Skocz do zawartości

picardi

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O picardi

  • Urodziny 01.01.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    Picardi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. picardi

    Ciekawostki licznikowe

    Witam. Właśnie coś takiego mam teraz w autku kumpla co prawda w golfie 5 ale właśnie spalanie pokazuje ile km przejedzie na litrze paliwa i nie wiem jak to zmienić na standard czyli ile litrów na 100 km. Golfik ze skandynawii a tam własnie przelicznik mają na ilość przejechanych km na 1 litrze paliwa. Może ktoś podpowie co i jak zmienić. Pozdrawiam
  2. Witam ponownie. Co prawda lusterka jeszcze czekają na chwile czasu żeby założyć ale mam jeszcze jedno pytanko do was, a mianowicie będę zakładał lusterka składane elektrycznie które mam ale zastanawiam się czy można do tych lusterek założyć obudowy z kierunkowskazami. Widziałem na allegro że można dostać takie obudowy wraz z kierunkami ale zastanawia mnie bo sprzedający pisze rocznikowo pasuje do 2003-2005 ? Czy zaślepki dolne z moich luster będą pasowały bo z allegro jest tylko obudowa lusterka do malowania wraz z kierunkiem.
  3. Stinger spróbuje podłączyć ale jak pisze Alvares wątpie aby działało. Zastanawia mnie jeszcze jedno przekaźniki 361 brałem od znajomego i on wyciągnął je z jakiegoś sharana lub czegoś podobnego ciekawe czy sterowniki szyb podeszły by do paska i z innej beczki to z kolei był raczej angol to niestety chyba nie będzie pasowało stronami chociaż nie wiem tego. Musze jeszcze zerknąć czy w instalacji do joysticka są kable w pinach 4 i 8 od sterowania lusterkami z joya (chyba to te piny gdzieś znalazłem jakiś opis)
  4. Dzięki serdeczne za informacje Stinger. Jednak mam pytanko jeszcze jeżeli u mnie jest instalacja w/g tego przygotowana do składanych lusterek bez pamięci to co najprościej zrobić aby to uruchomić ? Bo w sumie mam też przekaźniki 361 i nie wiem czy musze je zakładać w drzwiach czy jest też przygotowane miejsce w skrzynce z przekaźnikami. Może ktoś wie ? Pozdrawiam
  5. Witam ponownie. Mam pytanko może ktoś z was będzie wiedział a mianowicie musiałem zdjąć tapicere żeby dojść do głośnika i zwróciłem uwage że u mnie w gnieździe które idzie z instalacji do lusterka jest 8 użytych i podłączonych pinów na 12, a w pasku mam lusterka reg. elektrycznie z podgrzewaniem gdzie jest to 5 pinów. Do czego są pozostałe 3 które są podłączone z instalacji oryginalnie ? Jeszcze mała prośba może ma ktoś z was schematy lusterek z paska po fl bez składania el, ze składaniem el bez pamięci i ze składaniem el z pamięcią ? Prośba o schematy stąd, że mam już na półce lusterka składane elektrycznie z pamięcią i przekaźniki na półce i chciał bym to założyć a zastanawiają mnie te dodatkowe kable. Pozdrawiam trochę słoneczko dzisiaj dawało i nie widać kolorów kabli
  6. jeżeli za późno to może komuś się przyda
  7. Witam. Mam małe pytanko może ktoś będzie wiedział czy lusterka z modelu do 2000 roku będą pasowały do modelu po 2000 ?? chodzi mi oczywiście o zamykane elektrycznie i czy prawe od anglika duże bez problemu założe ? Z góry dzięki za pomoc.
  8. Witam. Jak się nie ustawia - a po co ustawiasz odległość 4mm ?? Jak by nie było jest to ustawienie wstępne napięcia paska gdzie przy rosnącej temperaturze pasek się bardziej dopina. Może twój mechanik nie ma kompa albo ustawia na stare znaki lub mu się nie chce ale normalnie powinno się przynajmniej podłączyć kompa i sprawdzić. Co do hałasów jakie są na dwóch filmikach w tym temacie - miałem kilka takich przypadków z takim wyciem - w każdym z nich pomogło poluzowanie napięcia paska rozrządu (z wyczuciem, rozsądkiem). Co do jazdy na takich odgłosach ciężko powiedzieć co padnie pierwsze, ale szkoda paska, rolek i pompy. Ja osobiście przy wymianie rozrządu składam przód na tyle aby móc go odpalić - czyli powkładane chłodnice ścianka - odpalenie osłuchanie przy zimnym silniku i rozgrzanie silnika porządnie (czasami zabiera to dużo czasu) ale mam pewność że auto nie wróci na wyjący pasek a jak coś trzeba poprawić lekkie odchylenie ścianki a na tyle się podda i jest dużo miejsca żeby coś doregulować. Tak jak wyżej pisał któryś z kolegów czasem jest to zależne od indywidualności silnika ale moim zdaniem też dużo zależy od jakości wymienianych części.
  9. A widzisz pomysłów mnóstwo a wystarczyło by gdybym miał ciśnieniomierz do sprawdzenia sprężania, ale już jest w drodze bo i tak przyda się. Dostałem od znajomego słupek ale AXR on też jest 101 kucy muszę tylko poprzekładać wszystko od swojego i zobaczymy jak to będzie. Na pewno muszę zmienić miskę bo jest inna i nie wiem jak ze smokiem i pompą olejową ale to jutro się okaże w praniu jak zdejmę, rozbiorę i pomierzę. Ciekawe czy ktoś się bawił i zakładał AXR zamiast AVB - osprzęt cały wraz z pompkami od AVB ??? Jak to jest w praktyce i jak to chodzi
  10. No i sprawa się wyjaśniła. Kupiłem szrot silnik. Na drugim cylindrze tłok wypalony jak zrobie zdjęcia to włoże. Zresztą reszta cylindrów w nie najlepszym stanie poza tym jakiś baran jeździł na wodzie. Drugi słupek już czeka na włożenie zobaczymy co tym razem mając nadzieje że będzie dobrze.
  11. Witam ponownie. No i niestety jest lepiej ale nie jest dobrze. W dalszym ciągu to samo na drugim cylindrze ale zaczyna pracować o wiele szybciej niż przed tymi wszystkimi pracami przy silniku. Zastanawia mnie kwestia zmiana pracy silnika pomiędzy 94 a 100 sekundą słyszalna różnica w pracy silnika jak by coś się wyłączyło lub załączyło (wszystkie odbiorniki włącznie z klimą powyłączane) i widać to w bloku 4 na 1 i 2 cylindrze. logi na zimnym silniku po nocnym odstaniu. Grupy: 004,005,015 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128170.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128171.html Zauważyłem jedną rzecz że po wciśnięciu gazu na postoju do oporu od 800 do ok 1600 obr/min dosyć wolno to idzie, powyżej już wkręca się normalnie na obroty. Zrobił bym logi takiego wkręcania się na obroty ale nie wiem które bloki były by pomocne w zobaczeniu tego. Tak samo jest zresztą podczas jazdy dopiero po osiągnięciu ok 1800-2000 obr/min zaczyna dobrze ciągnąć ale w tym dolnym przedziali idzie lekko mułowato. Już mi się skończyły pomysły co do naprawy tej usterki. Jedynie co to muszę jeszcze zobaczyć ciśnienia sprężania ale niestety nie mam ciśnieniomierza i dopiero za tydzień zajadę na warsztat może coś się wyjaśni. Może macie jeszcze jakieś pomysły i podpowiedzi co z tym zrobić bo ręce mi opadły. Z góry dzięki za pomoc.
  12. Wałek wymieniony troszke lepszy stan jak mojego, szklanki skompletowałem. Listwa elektryczna wymieniona na w 100% sprawną a logi na ciepłym silniku wyglądają jak poniżej. Moim zdaniem jest troszke lepiej jak w logach statycznych na ciepłym silniku przed wymianą wałka. statyczne - Grupy: 004,007 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128090.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128091.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128092.html dynamiczne - Grupy: 000,015 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128093.html Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128094.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128095.html basic settings - Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128096.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128097.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_128098.html Jak będzie po odpaleniu na zimnym zobacze jutro rano i wtedy się okaże co to dało.
  13. No to u ciebie widzć że wałek zajechany u mnie jest mało widać ale nowy to on też nie jest ale szkoda że nie mam porównania z nowym. Szklanki 4 szt wygniecione 1/3 tego co u ciebie, 2 mają dużo rys jak by pęknięć od góry no a dwie jak nówki gładziutkie. Już sam nie wiem czy to coś da ale okaże się w praniu. jak się nic nie zmieni to skończyły mi się pomysły. Jutro poskładam to się okaże. Ponawiam prośbę o wymiary nowego wałka lub jakieś dokładne zdjęcia jak wyglądają krzywki. Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  14. Witam. Wklejam logi z dzisiejszego odpalenia na zimnym silinku, szarpał i dymił krótko ale to nie jest tak jak ma być coś jest nie tak. Grupy: 004,005,015 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_127970.html Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/picardi_127971.html Właśnie wyciągam wałek i szklanki. Może ktoś z was wie jakie wymiary ma nowy wałek chodzi mi o krzywki. tutaj są zdjęcia wałka popatrzcie ale chyba do wymiany. https://picasaweb.google.com/108227615028746388614/WalekRozrzadu?authuser=0&authkey=Gv1sRgCO6WwLau2eTkwgE&feat=directlink średnica na krzywkach ssących i wydech to 61,1 do 61,3 mm a na krzywkach pompowtryskiwaczy 45,2 do 45,3 mm ale dalej niestetety nie wiem jakie powinny być.
  15. Zrobię jutro rano i wrzyce bo odpaliłem go po robocie koło 18 i logi to teraz nie ma sensu bo musi postać. ---------- Dodano o 21:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:02 ---------- oglądałem wałek przy zmianie uszczelek i nie widziałem aby coś się działo z wałkiem. Co do szklanek to nie wiem ale nie pukają na zimnym silniku. Co do przebiegu to nie wiem bo dopiero włożyłem ten motor bo mój padł po 450tys km. Jak byś mieł te swoje logi do popatrzenia i ew czas na włożenie zdjęć to bardzo chętnie i z góry dziękuje. Może ktoś ma w takim razie wymiary wałka jakie muszą być wysokości na krzywkach to nawet pokusze się i wywale sprawdzić co i jak. Mam jeszcze tydzień do wyjazdu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności