Skocz do zawartości

Kolaz3

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kolaz3

  • Urodziny 08.04.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Właśnie to zrobiłem i już mam święty spokój
  2. Witam Mam problem ze swoim samochodem po odpaleniu wszystko jest ok po przejechaniu krótkiego dystansu zapali mi się kontrolka odpowiedzialna za brak okładzin hamulcowych. odłączyłem klocki całkowicie i zrobiłem zworę ale nic to nie dało po odpaleniu samochodu i przejechaniu paru metrów kontrolka zapala się ponownie. Wcześniej miałem tak że czujnik zapalał się tylko po maxymalnym skręceniu kół ale rzadko a teraz zapala się cały czas.
  3. Witam mam Paska z 2006 r z orginalnym przebiegiem 298 000 km i nie robiłem zadnego sprzęgła Silnik 2.0 TDI bkp 140 kucy
  4. Witam Sprawdziłem wyszło że przepustnica, wyczyściłem ją ale nic nie daje. A poza tym. Jaki wpływ może mieć przepustnica między ciepłym a zimnym silnikiem ???? spirala zapala mi się tylko na zimnym silniku. Z tego co wiem to przepustnica w dieslu tylko się otwiera i to jej cała rola. W benzyniaku to steruje, a tu otworzy się i koniec jej roli . Tak mi się wydaje ale może się mylę
  5. Witam Wszystkich mam problem jestem użytkownikiem Passata B6 już piąty rok silnik 2.0 TDI 140 KM Przebieg 290 000. Ostatnio pojawił się problem po odpaleniu samochodu z rana ( zimny silnik pali z pierwszego strzału ) zapala się kontrolka migającej spiralki, silnik nie traci mocy z samochodem nic poza tym się nie dzieje. Po zgaszeniu i odpaleniu ponownym spiralka już się nie zapala oco może w tym chodzić ????
  6. Witam Jęsli chodzi o migającą spirale mam ten sam problem zawsze przy 3200 obrotów ale tylko wtedy gdy obroty silnika ida powoli w górę z pod świateł mogę kręcić do 4000 obrotów i nic. Ale mam na to sposób, trzeba raz na pewien czas albo pożądnie przegazować samochód ale tylko wtedy gdy jest rozgrzany ( turbina musi kręcić się na pełnych obrotach ) drógi sposób mój ulubiony autostrada i pedał w podłogę 20 km i spokój na miesiąc. Winą załączania kontroilki świeć jest w 90% kierownica turbiny w momęcie gdy samochód jeździ tylko po mieście kierownica turbiny nie otwiera się do końca ipoprostu się zapieka. Jeśli chodzi o pompowtryski mam Passata z 2006 r przejechane 276000 km i stało się padł mi pompowtrysk, poszedłem do serwisu ASO CHYLIŃSKI Warszawa ul. Modlińska (samochód nie był serwisowany w żadnym ASO ) i wymienili mi ZA DARMO WSZYSTKIE 4 PLUS OKABLOWANIE. Polecam serwis
  7. Witam Kolega mam podobne objawy jak Ty mama paska z 2006 roku 140 KM ja zauważyłem że przeważnie się to objawia przy 3200 a 3400 obrotów co ciekawe jak stoję na światłach i daję w palnik to silnik się kręci do 4000 obr. i nic a jak jadę spokojnie na 4 biegu i wcisne pedał w podłogę to odłącza mi turbinę przy 3200 a 3400 obrotów. Powiem tak nie zawsze to występuje więc nie wiem oco chodzi ale jak byś na coś wpadł to daj znać Pozdrawiam.
  8. Witam Ja latam już 4 rok swoim Pankiem B6 2.0 TDI 140 KUCY Przebieg 270 000 km i rośnie Poprzedni Właściciel Wymiana pompowtrysków szt 4- przebieg 180000 Moje naprawy: Ręczny 240 tyś koszt 280zł Wymiana sprzęgła na alternatorze 268000 koszt 200 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności