Skocz do zawartości

robibobi

  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robibobi

  • Urodziny 23.08.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dublin, Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja mam takie zobacz na stronę 69 tego tematu
  2. Nie ma żadnego problemu. Polecam popryskać parę dni wcześniej wszystkie śruby jakimś preparatem typu WD-40 żeby nic nie ukręcić (szczególnie tych śrub, które mocują obejmy gum stabilizatora). A co do mniej typowych narzędzi to chyba jedynie Spline 10 do odkręcenia tych właśnie śrub.
  3. Są podłączone tak jak być powinny tj. LEDy zapalają się po włączeniu zapłonu, a gasną kiedy zapalają się lampy. a od strony technicznej to masz w zestawie tych LEDów dodatkową wiązkę kabli, którą układasz pod maską i podłączasz do LEDa. Wszystko jest ładnie opisane w instrukcji.
  4. Na boki trochę też, ale nieznacznie :wstyd - - - - - aktualizacja - - - - - Na filmiku widać lepiej jak świecą . Tu zobaczyłem i zamówiłem z linka w komentarzach
  5. Z tąd http://www.aliexpress.com/item/NEW-arrival-VW-Passat-B6-led-drl-daytime-running-light-with-auto-dim-or-OFF-control/1983401603.html . Niestety bez homologacji, ale jeżdżę z nimi prawie rok i nigdy nie miałem problemów z policją.
  6. Nie ma żadnego problemu, demontujesz obudowę filtra powietrza, akumulator i masz już podstawę na wierzchu teraz wystarcz odkręcić 3 śruby za pomocą, których jest przymocowana i spokojnie ją wyciągasz.
  7. Przebij się po stronie akumulatora tzn. jak zdemontujesz akumulator i jego podstawę to zobaczysz w którym miejscu wchodzi gruba wiązka kabli do kabiny. Jest dość miejsca w gumowej przelotce żeby się przebić kolejnym kablem, uważaj tylko by nie poharatać kabli z tej wiązki bo będzie nie ciekawie .
  8. Cześć ja to mam u siebie, post nr 1245, strona 63 tego tematu.
  9. Cześć. Chciałem wam napisać jak ułatwić sobie wymianę wkładu pompy. Aby łatwo ściągnąć wężyk z uszkodzonej pompki, wystarczy po prostu odłamać wychodzący z niej króciec, na którym jest wężyk i lekko ścisnąć go kombinerkami tak aby się pokruszył wewnątrz wężyka. pokruszony niepotrzebny plastik wychodzi bez problemu a wężyk zostaje nie naruszony i można montować nowy wkład.
  10. Cześć panowie. Mam pytanie do tych co wymieniali łożysko.Czy dużo z tym roboty i jakie narzędzia będą mi potrzebne? U mnie są takie objawy, że hałasuje i felga się grzeje ale tak od środka . A i jeszcze jedna ciekawostka, wymieniłem przegub zewnętrzny i po jakimś krótkim czasie zaczął strzelać , okazało się, że cały smar z niego wyszedł a więc pomyślałem, że to wina osłony i kupiłem całą półoś, wymieniłem i po jakimś czasie zauważyłem , że smar znowu wycieka. I tu dochodzimy do ostatniego pytania, czy zepsute zacierające się łożysko może mi tak zagotowywać smar żeby wylatywał z osłony przegubu?
  11. Ja wymieniłem u siebie też rozrusznik, a i tak od czasu do czasu szarpnie :smutek
  12. Miałeś rację, nie mają europejskiej homologacji, ale szczerze mam to w d...e. Wyglądają kozacko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności