Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego masz go od 195-207 tys km, moim zdaniem miałeś pecha i wszystko ci się sypnęło w krótkim okresie przebiegu, ale jak to ogarniesz to będziesz miał spokój i zmienisz zdanie na temat tego samochodu. Widać jak poprzedni właściciel o niego dbał.

Nie tylko, że nie dbał, ale najprawdopodobniej "ktoś" tzn.mechanior uświadomił go, jakie naprawy nie długo go czekają, więc szybko pozbył się problemu... Życzę Ci, aby teraz chodził tak, ja mój Passacik tzn.rewelacyjnie! Kupiony 4 miesiące temu, przy przebiegu 135tys.km. /sprawdzone po VIN-ie w ASO VW/ zrobione już ponad 15tys.km, po drodze wyjazd do Chorwacji i oprócz wymiany oleju i filtrów... nic, chyba to prawda, że CR są dużo mniej awaryjne, niż PD. Czas pokaże... Pozdrawiam

Edytowane przez macvw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój ma obecnie 94.000 km. Mam go od nowości. Zaczęło się słabo. Najpierw powiła się rysa-pęknięcie na przedniej szybie. Potem zorientowałem się, że klapa ociera o tylny zderzak na rogach. Potem zaczęły się pojawiać dziwne odgłosy ze skrzyni biegów na skręconych kołach (wymieniłem olej w skrzyni i ucichło). Ale poza tym, nic się nie dzieje. Klocki hamulcowe wciąż OK. Wymieniam jedynie olej i filtr powietrza oraz oleju co 15.000 km. Filtr paliwa co 30.000 km. Oprócz tego trzy komplety wycieraczek. Odpadła też nakładka od spryskiwacza xenona w zimę. Nowa coś ok. 33 zł.

Edytowane przez Mike2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli komuś pomogę to proszę :

 

2010r – sprowadzony z niemiec 190 000 km udokumentowane,

2012r – 218 000 km - silniczek od Klimy ( 7.1 ) - 300zł na gotowo,

2012r - 224 000 km – pompo wtrysk na 2 cylindrze w VW w ramach akcji za darmo,

2012r – 228 000 km – pompo wtryski reszta w VW w ramach akcji za darmo,

2012r – 230 000 km czujnik ciśnienia spalin G 450 wym. samodzielna - 263 zł od VW,

2012r – Akumulator – Bosch 74 Ah-S5 – przed zimą – 330 zł,

2013r – 236 000 km – rozrząd, pompa wody, pasek wielorowkowy z napinaczem – 1150 zł

2013r – 236 000 km – imbus, zabierak pompy oleju, olej itd. – 500 zł,

2013r – 242 000 km – turbospręzarka regeneracja – 1500 zł,

Do wymiany jeszcze olej w DSG,

Zaczynam także słyszeć dwumasę na wolnych obrotach, ale to jeszcze tak z 15 000 km do wymiany.

Przejechane 52 000 km koszt części ok. 6 700 zł, plus dobry komfort samochodu, mało to na pewno nie jest, ale czy dużo ?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik bmr. 170km dsg

Obecnie 212000.

Przy 175 padł wtryskiwacz , przy 206 silniczek lewy od hamulca elektrycznego.

Poza tym części eksploatacyjne.

Na razie jest ok. , ale przerażają mnie ewentualne koszty niespodziewanych awarii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

252 tys dotychczasowe naprawy : dwumas , silniczek od wycieraczek , czyszczenie turbiny (przy wyprzedzaniu na wiekszych obrotach wchodzil w tryb awaryjny okazalo sie ze turbina przeladowuje ) wysprzęglik (łożysko oporowe) , wymiana mechanizmu pompy oleju i chyba tyle a samochod posiadam od 2008 r i przejechalem nim ponad 125 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego mkpol jaki koszt tego nastawnika klap kolektora dolotowego, bo u mnie też taka diagnoza. Przebieg 80 tyś.

Edytowane przez soliwodzkiw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!

Mam B6 2.0 TDI na pompowtryskach 140 km z 2005 r.

1.-2009 Swojego Passka kupiłem go w marcu 2009 roku w Berlinie sprowadzony z Włoch z udokumentowanym przebiegiem 165 tys. km

Z Berlina przyjechał bez problemów na kołach i od razu odstawiłem go do zaufanego warsztatu na wymianę oleju i paska rozrządu.

Już w warsztacie zaczął głośno "klekotać" i "walić" w filtr powietrza. Okazało się, że starła się jedna z krzywek na wałku rozrządu jednocześnie uszkadzając i rozszczelniając pracujący pod nią hydrauliczny popychacz.

Koszt około 2500zł.

2.- 2011 przy stanie licznika 197 tys.km Pasek kichnął , prychnął i stanął na drodze - zholowany do serwisu. Serwis VW w Lubinie kombinował jak koń pod górę. W każdym razie najprawdopodobniejszą przyczyną całej awarii było ścięcie klina koła napędu wałka rozrządu. Wymiana całego rozrządu, nowy wałek i koło, wymiana turbiny i filtra PDF [na regenerowany] i regeneracja głowicy - koszt naprawy około 15 000 zł.

 

Teraz mam 223 tys. km i na razie spokój. Oby tak dalej.

Edytowane przez Japass57

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego mkpol jaki koszt tego nastawnika klap kolektora dolotowego, bo u mnie też taka diagnoza. Przebieg 80 tyś.

300-350 na allegro

w serwisie tylko z kolektorem za ok 1800

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie aktualnie 63700km - B6 z 2009r - 1.4 TSI.

 

Jedyny problem jaki się pojawił to w 2012 pompa wody się rozszczelniła. Efekt - ubywający płyn i minimalne ślady w komorze silnika.

 

Pozdrawiam,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam 116 tys na bank orginalny i co ? kpl sprzeglo z dwumasem ,rozrzad ,problemy z klamka w drzwiach , ostatnio caly zacisk hamulcowy z silniczkiem wiecej grzechow nie pamietam o olejach i plynach i filtrach nie wspominam bo to normalka a auto mam od 1,5 roku .stara mazda 323f BA przez 5 lat nie wciagnela tyle kasy:) ale nie narzekam znajomi wkaldaja wiecej w inne marki:))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pasacior ma rok i tez nie moglem wczoraj rano otworzyc drzwi od srodka...standard

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam mojego rok , przez rok o kasie nie powiem ale 8 opon, cale przednie zawieszenie z amorami wlacznie, akumulator,maglownica lozyska kol przod i pare rzeczy których juz nie wspomne,wtryski i dwumas robil poprzedni wlasciciel, poprzednio mialem alfe 156 i przez 3 lata tyle w nia nie wsadzilem a niby takie awaryjne, a i przebieg 203 tys.

Edytowane przez cubus00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego passata mam od miesiaca, jestem drugim wlascicielem,auto krajowe,serwisowane do teraz...wszystkie wpisy w ksiazce sa;) przebieg 296tys;) przebbieg 10000% oryginalny. Jak na razie wszystko ok, przysługują mi nadal wtryski za free;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

B6 2008r., 2.0 TDI CR, 130k, co 15 tys przegląd. Do tej pory padło podgrzewanie lusterka lewego i nie odbija klapka wlewu paliwa (choć silniczek działa). Poza tym bez jakiejkolwiek usterki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto z 2005, sprowadzone w 2008 z przebiegiem 78 tyś. Aktualnie 168 tyś.

Naprawy:

- czujnik temp. spalin za filtrem DPF

- czujnik różnicy ciśnienia spalin,

- rozrząd przy 120 tyś.

- profilaktycznie przy przebiegu 145 tyś. modyfikacja napędu pompy oleju

- wymiana chłodnicy

 

Ponadto przy przebiegu 96 tyś (5-ty rok eksploatacji):

- wymiana oryginalnych opon letnich

- klocki hamulcowe tył i przód + tarcze przód

 

W tym roku:

- czujnik prędkości obrotowej koła (ABS)

- padł oryginalny akumulator - więc wymiana

- łożyska tył

- tuleje wahaczy przednich

- wymiana wstępnej pompy paliwa (w zbiorniku paliwa)- to ostatnio

 

Co czeka wiosną 2014

- wymiana - tarcze i klocki przód i tył.

- silniczki klimatyzacji V158, V159 (klekotanie)

 

Ponadto wymiany oleju (Long Live) + filtry

 

Nie narzekam. Popomowtryski Bosha. Leję (tylko Vervę) i jadę.

Edytowane przez pepsi71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat Zamieszczone przez zarembaz Zobacz posta

Poprzedni właściciel wymieniał przycisk od ręcznego

181 tys- wymiana 4 pompek w ramach akcji serwisowej

182 tys- wymieniony wałek z zabierakiem na zregenerowany+olej i wszystkie filtry. Gniazdo w wałku nie było jeszcze takie złe, ale zabierak był dość mocno wytarty.

183 tys- dwumasa i sprzęgło daje o sobie znać

190 tys- wymiana dwumasy i kompletnego sprzęgła+olej w skrzyni oraz poduszka silnika dolna

aktualizacja

196 tys- wymiana sworzni wachaczy przednich, łączników stabilizatora tył, poduszek silnika lewa i prawa, wysprzęglika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja chyba jakimś szczęściarzem jestem...

Auto kupiłem we wrześniu 2012 z przebiegiem (pewnym, bo od znajomego) 69.600 km.

Po 14,5 miesiącach posiadania, w ostatni wtorek wskoczyło mi na blat 100.000 km (dziś 100.380 km). W tym czasie tylko wymiana co 15.000 km oleju i filterków, rozrządu przy 80.000 km (nie z racji przebiegu, tylko z racji wieku, bo był na rozrządzie na którym wyjechał z fabryki) i wymiana pompek w ramach akcji serwisowej (jak darmo dają, to trzeba brać).

Poza tym nic. Leje i jeżdżę i oby tak zawsze, czego sobie i wszystkim forumowiczom życzę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie tylko, że nie dbał, ale najprawdopodobniej "ktoś" tzn.mechanior uświadomił go, jakie naprawy nie długo go czekają, więc szybko pozbył się problemu... Życzę Ci, aby teraz chodził tak, ja mój Passacik tzn.rewelacyjnie! Kupiony 4 miesiące temu, przy przebiegu 135tys.km. /sprawdzone po VIN-ie w ASO VW/ zrobione już ponad 15tys.km, po drodze wyjazd do Chorwacji i oprócz wymiany oleju i filtrów... nic, chyba to prawda, że CR są dużo mniej awaryjne, niż PD. Czas pokaże... Pozdrawiam

W tej chwili na "blacie" 160tys.km., więc przez 7 miesięcy zrobione 25tys.km. i nadal zero awarii...:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie lata juz 225 tys - z wiekszych napraw - wymiana jakiegos modulu od wspomagania - 1 tys, dwa silniczki hamulca tyl - kupilem te od audi - 1 zdechl - profilaktycznie 2 wymienilem od razu - drugi raz 1 tys.. ( nie polecam regeneracji) - te stare sprzedalem typowi z allegro co regeneruje, czyli minus 300 zl., pompki aukcja serwis - 0 tys, rozrzad ostanio - serwis - 1,5 tys i 2 x zarowki ksenon i 1 x przetwornica bo bylem za chytry i chcialem przyoszczedzic kupujac szajs z allegro - 1,5 tys- :) - nie polecam philips - tylko osram, mysle ze jeszcze conajmniej rok w zwiazku z vw bede ale fakt ze duzo sie dowiedzialem i przy okazji zaoszczedzilem dzieki gosciom, ktorzy aktywnie na forum pomagaja, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 BMR niecałe 190tyś

-akcja serwisowa-pompki

-nowy aku

-tarcze klocki

-termostat

-filtry olej.

-rozrząd

pompa oleju dwumas i sprzęglo nie ruszane

Zadbany egzemplarz od kolegi ;-)

90% przebiegu to trasa PL-Holandia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności