Skocz do zawartości

pepsi71

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pepsi71

  • Urodziny 13.11.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Arkadiusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostrów Mazowiecka

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Auto z 2005, sprowadzone w 2008 z przebiegiem 78 tyś. Aktualnie 168 tyś. Naprawy: - czujnik temp. spalin za filtrem DPF - czujnik różnicy ciśnienia spalin, - rozrząd przy 120 tyś. - profilaktycznie przy przebiegu 145 tyś. modyfikacja napędu pompy oleju - wymiana chłodnicy Ponadto przy przebiegu 96 tyś (5-ty rok eksploatacji): - wymiana oryginalnych opon letnich - klocki hamulcowe tył i przód + tarcze przód W tym roku: - czujnik prędkości obrotowej koła (ABS) - padł oryginalny akumulator - więc wymiana - łożyska tył - tuleje wahaczy przednich - wymiana wstępnej pompy paliwa (w zbiorniku paliwa)- to ostatnio Co czeka wiosną 2014 - wymiana - tarcze i klocki przód i tył. - silniczki klimatyzacji V158, V159 (klekotanie) Ponadto wymiany oleju (Long Live) + filtry Nie narzekam. Popomowtryski Bosha. Leję (tylko Vervę) i jadę.
  2. Najlepsza diagnoza to podłączenie kompa. Z mojego doświadczenia te świecące kontrolki (oprócz DPF) oraz objaw działania ABS w trakcie hamowania (odczuwalne na pedale hamulca jako wpadanie w poślizg) , wskazują na usterkę w układzie ABS, a dokładnie czujnika prędkości obrotowej koła. W moim przypadku wymieniłem około 3 m-ce temu na tylnym prawym kole. Od kilku dni mam podobny objaw (zapalenie kontrolek oraz działanie ABS - wyczuwalne w trakcie hamowania na pedale hamulca) . Po podpięciu kompa wykazuje mi kolejny czujnik prędkości obrotowej na tylnym lewym kole. W przyszłym tygodniu zabieram się za ten czujnik. Poprzedni wymienny kosztował około 150 zł. Wymiana około 15 min.
  3. Potwierdzam. Ja najpierw kupiłem na allegro (za 70 zł) adapter do obsługi BT. Obecnie nie potrzebuję adaptera bo zrobiłem zgodnie z opisem: http://forum.vw-passat.pl/threads/110960-instrukcja-podlaczenie-oraz-obsluga-telefonu-poprzez-zestaw-UHV-Low-Nokia
  4. Kolego gracus85 popraw swój opis. Czy twój passat jest z 2001?. B6 był produkowany od 2005 roku a nie od 2001. W 2001 to był B5 FL.
  5. W przypadku pawlo79, posiada on moduł z końcówką 729 (mam taki sam), więc konieczny jest adapter z BT. Gdyby posiadał moduł z końcówką 730 - mógłby zastosować tańszy bez "ACTIVATE BLUETOOTH"
  6. Przy pomocy tego adaptera nie dokonasz parowania poprzez bluetooth (miałem taki). Adapter musi być opisany "ACTIVATE BLUETOOTH". Kupiłem taki: http://adaptery.top-int.pl/?24,adapter-vw-nokia-6021 i teraz działa doskonale. Umożliwiające sparowanie przez BT to np.: http://adaptery.top-int.pl/?35,adapter-vw-nokia-6151-6233-6234 http://adaptery.top-int.pl/?34,adapter-vw-nokia-6300-6301 http://adaptery.top-int.pl/?43,adapter-vw-sony-ericsson-k750i-d750i-w800i http://adaptery.top-int.pl/?36,adapter-vw-sony-ericsson-k800i http://adaptery.top-int.pl/?22,adapter-vw-nokia-3109c-3110c http://adaptery.top-int.pl/?25,adapter-vw-nokia-6230-6230i-6820-6822 http://adaptery.top-int.pl/?23,adapter-vw-nokia-6310i
  7. Mój rekord na odcinku 100 km - 4,8 l (poza miastem), przy spokojnej jeździe 80-110 km/h. Do tej pory nie mogłem na tej trasie zejść poniżej 6 l. Spadek spalania nastąpił po zmianie opon na zimowe - NOKIAN WR G2, letnie były Bridgestone. Dlatego też kolejne letnie również będą NOKIAN-y.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności