Skocz do zawartości
wozny83

Jaki macie przebieg w swoich B6 +dotychczasowe naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

No turbina i dwumas raczej nie padaja przy takim przebiegu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od sposobu jazdy Damian, daj odpowiedniej kobiecie albo utalentowanemu kierownikowi i będzie dwumasa częścią do wymiany jak filtr paliwa :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no pewnie że się da - ale to wyjątkowe okoliczności ;) Ja nie spotkałem się jeszcze żeby po 135 tys turbina była do wymiany....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1) 70 000 - wymiana tylnych tulei przedniego wahacza

2) 70 700 - wymiana czujnika ciśnienia spalin(G-450)

3) 76 100 - wymiana pompy paliwa(sam silniczek)

4) 77 500 - wymiana licznika-wyświetlacz zaczął świrować więc po całości zmieniłem na "biały".

5) 81 700 - wymiana przełącznika hamulca pomocniczego

6) 83 200 - wymiana zaworu sprężarki klimatyzacji

7) 83 500 - wymiana klocków(przód i tył) i płynu hamulcowego

8) 83 600 - wymiana rozrządu(wraz z pompą wody). Bardziej z uwagi na wiek niż przebieg

9) 84 000 - wkład lewego lusterka. Gdzieś odpadło

10)89 600 - czyli obecnie jeszcze nie wiem co ale telepie silnikiem przy rozruchu, wibracje przy

ok. 120 km/h. Opis tutaj http://forum.vw-passat.pl/threads/142597-Telepanie-silnikiem-przy-rozruchu-oraz-wibracje

Zabiegi serwisowe:

-olej(LL)+filtr oleju co 15 tys. lub rok

-płyn hamulcowy co 2 lata

-ozonowanie 2x na rok(wiosna/jesień)

-kontrola/nabicie klimy raz na rok(wiosna)

 

I szczerze powiedziawszy żadne inne auto, z dużo większymi przebiegami, w mojej karierze mnie tak nie doświadczało.

Obecny przebieg 89 600.

Edytowane przez bbbb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paska mam od Listopada 2013 roku , do tego momentu miał robione tylko regulare wymiany oleju , zmieniane klocki i tarcze.

90tyś- Akcja serwisowa na wymiane pompowtryskiwaczy

100tyś- wymiana rozrządu + pompa wody

115tyś- wymiana przednich klocków hamulcowych

115tyś- zakup nowych opon letnich

118tyś- wymiana łożyska w przednim lewym kole wraz z piastą bo zaczęło szumieć

 

Muszę się zebrać teraz w sobie i wymienić dwie tuleje wahaczy tylniego zawiasu bo są wybite już.

 

Póki co nic niepokojącego się nie dzieje, autkiem jeździ się bardzo przyjemnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nieciekawie.

Przy 125tkm oryginalnego przebiegu poszedł olej do płynu chłodniczego. Od 70tkm ubywało delikatnie płynu.

Diagnoza:

Konkretnie pęknięta głowica na kanale wodnym cylindra 4. Głowica z datą produkcji 20.10.2007 !!!

Czyli że miały pękać tylko z 2005 i 2006 to to lekka ściemka jest.

Zdecydowałem się na spawanie.

Przy 117tkm padł wtrysk - wymiana w ramach akcji 23H9.

Okazało się tez ze klapki wirowe w kolektorze ssącym są w agonalnym stanie - zrobiona pełna ekstrakcja :-)

Zabierak napędu pompy oleju jak na zdjęciu

P1150627.jpg

Aktualnie wszystko porobione :victory- ciekawe jak długo będę się cieszył :hmm

Edytowane przez micjanic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2008/09 b.bogato doposazony przez Niemca, musial wydac tysiace eurasow ale do rzeczy:

przebieg 237kkm.Od 1 wł.oryginał.Wymienilem wszystkie filtry i olej choc byly faktury z D (niewidzałem nie uwierzylem)Ja zrobiłem 22

tys.Wymieniam co 15tys olej .Wymieniłem:

215kkm akumulator banner 75Ah-był oryginał.

226kkm przegub lewy (zamiennik Q))

-przy następnej wymianie oleju wymienię też w skrzyni bo lekko wyje przy skręcie w lewo

pulsacyjnie (Fusch)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy 135kkm wymiana przegubów wewnętrznych

Przy 147kkm wymiana dwumasy i pompy paliwa

Niedawno autko było na hamowni. Stan silnika bdb, wszystkie parametry w normie. Wyhamowana seria 143KM i 334Nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakupiony z przebiegiem 168100

Dzis 175000

wymiana plynu hamulcowego

Olej plus filtr oleju paliwa powietrze i kabinowy

Serwis klimy

Maly i duzy przeglad w vw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzis 175000

wymiana plynu hamulcowego

Olej plus filtr oleju paliwa powietrze i kabinowy

Serwis klimy

Maly i duzy przeglad w vw

To wg Ciebie są naprawy???

I przydatne informacje? Że sobie olej wymieniłeś?

Nie usuwam tego posta tylko dlatego, żeby inni użytkownicy wiedzieli o czym nie pisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiony w 2012 roku przy przebiegu 117tyś. poprzedni właściciel wymienił/ naprawił : 4 wtryski, pompę paliwa w baku, tarcze i klocki hamulcowe, silentbloki na tylnym zawieszeniu i chyba tyle z większych operacji.

W moich rękach przy około 140 wymieniłem rozrusznik na nowszy model (znana przypadłość), przy ok 160 wymieniłem przegub zewnętrzny lewy, i to tyle ;)

Na razie odpukać, nic poważniejszego sie nie dzieje (może jedynie klima sie załącza po 5-10 min od włączenia ale zrobiłem obsługe na ten sezon to nie bede naprawiał, poczekam za rok)

Dwumas zaczął sie odzywać w zimie 2012/13 i do tej pory nie wie czy sie rozj...ać do końca czy może jeszcze nie. W lato nic nie słychać. W sezonie zimowym, i owszem. Narazie jeżdze i nie martwie sie nim.

A tak to tylko obsługa co 10kkm, Motul w spec. VW, ON Shell i naprzód... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiony w marcu 2014 przebieg 125600 ORI (potwierdzone w ASO plus książka serwisowa)

 

luty 2013 wymiana wtrysków w ramach akcji 23H9

 

- kompletny rozrząd z pompą wody [127700km]

- wymienione tylne tuleje wachaczy przednich (ORI) [127700km]

- wymieniony kolektor ssący z plastiku (klapy gaszące) na metalowy bez klap [129600km]

- wymiana zapięcia pasa kierowcy [136000km]

- nowy akumulator TOPLA 74ah 750A P+

- komplet sprzęgła SACHS 2290 601 009 + wysprzęglik [139000km]

- full regeneracja turbiny [140700] (uszkodzona w ASO :/ )

 

obecnie 147000km na blacie

 

olej co 10kkm castrol edge 5w30 long life + filtr oleju i powietrza

Edytowane przez dpz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jest ktoś z silnikiem 1.8 TSI? ciekawi mnie jaki średni max przebieg osiągają te silniki w warunkach domowych :) słyszałem, że ok. 250k km..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dwumas zaczął sie odzywać w zimie 2012/13 i do tej pory nie wie czy sie rozj...ać do końca czy może jeszcze nie. W lato nic nie słychać. W sezonie zimowym, i owszem. Narazie jeżdze i nie martwie sie nim.
Zacznij bo rozpieprzy łożysko na wałku zdawczym i będziesz miał dopiero kłopoty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zacznij bo rozpieprzy łożysko na wałku zdawczym i będziesz miał dopiero kłopoty

 

Wiec muszę zacząć zbierać na DM. Na jesień bedę robił obsługe DSG to przy okazji oddam w jakieś pewne recę żeby i wymienił DM. Zauważyłeś u siebie jakąś poprawę pracy silnika, właściwości jezdne ( zmiana biegów, ruszanie ze skrzyżowania ) po wymianie koła??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o pracę silnika nie ma dużej różnicy, ale też moja dwumasa była w stanie kiepskim ale nie agonalnym. Jak chodzi o jazdę, zmianę biegów i głośność pracy silnika to zmiana na plus jest duża. Szczególnie przy hamowaniu silnikiem zmiany 6-5-4 chodzą bardzo płynnie, przedtem czułem już szarpnięcia. Co do właściwości jezdnych to za krótko pojeździłem bo dokładnie tydzień później autko trafiło do donosoftu na tuning i teraz to już jest zupełnie inna bajka. Dla ochrony dwumasy poprosiłem Aligatora żeby dolny zakres zmiany biegów ustawił na 1400 obr i teraz już nie mam sytuacji że gnojek mi jedzie 1200 obr na piątce nawet pod lekkie wzniesienie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na tą chwilę niecałe 179000 tys ori, silnik BMP, samochód z niemiec, zakupiony przy 156000 (serwis tylko ASO, pierwszy właściciel, wszystkie przeglądy TUV) żadnych akcji serwisowych (nie kwalifikował się), przy niecałych 100000 wymieniona dwumasa w ASO, ja przy 158000 wymieniłem kompletny rozrząd + pompa wody + zabierak pompy oleju (był oryginalny, wyglądał całkiem nieźle), wtryski i turbo są ok, DPF niecałe 30%, przy 177000 kolega Latinoo (pozdro) reanimował kolumnę kierownicy, ogólnie odpukać na tą chwilę jest super, zrobiłem już ponad 20000 od zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoim klamocikiem przejechalem juz prawie 50kkm. Poki co problemow brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest tu ktoś z przebiegiem >200tys w ośmioletnim samochodzie? Bo z tego co widzę to wszystkie 2006-2008 mają po 120 - 150 tys. :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności