Skocz do zawartości

macmal

  • Liczba zawartości

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O macmal

  • Urodziny 23.06.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Silnik
    sharan
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jednak mylisz mnie z kimś , kto traktuje cię poważnie. Z mojej strony rozmowa z tobą się skończyła.
  2. ochłoń kolego, to po pierwsze. Nie pisałem, że chcę być super ekologiczny. Mi po prostu nie pasuje , że ktoś dyma mnie przez spodnie. Tobie to pasuje, nie mnie oceniać. Kwestię ekonomiki transportu morskiego wyłożył ci już @marcin232, prościej się nie da, z pewnością z czasem to przyswoisz. Starałem się pisać możliwie zrozumiale, po lekturze Twojej odpowiedzi widzę,że muszę jeszcze nad tym popracować. Sprawdź jeszcze forum passata w DE. Ja jego zasoby znam ale może oświecisz paru kolegów. Zarzucasz mi pisanie bzdur.... Hmmmm, pomyśl o tym w taki sposób , jaki myślisz o rzeczach , których nie rozumiesz. Przeczytaj raz jeszcze , przemyśl i czekam na konstruktywną dysputę. I nie kop bo ja też potrafię kopnąć. pozdrawiam serdecznie.
  3. Co do jakości wnętrza. Jak już pisałem , od lat kupowałem nowe VW HGline. Do czegoś tam jestem przyzwyczajony i pewnego poczucia estetyki sobie mimo wszystko nie odmówię. Sorento jest wykonane bardzo dobrze,materiały są naprawdę niezłe, a jakość montażu nie pozostawia nic do dodania. Chętnie porównam to organoleptycznie , a ponieważ na sumieniu ciąży mi zaległe spotkanie z @Majonezzzem, to pewnie to On spełni rolę testera. Finansowanie/rabatowanie. Nie wiem jak jest teraz, rok temu na VW realne było 10%. W wspomniane przez Ciebie 19% uwierzę jak zobaczę ofertę. Sorento z 217 na 207 kpln przy czym w gratisie dorzucili mi wypinany hak i bagażnik Thule na 4 rowery. Polityka cenowa Kii jest taka jaka jest , te auta sprzedają się same. I chyba ważniejsze jet to nie za ile kupisz ale za ile sprzedaż. Używany sportage trzyma cenę kosmicznie, podaż jest niewielka, a popyt ogromny. Ja brałem leasing zewnętrzny, jutro mogę podac sumę kosztów , teraz nie chcę zmyślać ale byłem po wszystkich obliczeniach i propozycjach VW , więc na dużo wyzszy bym się nie zgodził. Dodatkowo pełne (naprawdę max, włącznie z GAPem) ubezpieczenie w allianz od tej kwoty kosztuje 3300 z zapewnieniem utrzymania proporcjonalnej wielkości składki przez 3 lata. Za inne auta o tej wartości śpiewano 6-7 kpln. O gwarancji ( tak , są wyłączenia) nie wspominam. Sam proces zakupu to bajka, momentami było mi po prostu głupio ( jazda próbna w dzien, w nocy, na autostradzie , w miescie, silnik ciepły, zimny, a chciałbym jeszcze raz to i tamto, itd) , a o klienta bić się nie muszę bo ludzie sami przychodzą. Serwisant oddając mi kluczyki po przeglądzie nie skomle bym w telefonicznej ankiecie był "szczególnie zadowolony" chociaz n-ty raz odbieram auto po tej samej awarii i płacę niemało " bo jest juz po gwarancji". Dodatkowo w moim przypadku szczyt afery dieselgate zbiegł się z kolejną fa na 2700 za jakieś sondy - srondy od ad blue. Stinger powiadasz..... Pewnie zestawimy go z passatem CC :) pozdrawiam serdecznie
  4. Obserwuję wśród użytkowników passata pewną taką chęć uswiadomienia sobie i innym, ze to jest auto segmentu premium. Otóż nie jest. To jest zwykłe wozidło, jak renówka , honda czy wspomniana kia. Nie otwiera Wam oczu nawet reakcja VW na dieselgate w USA vs Europa. Tacy jesteśmy, widocznie potrzeba jeszcze trochę czasu. Mój post miał na celu pokazanie, że jest jeszcze jeden - do niedawna postrzegany jako zupełnie niedorzeczny - gracz, który ma ciekawą ofertę. Zestawiłem mój wybór z moimi dylematami przed zakupem. Wnioski wyciągnąłem i opisałem powyżej. Nie chcę tu mącić, skłócać itp. Ale warto wyjśc trochę poza krąg, są alternatywy i inne mozliwośći. I co najważniejsze - te auta naprawdę się nie psują. Wejdzcie na forum , poczytajcie sprawdzcie sami. Ja odbierajać auto naprawdę nie musiałem patrzeć czy spryskiwacze lamp dobrze cofają się na swoje miejsce. I porównywac jak jest w innych autach. Ich filozofia produkcji samochodu naprawdę jest inna, są na etapie ,że wypuszczenie bubla jest po prostu wiochą dla firmy a, a nie powodem by wciskac klientowi, że tak mam być. Warto to rozważyć.
  5. doczytaj. auto mam 10 m-cy, 27tkm przebiegu.
  6. Nie mam zamiaru wchodzić z Tobą w polemikę n/t rzeczy, których w nie potrafię udowodnić. Moje subiektywne odczucia dot. poziomu głośności passata są pewnie odosobnione. Z tego tez powodu temat szyb wygłuszających jest taki ożywiony..... Rzucane zdań typu "elektronika wyraźnie do tyłu" to też sam konkret.... Przyspieszenie KII optima GT, cyt:"Dwulitrowy silnik Optimy GT pozwala uzyskać prędkość maksymalną 240 km/h (sedan) i 232 km/h (kombi). Przyspieszenie do „setki" wynosi 7,4 s (sedan) i 7,6 s (kombi)." Jak już ochłoniesz poczytaj sobie raporty zadowolenia klientów w USA. No ofence, pozdrawiam
  7. Witajcie po dłuższej przerwie. W sumie zastanawiałem się gdzie - i czy w ogóle - wrzucić swoje 3 grosze... Spróbuję może tu ponieważ auto ma 10 m-cy, 27tkm nalatane. Założenia były następujące: budżet max 200 kpln ( skończyło się na 207), napęd na 4 , za te pieniądze oczekiwałem pełnego wyposażenia. W grę wchodził tylko duży bagażnik - duży pies na pokładzie. W ciągu ostatnich 10 lat zawsze kupowałem VW, zawsze nowe (golf, touran, sharan). Każdy prawie dwa razy droższy pod poprzednika ale niestety nie oznaczała to dwa razy lepszej jakości. Po objeździe Merca, BMW i Audi stwierdziłem, że za 200 kpln to mogę sobie kupić technologiczny węgiel czyli Q5 ew. X3. Wielkościowo było to absolutne minimum, cała reszta większych aut za droga. Czyli zatoczyłem koło, powrót do VW i padło na paska. Potem trafiłem na to forum, którego lektura okazała się brzemienna w skutkach. Wiem oczywiście ,ze passat to popularne auto, dużo użytkowników na forum = dużo opisanych historii. Ale im bardziej pogrążałem się w lekturze tym bardziej bałem kupić ten samochód. Próbowałem jazd testowych, oczywiście przyspieszenie BTDI robi wrażenie ale wyjące w tym czasie turbo już nie ( testówka z Torunia). Do tego problemy z DPF i układem Ad bleu, które przelały czarę goryczy i były powodem sprzedaży sharana ( przebieg 100 tkm) , tu również są szeroko opisane. W efekcie zawęziłem wybór do Alltracka TSI ale wtedy w PL praktycznie go nie było. Byłem w salonie w Monachium, Wiedniu, nic. Tylko TDI. Powrót do lektury forum ale okazuje się, że TSI też nie jest takie super. Na jeździe testowej zauważyłem również , że jest ciche ale przy niskich obrotach. Dodatkowo cały czas narastające wrażenie ogólnej niskiej jakości wykonania, do samych materiałów nie miałem zastrzeżeń. Czyli znowu szukam. No i znalazłem. Kupiłem KIA Sorento. Być może niektórzy z Was po tym zdaniu zakończą lekturę. Ale może zajrzy tu ktoś , kto przestanie się oszukiwać, że w samochodzie za dwie paki mogą dziać się takie jaja i jest to na porządku dziennym. Przypominam, że wychodziłem od Alltracka , zdaję sobie sprawę, że porównanie SUVA z sedanem niczego nie wniesie. Za 207 KPL kupiłem auto wyposażone w co się da. Różnice pomiędzy top wypos. VW i KII są pomijalne - to np brak masażu foteli. Da się żyć bez tego. Diesel 2,2 , 200KM, 440 NM. 20 kpln taniej można kupić 2,0 , 185/400. Też jedzie zacnie, ja wybrałem tego mocniejszego. Spełnia najnowsze normy bez tych wszystkich ad blue, src itp. Wyposażenie - jak wspomniałem maksymalne - odsyłam do konfiguratora. Ale nie o tym chciałem. Sorenciak przypłynął z Korei. Naprawdę czuć tu inne podejście do montażu, nic nie skrzypi , nie stuka nie piszczy. Ergonomia idealna, jakość materiałów doskonała! Gdyby ktoś powiedział mi "kup kia" jeszcze 4 lata temu , pewnie śmiałbym się do dziś. Ale to nie są już te wydumki co kiedyś. I - naprawdę uwierzcie - zdążyłem już ochłonąć po zakupie. Auto wygląda jak nowe,nic się nie rysuje, nie odpada, nie matowieje. Nie muszę chromowanych listem biegnących wzdłuż progów wycierać irchą.... Odpowiednikiem passata jest optima. Wiem - nie ma mocnego diesla. Ale niezdecydowanych, wahających się odsyłam do salonu KIA. Po prostu porównajcie, sprawdźcie. Szanujcie swoje pieniądze. Admina proszę o nie kasowanie tego wpisu. W/g mnie nie piszę nie na temat. Pozdrawiam
  8. rzeczywiscie może nie to miejsce ale temat dla wielu bardzo istotny. Proponuję by Admin go oczyścił i przykleił.
  9. Jakbyś jeszcze mógł looknąć jak wygląda zabezpieczenie spodu auta. Podobno zamontowali tam jakieś mega odporne płyty z niby plastiku - lżejsze od tych z B7 o 16 kg. Jestem bardzo ciekawy jakie wrażenie sprawiają na żywca..
  10. gratki, fajnie wygląda. z niecierpliwością czekam na relację z pierwszych dni użytkowania.
  11. tak z ciekawości - @jaros i inni Koledzy , z jakim silnikiem zamówiliście Alltracka?
  12. nic już nie rozumiem... W BiTDI DSG7 mokra - czyli dobra?
  13. Jest różnica ale do przeżycia. Kiedy jednak założysz box dachowy, to od prędkości ca 120 jest już wyraźnie dużo głośniej. Od 160 szum zaczyna być wkurzający. Box i belki thule aero.
  14. Toruń. Mają jeszcze parę sztuk, 3 mam na mailu. Nie samym rabatem człowiek żyje, jak dostaniesz 50% na Lanosa , też kupisz? < Autko jest naprawdę bardzo fajne. Ale: - konstrukcyjnie stare chociaż przyznaję,że w środku tego nie czuć - bierzesz co jest, zero możliwości personalizacji - dość średnie opinie na temat automatu geartronic ( sprzedawca zareagował żywiołowo - temat podobno rozwiązany) i dpf ( tu już standardowa gadka o konieczności robienia tras). Sam silnik 2,4 ma bardzo dobre opinie i brzmi pięknie (5 garów)
  15. Mnie ostatnie testy w AŚ i Motorze też trochę ostudziły. Definitywnie jeszcze się nie poddałem ale zagwozdka jest potężna. Również przy konfiguracji, która w moim przypadku wychodzi ca 215 kpln , a i tak muszę przełknąć parę smaczków zdradzających comfortline'ową bazę alltracka... Wracając do tematu tego wątku, rabat mnie dosłownie wywalił z butów. Na dzień dobry 25%, po paru minutach rozmowy jeszcze trochę w dół. V60 CC sporo mniejsze, bagażnikowo przepaść
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności