Skocz do zawartości

rafal102

  • Liczba zawartości

    386
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafal102

  • Urodziny 03.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mrągowo

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Mam problem z odpalaniem. Passat 2.0 benzyna 2001r. Silnikowi brakuje ułamka obrotu aby zapalił. Czasami jak załapie to zakuleje i albo zgasnie albo wyrówna obroty. Po odpięciu czujnika temperatury płynu pali na strzała i pracuje równo. Wymieniłem dwa czujniki różnych firm i nie wiele pomogło. Na nowym czujniku temp. ciągle jakby była za wysoka. Do tego temperatura kata ma -32 stopnie. Może ona mieć wpływ na rozruch ? Temp. Powietrza -2⁰ Temp. Płynu 8⁰ Temp. Kata -32⁰
  2. rafal102

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Piękna moc.. Gratulacje..
  3. Nie pomyślałem.. Następnym razem uderzę po pomoc do Ciebie..
  4. Mrągowska policja mimo prośby olała temat i nie pomogła zabezpieczyć przejazdu..
  5. Nie polecam testowałem w mk3 i doszedłem do wniosku, że przelot od początku do końca to zły pomysł nie warty tych paru koni. Jednym słowem za głośno.. Lepiej mieć trochę komfortu..
  6. a no to lipa myślałem, że jakieś kwoty orientacyjnie padły..
  7. Z tego co wiem to Tune-Up już ma nowe lokum. Kwestia tylko czy jest hamowania i od kiery Robert się pozbiera do dalszej pracy i pewnie zgodzi się na grupowe zapisy.
  8. dzięki kolego. Ale czy teraz ktoś powie o co w tych błędach chodzi..?? Kierunki są. Więc w czym problem..??
  9. Sprawdź jeszcze raz czy rozrząd dobrze ustawiony. Jak dobrze ustawiony ro zwiększ mu dawkę paliwa przesuwając nastawnikiem. Może być przyczyna, że dawka jest za mała. Przerabiałem już taki problem. Długo trzeba kręcić a odpala na kilka sekund. Nie daje rady paliwa wpompować.
  10. Panowie nie mogę znaleźć co to są za błędy 00967 i 968 proszę o pomoc
  11. 0.5 l na 2 km to musi być coś widać. A od kiedy zaczęło Ci olej łykać..?? To już dłuższy czas się dzieje czy parę dni..?? Bo w parę dni to pierścienie raczej nie padną. Sprawdzenie kompresji na pewno wykaże w jakiej kondycji jest silnik. Ale pytanie pierwsze czy odpala Ci w mrozy bez problemu..?? jak odpala na dotyk to kompresja raczej musi być inaczej by ciężko palił. I w sumie jak na 2 km bierze tyle oleju to sprawdź czy na końcu wydechu w rurze jest mokro od oleju.. A jak wyjdzie, że silnik padł to bardziej opłaca się wymienić silnik jak go naprawiać.
  12. A moje dwa TDI jeżdżą na zwykłym paliwie. I przy -28 paliły od dotyku i jeździły bez większych problemów. Także w CPN musieli nie kombinować tym razem..
  13. A skąd pomysł, że pierścienie..?? jakie masz objawy co się dzieje..??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności