vwpicia Zgłoś #7061 Napisano 24 Lutego 2016 Nie rozumiem również czemu przy wentylacji nie ma wysuwanego podudzia. Inni producenci jakoś dają z tym radę. Podobnie jak do jasnej skóry nie ma wentylacji. Takich wykluczeń jest sporo, a samych kolorów tapicerek mało i do tego bardzo skrajne (max ciemne lub max jasne). . zgadza się vw tnie na czym może , kolega kupował nowego nissana X- traila , miał skore bez wentylacji ale za to z przodu i z tylu perforowana skórę( dziurkowaną) w Passacie tylko taki luksus z przodu a z tyłu jest normalna skór a - ręce pochylają się na księgowymi VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macmaciek Zgłoś #7062 Napisano 24 Lutego 2016 Dzisiaj zrobiłem sobie konfig passata na full i wyszło ponad 250tys zł troche przegięcie.... Konfigurowalem z BITDI Przed rabatem. Wydaje mi się, że nie da się zapłacić więcej niż 225 po ratabach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikka Zgłoś #7063 Napisano 24 Lutego 2016 tak zupełnie z innej beczki - zauważyłem że żaden z użytkowników nie zamienił listew aluminium na brilliant pine...wychodzi z tego że dała chyba znać o sobie moja metryka. Zamówiłem bo zawsze miałem - nawet w obecnym superbie (choć to plastik udający drewno) - powodowany pewnie obawą objawów odstawiennych. - - - - - aktualizacja - - - - - kolejny irracjonalny wybór - to lakier biała perła...w zamian którego możnaby dorzucić dynaudio lub elektrykę foteli... - - - - - aktualizacja - - - - - i bezcenna opinia mojego sprzedawcy - jak prezentuje się biała perła na żywo - on: nie wiem bo nikt jeszcze nie dokonał takiego bezsensownego wyboru.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecu Zgłoś #7064 Napisano 24 Lutego 2016 Dzisiaj zrobiłem sobie konfig passata na full i wyszło ponad 250tys zł troche przegięcie.... Konfigurowalem z BITDI Z głupiej ciekawości zrobiłem to samo z Superbem. Superb (krótki) Laurin & Klement, 2,0 TDI 190 KM, 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów DSG, 4x4 (!). Doposażony na maksa, łącznie z najdroższym kolorem i felgami oraz pakietem pogwarancyjnym i przeglądami na 4 lata. Cena: 200 051 zł. Dla zainteresowanych podaję Skoda ID: 80597618 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Plato Zgłoś #7065 Napisano 24 Lutego 2016 zgadza się vw tnie na czym może , kolega kupował nowego nissana X- traila , miał skore bez wentylacji ale za to z przodu i z tylu perforowana skórę( dziurkowaną) w Passacie tylko taki luksus z przodu a z tyłu jest normalna skór a - ręce pochylają się na księgowymi VW Wszystko się zgadza, tylko co da perforowana skóra z tyłu skoro w tym aucie na tylnej kanapie nie da się podróżować przy większych prędkościach. Jest tak głośno, przy ściągniętej rolecie bagażnika ciężko nawet porozmawiać. Rozważałem to auto przed passatem. Wygląd super, wyposażenie też super. Silniki do bani, wyciszenie masakra. Mogłem je kupić "po znajomości" dużo taniej od passata z lepszym wyposażeniem, ale coś za coś... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomasz66 Zgłoś #7066 Napisano 24 Lutego 2016 Witam wszystkich,na forum jestem nowy.Samochód odebrałem we wrzesniu 2.0 TDI 150KM samochód ogólnie spoko ostatnio dostałem wiadomość z serwisu na usuniecie usterki pod nazwą skraplania się wody w chłodnicy powietrza co wymaga wgrania nowego oprogramowania silnika czy ktoś z szanownych kolegów dostał takie wezwanie być może jest to zakamuflowane przez firmę VW afera emisji spalin i pod pretekstem chłodnicy powietrza chcą wgrać nowe oprogramowanie proszę o odpowiedz co zrobić czy zezwolić na ingerencje w oprogramowaniu czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piokow Zgłoś #7067 Napisano 24 Lutego 2016 tak zupełnie z innej beczki - zauważyłem że żaden z użytkowników nie zamienił listew aluminium na brilliant pine... Ja mam do brązowej skóry pełnej z dziurkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #7068 Napisano 24 Lutego 2016 Ja też mam - Francja elegancja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #7069 Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) Ja tez mam brilant pine do czarnej wentylowanej skory. Gdyby w Polsce byla dostepna matowe drzewo oliwne to bym wolal zamiast tego polysku, no ale niestety... - - - - - aktualizacja - - - - - Zobacz ofertę: http://allegro.pl/showItem2.php?item=5980406384 Myslicie ze to jest lampka z ambiente plus? Edytowane 24 Lutego 2016 przez kriss555 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #7070 Napisano 24 Lutego 2016 Też miałem ten ból co Ty, tj. chciałem matowe. Ale teraz jak widzę brilant pine to nie wiem czy jednak połysk do piano black nie komponuje się lepiej. Obawiam się, że matowe dekory i piano mogłyby się lekko nie składać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #7071 Napisano 24 Lutego 2016 (edytowane) Ja tez mam brilant pine do czarnej wentylowanej skory. Gdyby w Polsce byla dostepna matowe drzewo oliwne to bym wolal zamiast tego polysku, no ale niestety... - - - - - aktualizacja - - - - - Zobacz ofertę: http://allegro.pl/showItem2.php?item=5980406384 Myslicie ze to jest lampka z ambiente plus? Tak jest, do ambiente plus, który niestety wyklucza mega schowek teoretycznie przeznaczony na okulary (w moim przypadku praktycznie:D). Z tego powodu zrezygnowałem z A. plus na rzecz zwykłego Ambiente. No cóż, każdy ma tam jakieś swoje upodobania:cool: Dodatkowo zyskałem na tym, że auto wyprodukowane zostało w tyg. 4 natomiast z A. plus na pokładzie miał być produkowany od 6 lub 8 tygodnia. Tak trochę tu psioczymy na niektóre rozwiązania w B8, ale należy im się bo dają ciała w drobiazgach. Tu czegoś nie można zamówić w PL, jakieś dziadowskie oszczędności w najmniej oczekiwanych miejscach, następnie jakieś meksykańskie powiązania i wykluczenia opcji w konfiguratorze (względem innych modeli jak np. w nowym Tiguanie) itd. Drobne usterki jak np. zapadające spryskiwacze itp. są jak widać na bieżąco liminowane. Co nie zmienia faktu, że w tym segmencie niczego lepszego nie znalazłem. Po B8 wręcz spora pustka i dopiero potem peleton konkurencji. Tam pewnie też mają swoje problemy. Wreszcie pyknąłem jakieś zdjęcia. Mój Tungsten w załączeniu. W zależności od pogody (słońce lub pochmurno) wygląda różnie. Podobnie jak z Crimsonem Edytowane 25 Lutego 2016 przez majonezzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #7072 Napisano 24 Lutego 2016 Tak jest, do ambiente plus, który niestety wyklucza mega schowek teoretycznie przeznaczony na okulary (w moim przypadku praktycznie:D). Z tego powodu zrezygnowałem z A. plus na rzecz zwykłego Ambiente. No cóż, każdy ma tam jakieś swoje upodobania:cool:Dodatkowo zyskałem na tym, że auto wyprodukowane zostało w tyg. 4 natomiast z A. plus na pokładzie miał być produkowany od 6 lub 8 tygodnia. Tak trochę tu psioczymy na niektóre rozwiązania w B8, ale należy im się bo dają ciała w drobiazgach. Tu czegoś nie można zamówić w PL, jakieś dziadowskie oszczędności w najmniej oczekiwanych miejscach, następnie jakieś meksykańskie powiązania i wykluczenia opcji w konfiguratorze (względem innych modeli jak np. w nowym Tiguanie) itd. Drobne usterki jak np. zapadające spryskiwacze itp. są jak widać na bieżąco liminowane. Co nie zmienia faktu, że w tym segmencie niczego lepszego nie znalazłem. Po B8 wręcz spora pustka i dopiero potem peleton konkurencji. Tam pewnie też mają swoje problemy. Wreszcie pyknąłem jakieś zdjęcia. Mój Tungsten w załączeniu. W zależności od pogody (słońce lub pochmurno) wygląda różnie. Podobnie jak z Crimsonem[ATTACH=CONFIG]141770[/ATTA[ATTACH=CONFIG]141770[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]141771[/ATTACH] Co do ubytków produkcyjnych typu brak TV i DAB to troche przegięcie Gratulacje Tungstena Ja dzisiaj swojego odstawiłem na zrobienie powłoki i zabezpieczenie przodu foliami no i pierwszy delikatny wizualny modzik. Oznaczenia z klapy idą out A tak wyglądał brudasem zaraz po pierwszym sobotnim śniegu Wczoraj od razu założyłem zimówki i można spokojnie poganiać koniki Jak tylko odbiorę pastucha z detailingu wrzucę zdjęcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #7073 Napisano 24 Lutego 2016 Co do ubytków produkcyjnych typu brak TV i DAB to troche przegięcie Gratulacje Tungstena Ja dzisiaj swojego odstawiłem na zrobienie powłoki i zabezpieczenie przodu foliami no i pierwszy delikatny wizualny modzik. Oznaczenia z klapy idą out A tak wyglądał brudasem zaraz po pierwszym sobotnim śniegu Wczoraj od razu założyłem zimówki i można spokojnie poganiać koniki Jak tylko odbiorę pastucha z detailingu wrzucę zdjęcia. Jest czad. Myślałem bardzo długo nad tymi felgami, ale w końcu postawiłem na Dartfordy srebrne. Jakby oryginały były tańsze to bym takie wziął na drugi komplet opon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #7074 Napisano 24 Lutego 2016 Gdyby ta felga była w 19sce to już by była bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darekb1976 Zgłoś #7075 Napisano 24 Lutego 2016 Wreszcie się doczekałem Zamówiony 25.09.2015 dzisiaj odebrałem :jupi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #7076 Napisano 24 Lutego 2016 Gdyby ta felga była w 19sce to już by była bajka Mi się podoba bardzo 19stka Verona. Ale nie wziąłem jej nie tyle ze strachu o obniżenie komfortu tylko ze względu na z palca wyssaną dopłatę do standardowych 17stek (ponad 5800 PLN :stop). Oznaczenia tzn. masz na myśli nazwę modelu i silnika tak? Ja przy konfiguracji zaznaczyłem opcję bez silnika bo 2.0 TSI bluemotion było za długo jak dla mnie. Ale same TSI bym zostawił. Z innej beczki. Wczoraj sprzedałem żony B6 1,8 TSI DSG (sucha 7-biegów). I dopiero na ostatniej trasie przed transakcją zwróciłem uwagę, że przy 140km/h jest 2900 obrotów na 7 biegu, a przy 160km/h jakieś 3150 obrotów. To sporo jak na skrzynię o tylu przełożeniach. W nowym 2.0 TSI przy 140km/h jest bodajże 2400 czy 2500 obrotów. Jutro sprawdzę, a w weekend dla porównania looknę na mój B6 w TDI z tą samą skrzynią DSG 6b, który w spadku przekazałem żonie. Kurcze zawsze sadziłem, że im więcej biegów tym bardziej ostatni bieg ma bardzo małe obroty (nadbieg), a tu takie coś. A jak jest w B8 1.8 TSI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #7077 Napisano 24 Lutego 2016 Gratulacje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majonezzz Zgłoś #7078 Napisano 24 Lutego 2016 Wreszcie się doczekałem �� Zamówiony 25.09.2015 dzisiaj odebrałem :jupi[ATTACH=CONFIG]141782[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]141783[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]141784[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]141785[/ATTACH] Świetnie wygląda. Chyba do białego te fele pasują najbardziej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r1u0d2y Zgłoś #7079 Napisano 24 Lutego 2016 tak zupełnie z innej beczki - zauważyłem że żaden z użytkowników nie zamienił listew aluminium na brilliant pine...wychodzi z tego że dała chyba znać o sobie moja metryka. Zamówiłem bo zawsze miałem - nawet w obecnym superbie (choć to plastik udający drewno) - powodowany pewnie obawą objawów odstawiennych Ja baaaaaardzo chciałem zamówić to drewno które nie jest dostępne w Polsce... Niestety koszt listw z Ambiente w ASO ponad 2k, więc darowałem sobie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #7080 Napisano 24 Lutego 2016 Mi się podoba bardzo 19stka Verona. Ale nie wziąłem jej nie tyle ze strachu o obniżenie komfortu tylko ze względu na z palca wyssaną dopłatę do standardowych 17stek (ponad 5800 PLN :stop). Oznaczenia tzn. masz na myśli nazwę modelu i silnika tak? Ja przy konfiguracji zaznaczyłem opcję bez silnika bo 2.0 TSI bluemotion było za długo jak dla mnie. Ale same TSI bym zostawił. Z innej beczki. Wczoraj sprzedałem żony B6 1,8 TSI DSG (sucha 7-biegów). I dopiero na ostatniej trasie przed transakcją zwróciłem uwagę, że przy 140km/h jest 2900 obrotów na 7 biegu, a przy 160km/h jakieś 3150 obrotów. To sporo jak na skrzynię o tylu przełożeniach. W nowym 2.0 TSI przy 140km/h jest bodajże 2400 czy 2500 obrotów. Jutro sprawdzę, a w weekend dla porównania looknę na mój B6 w TDI z tą samą skrzynią DSG 6b, który w spadku przekazałem żonie. Kurcze zawsze sadziłem, że im więcej biegów tym bardziej ostatni bieg ma bardzo małe obroty (nadbieg), a tu takie coś. A jak jest w B8 1.8 TSI? Ja już nie mogłem wybrać opcji bez oznaczeń, konfig był zatwierdzony i po ptokach wszystko łącznie z "passat" idzie out. Co do obrotów to dzisiaj przyglądałem sie i u mnie w 220 ok 2300-2400 przy 140 nie pamietam dokładnie, ale bałem sie ze bd pod 3000 jak w Cuprze czy ORS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach