Lukaszhenleys Zgłoś #41 Napisano 12 Stycznia 2014 ---------- Dodano o 08:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:54 ---------- Witam. Bardzo fajny ten poradnik i muszę taki zabieg przeprowadzić u siebie, lecz jestem laikiem. Mam inny filtr Paliwa(z chłodniczką nakręcaną na filtr i tam idzie więcej wężyków). Czy mógłby ktoś pokazać jak to zrobić właśnie na takim filtrze jak mam ja? Masz w sumie 6 wezykow.Chlodzenia paliwa nie bierz pod uwage.Na pozostalych 4 wezach sa strzalki ZASILANIE/POWROT. Podlacz sie jak instrukcja nakazuje a bedzie ok. P.S. tez mialem z tym problem...pomogl mi kolega vipereeek.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sirbu Zgłoś #42 Napisano 12 Stycznia 2014 Rozumiem ale chciałbym jeszcze zapytać o to, czy ktoś mógłby mi zobrazować który przewód to zasilanie a który to powrót? Passacik to mój pierwszy samochód i brak funduszy nie pozwala na oddawanie go mechanikowi, dlatego wszystkiego uczę się sam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #43 Napisano 12 Stycznia 2014 niebawem pojawi się aktualizacja 1 posta Sirbu poczekaj trochę i wszystko będzie pokazane;) Sam na to czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #44 Napisano 12 Stycznia 2014 Passacik to mój pierwszy samochód i brak funduszy nie pozwala na oddawanie go mechanikowi, dlatego wszystkiego uczę się sam Bardzo słusznie. :ok Passat to nie wahadłowiec, wszystko jest w nim do zrobienia. Sirbu poczekaj trochę i wszystko będzie pokazaneSam na to czekam Marcin, aktualizacja przeprowadzona. Wszystko jest w pierwszym poście. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #45 Napisano 12 Stycznia 2014 dzięki wielkie;) przetestuje to się podzielę spostrzeżeniami;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #46 Napisano 12 Stycznia 2014 przetestuje to się podzielę spostrzeżeniami Koniecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #47 Napisano 13 Stycznia 2014 Panowie, aktualnie u mnie sprawa wygląda tak: w grupie 013 mam odpowiednio -0,26 / -0,02 / 0,26 / 0,00 a w grupie 023 - 22 / 35 / 8 / 15 warto robić czyszczenie? dodam, że od jakiegoś czasu po odpaleniu auta na zimnym(po nocy) silniku jest problem z telepaniem całym autem, i mam wrażenie że to właśnie przez wtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #48 Napisano 13 Stycznia 2014 Witam, a świece masz dobre Mic15hal ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #49 Napisano 13 Stycznia 2014 myślę że tak, w marcu zeszłego roku wymienione na nowe boscha, przejechane mają 23 tys od tamtej pory.. nie zaśmiecajmy tematu jeśli się na tym znasz to proszę o kontakt na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #50 Napisano 13 Stycznia 2014 Kolego, mają być dobre na 100%, nie, że myślisz, sprawdź to. Kolega miał to samo winna za to była jedna spalona świeczka. Jeśli na ciepłym silniku nie występuje ten objaw, to winne są świece. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #51 Napisano 13 Stycznia 2014 warto robić czyszczenie? Kolego, odpowiem ci tak: A jak masz czyste zęby po dzisiejszym szczotkowaniu to znaczy że jutro już możesz odpuścić tą czynność? Preparat też można stosować profilaktycznie/zapobiegawczo. dodam, że od jakiegoś czasu po odpaleniu auta na zimnym(po nocy) silniku jest problem z telepaniem całym autem, i mam wrażenie że to właśnie przez wtryski. Jeśli są sprawne, co zasugerował sprawdzić tomek1980, to stawiam na zużyte uszczelnienia PD. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #52 Napisano 13 Stycznia 2014 (edytowane) Kolego, odpowiem ci tak: A jak masz czyste zęby po dzisiejszym szczotkowaniu to znaczy że jutro już możesz odpuścić tą czynność? Preparat też można stosować profilaktycznie/zapobiegawczo. dobra, w takim razie mnie przekonałeś w weekend zrobię czyszczenie i dam znać jak efekty a odnośnie uszczelnień, jeśli mogę sobie pozwolić na mały ot uszkodzone uszczelnienia nie powodowałyby wysokich korekcji? moje nie przekraczają -/+ 0,4 w każdych warunkach(ani jak zimny, ani jak ciepły oraz ani na wysokich obrotach). ewentualnie jakie jeszcze, inne objawy by dawały? telepanie wygląda w taki sposób, że auto odpala normalnie, bez najmniejszego problemu dosłownie z pół obrotu, ale przez pierwsze 30/40 sekund telepie budą (przy dodaniu odrobinę gazu wszystko jest okay) i później już pracuje idealnie. z góry dzięki za pomoc Edytowane 13 Stycznia 2014 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #53 Napisano 14 Stycznia 2014 w weekend zrobię czyszczenie i dam znać jak efekty j.w. koniecznie. jeśli mogę sobie pozwolić na mały ot Gospodarz tematu pozwala. :haha uszkodzone uszczelnienia nie powodowałyby wysokich korekcji? Zależy które są już zużyte. telepanie wygląda w taki sposób, że auto odpala normalnie, bez najmniejszego problemu dosłownie z pół obrotu, ale przez pierwsze 30/40 sekund telepie budą (przy dodaniu odrobinę gazu wszystko jest okay) i później już pracuje idealnie Mam identycznie, z tym że ,,telepanie,, trwa max 4-5 sek. Proponuję jeszcze profilaktycznie podoginać konektory wtyczek PD. P.S. Powód, np. nieco odbiegająca od reszty wartość BIP pompki nr. 2 Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #54 Napisano 14 Stycznia 2014 P.S. Powód, np. nieco odbiegająca od reszty wartość BIP pompki nr. 2 Pozdro. właśnie dlatego pomyślałem, żeby zrobić czyszczenie i w ten sposób poprawić bip'y, szczególnie pompki nr. 2 dzięki serdeczne za porady i już nie zaśmiecam tematu wróce tu z wynikami po czyszczeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #55 Napisano 14 Stycznia 2014 Witam, to zapytam raz jeszcze, czy przy każdym odpaleniu telepie tym silnikiem, przez te 4-5 sekund, czy tylko na zimnym? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #56 Napisano 14 Stycznia 2014 Jeśli to pytanie do mnie, to tak - telepanie występuje tylko raz, jak odpalę auto na zimnym silniku(po nocy). Można więc przyjąć, że problem występuje jak auto postoi co najmniej 7/8 godzin. Przy każdym kolejnym odpaleniu silnik pracuje już normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #57 Napisano 14 Stycznia 2014 Sprawdź świece Mic15hal. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vipereeek Zgłoś #58 Napisano 14 Stycznia 2014 czy przy każdym odpaleniu telepie tym silnikiem, przez te 4-5 sekund, czy tylko na zimnym? Jak pytanie do mnie, to tylko po nocy na bardzo zimnym. P.S. Świece są na 10000% sprawne. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #59 Napisano 14 Stycznia 2014 Pytanie było do obojga was. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sirbu Zgłoś #60 Napisano 14 Stycznia 2014 Może to głupie ale czy preparat mam wlać do butelki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach