

 

U mnie podobnie jak z dachem czyli mimo początkowej ekscytacji odpuściłem sobie AID po dość długim teście po zmroku. Świeciło mi to po oczach i nie odpowiadała mi grafika więc tym bardziej nie chciałbym za to dopłacać. Ale sam pomysł/koncepcja takich zegarów bardzo mi się podoba. Może przy kolejnym aucie, kto wie? Nie mam jednak zamiaru nikomu na siłę udowadniać jak dobrze postąpiłem. Bazując na własnych doświadczeniach mogę co najwyżej zasugerować potencjalnym kupującym przetestowanie konkretnej opcji skoro u mnie nastąpiła taka zmiana decyzji po teście.

 

W sobotę obejrzałem swoje auto. Jest radocha. Odbiór do końca bieżącego tyg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba masz zdecydowanie bujniejszą fryzurę niż ja ;-) mam 192cm pozycja fotela najniżej i nigdy o nic nie zawadzam, ale jak piszesz każdy ma inną budowę i preferencje. Faktycznie warto sprawdzić przed zakupem, choć ja nie miałem możliwości i brałem w ciemno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

różnica może być w wersji foteli. osobiście kiedyś się o tym przekonałem w salonie znanej marki, ale w obu porównywanych samochodach nie było otwieranego dachu za to były fotele standard jakieś lepsze skórzane i przy wsiadaniu do drugiego auta uderzyłem się w głowę. grubość siedziska była zupełnie inna. w moim drugim aucie mam dach otwierany i niestety muszę jeździć z głową szorującą o podsufitkę i całe te mechanizmy albo z pochylonym oparciem (a tego nie lubię). nim na szczęście mało km robię, ma za to inne zalety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba masz zdecydowanie bujniejszą fryzurę niż ja ;-) mam 192cm pozycja fotela najniżej i nigdy o nic nie zawadzam, ale jak piszesz każdy ma inną budowę i preferencje. Faktycznie warto sprawdzić przed zakupem, choć ja nie miałem możliwości i brałem w ciemno.

 

Ja też nie zawadzałem siedząc prosto (tylko przy pochyleniu głowy w lewą stronę lekko szurałem po uchwycie nad drzwiami), ale byłem tak blisko dachu, że czułem dyskomfort. Może poziom tolerancji bliskości dachu mam mniejszą niż u Ciebie. :P Siedzę też w pozycji w miarę wyprostowanej tzn mało pochylonej do tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze że jestem niski ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też mam okno dachowe i żadnych problemów. Do wysokich nie należę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktem jest, że u Szymona szorowałem głową o podsufitkę. W demo kombi, też szorowałem, dlatego dach odpadł....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę się pochwalić, że mój B8 czeka już u dilera. Miał być biały, potem czarny, ale jednak będzie biały :D Normalnie jak baba zmieniałem zdanie. Co dziwne, za autem czekałem niespełna 3,5 miesiąca a nie tak jak niektórzy po 6 czy 7... WTF?

 

Za tydzień z hakiem odbieram. Podzielę się wrażeniami, ale już mnie nosi od kilku dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za tydzień z hakiem odbieram. Podzielę się wrażeniami, ale już mnie nosi od kilku dni.

 

a hak masz elektryczny? :D

 

.

.

.

.

.

sorki, nie mogłem się powstrzymać, gratki :ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z cyklu pytanie do użytkowników. Żona pyta mi się czy będzie zabezpieczenie przy domykaniu szyb, w sensie czy gdy siłownik napotyka na opór (wetknięte paluchy) to czy szyba się zatrzyma czy spowrotem opuszcza. Wiem, co to k..... za pytanie :D

 

Będę wdzięczny za odpowiedź ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z cyklu pytanie do użytkowników. Żona pyta mi się czy będzie zabezpieczenie przy domykaniu szyb, w sensie czy gdy siłownik napotyka na opór (wetknięte paluchy) to czy szyba się zatrzyma czy spowrotem opuszcza. Wiem, co to k..... za pytanie :D

 

Będę wdzięczny za odpowiedź ;)

 

Tak, :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zatrzymuje się czy opuszcza spowrotem? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opuszcza z powrotem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z cyklu pytanie do użytkowników. Żona pyta mi się czy będzie zabezpieczenie przy domykaniu szyb, w sensie czy gdy siłownik napotyka na opór (wetknięte paluchy) to czy szyba się zatrzyma czy spowrotem opuszcza. Wiem, co to k..... za pytanie :D

 

Będę wdzięczny za odpowiedź ;)

 

 

Na youtube jest gdzieś test - gość podkłada banana pod domykającą się szybę. Szyba otwiera się z powrotem, banan bez strat :-)

Więc raczej bezpiecznie.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Panowie, a są tutaj użytkownicy tych cyfrowych zegarów ?? Jak to się sprawdza ?? Wyświetlanie navi pomiędzy zegarami to niezły bajer :respect

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, użytkownicy 4 Motion czyli Haldexu 5, czy rzeczywiście napęd tylnej osi dołącza się z wyczuwanym opóźnieniem, skutkującym uślizgiem przednich kół na śliskiej nawierzchni przy ostrym starcie ? Tak to opisali we wczorajszym Motorze w teście Alltraca. Zamówiłem go kierując się teoretycznie niezłymi opiniami i teraz mam dużą zagwostkę.

Edytowane przez jaros

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności