techno100 Zgłoś #161 Napisano 24 Lipca 2014 Koledzy mam zamiar wlac LM 5154 tenmocniejszy troszke od 2666 podobno z tego co wyczytałem w postach czytałem ogolnie temat i nie moge znalezc konkretnej odpowiedzi chodzi mniej wiecej o to czy ten preparat nie zaszkodzi Pompowtryską chce go wlac do baku przy tankowaniu nie chce dawac bezposrednio na wtryski nie ma az takiej potrzeby chce go profilaktycznie powiedzmy bo pompka na I cylindrze troszke daje w minusie ( a dokładnie waha sie w granicach -1 - (-0,90~0,80) wiec postanowilem pomyslec o tym chociaz nie licze na cuda i dlatego mam do was pytanie czy nie wyplucze mi syfu z baku ten preaparat i nie poda na filtr, filtr mam nowy załozony i jaka proporcja to dac, producent zaleca opakowanie jedno na pelen bak tj 70 litrów mozna troszke zmniejszyc proporocje tzn dac wiecej preparatu na mniejsza ilosc paliwa?? I jakie to jest w dzialaniu jesli ktos z kolegów to stosował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #162 Napisano 24 Lipca 2014 ja bym dał bezposrednio na wtryski a pozniej buteleczke do baku LM 2666 dawałem bezposrednio na wtryski i nic sie nie stalo. wg mnie to taki bardzo szlachetny olej napędowy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #163 Napisano 24 Lipca 2014 ja bym dał bezposrednio na wtryski a pozniej buteleczke do baku LM 2666 dawałem bezposrednio na wtryski i nic sie nie stalo. wg mnie to taki bardzo szlachetny olej napędowy:) a jakas poprawe miales po daniu bezposrednio na wtryski poprawiło sie cos ?? No ja chce dac do baku zobaczyc co bedzie po tym dodaniu jak sie wymiesza z olejem no wiem wiem uszlachetniony troszke bedzie zobaczymy co to wyjdzie A po dolaniu do baku do paliwa miał ktos z kolegów z forum jakas poprawe czy nie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #164 Napisano 24 Lipca 2014 po dolaniu do baku do paliwa miał ktos z kolegów z forum jakas poprawe czy nie ?? Po dolaniu do baku wypłuczesz cały syf z baku i reszty układu, który pójdzie do filtra i przy okazji na wtryski - więcej możesz popsuć niż naprawić Jedyny słuszny sposób używania środków do czyszczenia wtryskiwaczy to podanie go bezpośrednio na wtryski pompka na I cylindrze troszke daje w minusie ( a dokładnie waha sie w granicach -1 - (-0,90~0,80) wiec postanowilem pomyslec o tym chociaz nie licze na cuda Tutaj jest mały problem, ponieważ wartości "-" oznaczają lepszą sprawność danej pompki od innych, także problemu szukasz (na siłę ) nie w tym wtryskiwaczu Wtryskami zacznij się martwić wtedy, kiedy któryś z nich będzie mocno na "+" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #165 Napisano 25 Lipca 2014 No rozumiem kolego a profilaktycznie dolac chociaz 2666 do baku nie zaszkodzi ?? No własnie sie boje zeby tego syfu nie wypłukało z baku i nie poszedl on na filtr ... A co do pompki to jest wlasnie tak jak napisalem, mówisz problemu szukam na siłe hmm wolal bym zeby wszystkie w granicach zera dawały dla mnie jak daje na minus to cos nie domaga ze musi taka korekte robic zeby silnik pracowal ok, pozostale trzy pompki daja w plusie wartosci mniej wiecej w granicach 0.6 ~ 0.4 ~ 0.7 wiec tak to wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #166 Napisano 25 Lipca 2014 No rozumiem kolego a profilaktycznie dolac chociaz 2666 do baku nie zaszkodzi ?? Tak jak napisał ci Michał, mija się to z celem. No własnie sie boje zeby tego syfu nie wypłukało z baku i nie poszedl on na filtr ... Sam sobie przeczysz. Raz piszesz że się tego boisz, a za razem usilnie drążysz temat dolania preparatu do baku dodatkowo licząc na to że potwierdzimy ci bezkarność wykonania takiej czynności. :hmm A co do pompki to jest wlasnie tak jak napisalem, Myślę że nie jest tak jak piszesz. Bo skoro masz na reszcie pompek średnio +0.6, +0.4 i +0.7 to na tej pierwszej musiało by być (średnio) ok. -1,7 !!! Podaj preparat LM 2666 bezpośrednio na wtryski, wymień filtr paliwa po tym zabiegu i nic innego nie kombinuj. :ok P.S. Nie licz na cuda że wszystkie dawki wrócą ci w okolice zera. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #167 Napisano 25 Lipca 2014 No kolego vipereeek moze troszke przesadzilem z tymi pompkami na polusie prawda jest taka ze na pierwszej daje tak jak napisałem tyle w minusie i troszke mnie to niepokoi, własnie filtr wymieniałem niedawno i nie potrzebnie bo btm wlał do baku to i ok wymienil filtr pozniej ... a teraz jedynie zeby pozostac przy starym to chyba go omine zaloze mniejszy chwilowo na preparat i dam bezposrednio na wtryski LM , filtr załoze zaraz na pobieraniu preparatu na puszcze a nie na powrocie i pozniej podłacze normalnie i mysle ze da rade no fakt zaprzeczam sobie masz racje ale nie robiłem nigdy tego zabiegu wiec tak to wyglada, na cuda nie licze ale ta korekacja mogla by sie troszke poprawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
b4oln Zgłoś #168 Napisano 22 Października 2014 widze ze temat o klekotach, ale moje zapytanie jest odnosnie 1.8t aeb -jaki preparat stosowac? do czyszczenia wtryskow czy do czyszczenia calego ukladu paliwowego? jakies specjalne preparaty do uturbionych motorow, czy jeden pies? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #169 Napisano 22 Października 2014 Podaj preparat LM 2666 bezpośrednio na wtryski, wymień filtr paliwa po tym zabiegu Jeśli podam bezpośrednio na wtryski w obiegu zamknięty z tym filterkiem jak opisałeś to jest sens/konieczność wymiany filtra paliwa, pytam bo miałem wymieniany ok 5 tys km temu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #170 Napisano 23 Października 2014 Witam, jeśli podasz bezpośrednio na pompki, przez dodatakowy filterek, to nie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwek026 Zgłoś #171 Napisano 19 Listopada 2014 A ja mam teraz problem... Wyjścia z filtra zmostkowałem. Dwa wężyki poprowadzone do butelki z preparatem. Wąż zasilający i z powrotu, oba osobno. Autko pracowało z 25 min. Od tego czasu przy przyśpieszaniu na 4 i 5 biegu miedzy obrotami 1600 a 2200 samochód szapie... Tylko jak dodaje gaz do końca, jak powoli przyśpieszam to nie. Możliwe żeby syf z pompowtryskiwaczy zapchał coś i poyrzeba drugiego takiego zabiegu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #172 Napisano 19 Listopada 2014 Krystian porób logi i wrzuc w odowiedni dzial i temat a napewno ktos zerknie i byc może cos podpowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321frytki Zgłoś #173 Napisano 30 Listopada 2014 Witam, Parę dni temu czyściłem pompowtryski tym preparatem. Największą różnicę zauważyłem przy BIPach, przed czyszczeniem miałem: 1-30 2-28 3-18 4-50 Po czyszczeniu 1-12 2-12 3-8 4-26 Auto przyjemniej przyspiesza od dołu, silnik chodzi ciszej, co do spalania to nie zauważyłem jakiejś różnicy Passat 1.9 AVB Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #174 Napisano 3 Marca 2015 (edytowane) Opisze swoje doświadczenie z produktem Liqui Moly Diesel Spülung (LM2666), gdyż efekt końcowy bardzo mnie pozytywnie zaskoczył. Auto z silnikiem AVF, przebiegiem udokumentowanym stertą papierów na 225000km (listopad 2014), a obecnie 226600km, jeździło na Austriackim paliwie, posiadało takie wskazania PD: http://vaglog.pl/log_206884.html Ewidentnie odbiega pompka nr 2 od reszty w związku z czym zamontowałem nowy zestaw gumek Boscha na PD, dogiąłem piny wtyczek na PD oraz w celu obserwacji wskazań zamieniłem pompke nr 2 z pompką nr 4. Efekt był mizerny: http://vaglog.pl/log_206885.html Kontynuując dalsze prace wykonałem płukankę silnika za pomocą Liqui Moly Engine Flush i zalałem silnik nowym olejem Motul Specific. Po 3 dniach i około 100km wykonałem czyszczenie wtryskiwaczy za pomocą Liqui Moly Diesel-Spülung: Pierw silnik był rozgrzany do temp. roboczej, a następnie poddany procesowi czyszczenia. Co jakiś czas zwiększałem obroty do np. 2000obr, 3000obr. i trzymałem przez parę sekund, co jakiś czas przegazowałem pod 4000obr. Po czyszczeniu z racji, że nie maiłem przy sobie VCDS wykonałem jazdę próbną. Ku mojemu zaskoczeniu znacznie poprawiła się dynamika, dużo lepsze przyśpieszenie oraz była zauważalna cichsza praca silnika. Po przyjechaniu do domu wykonałem loga PD: http://vaglog.pl/log_206886.html Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania!!! Logi potwierdziły odczucia, że korekcje znacznie zmalały oraz BIPY też minimalnie się poprawiły. Dodam tylko, że od 25s dodałem gazu i dlatego nieco wzrosły wskazania. Mam nadzieję, że efekt utrzyma się jak najdłużej. Nie ukrywam, iż mam nadzieję, że również spadnie spalanie. Podsumowując... jestem mega zaskoczony:blink Edytowane 15 Maja 2015 przez DarekS Literówka w tekście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #175 Napisano 3 Marca 2015 Jak bipy masz na minusie tzn że brakuje paliwa na pompkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #176 Napisano 3 Marca 2015 (edytowane) Nic nie brakuje, bo takie wartości można traktować jako błąd pomiarowy. Z mojego doświadczenia, to do -30 auto normalnie się zachowuje. Dodam, że 1szy log jest na pompie Luk i ori filtrze paliwa. Drugi i trzeci, to już jest zamontowany nowy filtr paliwa Boscha oraz pompa tandemowa Bosch z końcówką M. Edytowane 15 Maja 2015 przez DarekS literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #177 Napisano 17 Lipca 2015 Sorry, że odkopuję trochę temat, ale nurtuje mnie to czyszczenie za pomocą wężyków. Moje auto to Sharan 1.9 TDI PD AUY, czy metoda pokazana na tym filmiku jest poprawna..? Niestety nigdzie nie mogę dostać tego trójnika ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #178 Napisano 18 Lipca 2015 Witam, na filmiku, nie ma żadnego trójnika, tylko złączki, jeśli nie możesz dostać tych złączek plastikowych, to kup ze dwa metry tego przezroczystego wężyka i podepnij się bezpośrednio, pod rurki za filtrem. W AUY, jest dokładnie, taki sam, filtr paliwa, jak na filmiku. To zmostkowanie filtra paliwa, jest zbędne. Daj dwa wężyki do bańki z Liqi Moly i bezpośrednio na rurki i będzie pan zadowolony. U nas praktycznie w każdym sklepie z częściami samochodowymi można takie coś dostać. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enstone Zgłoś #179 Napisano 18 Lipca 2015 (edytowane) tomek1980 Dzięki za szybką odpowiedź, trzeba będzie tak zrobić, może LM coś pomoże na moje problemy. Pozdrawiam. Edit: Chodziło mi o ten trójnik co był w pierwszym poście vipereeek'a jeżeli nie mam tego trójnika, to w który wężyk wpiąć filterek..? Czy może dwa filterki wtedy ? Edytowane 18 Lipca 2015 przez enstone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #180 Napisano 18 Lipca 2015 Ja bym dał fiterek na powrocie paliwa z pompek, z filtrów do bańki z likqi moly. Trójniknie jest w ogóle potrzebny. Z bańki do rurki na zasilanie, powrót, przez filterek do bańki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach