-
Liczba zawartości
178 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O piotrg1991
- Urodziny 05.07.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Piotrek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zawada
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2003
-
piotrg1991 obserwuje zawartość → Film,serial plus opinia
-
Napisałem że do tej pory zrobiłem 40tyś, mam nadzieję żę zrobię duzo więcej ;p
-
Dziwne to co mówice bo ja mam kpl wahaczy kamoki i juz przejechałem około 40 tysiecy i ani grama luzu nie ma ode mnie tylko tyle powiem, że polecam
-
Stukot przy odpaleniu pomocy 1.9 TDI AVF
piotrg1991 odpowiedział krojcu → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sprawdź sobie jeszcze oringi w tej nakrętce plastikowej co się filtr oleju nią zakręca, może przez noc olej spływa z filtra i rano zanim pompa go z powrotem napełni to jest taki dźwięk? a jak go napełni to cisza..... ja bym to oglądnął tam dokładnie.... co do smoka to tak czy siak wartało bo go wymyć nawet profilaktycznie.... -
No tak ja mam skrzynie manualną ale myślę że w automacie jest taka sama ta blacha
-
w focusie nie ma z tyłu belki, ewentualnie kąt trochę do poprawy jest... albo krzywy któryś wachacz....
-
Tak ja miałem taki przypadek i okazało się żę podczas wysokich temperatur blacha aluminiowa między silnikiem a skrzynią sie odkształcała i zaczynała ocierać delikatnie o koło dwymasowe od strony silnika , tak jak piszesz działo się mi to tylko w upalne dni jak np postałem w korku w bardzo wysokich temperaturach i wtedy zaczeło skukac, a bardziej bym powiedział że to takie metaliczne tarcie, ocieranie się dwóch metali o siebie , problem zanikał w mniej gorące dni, w zimę znikł zupełnie a pojawiał się latem, chwilowy postój w właśnie te gorące dni pomagał i blacha przestawała trzeć do momntu ponownego nagrzania rozwiązaniem u mnie było demontaż skrzyni i odpowiednie odgięcie tej blachy tak żeby była jak najbliżej bloku silnika a zarazem jak najdalej od koła zamachowego
-
Demontaż/wyjęcie silnika w AVF - 1.9 TDI-PD?
piotrg1991 odpowiedział shel82 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jakby turbo było zdrowe to by się nie stało i byś dalej śmigał no ale nie znasz dnia ani godziny jeżeli chodzi o turbinę -
Zwiększanie się poziomu oleju w silniku
piotrg1991 odpowiedział Shewush → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Uszczelnienia pompowtryskiwaczy tam najczęściej przepuszcza po demontażu pompowtryskiwaczy trzeba ocenić stan gniazd w głowicy bo często zdarza się tak że głowica jest tak wyrobiona że trzeba właśnie te gniazda wtrysków zregenerować bo sama podmianka uszczelnień nie wiele może wskórać -
Przepływomierz-nie ma drucika z termistorem, czy tak ma być?
piotrg1991 odpowiedział ricardo79 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a przepływkę to chyba sprawdza się w trzeciej grupie o ile się nie mylę ;p -
Da sie, trzeba tylko pasek zdemontwać i odkręcić sprężarke od bloku silnika a później to już wszystko jest podane jak na tacy
-
problem z odpalaniem na mrozie w tdi ....
piotrg1991 odpowiedział olko25 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Albo czujnik temperatury masz do wymiany..... -
Przecież kolega ma 1.8T nie diesela! Nie każdy passat ma tdi pod maska. Sprawdż podłączenie wtryskiwaczy bo gdzieś pewnie Ci się wtyczka rozpieła.
-
Dzięki wielkie Panowie
-
a 225/50 jakby to wygladało? bo takie mam na oku.
-
jakie rozmiar polecacie na koła phoenix w passacie b5 fl? profil 55?? 50? 45??? jaka szerokość jest optymalna?