Skocz do zawartości

masterunio

  • Zawartość

    390
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O masterunio

  • Urodziny 02.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WZY

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Profi robota, zobacz sobie ile bardzo mocnych projektów jest zrobiona na ich turbinach. Tylko że bardzo się cenią.
  2. Jeśli to problem spływającego paliwa to rozwiąze. Tuleje wyglądają na mosiężne ale tego Ci na 100% nie powiem i z trwałością też nie wiem bo dopiero 10tys km na tym zrobiłem i pompek nie wyjmowałem z auta
  3. Gniazdo wyciera się tylko w górnej części.
  4. Odpalanie może nie być tylko od wytartych gniazd. Pompa tandemowa sprawdzona? Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi z górą a dołem. Tuleje wstawia się tylko w miejscu gdzie pompowtrysk wyciera głowicę. Rozwiązanie lepsze ale dużo droższe bo trzeba głowicę zrzucić. A jak głowica to przy okazji można rozrząd zrobić itd.
  5. Tulejowanie rozwiązuje problem całkowicie.
  6. masterunio

    benzyna Remont silnika 2.0 alt

    Z taką wiedzą to ten remont zrobi większą szkodę. Jak nie bierze oleju i ma kompresje to po cholerę cokolwiek robić i pchać się w koszty?
  7. masterunio

    diesel Wyciek oleju - uszczelka pod głowicą ?

    Z pompy tandemowej może lecieć olej Ja mam ATJ i skrzynia 5 sprzęgło 228.
  8. masterunio

    diesel Wyciek oleju - uszczelka pod głowicą ?

    Może i by dało radę ale ściągnąć skrzynię ale potem nasadzić spowrotem na silnik w taki sposób żeby nie zniszczyć łożyska nie jest możliwe. Najlepsza opcja to auto na podnośnik i specjalny podnośnik pod skrzynię. Jak cieknie uszczelniacz to wszystko będzie urzygane w oleju, wszystko trzeba porządnie umyć, śruby od dwumasy też łatwo nie będa się chciały poddać.
  9. masterunio

    diesel Wyciek oleju - uszczelka pod głowicą ?

    Sanek nie zrzucaj, jak nie będziesz miał dostępu do śrub na dole skrzyni to podnieś silnik razem ze skrzynią do góry( trzeba odkręcić od dołu śruby poduszek olejowych silnika i mocowanie przedniej poduszki) Wydechu nigdy nie ruszałem.
  10. masterunio

    diesel Wyciek oleju - uszczelka pod głowicą ?

    półosie, obie poduszki skrzyni biegów, wybierak, wysprzeglik, osłony termiczne półosi, wtyczki od czujnika wstecznego, rozrusznik. Kup sobie od razu łożysko igielkowe wałka sprzeglowego bo koszt żaden a na 90procent będziesz miał je uszkodzone. Nie masz przypadkiem ajm? nie było chyba atj z 6 skrzyniami.
  11. masterunio

    diesel Zaolejony blok silnika 1.9 TDI

    może też być nieszczelność na uszczelce pod głowicą, umyj wszystko dokładnie i szukaj nieszczelności. Pasek rozrządu nie lubi być konserwowany w oleju. popraw jeszcze to druciarstwo mocowania czujnika temperatury płynu co jest na trytytke bo jak wywali czujnik to zgubisz cały płyn.
  12. masterunio

    diesel Pedał sprzęgła wpadł w podłogę

    Wymień płyn hamulcowy z płukaniem całego układu.
  13. masterunio

    koło dwumasowe

    Seryjna dwumasa przenosi duuużo większe momenty, nie ma żadnego sensu zakładania czegoś innego "mocniejszego".
  14. panowie macie jakąś firmę godną polecenia która robi dystanse? potrzebuje 2x po 10mm do paska
  15. masterunio

    Sportowe hamulce.

    HP-2 plus opony 235 na przód i heble są żyleta. Nie wielkość tarczy jest wyznacznikiem siły hamownia.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności