Skocz do zawartości

krojcu

  • Zawartość

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krojcu

  • Urodziny 08.04.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Tobiasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    polska

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    Tak , to jest ten warto było jeszcze kontakt sprayem popryskać wtyczkę dla pewności .
  2. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    żaden problem , jak ściągniesz pokrywę silnika , będzie centralnie w na środku pokrywy zaworów P.S mam ten sam problem teraz , dokładnie te same objawy i błędy .wymieniam już ten czujnik ze 3 miesiące ,ale nigdy nie umiem dotrzeć do ASO po nowy .
  3. krojcu

    Ruch drogowy bez carnetu ? Czy to mozliwe?

    Potwierdzam, mieszkając tutaj w DE . Korki , wypadki i ludzi jadących pod prąd na autostradzie pokazuje bez problemu . Jeśli się kliknie , żeby rozwinąć informacje to informatorem jest stacja radiową.
  4. krojcu

    Hak holowniczy

    Mogę też prosić o instrukcję? [email protected]
  5. 01] [04]->grupa 035->[idź!]->[ON/OFF/Dalej] Najlepiej niech pompuje przez 1 min [Gotowe, Wróc] Takie coś znalazłem na Internecie , czy to jest tak procedura odpowietrzenia? Czy tylko włączenie pompy elektrycznej w baku?
  6. A zna ktoś tą procedurę? Nie jest problemem wygooglować, ale czy do wszystkich aut stosuje się tą samą procedurę.
  7. Ktoś już wymieniał filtr paliwa , i zna procedurę odpowietrzenia układu ? Bo słyszałem że te nowy pompy CP04 (chyba się tak nazywają ) lubią się przycierać , jeśli nie zastosowało się procedury odpowietrzenia układu paliwowego . Czy zna ktoś jakiś inny sposób niż KTS Boscha ? Da się to ogarnąć z OBD Eleven ?
  8. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    Hmm . U mnie po wymianie rozrządu i oleju problem się zmniejszył. Po długim postoju , jak do tej pory zapalił ciężej .tzn , kręcił dłużej ,ale nie jak zapowietrzony...tylko parę obrotów dłużej. A jeśli chodzi o błędy..to według obd eleven , to był czujnik wałka . Zaś po skasowania błędów , i odczytania błędów w trakcie wymiany rozrządu było coś z DPF ( maszyna diagnostyczna BOSCH wydruk mam gdzieś leżeć)
  9. Witam czy ktoś zna regulator faz rorzadu do 2.0 tdi ? Który niebu jest odpowiedzialny za złe odpalanie silnika. Szukałem już w ETCE , ale nie wiem nawet jak to wygląda...
  10. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    W końcu udało mi się sprawdzić błędy (sorry że tak długo przeprowadzka) ,faktycznie mam błąd czujnika wałka rozrządu . Wiadomo ile taki nastawnik kosztuje ? Ma ktoś jakieś numery ?
  11. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    Czasami ma tak ze jak by chciał załapać ale nie umie ..( zapowietrzony układ - tak wygląda odpalanie )jeszcze nie miałem czasu sprawdzić błędów . Jak sprawdzę dam znać jakie mam błędy
  12. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    Zauważyłem ze jak ostatnio mi źle odpalił to zaraz wyskoczył błąd systemu start stop . Nie zdążyłem jescze szczytać błędów ze sterownika .
  13. krojcu

    Adblue passat b8

    Witam . Szukałem informacji na ten temat , ale nic nie znalazłem . Jakto jest z tym adblue ? Wszystkie passat b8 go mają ? Bo nie umiem znaleźć u siebie zbiornika ( korka ) nie muszę uzupełnić , ( brak błędow ) ,ale pytanie jak on spelnia normę euro 6 skoro nie ma adblue
  14. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    Teraz zauważyłem ze każdy komu źle odpalało ma auto z 2015 albo 2014r .. dziwne
  15. krojcu

    czasem rano ciężko odpala

    U mnie jest ten sam przypadek .Czyli to nie jestem sam , ale stosunkowo żadko się to zdarza .
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności