Skocz do zawartości

Mic15hal

  • Liczba zawartości

    357
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mic15hal

  • Urodziny 10.03.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żelechów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  • Link do tematu o samochodzie
    140084

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Auto ma soft od kogoś innego niż Daron czy Kreator - nigdzie nie napisałem że soft pisał Darek. Do kreatora udałem się z kumplem tylko na hamownie(mieli akurat wtedy promocje), bo żaden z nas nie miał pojęcia ile auto faktycznie ma mocy i ile niutów(osoba która robiła soft nie posiadała hamowni) - wiedzieliśmy jedynie, że inne 131 konne seaty toledo objeżdżane były na każdym biegu przy każdej prędkości obrotowej. Wykres z kreatora nie dawał spokoju właścicielowi auta, więc podsunąłem mu pomysł aby udać się do Daron'a zrobić soft taki jak należy (kreator za soft do EDC15 bierze mimo wszystko zbyt dużo pieniędzy). A że do Darka kolejki są jakie są, to i data hamowania auta u niego była inna niż ta z kreatora - logiczne. Darek nie ruszając softu tego który był, zrobił pełen komplet logów a potem shamował auto i na jego hamowni wyszło to co wrzuciłem w poprzednim poście. Jaśniej wytłumaczyć nie potrafię...
  2. Wykres z kreatora mocy to dno totalne, pojedz gdziekolwiek indziej (polecam Daron'a) a dopiero wtedy poznasz prawdę... W kreatorze byłem raz, jesienią ubiegłego roku. Udając totalnych laików pojechaliśmy na hamownie Seatem Toledo 1.9 ASZ (świeżo po programie na 170/400nm - Daron świadkiem). Rolki kreatora pokazały 120km/344nm... Panowie zadowoleni namawiali nas, żeby zrobić u nich program po promocyjnej cenie, bo silnik coś niedomaga i oni wiedzą jak to naprawić - LOL Wykres z kreatora - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xlp1/v/t34.0-12/12272958_955713814494234_904397660_n.jpg?oh=a526244420df1409b2be69f09def759f&oe=56B7D6C6 Wykres od Daron - to samo auto, ten sam soft - https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t35.0-12/12414040_1646891445528338_1385391784_o.jpg?oh=df8e1a7eadb97950bdc54a295cbad6aa&oe=56B7B8CC Wnioski wyciągnijcie sami Choć nie mówię, że w Twoim przypadku Szylton jest tak samo Choć tak jak kolega wyżej wspomniał - ujemna temperatura na hamowni, mimo że w garażu, daje powód do zastanowienia, czy aby napewno wykres pokrywa się z tym co jest faktycznie - bo jak widać wyżej niekoniecznie kreator prawdę nam powie
  3. Auta z LPG są droższe bo naiwny sprzedawca dolicza do normalnej ceny auta koszt instalacji LPG, mając nadzieje że mu się w ten sposób zwróci... A to że te auta są w dużo gorszym stanie świadczy tylko o tym, że właściciele tak o nie dbali - tankowali gaz i tyle. Naprawy robili tylko wtedy kiedy faktycznie coś już się urywało albo auto przestawało jeździć. 1.8 bez turbiny spali tyle samo co z turbiną, albo i nawet więcej... 1.6 w aucie o takiej wadze to porażka (spalanie też praktycznie takie samo jak w 1.8).
  4. Kolega tomek1710 ma chyba problem z brakiem kontrastu a nie z martwymi liniami - tak przynajmniej ja to zrozumiałem A na to niestety ponowne lutowanie nie pomoże - trzeba wymieniać wyświetlacz. ps. właśnie leci do mnie wyświetlacz z chin do pełnego fisa - zdam relacje po zamontowaniu czy był czegoś warty
  5. Opisujesz to na podstawie swojego auta? Jeśli tak, to na 100% masz uszkodzony (albo wypięła się wtyczka) czujnik temperatury G62/G2
  6. Mic15hal

    Ciekawostki licznikowe

    Próbowałbym chyba od wrzucenia innego wsadu z innego licznika (oczywiscie tego samego modelu) Jakby co, 847A posiadam
  7. Czy chodliwy to nie wiem, ale zarobisz na 1L %% spokojnie
  8. Wyciągasz kata na wierzch, rozcinasz puszke (robiąc tak jakby drzwiczki), wydłubujesz wkład, spawasz i wkładasz do auta Po zabiegu szybko na skup złomu sprzedać wkład i wracając jeszcze szybciej zajechać do 24h i kupić sobie na wieczór 4'pak Żadnych czujników nie ma, bez obaw
  9. A ja będę zdania, że to kwestia uszczelek... Skoro włożył i przez jakiś czas było okay, to raczej się same nie rozregulowały w tym czasie (jeśli byłyby źle ustawione to korekcje byłyby złe od samego początku).
  10. Mic15hal

    Będzie Pan zadowolony

    http://forum.vw-passat.pl/threads/118532-Passat-B5-FL-AVF-HIGHLINE-WWY sam wrzuciłeś filmik z wyraźnym tytułem 170km/388nm...
  11. Zdaj relacje jak się sprawuje Ja bym chyba był daleki od takiego zabiegu, bo niewypolerowana niewidzialna wycieraczka maże się po szybie okrutnie, więc nawet nie chce próbować co by się stało jakby wycieraczki zaczęły to "polerować po szybie"
  12. Jak piny będą złe to je utniesz i wlutujesz się bezpośrednio w kable - efekt końcowy będzie taki sam Ważniejsze w tym wszystkim jest to, że masz nowszą manetke, która jest zdecydowanie wygodniejsza w użytkowaniu
  13. Używam tej z Autoland'u i żadnych smug nie ma
  14. Ja od jakichś dwóch lat na wszystkie szyby z zewnątrz stosuje niewidzialną wycieraczkę (rain-x lub autoland - i tą i tą można spotkać w marketach za ~15zł). Na bocznych szybach potrafi się to utrzymać nawet 3 miesiące (tylko trzeba dobrze przygotować szybę, umyć ją dokładnie płynem i poprawić alkoholem - ja używam IPA). Na przedniej i tylnej w okresie letnim (jak używam letniego płynu do spryskiwaczy) dwie warstwy niewidzialnej wycieraczki utrzymują się ~ 2 miesiące W zimie, jak leje zimowy płyn do spryskiwaczy to zabieg trzeba wykonywać mniej więcej raz na miesiąc Jeśli chodzi o zmywanie owadów, to na pewno robi się to dużo wygodniej, bo nie przyklejają się tak mocno do szyby, dzięki czemu z łatwością idzie je zmyć Od środka natomiast myje zwykłym płynem do mycia szyb ale nie psiukam go na szybę bezpośrednio tylko na ręcznik i myję Plastiki wtedy kontaktu z płynem nie mają żadnego Miesięcznie auto robi ~2800km, więc możesz się odnieść na ile mniej więcej kilometrów starcza niewidzialna wycieraczka w moim aucie Dodam jeszcze, że przez te dwa lata zużyłem dopiero lekko ponad pół butelki 300ml
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności