enstone
-
Liczba zawartości
36 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O enstone
- Urodziny 03.08.1994
Informacje osobiste
-
Imię
enstone
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
PL
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
-
Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja
enstone odpowiedział andlon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ten nowy oring to był jakiś szajs, pomimo iż był delikatnie grubszy od starego to i tak nie uszczelniał termostatu i króćca, co ciekawe stary oring też przepuszczał po ponownym założeniu..... Pojechałem do sklepu i kupiłem kilka oringów, założyłem naprawdę gruby, ledwo króciec przykręciłem, ale śrubami pomalutku dociągnąłem i jak na razie wszytko szczelne, nic nie ucieka, będę to monitorował. To było moje pierwsze i ostatnie spotkanie z firmą MAHLE Germany, bawiłem się z tym termostatem cały dzień, gdzie powinno wyjść max godzinę, ale niestety tak bywa. Co do samej próby wymiany termostatu w 1.6 AHL, to nie trzeba demontować/odchylać alternatora. Trzeba odkręcić ten metalowy wspornik, który podtrzymuje plastikowy kolektor (3 śruby) i mamy dojście do króćca termostatu, nasadka 10-tka i jakaś przedłużka i spokojnie odkręcamy nawet zmieści się mała grzechotka i elegancko wszystko demontujemy. -
Termostat w silniku 1.6 AHL 101 KM wymiana instrukcja
enstone odpowiedział andlon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Panowie wziąłem się za wymianę termostatu i mam poważny problem. Płynu nie spuszczałem, bo nie mogę wpiąć tego węża na dole, więc odkręciłem króciec termostatu trochę płynu wyleciało, wciągnąłem stary oring i termostat, zakładam nowy termostat MAHLE Germany z oringiem, oring miałem tylko jeden i dostałem też jeden, przykręcam króciec wszystko do kupy, leje płyn i co się moim oczom ukazuje, UCIEKA MI PŁYN GDZIEŚ PRZY KRÓĆCU !!, kapie normalnie gdzieś z tamtąd i leci po misce olejowiej i na ziemię, termostat i króciec zakładałem chyba z 3 razy bo aż nie możliwe, ale niestety cały czas mi leci, odpaliłem auto, szybko się nagrzał na 90st. odkręcam korek zbiorniczka płynu, delikatne syknięcie, a z okolic termostatu/króćca slychac takie glośnie bulgotanie i zaraz mi płyn z tamtąd ucieka.......... Panowie co robić, czy tam musi być jakaś dodatkowa uszczelka której nie mam, króciec/glowica, króciec uszkodzony.? nie widać żadnych śladów mechanicznego uszkodzenia, proszę o pomoc. -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Noo ładnie się korekty i bipy zmniejszyły. Gratuluję. -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
@bodino A jakie wrażenia po czyszczeniu pompek.? Coś się poprawiło na lepsze/gorsze logi robiles ? -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Odgrzewam kotleta. To w takim razie mały filterek założyć na 1. przewodzie powrotnym pompy vacum czy na 2. przewodzie zasilającym.? -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
To czyli mam tak zrobić jak jest na tym przykładowym zdjęciu tak.? wężyk 1 i 2 wkładam do puchy/butelki/słoika z preparatem, a tamten obieg zamykam razem małym wężykiem.? -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Dlatego ja załączyłem zdj mojego filtra paliwa i pytam czy to jest poprawny sposób, czy chodzi o dokładnie te wężyki. Robię to pierwszy raz i nie chcę narobić jakiś niepotrzebnych szkód. -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Czy ten sposób jest poprawny..????? -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Zdejmuję wężyki numer 1 i 2, zamykam obieg krótkim wężykiem (na różowo), wężyki 1 i 2 wrzucam do butelki z preparatem tak.? Więc filterek gdzie w takim razie ? -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
tomek1980 Dzięki za szybką odpowiedź, trzeba będzie tak zrobić, może LM coś pomoże na moje problemy. Pozdrawiam. Edit: Chodziło mi o ten trójnik co był w pierwszym poście vipereeek'a jeżeli nie mam tego trójnika, to w który wężyk wpiąć filterek..? Czy może dwa filterki wtedy ? -
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
enstone odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Sorry, że odkopuję trochę temat, ale nurtuje mnie to czyszczenie za pomocą wężyków. Moje auto to Sharan 1.9 TDI PD AUY, czy metoda pokazana na tym filmiku jest poprawna..? Niestety nigdzie nie mogę dostać tego trójnika ..... -
Elring teraz zamontowane.
-
Zabrałem się za wymianę uszczelniaczy bez ściągania czapki. Problem porannego niebieskiego mocnego dymienia ustąpił jak ręką odjął, był spokój przez 3 tyg. Niestety znów zaczął się ten sam problem, wali na niebiesko jak przed wymianą co może być nie tak..?............
-
U mnie ten sam problem tyle, że auto to Sharan 1.9 TDI PD AUY. Wali dosyć mocno na niebiesko przy pierwszym porannym odpaleniu:kwasny, dymi tak na wolnych obrotach przez 10 sek i ustaje, podczas wyjazdu z posesji i włączeniu się do ruchu też zadymi na niebiesko przy 2 tyś/obr (rano za zimnym) i potem już jest spokój. Nie dymi na żaden kolor podczas jazdy było to sprawdzane z kolegą który jechał za mną więc raczej wykluczam uszczelkę pod głowicą i turbinę, która według mnie normalnie pracuje, auto się normalnie zbiera, żadnych niepokojących objawów. Również potrafi zadymić na niebiesko/szaro po kilku godzinach stania.. Uszczelniacze zaworowe....??:hmm
-
kopci na niebiesko szaro przy odpalaniu AVF
enstone odpowiedział materson → na temat → Analizy logów
mardokJR To że jest głośniejszy to raczej nic nie znaczy. Może wrzuć jakiś filmik przy odpalaniu jak to wygląda i porównamy np. do mojego problemu. Ja zamierzam zrobić te uszczelniacze w pierwszej kolejności bo są nie drogie jeżeli chodzi o części i nie trzeba ściągać głowicy, a za turbinę to zaraz trzeba będzie wywalić dużo $$$, a być może to uszczelniacze są temu wszystkiemu winne.