-
Liczba zawartości
159 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cypber
- Urodziny 21.07.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Cyprian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wałcz
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 FSI 150KM
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
cypber zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Po wymianie sprężarki i osuszacza zmuszony byłem nabić klimę. pojechałem do zakładu (jeden z nielicznych w naszym mieście i serwisant powiedział, że musi sprawdzić szczelność azotem. Nabicie to kosz około 50zł. i może się okazać, że jest nieszczelne, trzeba będzie szukać nieszczelności. Może się okazać, że ze 3 razy będzie nabijał. Do tego trzeba rozebrać trochę przód. robocizna to z 200zł. no i koszt czynnika około 200zł. około 500 zł za całość i dzień bez pojazdu. a do tego termin za tydzień. Tak więc stwierdziłem, że zaryzykuję i kupiłem czynnik z wężem do samodzielnego napełniania. koszt to 220zł. Podjechałem tylko do znajomego, zrobiliśmy podciśnienie i zapodałem czynnik. Klima działa jak ta lala. :D Taka tam dygresja po latach.
-
cypber obserwuje zawartość → Ciekawostki licznikowe
-
że tak pozwolę sobie zacytować:
-
zmień widok na normalny, bo tu ciężko się odnaleźć.
-
A u mnie w 3B0 920 847 E V8 po wgraniu nic. Zero reakcji. Licznik działa jakbym nic nie robił. Ale po pobraniu wsadu, widzę, ze zmiany są zapisane. Nie wyskakuje żaden def, nie ma problemu z działaniem... Reset ECU też nie pomaga. Ani odpięcie akku na 30 minut. EDIT: wczoraj pobawiłem się chwilkę i zadziałało. Musiałem wgrać innego moda (trzeci z tej strony z opisem) i ruszyło. Widocznie mam inną wersję ROMu niż myślałem.
-
Występuje razem z pokrywą. Wymienasz z pokrywą. Lepsze rozwiązanie to OCT. Poczytaj tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/66618-Oil-catch-tank-OCT-przer%C3%B3bka-odmy-w-PD-%28DIY%29?highlight=oct
-
jeśli olej jest przed turbo to tylko z odmy. Dla testu odłącz odmę i załóż dłuższy wąż skierowany do jakiejś puszki (z otworem, żeby ciśnienie uchodziło) a otwór przed turbo zaślep. Pojeździj tak trochę i sprawdź czy dalej będzie olej przed turbo.
-
Ale modyfikacja wsadu nie ma wpływu na okna, podświetlenie przycisków czy z temperaturą na climatroniku. Wg mnie masz wodę w moduje komfortu. Jak coś namieszasz w wsadzie licznika, to tylko licznik to odczuje (no i możesz nie odpalić samochodu).
-
a może walnięty (przetarty) przewód podciśnienia pomiędzy gruszką turbiny a zaworem N75?
-
Dzięki za info jak to zrobić. U siebie właśnie ogarnąłem to i działa.
-
Parę dni temu wymieniłem termostat, bo samochód ledwo łapał 70 st. Teraz po przejechaniu około 6km mam już prawie 90 (ogrzewanie na max, 0 st. na dworze). Z ciekawości sprawdziłem stary termostat. Okazało się, ze już w temperaturze 40 - 50 st. otwierał się w 1/4. przy 70 st. prawie całkowicie.
-
Wymieniłem świece żarowe. Sztuk 4 NGK . Dwie stare były całkowicie martwe.
-
Wymieniłem termostat i przetestowałem świece żarowe. Jedna martwa całkowicie.... Zamówione nowe. Wymiana w poniedziałek albo wtorek.
-
Dźwięk kierunkowskazu... bez włączonego kierunkowskazu
cypber odpowiedział krzysiekuser → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Rozebranie, wyczyszczenie i złożenie manetki zajęło mi mniej czasu niż wyjęcie jej z samochodu. Cykanie doprowadziło mnie do szału, więc postanowiłem to ogarnąć. Lepiej zrobić to samemu, niż kupować podróbki, które niewiadomo ile podziałają, albo używki, które też pewnie spotka ta przypadłość. -
kupiony kabelek mini-din i zrobione wejście AUX. Teraz muszę upolować jakąś fajną kamerkę cofania i podłączyć do w/w kabelka.