Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

2.0 TDI 140KM CR 2008r użytkowany od 2009r

W innym temacie pisałem że 230tyś ale coś mi się pomyliło i jest w rzeczywistości 248tyś.

 

-nie pamiętam przebiegu ale ASO zostało naciągnięte na wymianę skrzyni biegów DSG w ramach gwarancji

-175tyś wymieniony rozrząd

-regularne przeglądy i wymiany oleju oraz filtrów wg wskazań komputera plus wymiana klocków hamulcowych

I to będzie na tyle. Szczerze to już się boję trochę jak wszystko na raz sypnie ale do tej pory był okazem niezawodności (odpukać i wypluć ;P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Przebieg 300000 km.

2014-01-23 12.19.37.jpg

Mam go od 2010 roku, sprowadzony z Niemiec.

Co zostało wymienione na gwarancji (koszty pokryło ASO) :

-turbina i DPF wymienione przy 198000 km

-akcja serwisowa na pompki 240000 km

-wymiana drzwi L i P oraz tylna klapa (korozja) 260000 km

Na własny koszt:

-regularna wymiana oleju w DSG w ASO

-olej i filtry wymieniam poza ASO co 10-15 tyś km

-tarcze,klocki i ogólna eksploatacja.

-wymiana zabieraka napędu pompy olejowej 250000 km (stary zabierak w dobrym stanie)

-świece żarowe 250000 km

Ogólnie nie narzekam, mało pali średnio 6,7l ,a mam dość ciężką nogę, dobre przyspieszenie, trzymanie się drogi i komfort.

Co najciekawsze nie wymieniałem jeszcze dwumasy, na razie nic nie stuka.

Zawieszenie jest pancerne, poza dwiema gumami na wahaczu nic nie robiłem.

Ogólnie wart polecenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sylwek ładnie rozpisałes filrty, oleje, a co z rozrządem? Zapomniałes wpisac czy wymienić?

Edytowane przez zarembaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no oczywiście, rozrząd pod kontrolą, wymieniony przy 240 tyś km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swojego Paska zakupiłem w Belgii w lutym 2011r. czyli trochę ponad 5 letni - pierwsza rej 20-10-2005r. z przebiegiem trochę ponad 165tys - 1 wł. książka + faktury.

Wymiany w Belgii to to co rozszyfrowałem:

-62tys - hamulce przód - tarcze i klocki,

-81tys - hamulce tył - klocki,

-95tys - chyba alternator,

-98tys - hamulce przód - tarcze i klocki i coś przy zawieszeniu przednim,

-121tys - kompletny rozrząd,

-140tys - coś przy klimie i amortyzatory przód,

-157tys - hamulce przód i tył - tarcze i klocki, amortyzatory tył.

Wymiany robione osobiście

- Listopad 2011r. - 182tys - świece żarowe - dwie spalone,

- Czerwiec 2012r. - 192tys - łożysko z piastą tył - prawa strona,

- Październik 2012r. - 201tys - turbo - wymiana w niemieckim serwisie z powodu awarii na autostradzie(1100euro - bolało):wsciekly

- Listopad 2013r. - 220tys - kompletny rozrząd,

Poza tym na bieżąco oleje, filtry, płyny o oponach nie wspominając ale to normalna eksploatacja.

W przyszłości szykuje się dwumasa bo zaczyna coś pomrukiwać a jeszcze oryginał. Na chwilę obecną auto mało używane tzn. na dłuższych trasach bo na miejscu to codziennie.

Póki co to jestem zadowolony z mojego pastucha tylko to nieszczęsne turbo co padło u wujka Adiego na autobanie to dało w tyłek:hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój obecnie177 ty km

kupiony dokładnie rok temu z przebiegiem 161tys km sprawdzane w aso autentyk od tamtej pory przy 169 tys wymiana turbo spreżarki przy 175 tys wymiana rozrządu oleju i filtrów obecnie coś zaczyna stukać w lewej przedniej części zawieszenia najprawdopodobniej stabilizator albo drążek kierowniczy a i w kierownicy jak krece do oporu zaczyna cos skrzypić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj pasek ma przelatane juz 310 tys kupiem go to mial 200 z haczykiem 3 lata temu. Robie glownie trasy zagraniczne, olej zmieniam co 10 tys, na taki jaki jest zalecany, turbiny nie robilem, dwumasy tez nie, popowtryskow rowniez nie. Wymienilem w nim rozrzad, klocki, tarcze, 2 tylne zaciski, blokade od kierownicy, a tak to tankuje na SHELLU oczywiscie te V-power jedzie jak rakieta i nie ma zadnego klopotu z DPF, chodz mysle juz nad jego regeneracja.

 

 

A no i jak bym zmienial to tez na PASSKA tylko ze juz CR i 4matic no i oczywiscie highlime:D

Edytowane przez PIAST

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aktualizacja

Cytat Zamieszczone przez zarembaz Zobacz posta

Kupiony 11.2012 z przebiegiem 180 kkm

Poprzedni właściciel wymieniał przycisk od ręcznego

181 kkm- wymiana 4 pompek w ramach akcji serwisowej

182 kkm- wymieniony wałek z zabierakiem na zregenerowany+olej i wszystkie filtry. Gniazdo w wałku nie było jeszcze takie złe, ale zabierak był dość mocno wytarty.

2013

183 kkm- dwumasa i sprzęgło daje o sobie znać

190 kkm- wymiana dwumasy i kompletnego sprzęgła+olej w skrzyni oraz poduszka silnika dolna

196 kkm- wymiana sworzni wachaczy przednich, łączników stabilizatora tył, poduszek silnika lewa i prawa, wysprzęglika

2014- zbliżamy się do 200 kkm

199 kkm klocki+tarcze przód oraz wymiana w ASO VW płynu hamulcowego

Edytowane przez zarembaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
273tys, przy 270 wymieniony walek rozrzadu i popychacze, i akcja serwisowa na naped pompy oleju, poza tym wiekszych niespodzianek nie bylo :)

 

Update

 

295tys wymiana oleju w skrzyni (przerobil 120tys u mnie i cholera wie ile wczesniej) + przegub lewy

305tys nowy kompletny rozrzad + amortyzatory tył + silniczki od recznego i jeszcze walczymy z klima :)

Edytowane przez Orson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przerobil 120tys u mnie i cholera wie ile wczesniej

 

znaczy się od ostatniej wymieny oleju w DSG przejachałeś 120 tys. km + to co niewiadomo wcześniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po sprzedazy mojego B6 moge sie wypowiedziec :) silnik BMP, modelowy 2008, 2.0 TDI 140KM DSG PD, Variant

- kupilem z przebiegiem 210k

- po 3 latach uzytkowania sprzedalem i mial 270k

co robilem:

- wymienilem olej w DSG

- wiadomo, normalne wymiany co rok/2 lata, czyli olej, filtry

poza tym:

- na samym poczatku zabierak od pompy oleju, koszt 15zl

a poza tym NIC...

samochod sprzedalem majac 270k i zero problemow z pompowtryskami (odczyty VCDS w normie), dwumasa (zero odgłosów), DPF'em (poziom popiołu w normie)

ogolnie zero problemow podczas 3 letniego uzutkowania B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
znaczy się od ostatniej wymieny oleju w DSG przejachałeś 120 tys. km + to co niewiadomo wcześniej?

 

dokladnie tak :) dumny jakos specjalnie z tego nie jestem ale wszystko chodzi jak nalezy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, w tym wątku piszemy przy jakich przebiegach trzeba było coś naprawiać w aucie, a nie kiedy wymieniliśmy rozrząd czy olej, ewentualnie jak kolega dszyszko w TYM poście - ku pokrzepieniu serc i zachęcająco dla przyszłych użytkowników używanych B6.

Edytowane przez Duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i w moim B6 1,9 tdi przyszedł czas na wymianę turbiny.

Przebieg - 370 tys.

 

Przy ok 250 tys wymieniałem pompę paliwa,

przy ok 300 tys - remont skrzyni biegów.

 

To trzy naprawy przez taki przebieg. Moim zdaniem - nieźle ;)

 

Serwisowany zawsze w ASO - jedynie skrzynię robiłem u "speca od skrzyń".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 145kkm wymienione przeguby wewnętrzne bo wibracje były już nie do zniesienia i chłodnica, która ciekła od jakichś 10 kkm, ale ostatnio już za szybko płynu ubywało. Ponadto po raz pierwszy tarcze tył

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aa - przeguby z przodu wymieniłem wszystkie przy okazji wymiany skrzyni przy 300 tys, podobnie jak sprzęgło i dwumasę - mimo że stare okazały sie w stanie idealnym :cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W tej chwili na "blacie" 160tys.km., więc przez 7 miesięcy zrobione 25tys.km. i nadal zero awarii...:-)

Kupiony w ub. roku przy 136tys.km., w tej chwili 193tys.km. i jest wreszcie:dupablada pierwsza awaria, wymieniona została "słynna gruszka" turbo. Poza tym nic więcej.

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mojego Pastuszka zakupiłem pół roku temu, autko 2006 rok z przebiegiem 135 tyś kilometrów, piękne zadbane, pachnące, wersja 1.9 TDI

Do zrobienia według mechanika były tylko tuleje + wsporniki - zatem zostały zrobione.

Niestety tydzień temu stracił moc, po wizycie w serwisie diagnoza mnie załamała, turbo do wymiany, a i majster odkrył, że dwumas umiera... dodam, ze w planach mam zrobić kompletny rozrząd... 4 tyś nie moje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to juz wiesz ze przebieg masz mocno skrecony ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to juz wiesz ze przebieg masz mocno skrecony ;)

Licząc, że ktoś normalnie jeździł dieslem, czyli ok.30-40tys.km. rocznie, /oby nie więcej/ to obstawiam, że ma przynajmniej drugie tyle, oby...

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności