Skocz do zawartości

-michau-

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O -michau-

  • Urodziny 21.10.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wpy

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam, prośba o analizę logów statycznych i dynamicznych, 1.9 tdi arl 150km + program 190/410nm (na starym ori turbo). Zrobione: wałek, szklanki, panewki, pompki firad asla1043 + nowe oringi, fmic 550x230x65 + dolot kwas, usunięty kat, zaślepiony egr, nowy zawór n75 i wężyki podciśnienia. W sofcie wyłączony egr i przepływka. Obecnie zamontowana hybryda na bazie ARL, kute koło cnc. Jeszcze bez korekty softu. Co się dzieje z autem: turbo nawet fajnie wstaje bez korekty, zwiększone spalanie i dymienie na czarno. Proszę o ocenę logów: STATYCZNE 001 http://vaglog.pl/log-001_MwfAm.html 003 http://vaglog.pl/log-003_gOMfB.html 004 http://vaglog.pl/log-004_5532BY1.html 008 http://vaglog.pl/log-008_Tm50Cyp.html 013 http://vaglog.pl/log-013_n0wAwn.html 018 http://vaglog.pl/log-018_q090qK.html 023 http://vaglog.pl/log-023_cfU06w.html DYNAMICZNE 003 http://vaglog.pl/log-003_1vHW4.html 004 http://vaglog.pl/log-004_aVb7xH.html 007 http://vaglog.pl/log-007_4un7Vj7.html 008 http://vaglog.pl/log-008_B2v3W.html 010 http://vaglog.pl/log-010_E5l2c6.html 011 http://vaglog.pl/log-011_sGSR8S.html (3 bieg) 011 http://vaglog.pl/log-011_psG9w.html (4 bieg) 003 011 http://vaglog.pl/log-003_011_HSjfZm.html 010 011 http://vaglog.pl/log-010_011_bA292Hr.html 001 008 011 http://vaglog.pl/log-001_008_011_ket5lb6.html 003 010 011 http://vaglog.pl/log-010_011_bA292Hr.html Pozdrawiam.
  2. Prośba o ocenę logów silnika 1.9 TDI ARL, moc seria. Dołożony fmic 550x230x65 i dolot z kwasówki, wycięty kat, egr z klapą zastąpiony flanszą ale nie wyłączony w ecu, zapchany sadzą ssący. Auto nie dymi, jedzie dość dobrze, powyżej 3 tys. obr jakby słabsze, ale nie jest źle. basic 003 http://vaglog.pl/log_250031.html 011 http://vaglog.pl/log_250032.html statyczne 001 http://vaglog.pl/log_250041.html 003 http://vaglog.pl/log_250042.html 004 http://vaglog.pl/log_250035.html 007 http://vaglog.pl/log_250044.html 008 http://vaglog.pl/log_250038.html 010 http://vaglog.pl/log_250039.html 011 http://vaglog.pl/log_250043.html 013 http://vaglog.pl/log_250036.html 018 http://vaglog.pl/log_250040.html 023 http://vaglog.pl/log_250037.html dynamiczne 001 http://vaglog.pl/log_250026.html 003 http://vaglog.pl/log_250022.html 004 http://vaglog.pl/log_250023.html 008 http://vaglog.pl/log_250024.html 010 http://vaglog.pl/log_250029.html 011 http://vaglog.pl/log_250030.html 003 011 http://vaglog.pl/log_250028.html 010 011 http://vaglog.pl/log_250025.html 003 008 011 http://vaglog.pl/log_250027.html
  3. Dziękuje za pomoc. Płukankę LM 2666 robiłem zawsze regularnie 2x na rok, raz użyłem też chyba 5156. Kilka pytań celem wyjaśnienia. 1. Chodzi o wtyczki przy pompkach więc konieczność zdjęcia pokrywy? 2. Chodzi o wtyczkę z prawej strony silnika przy vacum? U mnie jest zaolejona. 3. Czy na podstawie logów widać że jest jakaś nieszczelność dolotu?
  4. Dziękuje za odp. - synchro ustawiłem sam delikatnie na minus, jeszcze kilka miesięcy przed programem, - na rozrządzie zrobione 40 tys. km, zestaw ina, wszystko nowe z napinaczem, - niestety biorę pod uwagę że winowajcą zamieszania jest 3 pompka, - w najbliższy poniedziałek będzie zmierzona vacum, napiszę wyniki w temacie Turbo seryjne, nic nie dotykane, obecna moc to 150km 330nm i na takiej opcji kiedyś auto nie dymiło. Teraz wali dymem w całym zakresie obrotów na każdym biegu kiedy trzymam gaz w podłodze. PS. rozjechane synchro mam od momentu kupna auta, po wymianie rozrządu dalej było duże wahanie, i tak zostało już do dziś.
  5. Witam, opis w skrócie. Golf IV, 1.9 tdi ajm 115km, kat out, reszta seria. Przed programem przepływomierz zaniżał dawkę, zrobiona dziurka. 1. wrzesień 2014, program 150/330 bez dymka, egr off, maf off 2. październik 2014, korekta ok. 158/360, puszczał bąka, potem już nie dymił, spalanie ok, 3. październik 2014, wymiana 2m i pompy vacum na bosch 2010, i jakby od tego momentu zaczął bardzo dymić w całym zakresie obrotów kiedy gaz w podłodze, spalanie zwiększyło się, 7/100km, 4. wrzesień 2015, ponowna korekta na 150/330, dym jest mniejszy, ale nadal pozostał w całym zakresie obrotów, spalanie pozostało na poziomie 7/100, Problemy? 1. Dymienie, większe spalanie, 2. Auto odczuwalnie słabsze przy cieplejszej temp, np. rano jest ok, po południu przy 18 stopniach jakby puchł, 3. Chyba problem z podciśnieniem? Turbo jakby wstawało dopiero koło 2100-2200 Dolot sprawdzony, raczej szczelny, wężyki podciśnienia nowe. Może ta pompa boscha z 10r jakaś felerna lub coś z gruchą? Ewentualnie któraś pompka padnięta? BS: http://vaglog.pl/log_234868.html http://vaglog.pl/log_234867.html STAT: http://vaglog.pl/log_234869.html http://vaglog.pl/log_234870.html http://vaglog.pl/log_234871.html http://vaglog.pl/log_234873.html http://vaglog.pl/log_234872.html DYN: http://vaglog.pl/log_234875.html http://vaglog.pl/log_234876.html http://vaglog.pl/log_234881.html http://vaglog.pl/log_234883.html http://vaglog.pl/log_234882.html http://vaglog.pl/log_234874.html http://vaglog.pl/log_234877.html http://vaglog.pl/log_234878.html http://vaglog.pl/log_234879.html http://vaglog.pl/log_234880.html
  6. Dziękuje za pomoc. Rok temu wymieniałem wszystkie wężyki podciśnienia na nowe, prócz jednego, tego przy turbinie. Okazał się przetarty, a dziura była spora, 1 m nowego wężyka i auto zbiera się pięknie!!! Wężyk od dawna musiał się powoli przecierać a moc powoli ubywała, nie pamiętam kiedy ostatnio to auto tak przyśpieszało!!! Przyczyna wszystkiego:
  7. Witam, minęło 20k km po chipie, wszystko śmigało aż do ostatniej niedzieli, tj. tydzień temu. Maf i egr wyłączony w programie. Zaczęło się od braku mocy na zimnym, po przejechaniu 5-7 km było ok. Potem dalej brakowało mocy na zimnym, ale na rozgrzanym turbo wstawało dopiero od 2400-2500. Obecnie turbo można powiedzieć, że nie wstaje w ogóle. Przechodzi w tryb awaryjny, błędu nie da się skasować dopóki nie uruchomię ponownie silnika 17958 - Charge Pressure Control Deviation P1550 - 11-00 - Control Limit Not Reached Logi stat na zimnym BS 11 - http://vaglog.pl/log_223961.html 001 http://vaglog.pl/log_223962.html 003 http://vaglog.pl/log_223963.html 004 http://vaglog.pl/log_223965.html 010 http://vaglog.pl/log_223969.html 011 http://vaglog.pl/log_223961.html 013 http://vaglog.pl/log_223968.html 018 http://vaglog.pl/log_223964.html 023 http://vaglog.pl/log_223967.html Logi stat przy temp. 90 001 http://vaglog.pl/log_224027.html 003 http://vaglog.pl/log_224028.html 004 http://vaglog.pl/log_224026.html 007 http://vaglog.pl/log_224031.html 010 http://vaglog.pl/log_224032.html 013 http://vaglog.pl/log_224030.html 018 http://vaglog.pl/log_224033.html 023 http://vaglog.pl/log_224029.html Zrobienie logów dynamicznych graniczy z cudem, zrobiłem takie logi dynamiczne: 1. http://vaglog.pl/log_224024.html - zero reakcji turbo 2. włączyłem od nowa auto i od razu log: http://vaglog.pl/log_224025.html - było kopnięcie powyżej 3 tys obr ale na sekundę Pomocy, nie chciałbym wymieniać czegoś na ślepo, proszę o wskazówki.
  8. Została zrobiona upg, wymienione uszczelki na pompkach itp. Na szybko zrobiłem kilka logów. Auto jedzie dynamicznie, nic się nie dzieje. Totalna seria. Proszę o ocenę logów. dynamiczne http://vaglog.pl/log_211380.html http://vaglog.pl/log_211381.html http://vaglog.pl/log_211382.html statyczne http://vaglog.pl/log_211383.html http://vaglog.pl/log_211384.html http://vaglog.pl/log_211392.html http://vaglog.pl/log_211396.html http://vaglog.pl/log_211388.html http://vaglog.pl/log_211394.html
  9. Ok, dzięki Mam u siebie tą po prawej - nowszy typ, więc któryś z poprzednich właścicieli musiał wymienić.
  10. Odgrzeję kotleta. Chodzi mi o kwestię odnośnie która pokrywa jest starsza. Stronę wcześniej obrazek: http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=100059&d=1365083766 Po lewej stara pokrywa, po prawej nowa. Tymczasem u mnie w AJMie z końcówki 1999 jest ta po prawej, u 2 kolegów w VW z 2002 jest ta po lewej, niby starsza, silniki ATD i AXR. Więc jak to jest?
  11. A jakby Panowie teraz po tym 2666 zastosować w taki sam sposób LM tylko nr 5156? Ponoć mocniejszy jest.
  12. Co leje do baku? Ropę A tak serio tankuję tylko vervę na orlenie, w ostateczności bliska. Jakie odczucia? Jakby trochę ciszej pracował silnik. W logach poprawy zbytnio nie widać, bo 2 raz zastosowałem ten środek. Widoczna poprawa w logach była po użyciu 2666 pierwszy raz. Może źle się wyraziłem, że zużyłem całe 500ml. Po prostu wlałem całą puszkę do butelki, wężyk do przewodu paliwowego, na powrocie filterek i wężyk z powrotem do butelki z LM, silnik pracował 10-15 min, w tym czasie starałem się kilkanaście razy wciskać gaz.
  13. Logi przed http://vaglog.rtnet.pl/deejaymg_165930.html po http://vaglog.rtnet.pl/deejaymg_176376.html Log przed z 22 marca, ale od tamtej pory sprawdzałem co jakiś czas i nie było żadnej zmiany.
  14. Na zdjęciu 2 zużyte filtry paliwa. Ciemny filterek jest po zastosowaniu LM 2666. Silnik pracował na preparacie 10 min, zużyłem całe 500ml. Logi korekcji i bipów przed i po niebawem.
  15. Z tego co udało mi się wyczytać na necie, 5154 i 5156 jest zdecydowanie mocniejszy od 2666, może zacznij od 2666. Ja użyłem 2666 i za miesiąc kupie go jeszcze raz żeby silnik wciągnął całe pół litra i zobaczę jakie będą wyniki w vagu i ogólnie czy coś się poprawiło, a potem właśnie może któryś z tych mocniejszych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności