Skocz do zawartości

pejzasz

  • Liczba zawartości

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pejzasz

  • Urodziny 09.07.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Istebna

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

1 242 wyświetleń profilu
  1. Kurde może się nie znam ale strasznie dużo masz tam nagaru na górze. Jak byś wg oleju nie zmieniał albo strasznie kiepskim olejem go zalewasz. Co do wariatorów miałeś jej w jakiejś firmie co się tym zajmuje ?? Bo na moje ślepe oko to właśnie one tak robią.
  2. Witam Panowie. Mam pewien problem dylemat. Od zawsze miałem w głowie ze jeśli zasysa lub dmucha z korka wlewu oleju to jest winna odma. Ale jako ze mam ten samochód dopiero od jakichś 2 tyg i już całkiem zgłupiałem bo gdzieś wyczytałem ze silniki z wtryskiem bezpośrednim w tym 3.2 tak maja i ze jest to normalna rzecz ze właśnie będzie zasysało powietrze ale rozum mówi co innego ze jest uszkodzona odma. I Jeśli odkręcę korek oleju to auto zaczyna pracować nie równo raz obroty trochę spadną raz obroty pójdą do góry. To jak to w końcu jest. Jest to normalna rzecz czy faktycznie odma odpowietrzania skrzyni jest uszkodzone ?
  3. Witam panowie moze miał z Was ktoś podobny problem. Mianowicie ostatnio auto w drodze ze sklepu stanęło i za cholerę nie dało sie go zapalić scholowalem go do domu po czym sprawdziłem pompę paliwa bo juz raz poleciała w kulki. I sie okazała juz padła na dobre. Wymieniłem pompę auto zagadało pięknie podłączyłem kompa i właśnie takie błędy mi wyskoczyły. Juz wszystko co moglem chyba sprawdziłem. Błędy da sie skasować ale tylko do momentu odpalenia auta. Auto nie ma mocy obroty schodzą do około 500-600 i po odpieciu węża zasilającego z pompy która podaje paliwo na silnik jest tam ciśnienie a nie powinno go być. Pacjent to 2.8 v6 amx 2002r
  4. Tu jest po polsku. Ale to by nie dało sie ich skasować wogóle a ich sie da skasować ale po odpaleniu juz ich nie idzie skasować. Sprawdzałem dziś pompę czy nie pomyliłem kostek i raczej nie. Cos mi sie wydaje albo przekaźnik któryś padł albo rozrząd przeskoczył. Tylko nie mam w okolicy żadnego kumatego elektryka.
  5. Witam a wiec zacznę od początku. Wczoraj auto zgasło podczas jazdy. Po szybkich oględzinach wyszło na pompę która juz raz poleciała w kulki ale tym razem na dobre. Po wymianie i podłączeniu kompa wyskoczyło mi dość dużo błedow których wcześniej nie było. Prócz sporadycznych lambd. Auto nie ma mocy obroty są za niskie bo w granicach 550-600 a było 800 przed zmiana. Bezpieczniki sprawdziłem akumulator sprawny auto normalnie pali tylko tak jak wyżej brak mocy i za niskie obroty. Miał ktoś może podobne problemy ? Albo od czego zacząć co sprawdzić ?
  6. Potrzebuje pomocy przy kodach 00778 , 00290 , 01517 Czujnik skrętu koła 00778 wyczytałem ze trzeba na nowo kodować tylko. Wszystkie błędy wyskoczyły w czasie normalnej jazdy. Dodam ze nie działa mi esp , auto hold , świeci mi Abs i (P). Pomoże ktoś miał ktoś taki problem ???
  7. Pytanko orientuje się ktoś z Panów jak można uzyskać świadectwo kurs na przewóz gabarytów czy ktoś robił coś takiego ? Bo raczej nie wystarczy zwykle prawko na duże
  8. Oo to pozdrawiam Kolegę a to akurat Żonkę ustrzeliłeś bo ja w trasie byłem
  9. pejzasz

    Ciekawe aukcje

    A jak fajnie sie musi biegi zmieniać bez dźwigni
  10. Zwykłe mycie tylko jakis zwykły wosk w płynie a reszte efektu robi program do zdjęć
  11. Jako ze jakis czas temu zmieniłem furę i ostatnio doszły wlepki to sie dodam ? Mała wlepka na tylnej klapie po lewej stronie ?
  12. To i ja dolacze do tych co śmigają bez problemu z DSG . Passat ma na chwile obecna 274 tys i żadnych niepokojących objawów . Przy 245 tys poprzedni właściciel wymienial dwumase i olej wraz z filtrem .
  13. Który z kolegów poratuje mnie kanalem albo podnosnikiem ?? Bo potrzebuje sprawdzić rułe dolotowa bo albo oring poszedł albo pekla ruła a tylko od spodu jest dojście a mechaniki mi powiedziały ze dopiero po week da rade a moja fura juz odmawia posłuszeństwa bo co chwile wpada w tryb awaryjny :piwko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności