Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

184 tyś. mam go od miesiąca i póki co bezawaryjnie i oby tak dalej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.9 BLS 191 kkm,

 

W moich rękach 50 kkm przez 15 miesięcy:

Przy 140 kkm rozrząd

Przy 160 kkm kompletne sprzęgło

Przy 180 kkm zrobiony wirus 135km 322Nm

Prawdopodobnie do wymiany pompa vacum (olej w filtrze paliwa),

Prawdopodobnie któraś pompka nie domaga (trzęsie sie na wolnych obrotach)

Ogólnie jestem bardzo zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passi Variant 1.6L TDi

Rok 2010

Przebieg 225Tkm

Moj od 6 miechow i zrobilem 11 Tkm dzis regeneracja DPF w VW.

Nadal bardzo oszczedny:cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 150k była robiona uszczleka pod głowicą.

 

Przy 200k robiłem już sam turbinę

 

Teraz chyba czas na dwumasę, albo coś innego ze sprzęgłem, przebieg 205k ;-] 8 latek. Z potwierdzonym przebiegiem w ASO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja latam już 4 rok swoim Pankiem B6 2.0 TDI 140 KUCY Przebieg 270 000 km i rośnie :)

Poprzedni Właściciel

Wymiana pompowtrysków szt 4- przebieg 180000

Moje naprawy:

Ręczny 240 tyś koszt 280zł

Wymiana sprzęgła na alternatorze 268000 koszt 200 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja kupiłem paska 3 miesiace temu, od pierwszego własciciela z przebiegiem 200 000 km wszystko potwierdzone książką serwisową

Jak na razie w aucie wymienione zostały wszystkie pompowtryskiwacze - akcja serwisowa, oraz głowica przy przebiegu 113 000 Km i amortyzatory.

Obecnie wymieniłem:

- dwumasę,

-zregenerowałem pompę oleju-było bardzo duże zużycie zabieraka

- wymieniłem tylni czujnik pozycji świateł ksenonowych

- i dzisiaj przepalił się żarnik od ksenonów;(

 

do regeneracji została jeszcze turbina

Edytowane przez Pavulon
update

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

98.000 prawdziwego przebiegu. Auto od nowości w domu.

Naprawy:

- przycisk od ręcznego

- czeka na naprawę przekładnia

- błąd od AFS - jak znajdę moduł w rozsądnej cenie to go zrobi.

Była jeszcze akcja serwisowa na wtryski, więc skorzystałem.

Edytowane przez mountaineer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

103 tyś przebiegu, może trudno uwierzyć ale prawdziwego :) (mi też było ciężko uwierzyć ale długo szukałem żeby znaleść w końcu)

Autko mam krótko, bo troche ponad 3 miesiące. A co robiłem:

-wymieniłem świece żarowe

-wymiana aka

-wymiana klocków hamulcowych przód i tył

-olej , filtry...

 

+pare modów ( ale to w nawiasie ) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 35 tys km - filtry olej na bieżąco- klocki, tarcze jeszcze fabryka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat 2,0 Tdi BMP 140PS kombi rok prod. 10.10.2006

Kupiłem go w styczniu 2010 w Niemczech z prebiegiem 130.000km i jest nadal używany w Niemczech z książką serwisową. Obecny przebieg to 235.000km.

 

Naprawy przy 130.000km:

-rozrząd wraz napinaczem rolkami i pompą wodną

-hamulce przód tarcze hamulcowe i klocki

-amortyzatory przód i tył byl jeden uszkodzony ale wymieniłem wszystkie

-filtr paliwa, oleju itp.

 

Naprawy przy 235.000km:

-rozrzad komplet z pompą wodną 600 zł plus robota 300zl

-uszczelka pod pokrywą dekla zaworów (wyciek oleju)

-regulacja pompowstryskow Boscha (za małe dawki przy rozruchu, czasami odpalił po 10 sek. Kręceniu)

-wymiana śrub regulacyjnych przy pompowtryskach

-wymiana tarcze hamulców przód i tył oczywiscie wraz z klockami firmy TRW części 1000zl plus robota 300zl

-regeneracja PDF filtra czastek stalych bo byl zapchany popiołem 500 zł plus 400 zł demontaz i montaż

-wymiana obejmy gumowej na przegubach, prawa strona.

Edytowane przez solek111

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

solek111. Zeby sprawdzić stan zabieraka trzeba zwalić miskę w dół i wyjąć zabierak- czy mechanik to zrobił?

Moze nie wie o co chodzi, albo mu sie nie chce. Ja bym zapytał czy jak ci padnie pompa za 10kkm to czy pokryje koszta naprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku kupiony przy 170K w IV 2010 to już 9 lat i 120 tyś poniżej wszystko co było robione....

 

180K - łożysko koło tylne prawe

197k moduł komfortu -migająca kierownica i brak możliwości odpalenia auta

211k dziura w czerwonej krótkiej rurze turbo (jazda kilkadziesiąt km spowodowała zapalenie się filtra DPF - całe szczęście po naprawie przepalił się )

217k -Oil Presure - pompa oleju naprawa 1000PLN w Bydgoszczy.

220k- przy jeździe przestaje reagować pedał gazu - wymiana czujnika DPF przy silniku 150PLN

225k- wymiana dwumasy SACHS -1880PLN

225k-awaria czujnika STOP (nie działał tempomat) -120PLN

230k-wymiana klocków przód+tył (TRW) 480PLN z wymiana (04,15')

239k-żółta kontrolka silnika, błąd czujnika spalin 076906051A (01,16')-200PLN

239k-wymiana akumulatora z MOLL na bosh (01,16')-400PLN

242k-wymiana rozrządu + filtr paliwa kabinowy oleju (03,16') -1450PLN

258K-napełnienie klimy ozonowanie, filtr powietrza, kabinowy, oleju, olej (05,17') -470PLN

259K-4 nowe opony letnie -800PLN/ zbieżność

262K- Wymiana przegubu, łożysko tylne lewe(błąd ABS,ASR, hamulca ręcznego), tarcze + klocki TYŁ, wycieraczka tył - 1100PLN

263,9K- 2 nowe opony zimowe 460PLN / zbieżność

267K - żółta kontrolka silnika, błąd czujnika spalin 076906051A (02,18')-200PLN

283K -(nie odbija klocek hamulcowy lewy przód) Wymiana tarcz i klocków przód (Bosh + TRW) rozruszanie zacisków hamulcowych (03,19')  950PLN

286K - (hałas) Wymiana łożyska prawy tył(05,19') 320PLN

286K- Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego lewy przód + wymiana płynu hamulcowego(05,19') 265PLN

293K- rolka, napinacz, pasek alternatora.  (Michal 10.19') 440PLN

298k- Zestaw naprawczy zacisku  hamulcowego prawy przód,  wymiana przewodu hamulcowego -próżniowy. (Michał 04.20') 372PLN 

301K- Napełnienie klimatyzacji (Michał 07.20') 180PLN

302K- Olej, filtry - powietrza, kabiny, oleju, paliwa (Michał 07.20') 393PLN

304K- Akumulator Tuborg TB575-072 (Dostawcy Prądu fordonska 09.20') 320

307K- Łączniki drążka stabilizatora, wymiana linki zamka lewych tylnych drzwi, 2-OE VW1 - (Michał 11.20') 380PLN

309K- 2x Opona Zimowa Dębica Frigo HP2 (allegro 02.21') 417PLN

312K błotnik przód lewy i drzwi tył lewy rdza do wymiany (olx 04.21') w kolor 500PLN

317 Olej + filtr

317K sprężyna zawieszenia przód x2, poduszka mc Personax2 Silent block wahacza przód x2  (michał 07.21) 1056PLN

318K mechanizm wycieraczek+wycieraczki (Michał 8.21) 392PLN

327K sprężyny zawieszenia tył x2, napełnianie klimy, końcówki drążka, obejma wydechu. Filtry oleju, powietrza olej, (Maciej 06.22) 1200pln

340K wmiana rozrządu, filtr oleju, powietrza, olej 1403pln (michal 04.23)

Edytowane przez nadrat1
Uzupełnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 229000 km. Czasami zastanawiam się jak możemy z nimi wytrzymać ;) Ale i tak lubię mojego Paździocha :) Wcześniej miałem Trabanta 1.1(1990), Daewoo Tico(2000), Daewoo Nexia(1997) , Citroen Saxo 1.1(1997), Renault Laguna II 1.6 16V(2001), Renault Scenic 1.6 16 V (2004) i nie sprawiały mi żadnego kłopotu, ale i tak Paska lubię najbardziej pomimo , że często lubi dopiec. Teraz czekam , aż zdechnie mi rozrusznik bo się czasami przycina i muszę wymienić przednie opony bo te, które mam nie przejdą przeglądu. Moje wcześniejsze przejścia kilka stron wcześniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony ze 134 tys. przebiegu. Sam przejechałem ponad 60 000. Wymieniłem klapę gaszącą ( trochę za późno,bo nie pozwoliła mi wypalić DPFa) po niej chirurgicznie wyciąłem DPF i zrobiłem przy okazji 180 KM.

Wymieniłem czujnik poziomowania ksenonów ( tylna belka).

No i teraz prawdop. do wywalenia gruszka:-(

Powoli czeka mnie malowanie tylnej klapy (małe parchy rdzy)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony 07.13 ze 171tys przebiegu. Do dzis zrobilem 15 tys i wymieniłem juz rozrzad + koło dwumasowe. Na nic wiecej sie nie zapowiada ale jak wiadomo, zycie lubi zaskakiwac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przebieg 229000 km. Czasami zastanawiam się jak możemy z nimi wytrzymać ;) Ale i tak lubię mojego Paździocha :) Wcześniej miałem Trabanta 1.1(1990), Daewoo Tico(2000), Daewoo Nexia(1997) , Citroen Saxo 1.1(1997), Renault Laguna II 1.6 16V(2001), Renault Scenic 1.6 16 V (2004) i nie sprawiały mi żadnego kłopotu, ale i tak Paska lubię najbardziej pomimo , że często lubi dopiec. Teraz czekam , aż zdechnie mi rozrusznik bo się czasami przycina i muszę wymienić przednie opony bo te, które mam nie przejdą przeglądu. Moje wcześniejsze przejścia kilka stron wcześniej :)

Dzisiaj mogę dorzucić wymianę turbiny, przebieg 229500 km :rozpaczMyliłem się , że pierwszy będzie rozrusznik :hmm

Edytowane przez robibobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto moje od 2 miesiecy,aktualnie 195 tys km. przejechane narazie tylko 5 tys km , wymieniłem własnie rozrzad częsci +robota 1070 zł (pierwsza wymiana w tym aucie, ale w sumie w instrukcji jest napisane ze 210tys km)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI 140km BMP. Jeżdżę nim juz ze 3 latka. Pasek przeleciał 300tyś km. Ja wymieniałem w nim sprzęgło (jakieś 290 kkm- pewnie już drugi kpl), pompkę paliwa (250kkm), wałek rozrządu + hydropopychacze (290kkm, kpina- popychacze przetarły się na wylot a krzywki wytarły się o ponad 2 mm), dwa łączniki stab z przodu, jakiś czujnik od recyrkulacji spalin, przepływkę. Turbo jeszcze śmiga, ale już się smarka. Poza tym słabo ogrzewa wnętrze (stukający silniczek klapki nawiewu. Ta skarbonka zaczyna mnie już denerwować, ale jakoś szkoda mi go sprzedać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI 136km BMA 2006 r

176 kk wymienione pompowtryski ( akcja dobrej woli vw),

188 kk kompletny rozrząd + pompa wody, tarcze przód + klocki przód, tył

przy 188kk łapa bloku silnika pękła + pęknięty blok w miejscu mocowania śruby,

190 kk nowe aku,

obecny przebieg 191 kk,

pompa oleju niby innej generacji niż ta która była zakładana w 2006 ( jak na razie nie szwankuje )

na wiosnę kompletny dwumas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności