Skocz do zawartości

maro.12

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maro.12

  • Urodziny 05.08.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ełk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. " RANO DYMI NA NIEBIESKO" Zacząłem ten temat parę miesięcy temu i u siebie znalazłem odpowiedź. Po ostatniej wizycie u mechanika zlecił mi na początek zastosowanie preparatu do czyszczenia pompek o nazwie "FORTE" więc tak uczyniłem. Kupiłem za 80 zł w serwisie SKODY i wlałem. Przejeździłem około 1000 km i dymienie ustępowało tylko nie wiem czy preparacik pomógł czy może zmiany temperatury - nie wiem, ale przy rannym uruchamianiu dalej przerywanie silnika zostało i nie miał siły. W piątek byłem w stolicy i przy okazji zajechałem " jak słyszałem do jednego z najlepszych mechaników w Polsce - podobno u pana o ksywie ROGAL" Podpina vaga i krótka odpowiedź " KĄT WTRYSKU MASZ ŹLE USTAWIONY" było tylko nie pamiętam czy + czy - ale była tam liczba 6 a pod tą liczbą było napisane od -3 do +3 więc chyba u mnie źle. Po 15 minutach. Niby naprawione. No ale następnego dnia odpalam brykę i co " dalej nie dymi i równiutko pracuję diesel i ruszam bez gazu. Oto morał przejeździłem ponad 25 tyś km i tyle moich nerwów i pieniędzy w błoto wywalone a okazuję się że chyba największą przyczyną był źle wymieniony rozrząd, a po tylu wizytach u różnych mechaników każdy od siebie co mam wymienić a o kącie wtrysku żaden. TO JA MAM SIĘ UCZYĆ MECHANIKI????????????? CHYBA PO TO BY MNIE W BAMBUKO NIE ROBIONO
  2. Po dzisiejszej wizycie u mechaniora, stwierdził mi że ma obawy na prawidłowość pracy 4 pompowtryskiwacza ( wymieniałem 2 i 3) polecił mi abym zakupił preparat do czyszczenia pompek (kupiłem STP - stwierdził że ten jest za słaby i polecił inny oczywiście droższy - nazwę podam później ale koszt około 70 zł) i po zuzyci tego preparatu mam jeszcze raz do niego zawitać. Po przedstawieniu mu waszych sugestii wyeliminował je i stawia na pompkę. Proszę o wasze spostrzeżenia i dziekuję
  3. Pompa Vacum sprawdzana?- czy to jest popa w zbiorniku paliwa? Dzięki za poradę. W sobotę umówiony jestem z mechanikiem i podsunę sugestię.
  4. Jakaś przyczyna musi być tego, najgorsze to że nie ma komu zdiagnozować w 100% że to jest tam usterka tylko gdybanie, a może to a może to. W najgorszej sytuacji jest użytkownik bo tylko kasy ubywa z portfela. Ja jeszcze się nie poddam i popróbuję usunąć to usterkę. W tym tygodniu pojadę jeszcze do innego speca i zobaczę jaką on diagnozuję.
  5. odnośnie odmy to odłączyłem na pewien czas przewód od odmy który się łączy z rurą do turbiny i zaślepiłem dziurę. Tak jeździłem jakieś 1000 km i objawy nie ustąpiły. Więc sprawa odmy wyeliminowana. a jak sprawdzić uszczelniacze? a druga sprawa to że jak rano uruchomię silnik, wydaje mi się że jakby czuć było na zewnątrz niespaloną ropą
  6. Niestety dalej dymi. wyciąłem katalizator i wymieniłem czujnik temperatury dalej to samo. Może ktoś mi pomóc.
  7. Witam. Jestem posiadaczem passka z 2004 roku 1,9 tdi 130 km AVF. Problem pojawił mi się 6 miesięcy temu, przy rannym rozruchu silnika, silnik jak by (przerywał, dławił się) po prostu równo nie pracuję, nie ma znaczenia od temperatury otoczenia czy minusowa czy teraz plusowa, do tego kopci-dymi na niebiesko. Nie równa praca trwa około 5 do 20 sekund na wolnych obrotach i przestaje, a dymi tylko na początku później przestaję. wymieniłem już w nim :mad::mad::mad::mad: 2 nowe pompowtryskiwacze, zawór EGR, pompkę poliwową, świece żarowe 4 nowe (beru czy jak tam je zwał), filtr paliwa, no i ostatnio regeneracja turbinki- no ale zato teraz śmiga, sprawdzałem i czyściłem przepływomierz i nic dalej to samo tylko Jak mechanior wymienił przewody podciśnieniowe na nowe i coś tam poczyścił chyba przy turbinie to przez dwa- trzy dni było ok i później to samo ale troche mniej z przerywaniem i dymieniem i tak samo po regeneracji turbiny przez 2-3 dni rewelacja i znów to samo, sprawdzałem pracę pompek i to nie u jednego mechanika i ok, tak samo ustawienie rozrządu i kątu wtrysku-w granicach błędu, po niedzieli pojadę na sprawdzenie emisji spalin i czy katalizator jest oki? Ludzie pomurzcie mi bo mie powoli szlak trafi:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: tyle kasy juz w niego władowałem i nie wiem ??????????????? czemu tylko dymi mi na niebiesko rano i troszeczkę przerywa mi silnik
  8. Witam. Niedawno stałem się posiadaczem passata 2004 1.9 tdi 130 koni, mam problem prawdo podobinie z pompowtryskami, ponieważ z ranna przy niższych temperaturach silnik po odpaleniu nie równo pracuję, wcześniej wymieniłem wszystkie świece żarowe i filtr paliwa, czy można kupić inne oznaczenie pompek bo u mnie końcowe oznaczenie pompek jest BA czy można wstawić np. cały komplet z oznaczeniem BQ? i jak powinna przebiegać wymiana pompek i po wymianie trzeba coś ustawiać w komputerze?
  9. czy o kostkę iso to chodzi o tę co wchodzi do radia, to z kumplem podłączyłem radio tak że trzymało kod po wyjęciu kluczyka i trzeba było samemu wyłączać radio a nie jak wcześniej samo gasło po wyjęciu kluczyka, ale wtedy nie mogłem zamknąć samochodu z pilota,
  10. Witam. Przy rannym odpaleniu przy minusowej temperaturze jakby nie pracował na wszystkich cylindrach około 10 sekund później zaskakuje i jest ok. Świece wymieniłem i nic dale to samo. Może wiecie co może być? z góry dziękuję
  11. Witam was i mam problem z radiem. Radio nie jest oryginalne z tego passata tylko z innego ale posiadam kod do niego, tylko gdy go wprowadzę i zatwierdzę jest ok. gdy wyciągnę kluczyk ze stacyjki i włożę ponownie to ponownie muszę wprowadzać kod, i tak do zaj......... powoli mnie to denerwuję ale nie chcę zmieniać radyjka ponieważ mi się podoba oryginał tylko szkoda że nie ma w tylnich drzwiach głośników. vw passat 3b6 2004 radio beta br-200k jaką radą byście poradzili?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności