Skocz do zawartości

piotrg1991

  • Liczba zawartości

    178
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotrg1991

  • Urodziny 05.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zawada

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Napisałem że do tej pory zrobiłem 40tyś, mam nadzieję żę zrobię duzo więcej ;p
  2. Dziwne to co mówice bo ja mam kpl wahaczy kamoki i juz przejechałem około 40 tysiecy i ani grama luzu nie ma ode mnie tylko tyle powiem, że polecam
  3. Sprawdź sobie jeszcze oringi w tej nakrętce plastikowej co się filtr oleju nią zakręca, może przez noc olej spływa z filtra i rano zanim pompa go z powrotem napełni to jest taki dźwięk? a jak go napełni to cisza..... ja bym to oglądnął tam dokładnie.... co do smoka to tak czy siak wartało bo go wymyć nawet profilaktycznie....
  4. No tak ja mam skrzynie manualną ale myślę że w automacie jest taka sama ta blacha
  5. w focusie nie ma z tyłu belki, ewentualnie kąt trochę do poprawy jest... albo krzywy któryś wachacz....
  6. Tak ja miałem taki przypadek i okazało się żę podczas wysokich temperatur blacha aluminiowa między silnikiem a skrzynią sie odkształcała i zaczynała ocierać delikatnie o koło dwymasowe od strony silnika , tak jak piszesz działo się mi to tylko w upalne dni jak np postałem w korku w bardzo wysokich temperaturach i wtedy zaczeło skukac, a bardziej bym powiedział że to takie metaliczne tarcie, ocieranie się dwóch metali o siebie , problem zanikał w mniej gorące dni, w zimę znikł zupełnie a pojawiał się latem, chwilowy postój w właśnie te gorące dni pomagał i blacha przestawała trzeć do momntu ponownego nagrzania rozwiązaniem u mnie było demontaż skrzyni i odpowiednie odgięcie tej blachy tak żeby była jak najbliżej bloku silnika a zarazem jak najdalej od koła zamachowego
  7. Jakby turbo było zdrowe to by się nie stało i byś dalej śmigał no ale nie znasz dnia ani godziny jeżeli chodzi o turbinę
  8. Uszczelnienia pompowtryskiwaczy tam najczęściej przepuszcza po demontażu pompowtryskiwaczy trzeba ocenić stan gniazd w głowicy bo często zdarza się tak że głowica jest tak wyrobiona że trzeba właśnie te gniazda wtrysków zregenerować bo sama podmianka uszczelnień nie wiele może wskórać
  9. a przepływkę to chyba sprawdza się w trzeciej grupie o ile się nie mylę ;p
  10. Da sie, trzeba tylko pasek zdemontwać i odkręcić sprężarke od bloku silnika a później to już wszystko jest podane jak na tacy
  11. Albo czujnik temperatury masz do wymiany.....
  12. Przecież kolega ma 1.8T nie diesela! Nie każdy passat ma tdi pod maska. Sprawdż podłączenie wtryskiwaczy bo gdzieś pewnie Ci się wtyczka rozpieła.
  13. piotrg1991

    rozmiar opon...

    Dzięki wielkie Panowie
  14. piotrg1991

    rozmiar opon...

    a 225/50 jakby to wygladało? bo takie mam na oku.
  15. piotrg1991

    rozmiar opon...

    jakie rozmiar polecacie na koła phoenix w passacie b5 fl? profil 55?? 50? 45??? jaka szerokość jest optymalna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności