Skocz do zawartości

cypber

  • Liczba zawartości

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cypber

  • Urodziny 21.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Cyprian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałcz

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po wymianie sprężarki i osuszacza zmuszony byłem nabić klimę. pojechałem do zakładu (jeden z nielicznych w naszym mieście i serwisant powiedział, że musi sprawdzić szczelność azotem. Nabicie to kosz około 50zł. i może się okazać, że jest nieszczelne, trzeba będzie szukać nieszczelności. Może się okazać, że ze 3 razy będzie nabijał. Do tego trzeba rozebrać trochę przód. robocizna to z 200zł. no i koszt czynnika około 200zł. około 500 zł za całość i dzień bez pojazdu. a do tego termin za tydzień. Tak więc stwierdziłem, że zaryzykuję i kupiłem czynnik z wężem do samodzielnego napełniania. koszt to 220zł. Podjechałem tylko do znajomego, zrobiliśmy podciśnienie i zapodałem czynnik. Klima działa jak ta lala. :D Taka tam dygresja po latach.
  2. cypber

    Ciekawostki licznikowe

    że tak pozwolę sobie zacytować:
  3. cypber

    Ciekawostki licznikowe

    zmień widok na normalny, bo tu ciężko się odnaleźć.
  4. cypber

    Ciekawostki licznikowe

    A u mnie w 3B0 920 847 E V8 po wgraniu nic. Zero reakcji. Licznik działa jakbym nic nie robił. Ale po pobraniu wsadu, widzę, ze zmiany są zapisane. Nie wyskakuje żaden def, nie ma problemu z działaniem... Reset ECU też nie pomaga. Ani odpięcie akku na 30 minut. EDIT: wczoraj pobawiłem się chwilkę i zadziałało. Musiałem wgrać innego moda (trzeci z tej strony z opisem) i ruszyło. Widocznie mam inną wersję ROMu niż myślałem.
  5. cypber

    Turbina a olej

    Występuje razem z pokrywą. Wymienasz z pokrywą. Lepsze rozwiązanie to OCT. Poczytaj tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/66618-Oil-catch-tank-OCT-przer%C3%B3bka-odmy-w-PD-%28DIY%29?highlight=oct
  6. cypber

    Turbina a olej

    jeśli olej jest przed turbo to tylko z odmy. Dla testu odłącz odmę i załóż dłuższy wąż skierowany do jakiejś puszki (z otworem, żeby ciśnienie uchodziło) a otwór przed turbo zaślep. Pojeździj tak trochę i sprawdź czy dalej będzie olej przed turbo.
  7. cypber

    Ciekawostki licznikowe

    Ale modyfikacja wsadu nie ma wpływu na okna, podświetlenie przycisków czy z temperaturą na climatroniku. Wg mnie masz wodę w moduje komfortu. Jak coś namieszasz w wsadzie licznika, to tylko licznik to odczuje (no i możesz nie odpalić samochodu).
  8. a może walnięty (przetarty) przewód podciśnienia pomiędzy gruszką turbiny a zaworem N75?
  9. cypber

    Ciekawostki licznikowe

    Dzięki za info jak to zrobić. U siebie właśnie ogarnąłem to i działa.
  10. Parę dni temu wymieniłem termostat, bo samochód ledwo łapał 70 st. Teraz po przejechaniu około 6km mam już prawie 90 (ogrzewanie na max, 0 st. na dworze). Z ciekawości sprawdziłem stary termostat. Okazało się, ze już w temperaturze 40 - 50 st. otwierał się w 1/4. przy 70 st. prawie całkowicie.
  11. Wymieniłem świece żarowe. Sztuk 4 NGK . Dwie stare były całkowicie martwe.
  12. Wymieniłem termostat i przetestowałem świece żarowe. Jedna martwa całkowicie.... Zamówione nowe. Wymiana w poniedziałek albo wtorek.
  13. Rozebranie, wyczyszczenie i złożenie manetki zajęło mi mniej czasu niż wyjęcie jej z samochodu. Cykanie doprowadziło mnie do szału, więc postanowiłem to ogarnąć. Lepiej zrobić to samemu, niż kupować podróbki, które niewiadomo ile podziałają, albo używki, które też pewnie spotka ta przypadłość.
  14. kupiony kabelek mini-din i zrobione wejście AUX. Teraz muszę upolować jakąś fajną kamerkę cofania i podłączyć do w/w kabelka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności