Skocz do zawartości

masterunio

  • Liczba zawartości

    394
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O masterunio

  • Urodziny 02.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WZY

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Najlepiej podjechać na szrot i "pomacac", jak jest duży luz, zniszczona guma to dyskwalifikacja. Ja zawsze poluje za półosiami z automatów.
  2. Jak wymieniasz przeguby wew. to lepiej poszukać jakiś używanych kompletnych półosi i przerzucić przeguby oryginalne GKN. Zamienniki które są na rynku to straszny badziew z plasteliny i zaraz luz jest taki sam albo większy niż na starym.
  3. Jest mi wstanie ktoś powiedzieć czy łapa docisku i łożysko oporowe w DQS jest takie samo jak w skrzyniach 5 biegowych? Planuje wrzucić skrzynię z 2.5 tdi ale zostawić cały komplet sprzęgła 228.
  4. sprawdź sobie kable od wzbudzenia alternatora czy gdzieś nie ma przerwanego połączenia. regulator napięcia wymieniłeś razem a alternatorem czy został stary?
  5. Profi robota, zobacz sobie ile bardzo mocnych projektów jest zrobiona na ich turbinach. Tylko że bardzo się cenią.
  6. Jeśli to problem spływającego paliwa to rozwiąze. Tuleje wyglądają na mosiężne ale tego Ci na 100% nie powiem i z trwałością też nie wiem bo dopiero 10tys km na tym zrobiłem i pompek nie wyjmowałem z auta
  7. Odpalanie może nie być tylko od wytartych gniazd. Pompa tandemowa sprawdzona? Nie wiem dokładnie o co Ci chodzi z górą a dołem. Tuleje wstawia się tylko w miejscu gdzie pompowtrysk wyciera głowicę. Rozwiązanie lepsze ale dużo droższe bo trzeba głowicę zrzucić. A jak głowica to przy okazji można rozrząd zrobić itd.
  8. Z taką wiedzą to ten remont zrobi większą szkodę. Jak nie bierze oleju i ma kompresje to po cholerę cokolwiek robić i pchać się w koszty?
  9. Z pompy tandemowej może lecieć olej Ja mam ATJ i skrzynia 5 sprzęgło 228.
  10. Może i by dało radę ale ściągnąć skrzynię ale potem nasadzić spowrotem na silnik w taki sposób żeby nie zniszczyć łożyska nie jest możliwe. Najlepsza opcja to auto na podnośnik i specjalny podnośnik pod skrzynię. Jak cieknie uszczelniacz to wszystko będzie urzygane w oleju, wszystko trzeba porządnie umyć, śruby od dwumasy też łatwo nie będa się chciały poddać.
  11. Sanek nie zrzucaj, jak nie będziesz miał dostępu do śrub na dole skrzyni to podnieś silnik razem ze skrzynią do góry( trzeba odkręcić od dołu śruby poduszek olejowych silnika i mocowanie przedniej poduszki) Wydechu nigdy nie ruszałem.
  12. półosie, obie poduszki skrzyni biegów, wybierak, wysprzeglik, osłony termiczne półosi, wtyczki od czujnika wstecznego, rozrusznik. Kup sobie od razu łożysko igielkowe wałka sprzeglowego bo koszt żaden a na 90procent będziesz miał je uszkodzone. Nie masz przypadkiem ajm? nie było chyba atj z 6 skrzyniami.
  13. może też być nieszczelność na uszczelce pod głowicą, umyj wszystko dokładnie i szukaj nieszczelności. Pasek rozrządu nie lubi być konserwowany w oleju. popraw jeszcze to druciarstwo mocowania czujnika temperatury płynu co jest na trytytke bo jak wywali czujnik to zgubisz cały płyn.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności