cypber Zgłoś #101 Napisano 22 Lutego 2014 Tak się przymierzam do czyszczenia, ale wczoraj sprzedawca w sklepie samochodowym zasiał kilka wątpliwości w mojej głowie. Czy sam środek nie jest zbyt agresywny i nie spowoduje uszkodzeń w uszczelnieniach, uszczelkach i innych elementach gumowych układu wtryskowego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #102 Napisano 22 Lutego 2014 Jeśli są w dobrym stanie - to nic im nie zrobi. Jeśli jednak swoje już przejechały, to... No i właśnie. Minął miesiąc od mojego czyszczenia - bipy wyraźnie spadły i aktualnie wynoszą na prawde okolice "0". Jednak uszczelnienie na pierwszym wtrysku prawdopodobnie powiedziało papa, bo w chwili obecnej na postoju korekcja w grupie 013 dla pierwszego wtryski wynosi +2,99(reszta wtryskiwaczy ma korekcje na "-", ale to podejrzewam dlatego, że zrzucają się na ten pierwszy wtrysk, co by auto w miare równo pracowało)(o dziwo podczas jazdy wszystko jest okay, spada do 0,5-0,7). I teraz trzeba się zastanowić, czy to zbieg okoliczności, czy jednak preparat miał w tym swój udział. Mi się wydaje że wina leży gdzieś pomiędzy, bo skoro zużył się tylko jeden uszczelniacz a trzy inne są okay, to preparat raczej nie szkodzi. Po prostu pierwsza pompka miała tak zużyte uszczelnienia, że preparat tylko przyśpieszył destrukcje Mimo tego i tak jestem zadowolony z czyszczenia - auto zdecydowanie się poprawiło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #103 Napisano 23 Lutego 2014 Witam... do takich zabiegow z Liqui Moly polecam produkt 5156 pro-line w podobnej cenie i jest duuuzo mocniejszy od srodka 2666 ....Ten 5156 stosuje na pierwszy strzał a ten 2666 potem profilaktycznie....5154 jest jeszcze mocniejszy i producent nie zaleca odpalania auta na nim choc niektórzy stosuja:manga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #104 Napisano 24 Lutego 2014 witam , i ja jestem po czyszczeniu , auto nie telepie po odpaleniu po nocy ani sekunde i nie puszcza ani troche dymku , rewelacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #105 Napisano 1 Marca 2014 Witam Mam pytanie. Czy podany w linku środek jest tym samamym którego używacie w tym wątku??? http://www.ebay.co.uk/itm/Liqui-Moly-Diesel-Purge-500ML-1811-Diesel-Injector-Cleaner-/221384602404?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item338b8cf324 Na angielskiem ebay brak środka o numerze 2666 jest tylko ten 1811 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #106 Napisano 1 Marca 2014 nie, to nie jest to samo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #107 Napisano 1 Marca 2014 http://www.ebay.co.uk/itm/NEU-Liqui-Moly-5156-Pro-Line-Diesel-System-Reiniger-500ml-Dose-/321310444061?pt=DE_Autoteile&hash=item4acf984a1d Siema...zapodaj ten i juz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekmalisz Zgłoś #108 Napisano 3 Marca 2014 (edytowane) Witam Mam pytanie. Czy podany w linku środek jest tym samamym którego używacie w tym wątku??? http://www.ebay.co.uk/itm/Liqui-Moly-Diesel-Purge-500ML-1811-Diesel-Injector-Cleaner-/221384602404?pt=UK_Vehicle_Oils_Lubricants_Fluids&hash=item338b8cf324 Na angielskiem ebay brak środka o numerze 2666 jest tylko ten 1811 ja właśnie taki kupiłem identyczny jak na tym zdjęciu z pierwszego postu jutro będę testował i powiem czy jakieś zmiany sa pozdro ________________ no te Liqui Moly daje rade Bipy Spadły z 19-20 na 0-5 Wiec chyba nie jest źle Edytowane 4 Marca 2014 przez arekmalisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pejzasz Zgłoś #109 Napisano 5 Marca 2014 To który wkońcu jest lepszy i bezpieczniejszy dla Wtrysków i który lepiej wyczyści ?:hmm Ten 5156 http://allegro.pl/liqui-moly-proline-do-czyszczenia-wtryskowego-5156-i3958618711.html czy ten 2666 ? http://allegro.pl/liqui-moly-diesel-spulung-czysci-wtryski-2666-i3984498035.html bo mam dylemat który wybrać bo chce też w swoim pasku ta operacje wykonać ale zastanawiam sie który wybrać .:ocochodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-michau- Zgłoś #110 Napisano 11 Marca 2014 Spróbowałem dzisiaj środka LM 2666. Silnik wciągnął tylko około 100-150 ml środka, resztę wlałem sobie do baku. Filterek zrobił się ciemny od brudu już po około 15 sekundach. Nie odczuwam zmian póki co. Zrobiłem jednak logi przed, następnie przejechałem 10 km i znowu logi. Podsumowując, tylko po przejechaniu 10 km patrząc na logi nastąpiła lekka poprawa w korekcjach i bipach. Na początku kwietnia powtórzę zabieg, jednak wykorzystam całe 500 ml prosto do silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lugab Zgłoś #111 Napisano 12 Marca 2014 To jaki produkt kupić? 2666? 5154? 5156? chce przeprowadzić czyszczenie dzisiaj lub jutro, i nie wiem co mam kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-michau- Zgłoś #112 Napisano 12 Marca 2014 Z tego co udało mi się wyczytać na necie, 5154 i 5156 jest zdecydowanie mocniejszy od 2666, może zacznij od 2666. Ja użyłem 2666 i za miesiąc kupie go jeszcze raz żeby silnik wciągnął całe pół litra i zobaczę jakie będą wyniki w vagu i ogólnie czy coś się poprawiło, a potem właśnie może któryś z tych mocniejszych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #113 Napisano 14 Marca 2014 A ja się zastanawiam żeby najpierw wlać na pół baku to : http://www.liqui-moly.pl/component/virtuemart/dodatki/pro-line/plyn-do-czyszczenia-wtryskiwaczy-diesel-5154-detail?Itemid=0 a potem zrobić czyszczenie jak jest podane na początku środkiem 2666. Wydaje mi się , że wtedy będzie kompleksowo przeczyszczone wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #114 Napisano 15 Marca 2014 No i jestem po zabiegu , filterek po wszystkim był czarny ale na razie niewiele się zmieniło w charakterystyce silnika, dziś trochę pojeżdżę i rano sprawdzę czy będą dalej "poranne utyki" przy zapalaniu czy też nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkoski2 Zgłoś #115 Napisano 15 Marca 2014 Ja tez zrobiem sobie takie czyszczenie i ani nie pomoglo, ani zaszkodzilo. dowiedzialem sie tylko, ze czwarta pompka jest na wykonczeniu, (+ 2.99) a trzecia ledwo zipie (-0.9 do -2.09), generalnie auto zachowuje sie tak samo po, jak i przed czyszczeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #116 Napisano 15 Marca 2014 Ja tez zrobiem sobie takie czyszczenie i ani nie pomoglo, ani zaszkodzilo. dowiedzialem sie tylko, ze czwarta pompka jest na wykonczeniu, (+ 2.99) a trzecia ledwo zipie (-0.9 do -2.09), generalnie auto zachowuje sie tak samo po, jak i przed czyszczeniem. Ide w zakład ze korekcja trzeciej pompki sie poprawi jak wymienisz czwarty wtryskiwacz Trzecia pompka nadrabia czwarty wtrysk, stad odwrotna korekcja (- na 3 / + na 4). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patermistrz Zgłoś #117 Napisano 15 Marca 2014 Nic nie pomoze .Darujcie sobie.Uzywalem liqui moly potem STP i skonczylo sie na wymianie wtrysków.Pomaga jedynie jak wtryski są dobra i ciut zapobiega ją te środki ale ja i tak jestem innego zdania ,a jak leją i stukają to ...... tylko wymiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #118 Napisano 17 Marca 2014 U mnie 3 dni po czyszczeniu, i widać rezultaty , zrobiłem około 50 kilometrów Rano zdecydowanie lepiej zapala, nie ma tego telepania które zawszy było po postoju w nocy Jakiś taki żwawszy się stał , ale to może tylko moje odczucia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1982 Zgłoś #119 Napisano 19 Marca 2014 Wiadomo ze na zużyte koncowki to żaden złoty srodek nie pomoże tak jak żaden super olej nie uleczy zużytej hydrauliki,mowa tu raczej o zapchanych koncowkach.Po naszym pieknym paliwku koks odklada sie wszedzie.... nie stosowac tego za czesto i nie lac tego do baku! srodek ma własciwosci rozpuszczajace i wiadomo gdzie wtedy caly ten syf wedruje,rozcinaliscie kiedys z ciekawosci swoj filtr paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peq Zgłoś #120 Napisano 19 Marca 2014 (edytowane) Czy jak podłączę swojego Paska wg schematu muszę go trzymać na gazie? Bo jak puszczę gaz to gaśnie i nie chce później odpalić. Zauważyłem też, że w układzie jest mnóstwo powietrza( w wężykach przeźroczystych widać to bardzo wyraźnie). Czy to normalne? Edytowane 21 Marca 2014 przez peq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach